Jump to content


Fotografije

trgovci polovnjacima sa izborom za 2XMTB (17 i 21 inc)


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
71 odgovora na ovu temu

#21 vladagm

vladagm
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1416 posts

Postavljeno 14 August 2014 - 12:01 PM

Naravno uvek ima izuzetaka. Ali tvoja recenica najbitnije je od koga i sta kupujes ovde ne vazi. Covek je nov u svemu ovome. Da li ti mislis da moze pocetnik da prepozna da nesto na nicklu ne stima? Sem da nije u raskantanom stanju do bola. Na kraju krajeva neka kupi sta hice ja sam moje misljenje rekao odavno. To da se poredite sa drugima tipa ja sam dobro prosao i tako dalje nije u redu. Treba se staviti u koZu kupca i razmisljati na taj nacin, a ne sta vi vi uradili koji imate znanje o biciklima.

Slazem se sa tobom u jednom delu.Naravno da sam se i ja opekao na nekom op polovnih bicikala mislio bih verovatno kao i vecina.Ali prilikom svake kupovine sam pazljivo odabirao i kasnije kupovao.Zadnjih par kupovina iskljucivo vrsim od jednog proverenog prodavca koji je ovde poznat kao jedan od najboljih ako ne i najbolji od svih,a ja po meni mislim da jeste.Od njega uzimaju kako ja tako i sve koje poznajem i tako ide u krug.

Ja sam ovom momku od srca preporucio tog prodavca i on zna ko je u pitanju.I slucajno da se desi bilo kakav problem posle kupovine ja znam i uveren sam da ce taj isti prodavac izaci u susret i resiti to.Znam jer se i meni podkrala jedna mana i to smo resili.Jer naravno to je polovna roba i niko ne moze znati sve prednosti i mane svakog bicikla.I da vrlo bitno je neki iskustvo i znanje u svakoj kupovini koje sam ja mozda stekao u svojim greskama i kasnije uvideo sta i kako treba raditi.

Opet kazem novo je novo i tu nema kompromisa ali moze da se uzme nesto pristojno polovno i da posluzi nameni.

Evo casna rec momak iz mog mesta je kupio Capriolo Lizarda pre 2 godine i tada je on kostao 63000 dinara,posle par meseci i mozda predjenih 100-1500 km sada sam i zaboravio on ga je prodavao i prodavao i na kraju sam ga ja uzeo za 240 EUR CITIRAM 240 eur sto je manje od polovine vrednosti novog bicikla.Ja sam ga uzeo kao sporedni bicikl znajuci da je bukvalno nov i kasnije sam ga prodao jer sam imao potrebe za necim drugim.

Sve u svemu svi imamo neke savete,iskustva(kako dobra tako i losa) pa mozda i zbunimo potencijalnog kupca,ali na njemu je krajnja odluka...


  • 1

#22 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1505 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 14 August 2014 - 12:25 PM

Nije ni cudo sto je ta cena bicikla za capriolo ili bilo koju drugu marku. Pogledaj cene novih bicikala koliko kostaju. A ovde se azdaje drumasi prodaju za sitne pare full dura ace carbon je oko 1000e. Evo usao sam u oglase i nisam cak ni trazio prvi bajk koji je izbacio je bianchi 928 carbon covek stavio cenu 790e u radnji cena 2000e. Drugi bajs cube agree hpa pro glanc now covek ga prodaje za 950e cena u radnji 1600e pa ko je onda lud. Kada bi svi kupovali nove bicikle vise bih smo ih cenili i cene bi bile drugacije. Ja nigde u svetu nisam video ovoliko jeftine bicikle. U rumuniji koja po standardu mentalitetu etc nije dale od nas cene bajkova su mnogo vece. Tako da to sto je on dao za duplo manje para svoj bajk nije cudno. Skoro svi bajkovi na oglasima koji se vrte su vise od duplo jeftiniji nego u radnji.
  • 1

