Moj damper je isti kao ovaj na slici. I deo gde se kaci sajla poplock - a je isti.
Servis prednjeg amortizera
#84
Postavljeno 09 March 2013 - 02:30 PM
Sipao sam ovo ulje u amortizer:
Inace, nisam neki ekstremni vozac i ne izlazem amortizer nekom velikom opterecenju, pa me interesuje da li ce ovo ulje da vrsi posao za ovakav vid voznje, ili da pokusam da nabavim neko drugo ulje?
I jos jedno pitanje. Ima ili gde kod nas u Srbiji osim u Caprijolu da se nabavi set gumica za RS REBU?
#85
Postavljeno 09 March 2013 - 03:14 PM
Uspeo sam da sredim damper, a da ga ne otvaram...
Sipao sam ovo ulje u amortizer...
I jos jedno pitanje. Ima ili gde kod nas u Srbiji osim u Caprijolu da se nabavi set gumica za RS REBU?
svaka cast na majstorisanju!
RS fabricki u svoje dampere sipa ulje "tezine" 5WT. Promena "tezine" ulja daje i promenu karakteristike rada amortizera, sto sam pokusao da objasni u nekom od predhodnih postova. Promena "vrste" tj "tipa" ulja moze da dovede do problema stoga preporucujem da ipak nadjes ulje za amortizerske viljuske.
Nikad nisam koristio ovo ulje specijalno dizajnirano za Citroenove hidraulicne (kocenje i vesanje) sisteme, bas iz tog razloga, jer je dizajnirano za nesto drugo. Koja mu je tezina, pise li negde? Da je stetno, i koliko, ne bih znao da kazem ali znam da nisi jedini koji ga je stavio u vilu. Sigurno je bilje od vode koja kod nemarnih vozaca zbog neredovnog odrzavanja i servisiranja udje unutra i napravi dar-mar (reklama B92) a znam da ga neki koriste u kocnicama, uglavnom Magurinim. Da li ga stavljaju i tiganj, ne znam
Da li to znaci da u Capriolu ima gumica? I sta podrazumevas pod setom gumica? Koliko znam postoje tri seta, za vazdusnu uprugu u levom stapu, za damper u desnom stapu i set "prasinara" i sundjerastih prstenova koji se nalaze unutar "plovka" gde stapovi ulaze. Sta od toga trazis?
#86
Postavljeno 09 March 2013 - 03:31 PM
A trebao si prije pitati koje ulje da sipas,a ne sad
Sad lepo izvadi to ulje i nadji neko konkretno ulje za amortizere.
To ulje sto si ti sipao je mineralno ulje koje se koristi za hidrauliku u citroneu, tacno, i magurinim kocnicama, kao i kod shimana i svim ostalim kocnicama koje koriste mineralno ulje (meni se pokazalo bolje od orig shimanovog) ali nikako nije za amortizere na biciklu
Zasto, jbg, to je sad vec drugo i opsirno...ukratko nije napravljeno da se nosi s pjenusanjem i ostalim stvarima koje je potrebno da zadovolji damper u amortizeru. A koje je gradacije pitaj boga
Odi u neki moto shop, i tamo trazi ulje za amortizere, koliko znam RS preporucuje u svojim vilicama gradaciju 5wt
Dobro je sto vec trazis set novih gumica i brtvi, pitanje kako ce se provesti postojece nakon ovog tretmana. Ili to je poceo pustati nakon izmjene ulja
#89
Postavljeno 09 March 2013 - 04:56 PM
Da li to znaci da u Capriolu ima gumica? I sta podrazumevas pod setom gumica? Koliko znam postoje tri seta, za vazdusnu uprugu u levom stapu, za damper u desnom stapu i set "prasinara" i sundjerastih prstenova koji se nalaze unutar "plovka" gde stapovi ulaze. Sta od toga trazis?
Potreban mi je set gumica za damper, ali u Caprijolu (koji je inace generalni zastupnik RS za Srbiju) nemaju nikakve gumice.
Sad lepo izvadi to ulje i nadji neko konkretno ulje za amortizere.
Dobro je sto vec trazis set novih gumica i brtvi, pitanje kako ce se provesti postojece nakon ovog tretmana. Ili to je poceo pustati nakon izmjene ulja
Ulje je pocelo da izlazi pre "tretmana" ,zato mi nije ni radio lockout. Posto ovo ulje nije adekvatno za amortizer, isti necu ni montirati na biciklu dok ne nadjem ulje 5Wt, i zamenim i njega i gumice.
Citroenovo ulje odlično je i za Shitmano kočnice....
Ovaj TOTAL LHM + mi je ostao od zadnjeg menjanja ulja u Simano kocnicama.
#91
Postavljeno 09 March 2013 - 05:46 PM
Zemo,idi u Pontis motori preko puta neoplante i kupi ulje za amort....
Zemo, sta bi ja bez tebe! =D> Upravo sam hteo da guglam da nadjem gde ima tog ulja. Ovako, odoh odma do PONTIS -a da vidim imaju li ulja.
5wt za damper (mislim da ide 110ml)
15wt za plovke i vazdusnu komoru (15+15+5ml)
imas pm
#93
Postavljeno 29 April 2013 - 02:53 PM
Amortizer je marzocci bomber mx pro lo.
#94
Postavljeno 29 April 2013 - 05:10 PM
Da li neko moze da mi da savet u vezi problema...osetim amort kad se razvuce do kraja,lepo se cuje-"tak!".Da li je to normalno,sta to moze da bude?...Amortizer je marzocci bomber mx pro lo.
kao i kod auta tako i kod amorta treba s vremena na vreme promeniti ulje jer od upotrebe ali i od stajanja (doduse manje) gubi svojvstva. Ne znam da li je Profa iz TerranoTeam moze da ti pomogne: Zoran Božić - Profa Terrano Team, Beograd, [email protected]
#96
Postavljeno 09 May 2013 - 08:23 PM
Treba paziti gde se odlazi na servis,eto ja sam prvo otisao u jedan servis gde nemaju pojma i gde su mi ga preduvali,pa su mi u drugom gde isto nemaju pojma rekli da je razjeban,i na kraju nije mu nista.
#97
Postavljeno 31 May 2013 - 10:31 AM
Ako neko zna nesto o ovome i ako mu se desavalo nesto slicno neka kaze....
Pozdrav,
miso
#100
Postavljeno 10 May 2014 - 09:41 AM
Nakon FG maratona vila je totalno blokirala, nije se dala pomeriti ni za milimetar. Skinuo sam noge, ocistio štapove, i kako nisam imao drugu mast pri ruci, stavio sam zelenu tovat mast... Amortizer radi, međutim posle današnje vožnje od 30-tak km, počeo je da škripi. E sad, da li jednostavno nisam stavio dovoljno masti ili možda treba neka druga mast manjeg viskoziteta? Hvala unapred.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika