Avid Juicy 7 problem sa klipom
#42
Postavljeno 25 September 2015 - 07:09 PM
E baš htedoh isto da napišem ali reko da se ne mešam gde mi nije mesto
Čitam sve ovo i baš pomislih kako ne znam ni sam što čitam kad me ne interesuje i ne dotiče tematika. Ali navikao sam da ispratim svaku temu.
I što više čitam sve sam sigurniji da hidraulika nije za mene (i uopšte za asfalt pa makar bilo i mokro), ni sada ni u daljoj budućnosti. Previše je to složeno i podložno problemima. Možda jednog dana kada dođe do stadijuma "sipaš i ne misliš"
Hidraulične disk kočnice su najbolje kočnice koje se mogu kupiti.
Otporne su na blato, sneg, mraz, vodu, puno otpornije na veće zagrevanje pri dužim kočenjima, pružaju najbolju modulaciju (što je veoma važno). Govorim o kvalitetnim, naravno.
Mane su to što prave dosta stresa na vrat viljuške, na žbice, a i na samu viljušku i sistem kačenja. Tendencija je da čupa točak iz ležišta. Da su stavili čeljusti sa kontra strane, onda bi pri kočenju točak bio nabijan na viljušku, umesto ovako da se čupa napolje. To mi nije jasno što nisu uradili tako - inherentno nebezbedan sistem kačenja, umesto obrnuto.
Druga mana je trošak održavanja, kupovine, i nešto komplikovanije servisiranje.
Ko ne vozi po snegu i ledu po brdima, ili po nekom blatu i kiši po brdima često, tom su prednosti minimalne, a ove mane ga svakako kače. Tako da nisu za svakog optimalno rešenje.
#43
Postavljeno 25 September 2015 - 07:11 PM
Klipovi su od nerdjajuceg materijala keramike ili aluminijuma kao i celjusti tako da kako sam rekao ne podmazuju se spolja.
Aluminijum isto oksidiše vremenom i prave se one kao fleke - to sigurno smeta radu klipova i može da smeta dihtungu.
Nerđajući čelik je zapravo "teško rđajući čelik". Zarđa i to bez problema ako se vozi zimi kad se putevi sole.
#44
Postavljeno 25 September 2015 - 07:39 PM
Pih osmofaz, mnogo ste bre razmaženi, 7faz je za prave bajkere Elem, opet ode diskusija kud ne treba, neko će tražiti rešenje problema, i biće sav hepi kad nađe temu, pa će da se smori dok ne pročita sve, misleći da se na kraju krije neka velika mudrost
Da napomenem da su Juicy 7 mnogo dobre kočnice, koče ko blesave, imaju lepu modulaciju, a takođe poseduju i dodatna štelovanja, za poziciju ručice i bite point. Menjao bi ih samo za Shimano XT koje su za nekoliko klasa bolje.
#45
Postavljeno 25 September 2015 - 10:03 PM
...Tendencija je da čupa točak iz ležišta. Da su stavili čeljusti sa kontra strane, onda bi pri kočenju točak bio nabijan na viljušku, umesto ovako da se čupa napolje. To mi nije jasno što nisu uradili tako - inherentno nebezbedan sistem kačenja, umesto obrnuto.
mislis *vako?
#49
Postavljeno 26 September 2015 - 05:33 AM
Pošto kod motocikla nema dropouta, sve jedno je na koju stranu je pritisak.
Inače, kod motocikla osovina je sa šrafovima, debela, ne sa quick release. Ide kroz rupu, ne dropout, pa onda još dodatni šraf koji utvrđuje tu osovinu, sa prednje strane zavrnut.
#50
Postavljeno 26 September 2015 - 06:13 AM
mislis *vako?
Tako nekako. Možda će za par godina (ako već nisu) početi takve da prave i prodaju, pa da svi prelaze na to?
#52
Postavljeno 26 September 2015 - 08:47 AM
Hidraulične disk kočnice su najbolje kočnice koje se mogu kupiti.
Otporne su na blato, sneg, mraz, vodu, puno otpornije na veće zagrevanje pri dužim kočenjima, pružaju najbolju modulaciju (što je veoma važno). Govorim o kvalitetnim, naravno.