#23 ivandecofun

ivandecofun
  • Members
  • PipPip
  • 43 posts

Postavljeno 14 August 2014 - 12:54 PM

Hvala svima na savetima. Pozdrav zemljacima, posebno onom malom patuljaneru sa slike:). Milivoja mi svakako ne gine u buducnosti. Sve tacno, novo je novo, polovno je polovno, zato sam i trazio iskustva vezana za korektne trgovce polovnih bicikli. Evo do cega sam ja dosao zadnjih 10tak dana koliko gledam oglase ali i mnogo citam vezano za bicikle, opremu, ture, itd. Polovan bicikl moze da se kupi u odlicnom stanju za male novce. Poreklo je sporno i ne bih voleo da neko place za istim a da se ja vozim na njemu. Ali ima trziste u EU sa koga dolaze polovnjaci jer tamo ljudi to i menjaju cesce, kupuju bolje, nove serije opreme i sl. To mene zanima da nadjem. Mislim da za 300-350 eura mogu da kupim bajs ne mnogo tezi od 12kg u dobrom stanju. Sto se novih stvari tice, nov auto sam kupio misleci kako je novo novo, u danasnjoj pameti isto ne bih ponovio, ne bih duzio zasto. Moj izbor je polovnjak.


  • 1

#24 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1505 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 14 August 2014 - 03:10 PM

ima trziste u EU sa koga dolaze polovnjaci jer tamo ljudi to i menjaju cesce, kupuju bolje, nove serije opreme i sl.

Grdno se varas oko ovoga.
  • 0

#25 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14633 posts

Postavljeno 14 August 2014 - 06:47 PM

http://www.biciklibi...li/gravita/1048

http://www.biciklibi...ikli/grx-7/1039

http://www.biciklibi...ikli/grx-8/1038


  • 0

#26 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1505 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 14 August 2014 - 07:52 PM

Lep ovaj beli skroz. Samo sto ne dolaze u obzir iszgleda novi covek resio polovno.
  • 0

#27 tropoli

tropoli
  • Members
  • Pip
  • 22 posts

Postavljeno 14 August 2014 - 08:00 PM

Sa trenutnim cenama polovnjaka na 2b - kp greh je kupiti novo

 

Trenutno prvi oglas za drumase  Trek Zector - presao 100km_cena 280, novi 700

 

http://www.kupujempr...?filter_id=1685

 

 
image.jpg
 
Par oglasa ispod ktm strada 800  covek trazi 350 ( prodao bi isti verovatno i za 320 ) cena novog ~ 850
 
 
Tebi kao pocetniku je najbolje resenje kupovina novog lizarda za 350 eura, mislim da za taj iznos tesko da ima bolji nov bicikl. Za kupovinu polovnog ti treba malo znanja, dosta vremena i goriva (tesko da ces naci 2 odgovarajuca bicikla kod istog prodavca).
 
Iskustva sa pojedinim prodavcima mozes videti na sledecem linku , mada cesto i tu nema pravila...

 


  • 0

#28 Anakin

Anakin
  • Members
  • PipPip
  • 30 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 August 2014 - 08:54 PM

A sta mislis o ovome za tebe: http://planetbike.rs...RNI-2014/14527/

 

i ovome za gospodju: http://planetbike.rs...STI-2014/14695/

 

Kupis jos dve unutrasnje Conti gume za 1020 dinara, ispunio si uslov da kupujes 4 proizvoda i dobijes 20% popusta. Sve izadje 550 evra. Ako pozelis da prodas jer ti se nije svidelo, zbog popusta si izgubio 10, a ne 30%. Dve godine garancije i ne razmisljas. I ja sam pocetnik i polazim od sebe. Ja sam bajk dobio od drugara pa nisam imao tu muku sa trazenjem istog ali da sam morao da kupujem ne znam kako bih izabrao polovan. Koliko god citao i raspitivao se, ima stvari koje kao potpuni pocetnik ne mozes da provalis. Ja sam, na primer, na forumu procitao da je razlika izmedju novog i ojedenog lancanika 1 mm. Kako ce neko kao sto smo ti ili ja to da provali? A gde su sve druge stvari. Ako moras bar po jednu stvar na oba bajka da zamenis, budzet probijen. I ja verujem da je bolje uzeti polovno ako si duboko u ovoj materiji, a nisi.


