Ako su duplozidne, onda su dosta plitke, ako se dobro sećam felni. Proveri, sad i mene zanima - nisam skidao ni gume. "Centriranje" je bilo krpljenje na parkingu, da se ispegla veća krivina, uz komentar da se to tako ne radi i da nikom ne kaže da sam ja to radio. Bez stalka, bez skidanja gume, provere zategnutosti svih žbica - tek da drži vodu do pravog servisa.
Sve o nablama
#202
Postavljeno 06 September 2016 - 08:30 PM
Jesu veoma plitke (old school) ali mislim da su duple, proveriću...
Ma kakvog pravog servisa kad je i ovako odlično, tera on to tako prezadovoljan je. Kad dođe jednom na selo pa budemo imali vremena za natenane skinućemo gume i dotegnuti sve žice. Ja nemam stalak ali sasvim dobro rade šrafići umesto pakni i lakše mi je i preciznije po zvuku nego vizuelno.
#206
Postavljeno 06 September 2016 - 11:06 PM
Axium race, ne znam koje godište. Kod mene je inače veći problem sa unutrašnjom stranom, ono aluminijumsko se malo potrošilo i ima zazor. Trebao sam i dva kruga selotepa da namotam, mislim da bih ga opet uglavio. Biće to dobro. Ako i ovo ne bude trajno rešenje tu je lepak. Bitno da se zvuk izgleda javljao zbog toga, za sada je sve super.
Inače kad sam na assess nabli freehub i osovinu prebudživao sa colovnog R8 na valjda upravo 6001 koji je i u mavicu, sećam se da sam našao neku temu gde je lik imao sličan problem ali na skuteru i zalio valjda nekim kineskim jeftinim tečnim metalom i završilo je posao, a tamo su dosta veća opterećenja. Ja sam ipak pravio reducir koji je služio neko vreme, ali sam posle kupio novu aceru jer je assess i preskakala.
#207
Postavljeno 06 September 2016 - 11:08 PM
Axium race, ne znam koje godište. Kod mene je inače veći problem sa unutrašnjom stranom, ono aluminijumsko se malo potrošilo i ima zazor. Trebao sam i dva kruga selotepa da namotam, mislim da bih ga opet uglavio. Biće to dobro. Ako i ovo ne bude trajno rešenje tu je lepak. Bitno da se zvuk izgleda javljao zbog toga, za sada je sve super.
Inače kad sam na assess nabli freehub i osovinu prebudživao sa colovnog R8 na valjda upravo 6001 koji je i u mavicu, sećam se da sam našao neku temu gde je lik imao sličan problem ali na skuteru i zalio valjda nekim kineskim jeftinim tečnim metalom i završilo je posao, a tamo su dosta veća opterećenja. Ja sam ipak pravio reducir koji je služio neko vreme, ali sam posle kupio novu aceru jer je assess i preskakala.
Ovo izgleda kao ok varijanta da se ne zezas sa lepkovima itd:
http://www.2bike.rs/...ce#.V89MDjX851w
#211
Postavljeno 08 September 2016 - 12:26 PM
Ma neću da stružem ovo će izgleda da radi. Ako ne, kupiću 641 lepak. Videću još dve vožnje do Vršca i Temšvara kako se pokaže, više i nemam u planu niti želje da vozim ove sezone.
A i mislim da se zvuk javljao zbog zazora između osovine i ležaja a ne ležaja i nable. Ako me ne bude mrzelo pokušaću i da se uverim u to, da izvadim samo taj selotep pa da vidim hoće li opet lupkati. Sad je na codex jeftinim ležajevima, kad se dovoljno istestira vratiću ili originalne skf ili nove fag i staviću dva kruga selotepa na aluminijumsku navrtku mislim da će moći da stane, velik je zazor.
#213
Postavljeno 08 September 2016 - 01:41 PM
Ja sam napisao da ću da probam, i probao sam najtanju limenku nema teorije to je par puta deblje nego što treba. Mora ili lepljiva traka ili lepak, zazor je malecki. Kažem sa slojem rastegljenog selotepa na ležaju jače sam trebao da čukam gedorom da bi lego na mesto nego na drugoj strani gde je preklop kako treba. Za sad to ne može da mrdne i ležaj je statičan pokreće se samo ono što treba, po kuglicama. Videćemo vremenom.
Ali ovim između aluminijumskog dela i ležaja nisam zadovoljan, moglo je to da se nasadi i sa dodatnim krugom selotepa.
#220
Postavljeno 19 September 2016 - 09:01 AM
A sto se tice siftera? Sa 9-faz, na 8-faz?
S manjim nesavršenostima u radu, može se kombinovati. Detaljno objašnjeno ovde:
http://www.bikegreml...iftera-bicikla/
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika