Jeftin drumaš, koja veličina za retro ram?
#101
Postavljeno 13 December 2014 - 10:38 AM
#102
Postavljeno 13 December 2014 - 12:55 PM
#103
Postavljeno 13 December 2014 - 01:34 PM
#105
Postavljeno 13 December 2014 - 02:31 PM
#106
Postavljeno 17 December 2014 - 11:05 PM
Da pitam ja nešto ontopic za promenu
Kada je devetofaz pozadi koliko-koji lančanici mogu normalno da se voze srednjom a koji velikom šajbnom bez da je lanac previše ukoso.
Isto me zanima i u slučaju triple pogona, pretpostavljam da je onda drugačije, još manje lančanika je upotrebljivo?
#107
Postavljeno 18 December 2014 - 12:00 AM
http://www.gear-calculator.com/#
(Intuitivno & jednostavno, ako treba ipak neka pomoć, viči)
#108
Postavljeno 24 December 2014 - 11:53 PM
#110
Postavljeno 25 December 2014 - 09:17 AM
Gadjan imam dva bajsa za tebe ako hoces. Jedan je cx kona jake 2006god drugi je peugot super competition 1979 god. Peugot ima menjace na kormanu. Oprema je simplex a jake ima samaraljke i mesano je tiagra-sora. Oba su tu negde u tvom cenovnom rangu. Ako hoces mogu ti dati moj br telefon ili ti meni tvoj pa da ti objasnim detalje da ne kucam ovde referate. Peugot je perla bele boje jake je ljubicasto crni. Poz
Ps nisam prodavac i nemam oglase na berzi ja i drugar imamo sto svojih sto zajednickih (starih bicikala) pa bi se od necega i oprostili da bi kupili nesto drugo.
Kada me jedno ne bude mrzelo napravicu temu sa mojim retro biciklima od colanga chinellia simplona itd imam svasta ali sve je za licnu upotrebu.
Pss kona ide sa dva para komplet tockova. Jedni su drumski sa michelin clasic gumama, drugimsu cx sa novim conti cx kevlar gumama vozene 2x koje su kostale 3990din po komadu
Druže pozdrav,
sada mi je jasno da si me dobro savetovao oko onog Scotta speedstera za 500€!Da li si prodao ta dva bajsa ili bi mogao da mi baciš fotke,da pogledam.I ja sam u početku tragao za drumašem oko 250 €,ali bez nekog pravog znanja,iskustva a nisam imao ni nekog dobrog drugara ,bajkera koji bi me iskreno savetovao.Sada sam upoznao mnogo momaka sa ovog foruma koji su pravi znalci i hoće jedni drugima da pomognu oko kupovine pravih stvari,to je danas prava retkost!
#111
Postavljeno 26 December 2014 - 04:36 AM
Ma tačno se vidi i okom da lanac ide mnogo ukoso i drugačiji zvuk, uglavnom nekako pola pola plus jedan eventualno dva.
Dakle 8 faz, manja šajbna - odozgo na dole kod točka 5 komada a veća šajbna - odozdo na gore 5 komada na točku. (komada-lančanika).
10faz nisam nikad vozio, verujem da može da ide po 7 komada! Nekako ispada broj lančanika na točku manje 3.
8faz 5, 10faz 7 i 9faz 6. Ovo je neko moje mišljenje nisam guglao pa nemojte se baš osloniti ali probajte nije daleko od istine.
#112
Postavljeno 26 December 2014 - 09:38 AM
Generalno, ako je dubl: svaki lančanik napred može da hvata dve trećine kasete pozadi.
Ako je triple, onda spoljni lančanici napred hvataju po pola zupčanika kasete koji su mu bliži, dok srednji hvata tri četvrtine srednjih zupčanika na kaseti.
Postavio sam već link:
http://www.gear-calculator.com/#
Kad se unese broj zupčanika napred i pozadi i prihvatljiv ugao krivljenja lanca, na crtežu se bledo sivim obeleže kombinacije koje nisu baš dobre zbog previše ukrštanja lanca.
#115
Postavljeno 26 December 2014 - 08:56 PM
To kod indeksnog prednjeg menjača. Kod onih frikcionih je moguće namestiti da lanac nikad ne češe prednji menjač - samo ne znači da je to dobro za lanac i lančanike - što veći ugao, više se troše i manja efikasnost.
I kod najnovih indeksnih je moguće da se namesti da lanac nikad ne češe prednji menjač, čak i bez poluklikova ("trimming"). To je jedna od oblasti sa najvećim napretkom kod poslednjih generacija menjača.
#116
Postavljeno 27 December 2014 - 11:08 AM
mozda nije bas za ovu temu uzeo sam felt z70 pogon fsa gossamer tripl 50 39 30 zadnji menjac ultegra ostalo 105 prednja i zadnja vila sticna karbon koliko moze da vredi bicikla ima ga na njihovom sajtu platio sam 350 eura pa me interesuje kako sam proso finansijski
#120
Postavljeno 29 December 2014 - 11:24 PM
Širina volana ide prema širini ramena, nema direktne veze sa veličinom rama (sem što viši ljudi obično imaju šira ramena, i obrnuto). Za početak gledaš da širina volana centar-centar bude približno kao rastojanje između dve koštane izbočine na vrhu ramena (to su krajevi ključnih kostiju). Posle možeš da isprobavaš gore-dole po osećaju ako treba, nije strogo pravilo da volan mora baš da bude iste širine kao ramena.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika