Stalno se zaboravlja jos jedna velika prednost svetla na dinamu. Sva svetla imaju i prikljucak za zadnju poziciju,znaci i tu je resen poroblem,pogotovo sto su to svetla koja imaju kvalitetne diode sa memorijom. i nije mi jasno zasto bi tu bilo rasprave. Ja razumem ove sto voze drumase ,zamisljaju ljudi da su Contadori ili Armstronzi pa im je svaki gram vazan,ali oni i ne mogu da voze tamo gde su regionalni putevi koji su uglavnom ruinirani,oni su najvise izlozeni na milost i nemilost ostalih ucesnika u saobracaju zato sto moraju da voze po kvalitetnijim putevima,ako hoce da sacuvaju porodicno nasledstvo,jer od njega ne valja da se pravi kajgana
Ali ovi ostali,svetla na dinamu su zakon,pa sada se skoro svaki treking bicikl u Nemackoj i u svetu pravi sa dinamom. Pa zar nije povoljnost sto to i kod nas moze da se kupi bar polovno,jer za nas standard u Nemackoj je to skupo. Ali napr. zadnje svetlo moze da se nadje za 1000-1200din. I da te glava ne boli,moze i danju da radi a da ne razmisljas o punjenju baterija.
Sve ovo ostalo su igracke pa i da kosta 200E. Jedino imaju prednost sto moze biciklista da opominje vozace automobila da obore duga svetla,i po meni to im je glavna namena.Ali sada ima i svetla na dinamu koja u sebi imaju dodatni blic koji se puni u toku voznje i sluzi kao ablend,vrlo kratko, jer je dinama ogranicena na 3W ali dovoljno. A ovo iz Kine pa i SS sve su to igracke u koje ja nemam poverenja.Ako hoces da vozis malo vise moras da poneses rezervne baterije,a ako odsustvujes od kuce nekoliko dana ili si cikloturista,trazi gde ces puniti, ili kupuj na putu baterije,sto je po meni neprihvatljivo.