  • 0

#29 ivandecofun

ivandecofun
  • Members
  • PipPip
  • 43 posts

Postavljeno 14 August 2014 - 09:05 PM

Lepi novi jesu, i ovi prvi i ovi Polarovi mada nisu mtb ako ne gresim. Neki dan gledam kod drugara extra bajs, izgleda apsolutno neizraubovano, oprema vise nego cemu se ja nadam, 290 jura, da mi broj u Subotici, zovnem, covek nudi za 250 Simplon Lx oprema, vila se ne zakljucava, kaze odlican. E posto bih ja to da vidim a i drugi ujedno da uzmem odustanem od nabavke Aksom/Bexom i sl te ovde priupitah za savet o trgovcima. Sad o znanju da se nasmejete malo.....trazeci bickle sve naucih, od al legura, preko nabli, sticni, vila do mega rangea. Msm, teorijski savladah:)
  • 0

#30 kasalovic1996

kasalovic1996
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1240 posts

Postavljeno 14 August 2014 - 09:14 PM

Добро је познавати теорију,али пракса је пракса  n2:1097[1]


  • 0

#31 Anakin

Anakin
  • Members
  • PipPip
  • 30 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 14 August 2014 - 09:18 PM

Lepi novi jesu, i ovi prvi i ovi Polarovi mada nisu mtb ako ne gresim.

 

Nisu mtb ali po nameni koju je opisao cini mi se da mu mtb i ne treba.


  • 0

#32 ivandecofun

ivandecofun
  • Members
  • PipPip
  • 43 posts

Postavljeno 14 August 2014 - 09:27 PM

Planiram vise van asfalta nego po istom. U nasem kraju su vredni ljudi i entuzijasti mapirali i obelezilu brojne staze za voznju pa bih rado to koristio. Kolima sam dosta toga prosao, lepim "vukojebinama" se moze voziti bicikl.
  • 0

#33 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 15 August 2014 - 05:03 AM

Planiram vise van asfalta nego po istom. U nasem kraju su vredni ljudi i entuzijasti mapirali i obelezilu brojne staze za voznju pa bih rado to koristio. Kolima sam dosta toga prosao, lepim "vukojebinama" se moze voziti bicikl.

Uzbrdo se veoma teško penje sa amortom koji se ne zaključava. Predložio sam ti dva bajsa sa kakvima sam prošao celu Frušku Goru, van asfalta. Koštaće te zajedno 100 evra, a ako se tebi ili ženi ne svidi bicikliranje, prodaćeš ih za 80 u roku od dana - pa platiti crvenu da probaš sviđa li ti ste. Ne izgledaju nešto naročito, ali sam siguran da je tako nešto najbolja kupovina i da najpouzdanije radi. 


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#34 ivandecofun

ivandecofun
  • Members
  • PipPip
  • 43 posts

Postavljeno 15 August 2014 - 05:56 AM

FalloutBoy, ima logike nego sam mislio o vecem budzetu kako bih nam sto vise olaksao upoznavanje sa pedalama, kontam ako kupim kvalitetnije lakse ce nam biti u pocetku te cemo teze odustati, ustvari, ja moram da motam kako znam i umem, zena bi volela takodje, oboje volimo da se motamo po prirodi, mislim da ce nam se svideti. Ja sam u Uzicu i gde god da krenem je brdo vece nego li Fruska Gora, usponi ulicama su bas veliki, ko je bio zna kakva smo rupetina i to je bio takodje bitan faktor oko cenovnog ranga a i izbora polovan/nov. Ja nisam u kondiciji a zelim da motam pa gledam kako sve to da s pocetka prebrodimo, broj brzina, odnos lancanika, sve gledam, valjda iz straha da ce me demotivisati prvi breg:)


