Ако не видиш линију зато што је обрисана, вештачењем се утврђује колику одговорност (део кривице) сноси предузеће за одржавање, нпр. БеоградПут. Нису они аутоматски потпуно криви, јер ако је неко возио пребрзо или пијан/дрогиран онда свакако и сам сноси део кривице. Ако је откинут/оборен знак, опет предузеће које одржава. Ако се нешто важно не види од дрвећа и шибља опет исто. Само не знам да ли је то предузеће одмах укључено у процес или онај ко је проглашен кривим мора посебно да тужи одговарајуће предузеће и да тражи надокнаду штете. Знаће адвокат да ти каже. Такође, може да се деси (и скоро обавезно се деси) да се неко заустави преко саме линије, па не видиш од њега. То је најлакше доказати тако што ти кажеш да је прешао био, он каже да није, па онда ко скупи више "лајкова" на Феј... Метабуку тај је у праву. Помаже (не обавезно теби) ако је све снимљено неком камером.
Наравно, цела ситуација је небулозна и свакако би раскрсница била означена на други начин. У пракси би или стварно обојица стала или би један, после незгоде, запањено сазнао да је имао предност. Ипак, у Србији је све могуће. Својевремено сам писао фамозној Дирекцији за саобраћај и тражио да се у Кошутњаку, на углу Кнеза Вишеслава и Благоја Паровића (смер од Водоторња) постави знак који јасно говори возачима како се пружа пут са првенством пролаза. Они који би из Кошутњака да се укључе имају стоп, али ови који имају предност не знају за то. Из дирекције ми "стручно" одговорили да је безбедније без знака, јер ето, возачи који имају предност ће да успоре (или стану). Исто су ми рекли када сам тражио да се за пешачке прелазе (на Ибарској и још неким местима) постави нормално осветљење које би омогућило да се види цео прелаз и прилаз истом. Не. Искључиво стављају усмерене рефлекторе, тако да се не види ни 5 цм около. Кажу да је много безбеденије ако возачи не виде пешаке док ови не ступе на коловоз (а и тако су осветљени само једном танком линијом).
Тако да би за овакву раскрсницу Дирекција вероватно рекла да је одлична, јер возачи морају да стану, изађу из возила (обавезно оставе отворена врата, да их неко не обиђе), некако упореде линије и на крају одгурају аутомобиле кроз раскрсницу.