Baš o tome je i pisalo u onom teksu koji je okačio Bax. Na biciklovima moderne geometrije je položaj tela bicikliste na gumicama šamaraljki ili ti "hudovima" malte ne potpuno isti kao položaj bicikliste na dropovima na retro ramu. Posebno mi se svidela konstatacija u kojoj navode da je to verovatno tako zbog savremene mehanike jer je u osnovi šamaraljke lakše i udobnije koristiti za menjanje brzina sa hudova nego iz dropova. Prema tome to i jeste taj neki osnovni hvat na savremenom biciklu...
Nisam citao sta je okacio, ali se to podudara sa onim sta sam vec pisao, a to je da su tada radjeni ogromni ramovi, ako ih gledamo po sadasnjim standardima. zato je lakse voziti te stare nego nove ramove sto se tice polozaja tela. Vidjao sam kod ovih profi vozaca da je takoreci sticna iste duzine koliko je i sam ram visok, malo preterujem ali tu je. I jos okrenu lulu u minus, to onda dovodi fo ogomne razlike u visini izmedju sica i dropova. E tu treba biti junak pa dugo voziti u tom polozaju.