  • 0

#35 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 15 August 2014 - 06:19 AM

FalloutBoy, ima logike nego sam mislio o vecem budzetu kako bih nam sto vise olaksao upoznavanje sa pedalama, kontam ako kupim kvalitetnije lakse ce nam biti u pocetku te cemo teze odustati, ustvari, ja moram da motam kako znam i umem, zena bi volela takodje, oboje volimo da se motamo po prirodi, mislim da ce nam se svideti. Ja sam u Uzicu i gde god da krenem je brdo vece nego li Fruska Gora, usponi ulicama su bas veliki, ko je bio zna kakva smo rupetina i to je bio takodje bitan faktor oko cenovnog ranga a i izbora polovan/nov. Ja nisam u kondiciji a zelim da motam pa gledam kako sve to da s pocetka prebrodimo, broj brzina, odnos lancanika, sve gledam, valjda iz straha da ce me demotivisati prvi breg:)

30 godina vozim bajseve, jedno 15ak po Fruškoj & okolini. Ispratio sam dosta razne opreme. 

 

Ti planinski sa tri zupčanika napred i 6 zupčanika nazad su dovoljno spori za najstrmije brdo, čak i u Off road vožnji. EVENTUALNO oni sa 7 zupčanika nazad ("megarange"), gde je taj poslednji baš velik, za one polu-vertikalne uspone, kad je klizavo dole, pa ne smeš ustati sa sica.  Posle gomile raznih bicikala, i dalje vozim planinski iz 1996. godine nalik tim sa oglasa što sam ih linkovao. Taj bajs je pravio ture po 100 km po Fruškoj, off road, asfalt  -sve. Kiša, sneg -  sve je prošao.

 

Ovi noviji bajsevi su pravljeni za uzimanje para. Sve sa više od 8 zupčanika pozadi traži uže, kratkotrajnije lance, skuplji su lanci i kasete i traži da bužiri i sajle menjača budu čisti, dobro podešeni.  Dok ovi "starinski" trpe sve, samo sedneš i voziš. Još ako menjači nisu indeksirani, već se ručno podešavaju, okrećeš dok ne osetiš da je prebacio brzinu - MILINA. Pogotovo ako si neiskusan i ne znaš štelovati menjače.

 

Nov bicikl da je pouzdan i da valja ja ne umem naći ispod 500 evra. Opet, to je moja filozofija i moje iskustvo, dozvoljavam da grešim, ali meni je loš amortizer (ispod 100 evra samo amort) gori od bajsa bez amortizera, sa krutom vilom. Probao sam. TO jede snagu na uzbrdicama, ne valja, otežava bajs svakako (i najskuplji amort)... i tako dalje.

 

To što će bicikl biti lagan: imam skoro 80 kila, nosim težak lanac za zaljučavanje, stvari (vodu i hranu kad idem na dalje vožnje) - to sve zajedno ispande 100 kila bez bajsa. I onda da se opterećujem da li bajs ima 15 kila (dakle do 100 evra), ili 10ak kila (bliže 500 i više).

 

 

Probaš, ako se zaraziš, daj Bože da prerastete oboje te bajseve i da vam stvarno zatrebaju, poželite skuplje ("bolje?"). Onda ćete i bolje znati šta tačno tražite (MTB, treking, možda čak drumski?).

 

Ženi sam ofarbao, sredio skuter jer je rekla da hoće da vozi samo lep sređen. Dvaput je sela na njega za dve godine.  Ista priča sa biciklom. Ako nešto zavoliš i svidi se i za tebe je, zavolećeš čim probaš, onako "drndavo". Ako ti treba skupo i ne znam kakvo da bi vozio... ne znam... Mada nismo svi isti. Možda grešim.


  • 2

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#36 ivandecofun

ivandecofun
  • Members
  • PipPip
  • 43 posts

Postavljeno 15 August 2014 - 06:31 AM

Odlican komentar za mene pocetnika. Ja citah neke tekstove pa me izgleda to navede da birkam neku opremu (kao nista ispod alivia itd.).


  • 0

#37 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 15 August 2014 - 06:49 AM

Odlican komentar za mene pocetnika. Ja citah neke tekstove pa me izgleda to navede da birkam neku opremu (kao nista ispod alivia itd.).

Vozim cele godine: leto, zima, sneg, kiša - stalno sam na bajsu. Znam jednog bicikl majstora dosta godina, koji se i takmičio u MTB kategoriji, putovao po Evropi i slično. On zna kako i koliko vozim (po min. 20ak km svaki dan, plus vikend ture...). Kad sam ga pitao da mi preporuči dobru klasu opreme da jednom godišnje poštelujem sve i da radi do sledećeg proleća, da ne bude skupo, ali da je dobro i pouzdano, on mi je preporučio Acera klasu (jedna ISPOD Alivia), a za drumaša Sora klasu.

 

Puno drugih ljudi priča drugačiju priču, ali sam verovao ovom čoveku za MTB i treking bajseve i moje iskustvo je to potvrdilo. Za drumaša sam se poveo pričom da je 105 najbolje za rekreativca... i pokajao se. Osmofazna kaseta je ispod 1000, dok je desetofazna oko 3000 dinara. A ja menjam jednu svake godine. Osmofazni lanac je ispod 1000 dinara, dobar, a za desetofaz oko 2 i kusur. 10 zupčanika pozadi je široko isto koliko 8. Znači da zadnji menjač mora dve brzine više da pogađa na istom ukupnom razmaku. Onda su zupčanici tanji, sa manjim razmakom, pa čim se malo zaprlja bužir ili sajla menjača, on ne naseda više tačno na brzinu, već malo krcka i mora se naštelovati. I tako dalje....  Puno stvari su izmislili da ljudima uzmu pare - ko ih ima, ali dosta tih novijih stvari su, barem za mene, lošije. Meni je bicikl prevozno sredstvo i hobi. Ono što meni radi posao za grad je jednobrzinac, za šumu mi je dovoljno 3x6 (3x8 je idealno), a za drum sam se pokajao zbog 3x10 i gledam naći na nekom popustu 3x8, a ovo što imam onda prodati entuzijastima jer je "najbolje".   :)

 

 

Ista priča za amortizere, disk kočnice i ostala čuda bez kojih se ne može.


  • 1

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#38 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1505 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 15 August 2014 - 07:11 AM

Fallout svaka ti ko u Njegosa.:D
  • 0

#39 mdragoslavm

mdragoslavm
  • Members
  • PipPip
  • 55 posts

Postavljeno 15 August 2014 - 12:46 PM

Fallout svaka ti ko u Njegosa. n2:redbull .


  • 0

#40 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14633 posts

Postavljeno 15 August 2014 - 01:49 PM

Moram ovde da se ne slozim u vezi voznje bicikla bez prednjeg amortizera po planinama i brdima, govorim o MTB amortizerima ne o trekking. Kao sto je navedeno kilogram ili dva tezine nije mnogo ako znate sta dobijate sa amortizerom. Ovi brendirani amortizeri sa cenom oko 100 eura rade posao za rekreativnu voznju po brdima. Problem kod nas je sto nema izbora u tvrdoci tih amortizera vec su svi predvidjeni za vozace oko 80 kg tezine. Postoje dva nacina (tehnike) savladavanja uspona koja skoro u potpunosti eliminisu gibanje prednjeg amortizera tako da nema potrebe za zakljucavanjem prednjeg amortizera prilikom uspona (naravno ovde dolazi do izrazaja umece vozaca ali tehnike su vrlo jednostavne za nauciti).


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika