Jump to content


Fotografije

Problem sa menjanjem brzina

3x7 kaseta srednji pogon srednji menjač zadnji menjač

  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
54 odgovora na ovu temu

#1 thedjole

thedjole
  • Members
  • Pip
  • 23 posts

Postavljeno 22 August 2017 - 08:19 PM

Pozdrav svima. Pre svega da napomenem da sam laik kada su bicikli u pitanju, pa nemojte da mi zamerite ako budem upotrebio neki pogrešan izraz n2:sorry

Elem, nakon dve godine izvukao sam svoj MTB iz podruma i doneo ga sa sobom na teren (građevinac sam  :grin: ). Do sada sam bicikl vozio u takvom stanju u kakvom jeste - problem sa prednjim menjačem (nikad ili retko ubacuje u prvi stepen, najmanji zupčanik; kada je lanac na najvećem zupčaniku, sam menjač se dosta klima kada se uhvati prstima), problem sa zadnjim menjačem (račna ona kineska sa 7 brzina, lanac često preskače srednje zupčanike; na određenim brzinama, za petu znam sigurno, za ostale koje rade nisam obratio pažnju, lanac se trlja o susedni zupčanik, onaj manji, spoljni u odnosu na onaj na kome je lanac).

Pre dve godine sam vozio bicikl kod jednog majstora da mi našteluje menjače (inače jedinog u mestu gde sam bio smešten  :grin:), ali mu to nikako nije pošlo za rukom, jednostavno je rekao da ne može da provali u čemu je problem. Skidao je i štelovao prednji menjač, štelovao zadnji, ali bicikl je i dalje funkcionisao onako kako sam gore opisao. Obzirom da je bajk kupljen polovan, palo mi je na pamet da možda delovi na biciklu nisu međusobno kompatibilni.

Od opreme ima sledeće:

- ručice menjača SHIMANO V-BRAKE 7 speed CI-DECK PLUS

- prednji menjač SHIMANO ACERA FD-M330

- zadnji menjač SHIMANO ACERA RD-M840 (ova zadnja oznaka je ugravirana na menjač, ali nisam uspeo takav da nađem na netu)

- srednji pogon SHIMANO SIS 24-34-42 (aluminijumski, na najvećem zupčaniku nije vidljiv broj zubaca, ali pretpostavljam da je 42)

- račna kineska 7 brzina

U pitanju je bicikl KTM Country YS.