Mane su to što prave dosta stresa na vrat viljuške, na žbice, a i na samu viljušku i sistem kačenja. Tendencija je da čupa točak iz ležišta. Da su stavili čeljusti sa kontra strane, onda bi pri kočenju točak bio nabijan na viljušku, umesto ovako da se čupa napolje. To mi nije jasno što nisu uradili tako - inherentno nebezbedan sistem kačenja, umesto obrnuto.
Druga mana je trošak održavanja, kupovine, i nešto komplikovanije servisiranje.
Ko ne vozi po snegu i ledu po brdima, ili po nekom blatu i kiši po brdima često, tom su prednosti minimalne, a ove mane ga svakako kače. Tako da nisu za svakog optimalno rešenje.
Uh uh sta propustih kakvu diskusiju Slazem se da je hidrulika daleko najbolja u svakom pogledu.. Sve ovo gore napisano je tacno,i za odrzavanje,i za minus zimi da ne ledi sajla,i za samopodesavanje.. Ja sam se preporodio od kad sam presao na hidrauliku,samo pakne menjam..Medjutim dodao bih u vezi tog opterecenja na vilu i tocak,to se moze regulisati velicinom rotora.. Za gradske uslove voznje i blagi off ne treba nista preko 160mm.. Takodje nije preporucljivo stavljati na neke bezveze vile rotore od 180mm ili ne daj boze 203mm.. Kad vidim na gradskom mtb-u tanjir od 203mm digne mi se kosa na glavi.. To je iskljucivo za hard off i DH,mada za ovo prvo i rotor od 180 savrseno radi.. Meni eto RS Tora ponekad opasno zadrhti kada kocim,a imam 180mm..
Ovo sam umro od smeha kad sam procitao..iako sam pristalica Fall-ovog razmisljanjaI zaboravio si da naglasiš da je osmofaz zakon...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
#54
Postavljeno 27 September 2015 - 12:25 PM
I šta smo se dogovorili na kraju - jel' valja podmazivati klipove tečnošću koja se koristi u kočinom sistemu (onako kako je opisano u datom linku http://bennosblogand...lipers-and.html) ili ne?
Da, ponovim odluku - ja više neću, prepustiću servisiranje obučenom serviseru.
#56
Postavljeno 27 September 2015 - 01:11 PM
Ali kada klipovi zaribaju i kada gumice nisu više u odličnom stanju, onda se eksperimentiše i pokušava nešto kako se ne bi morali kupovati novi. Podmažeš malo spolja klip, pa se on nekako progura pored gumice i počne da radi. Ali to je samo na kratko vreme, jer kada ulje nestane on će opet da zaglavi i tako u krug... Znači nova čeljust i ne misliš.
Biti serviser je kao i svaki drugi zanat, treba nešto alata, nešto znanja i mnogo, mnogo iskustva...
#59
Postavljeno 28 September 2015 - 07:21 AM
he, he, kad nadjes takvog servisera cisto iz znatizelje pitaj ko ga je obukao.
Mislio sam na servisiranje po PS-u (da upotrebim JNA žargon)
Hmh, tolikim ljudima sam prebacio što poslušaju "savete" sa prvog linka na koji nalete, što ne pročitaju malo više o problemu koji imaju, a sada sam se sam upecao. Tja...
Also tagged with one or more of these keywords: Avid Juicy 7, problem, hidraulika
Biciklizam / Triatlon →
Servis →
Lanac češe unutrašnju stranu većeg prednjeg lančanika (2 lančanika)Započeo mihabl , 27 Jul 2022 pogon, lanac, problem |
|
|
||
Biciklizam / Triatlon →
Servis →
Čudan zvuk prilikom okretanja pedalaZapočeo olat , 29 Apr 2022 pedale, bicikla, cube, mtb i 5 još... |
|
|
||
Biciklizam / Triatlon →
Servis →
Krckanje hidrauličnih kočnicaZapočeo Nidzeks , 03 Nov 2020 Kočnice, Hidraulične kočnice i 5 još... |
|
|
||
Biciklizam / Triatlon →
Servis →
Problem sa TLR točkomZapočeo zdebeli , 31 May 2020 točak, TLR, problem, šeta |
|
|
||
Oprema i Stil →
Oprema razno →
PROBLEM sa sprintericama MTB / BOAZapočeo MiljanR , 09 Jul 2019 Problem sa BOA sistemom |
|
|
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika