Dobar dan svima, interesuje me gde moze u srbiji da se kupi prednji amortizer do 100 evra, ili neko da mi pomogne u inostranstvo da uzmem, posto imam tocak 27,5 a uzeo bi gasni amortizer neki moze i do 12o evra
Postavljeno 01 April 2015 - 05:15 PM
Postavljeno 30 June 2015 - 12:32 PM
Imam problem sa viljuskom, amortizer je stalno u donjem polozaju. Kada podignem vrat rukom, amortizer se opet vrati u donji polozaj, U pitanju je vila RST400, nemam nikakav vise podatak o njoj.
Da li je ovaj problem uopste resiv, tj. da li bi servis ove viljuske bio besmislen?
Postavljeno 30 June 2015 - 03:36 PM
... posto imam tocak 27,5 a uzeo bi gasni amortizer...
Moze i polovan,ali da je ocuvan mislim da nema lufta...
hmmm, meni se cini da je 27.5tocak doliko "rovit" da...jos nema i jos nekog vremena nece da bidne nekog veceg izbora delova zanj.
To sa jedne strane moze da znaci da ces tesko da nadjes to sto trazis,
ali istovremeno da ces ako najdes da prodjes primetno povoljnije, u poredjenju npr sa 29erom,
Kao sto je koleza predlozio, stisnes palceve i klikas po oglasima i...za neko vreme nam javis da si uspeo
Ne znam koliko je upotrebljiva varijanta sa amortom za 29er sa redukovanim hodom na 90-80mm?
Ima li neko iskustva?
Postavljeno 23 April 2017 - 06:50 AM
Da vaskrsnem temu
Hocu da sredim dok je ovo lose vreme svoj rockshox judy tt... Generalno, ja ne vidim nikakav nedostatak na njemu, ne zapinje, ne škripi, ali obzirom da sam trenutno dokon, rasturio bih ga Moja neduomica je kod ulja... na zvaničnom sajtu ima uputstvo gde ne piše da se treba sipati ulje unjega https://sram-cdn-pul...XCSLService.pdf
A lik koji je stavio tutorijal sipa ulje u njega...
Sta mi prepuručujete da uradim? I kojom mašću da podmazujem, a da je dostupna, tj.da nije specijalna za ovaj amrotizer?
Hvala
Postavljeno 23 April 2017 - 07:50 AM
Ulje koje stoji u uputstvu je klasično ulje za viljuške (amortizere) "gustine" 5W.
Lično preferiram Motul (samo od zvaničnog uvoznika/zastupnika - ima dosta falševa), ali svako je OK, važnije je da se redovno menja:
http://e-mass.rs/pro...n7y079ay44axzki
Za mast, sigurica je full PTFE (teflon) mast - da je i ugušćivač i lubrikant na bazi PTFE - ta je kompatibilna sa svim mogućim zaptivkama i delovima, ima dobre karakteristike, skupa je, ali ne troši se puno i manja tuba će trajati godinama.
Za ovu proizvođač ne navodi sastav, ali koliko znam ne pravi problem na viljuškama:
http://index.weldtit...flon-tube-150ml
Na ovoj piše šta je unutra i trebalo bi da zadovoljava, samo nema pakovanja ispod 500 grama, što će koštati i previše je za kućnu upotrebu:
http://eksino-oks.co...-temperaturama/
Drugo dobro rešenje je mast sa silikonskim ugušćivačem i silicijumskim baznim uljem. Brzo guglanje dalo mi je ovo (ima malo pakovanje, ali je po meni previše tvrda NLGI 3 tvrdoće, bolje naći neku NLGI 2, ili čak NLGI 1):
http://eksino-oks.co...vnica/oks-1110/
Koliko sam uspeo saznati, mnoge poznate masti koje se prodaju specijalno za viljuške bicikala su najsličnije mastima markiranim kao "Kalcijum 12-hidroksi", ali teflnoska bi trebalo da je najbolje rešenje, a 12-h je jeftina alternativa koja zadovoljava (i ostavlja proizvođaču puno više mesta da se "ugradi" sa boljom zaradom po komadu).
Postavljeno 23 April 2017 - 08:57 AM
Hvala na ovako detaljnom odgovoru i pomoći!
SAmo meni se čini da je u uputstvu na strani 8 piše da se za judy tt preskače korak u kojem se dodaje ulje... Inače, ako bih sipao, koliko treba ?
Zavisi od modela - piše na 8. strani uputstva koje si linkovao.
Postavljeno 23 April 2017 - 09:10 AM
Druže, izleda da imamo problem u komunikaciji... Ponovicu sta sam mislio u prvom postu
Lik koji je na youtubu servisirao amortizer koji ja imam (Judy TT) je sipao ulje, a prethodno je isputio postojece... Na uputstvu sa zvanicnog sajta pise da ne ide ulje... Mislio sam da ce mi neko od vas koji se bavi servisom reći kako bi on postupio u mom slučaju koji želim da rasturim amortizer, obrišem, podmašem i eventualno sipam ulje.,.. Eto, nadam se da je sada jasnije
Postavljeno 23 April 2017 - 09:47 AM
Niko ne čita sve taj link sam i ja okačio u svom prvom postu
Postavljeno 23 April 2017 - 09:50 AM
Taj na videu koji si okačio, meni izgleda da "odokativnom" metodom samo malo ulja sipa da to sve bolje klizi, ali to nije prava hidraulična viljuška koja koristi ulje za amortizaciju - samo opruge. Dakle - nije pravi amortizer, više "pogo štap" - koliko se sabije, istom silom se vrati. Pravi amorti koriste vazduh i/ili ulje da uspore vraćanje posle sabijanja.
Tako da mislim da tu možeš sipati praktično malo bilo kakvog ulja, koje imaš pri ruci, ne moraš kupovati to za viljuške.
Postavljeno 23 April 2017 - 09:56 AM
E takav sam odgovor čekaoTaj na videu koji si okačio, meni izgleda da "odokativnom" metodom samo malo ulja sipa da to sve bolje klizi, ali to nije prava hidraulična viljuška koja koristi ulje za amortizaciju - samo opruge. Dakle - nije pravi amortizer, više "pogo štap" - koliko se sabije, istom silom se vrati. Pravi amorti koriste vazduh i/ili ulje da uspore vraćanje posle sabijanja.
Tako da mislim da tu možeš sipati praktično malo bilo kakvog ulja, koje imaš pri ruci, ne moraš kupovati to za viljuške.
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika