Jump to content


Fotografije

Jeftin drumaš, koja veličina za retro ram?


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
325 odgovora na ovu temu

#101 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1505 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 13 December 2014 - 10:38 AM

Izmedju 700 i 800. Pa vidi onda da li je skupo ili nije. Ako hoces dobre delove star bajk nov bajk isplativije ti je da kupis nov nego da returaciju uradis starog bajka.
  • 0

#102 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8888 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 13 December 2014 - 12:55 PM

Ali.. ali... ti stari ramovi se dobijaju besplatno?!? Čak u pristojnom stanju da je farba potrebna samo iz estetskih razloga.<br /><br />Točkovi mogu da koštaju koliko god hoćeš da platiš, ali ima pristojnih za manje od 100 evra.<br /><br />Kočnice s ručkama mogu dobre ispod 50 da se nađu.<br /><br />Pogon... ne znam koliko može da košta. Mnogo mi to novaca nešto.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#103 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1505 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 13 December 2014 - 01:34 PM

Stare camp rucice kocnica chorus nemas ispod 50e da kupis krsten pogon ispod 100e ovaj korman je 150e bio u barseloni. A ramovi krsten ram nema da se kupi ispod 50e. Da ti nastavim koliko kostaju delovi za stare bicikle.
  • 0

#104 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8888 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 13 December 2014 - 02:22 PM

Ako hoćeš baš da bude markirano, baš baš "retro", uvek se može potrošiti puno para. Ima par točkova koji koštaju koliko taj bajs što si sklapao.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#105 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1505 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 13 December 2014 - 02:31 PM

Pa o tome se i radi. Non stop kazes staro jeftino novo skupo. Nema staro a fisokog kvaliteta da je jeftino. Kao sto je i sada skupa ultegra tako su i stare kvalitetne stvari skupe i jos skuplje nego danasnje. Imas i novih jeftinih samrqljki ali nisu ultegra.
  • 0

#106 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 17 December 2014 - 11:05 PM

Da pitam ja nešto ontopic za promenu :)

Kada je devetofaz pozadi koliko-koji lančanici mogu normalno da se voze srednjom a koji velikom šajbnom bez da je lanac previše ukoso.

Isto me zanima i u slučaju triple pogona, pretpostavljam da je onda drugačije, još manje lančanika je upotrebljivo?


  • 0

#107 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8888 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 18 December 2014 - 12:00 AM

Zavisi od linije lanca - od bicikla do bicikla. Gleda se ugao uvijanja lanca u odnosu na osu lančanika. Generalno je pravilo da kod tripla sa srednjeg lančanika može da se koristi širi spektar zupčanika na kaseti, nego kod pojedinačnog lančanika na dublu. Da ne pričam napamet i loše objasnim, evo, slika i primer kažu više od 1000 reči. Uneseš sebi prihvatljiv ugao lanca, broj lančanika napred i nazad i sve ti se nacrta:

http://www.gear-calculator.com/#

(Intuitivno & jednostavno, ako treba ipak neka pomoć, viči)
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#108 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 24 December 2014 - 11:53 PM

Funkcionalna granica je kada lanac počne da zakačinje prednji menjač. Sve preko toga je stvar ukusa. Ja na desetofazu, kompakt napred, izbegavam najmanja dva zupčanika sa male šajbne i najveća tri sa velike. Kad sam imao tripl, na svakoj šajbni sam koristio po pet-šest zupčanika pozadi (isto desetofaz).
  • 1

#109 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8888 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 25 December 2014 - 06:16 AM

To kod indeksnog prednjeg menjača. Kod onih frikcionih je moguće namestiti da lanac nikad ne češe prednji menjač - samo ne znači da je to dobro za lanac i lančanike - što veći ugao, više se troše i manja efikasnost. 


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#110 draganninkovic

draganninkovic
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 380 posts

Postavljeno 25 December 2014 - 09:17 AM

Gadjan imam dva bajsa za tebe ako hoces. Jedan je cx kona jake 2006god drugi je peugot super competition 1979 god. Peugot ima menjace na kormanu. Oprema je simplex a jake ima samaraljke i mesano je tiagra-sora. Oba su tu negde u tvom cenovnom rangu. Ako hoces mogu ti dati moj br telefon ili ti meni tvoj pa da ti objasnim detalje da ne kucam ovde referate. Peugot je perla bele boje jake je ljubicasto crni. Poz

Ps nisam prodavac i nemam oglase na berzi ja i drugar imamo sto svojih sto zajednickih (starih bicikala) pa bi se od necega i oprostili :) da bi kupili nesto drugo.
Kada me jedno ne bude mrzelo napravicu temu sa mojim retro biciklima od colanga chinellia simplona itd imam svasta ali sve je za licnu upotrebu.

Pss kona ide sa dva para komplet tockova. Jedni su drumski sa michelin clasic gumama, drugimsu cx sa novim conti cx kevlar gumama vozene 2x koje su kostale 3990din po komadu

Druže pozdrav,

sada mi je jasno da si me dobro savetovao oko onog Scotta speedstera za 500€!Da li si prodao ta dva bajsa ili bi mogao da mi baciš fotke,da pogledam.I ja sam u početku tragao za drumašem oko 250 €,ali bez nekog pravog znanja,iskustva a nisam imao ni nekog dobrog drugara ,bajkera koji bi me iskreno savetovao.Sada sam upoznao mnogo momaka sa ovog foruma koji su pravi znalci i hoće jedni drugima da pomognu oko kupovine pravih stvari,to je danas prava retkost!


  • 0

#111 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 26 December 2014 - 04:36 AM

Ma tačno se vidi i okom da lanac ide mnogo ukoso i drugačiji zvuk, uglavnom nekako pola pola plus jedan eventualno dva.

 

Dakle 8 faz, manja šajbna - odozgo na dole kod točka 5 komada a veća šajbna - odozdo na gore 5 komada na točku. (komada-lančanika).

 

10faz nisam nikad vozio, verujem da može da ide po 7 komada! Nekako ispada broj lančanika na točku manje 3.

8faz 5, 10faz 7 i 9faz 6. Ovo je neko moje mišljenje nisam guglao pa nemojte se baš osloniti ali probajte nije daleko od istine.


  • 0

#112 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8888 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 26 December 2014 - 09:38 AM

Generalno, ako je dubl: svaki lančanik napred može da hvata dve trećine kasete pozadi. 

 

Ako je triple, onda spoljni lančanici napred hvataju po pola zupčanika kasete koji su mu bliži, dok srednji hvata tri četvrtine srednjih zupčanika na kaseti. 

 

Postavio sam već link:

 

http://www.gear-calculator.com/#

 

Kad se unese broj zupčanika napred i pozadi i prihvatljiv ugao krivljenja lanca, na crtežu se bledo sivim obeleže kombinacije koje nisu baš dobre zbog previše ukrštanja lanca.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#113 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 26 December 2014 - 02:52 PM

Boy sad ću da se igram s calculatorom ;) Dobra stvar!


  • 0

#114 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 26 December 2014 - 08:16 PM

Kako da znam na kojoj vrednosti mi je Chain angle, ugao lanca, ima vrednosti vidite i sami. Ovaj parametar debelo menja raspored pogodnih lančanika za šaltanje!


  • 0

#115 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 26 December 2014 - 08:56 PM

To kod indeksnog prednjeg menjača. Kod onih frikcionih je moguće namestiti da lanac nikad ne češe prednji menjač - samo ne znači da je to dobro za lanac i lančanike - što veći ugao, više se troše i manja efikasnost. 

 

I kod najnovih indeksnih je moguće da se namesti da lanac nikad ne češe prednji menjač, čak i bez poluklikova ("trimming"). To je jedna od oblasti sa najvećim napretkom kod poslednjih generacija menjača.


  • 0

#116 Bobanultegra

Bobanultegra
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 435 posts
  • Locationleposavic

Postavljeno 27 December 2014 - 11:08 AM

mozda nije bas za ovu temu uzeo sam felt z70 pogon fsa gossamer tripl 50 39 30 zadnji menjac ultegra ostalo 105 prednja i zadnja vila sticna karbon koliko moze da vredi bicikla ima ga na njihovom sajtu platio sam 350 eura pa me interesuje kako sam proso finansijski


  • 0

#117 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8888 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 27 December 2014 - 11:55 AM

Sad je kasno da misliš o tome, uživaj u vožnji.

 

Ako si kupio polovan, tu je tek nezahvalno govoriti o "realnoj ceni", jer se sve, pa čak i ram, može oštetiti, ili potrošiti - sve zavisi od stanja bicikla.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#118 Bobanultegra

Bobanultegra
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 435 posts
  • Locationleposavic

Postavljeno 27 December 2014 - 12:01 PM

stanje 9 od 10 ram 56 56 moja visina 178 odgovara mi i posle 150 km voznje ne bole ruke ledja i slicno a u voznji uzivam kao i svi da nije tako ne bih nib vozio jos kad se krene na kop milina


  • 0

#119 du3s

du3s
  • Members
  • Pip
  • 27 posts

Postavljeno 29 December 2014 - 05:47 PM

Hajde da ne zapocinjemo novu temu. 

 

Postoji li neko pravilo oko uparivanja velicine rama i velicine volana?


  • 0

#120 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 29 December 2014 - 11:24 PM

Širina volana ide prema širini ramena, nema direktne veze sa veličinom rama (sem što viši ljudi obično imaju šira ramena, i obrnuto). Za početak gledaš da širina volana centar-centar bude približno kao rastojanje između dve koštane izbočine na vrhu ramena (to su krajevi ključnih kostiju). Posle možeš da isprobavaš gore-dole po osećaju ako treba, nije strogo pravilo da volan mora baš da bude iste širine kao ramena.


  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika