Jump to content


Fotografije

PAZITE SE KINESKOG (FALŠ) KARBONA!!!


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
83 odgovora na ovu temu

#41 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14614 posts

Postavljeno 23 April 2018 - 02:52 PM

Hm, pa ako su ovi Zapadni usli u biciklizam iz hobija onda ce Kinezi da ih prevazidju vrlo brzo jer oni to rade samo zbog profita.  Troll troll trollll trollll :)


  • 2

#42 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 23 April 2018 - 03:26 PM

Ja mislim da se i jedni i drugi rasturaju od para


  • 0

#43 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 23 April 2018 - 03:35 PM

Dušane, Kinezi su odavno prevazišli sve ostale firme na svetu zajedno, i to višestruko. Kasniš malo.

Imaš neke podatke da veliki brendovi slabije zarađuju na period od 5 i više godina?

Teško mi je prihvatiti da neko ponudi ram od par hiljada evra i na njemu zaradi (uz sve troškove odbijene) manje od onog ko nudi ram za 500. Ljudi koji vode velike brendove znaju praviti pare. Nikako ne mislim da je to samo i jedini cilj, ali ne verujem da su sirotiji od Kineza.

 
Koliko li bi ti tek teško bilo da prihvatiš da na najskupljim ramovima mogu i da se gube pare?
 
Brza pitalica: šta je tačno profit jedne firme, odnosno šta sve spada u troškove?
  • 1

#44 Belgarath

Belgarath
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1505 posts
  • LocationVrsac

Postavljeno 23 April 2018 - 03:37 PM

Bugatti veyron je cist trosak wv grupacije. Kosta mnogo vise nego za sta ga oni prodaju.
  • 3

#45 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 23 April 2018 - 03:39 PM

Koliko li bi ti tek teško bilo da prihvatiš da na najskupljim ramovima mogu i da se gube pare?

Brza pitalica: šta je tačno profit jedne firme, odnosno šta sve spada u troškove?


Ne zvuči mi nemoguće da na top klasi ramova budu na gubitku. Što bi svakako morali nadoknaditi srednjom ili/i nižom klasom.

Praviti brend i zarađivati manje nego štancanjem no name robe ipak nema nikakvog smisla. Ne verujem da to iko od velikih radi.

Osnove mikroekonomije ne moramo preslišavati, na šta tačno ciljaš?


Poslato sa sokocala mobilnoga
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#46 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 23 April 2018 - 04:01 PM

Ciljam da deluje da i dalje mešaš zaradu i profit.


  • 0

#47 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 23 April 2018 - 04:07 PM

Bugatti veyron je cist trosak wv grupacije. Kosta mnogo vise nego za sta ga oni prodaju.

 

Kao i manje-više bilo koji automobil, zarada je na servisima i delovima :).


  • 0
Pozdrav

#48 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 23 April 2018 - 04:52 PM

Ciljam da deluje da i dalje mešaš zaradu i profit.

 

Ne mešam. Upravo sam u jednom od ranijih postova spomenuo profit kao povraćaj na uloženi dolar. Ne verujem da, kad se odbiju svi fiksni & varijabilni troškovi, podeljeni po jednom ramu, proizvođač brand name rama ne pravi u proseku veći profit u odnosu na no-name proizvođača. Zašto bi se inače iko mučio i ulagao u razvoj brenda?

 

Za automobile je nešto drugačija priča nego za ramove bicikala. Tu su garancije od 5 i više godina, sa obaveznim ovlaštenim servisom, politika firmi i to pravi lepe pare. Kod ramova bicikala, možda nešto previđam, ali ne vidim gde tu ima prostora za kasniju zaradu, posle prodaje.

 

Blisko mi je pameti da naprave jedan-dva vrhunska modela, kod kojih će biti na gubitku (ili "pozitivnoj nuli") upravo kako bi ojačali brend - ali to ima smisla samo ako će reputaciju debelo naplatiti u srednjem i nižem segmentu.

 

EDIT: Da ne bude nesporazuma: po sadašnjoj situaciji, ako bih uzimao karbonski ram, uzeo bih nov, brand name proizvođača. Po mogućnosti model koji nije najnoviji, već proveren. Karbon često ne pokazuje jasno vidljive tragove slabljenja sa spoljne strane, poput metala, pa se ne bih sa tim igrao i rizikovao.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#49 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14614 posts

Postavljeno 23 April 2018 - 05:01 PM

Ja bih uzeo kineski ali kad bih mogao da ga testiram prvo.  Hnjiii  hnjiii hnjiii :) (ili makar da vidim proces proizvodnje u fabrici)


  • 0

#50 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 23 April 2018 - 06:25 PM

Ne mešam. Upravo sam u jednom od ranijih postova spomenuo profit kao povraćaj na uloženi dolar. Ne verujem da, kad se odbiju svi fiksni & varijabilni troškovi, podeljeni po jednom ramu, proizvođač brand name rama ne pravi u proseku veći profit u odnosu na no-name proizvođača. Zašto bi se inače iko mučio i ulagao u razvoj brenda?

Troškovi su i plate: radnika, dizajnera, inženjera, menadžera. Gde su plate jače? Čiji radnici, dizajneri, inženjeri, menadžeri su motivisaniji da naprave još bolji (skuplji, uspešniji) proizvod?

Da probam ovako: zašto se ti mučiš i ulažeš u razvoj sajta i radionice? Planiraš li u nekom trenutku da kreneš s visokim cenama da bi se obogatio?
  • 0

#51 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 23 April 2018 - 06:41 PM

Troškovi su i plate: radnika, dizajnera, inženjera, menadžera. Gde su plate jače? Čiji radnici, dizajneri, inženjeri, menadžeri su motivisaniji da naprave još bolji (skuplji, uspešniji) proizvod?

Da probam ovako: zašto se ti mučiš i ulažeš u razvoj sajta i radionice? Planiraš li u nekom trenutku da kreneš s visokim cenama da bi se obogatio?

 

Ko plaća radnike i zbog čega bi ih plaćao, ako ne očekuje veću zaradu? Pričamo o velikim kompanijama, to nije mesto na kojem se zanemaruje račun. Nije sve u tome, ali ako nema računice, sve ostalo je upitno, pogotovo na duži rok.

 

Što se mog sajta i servisa piše, sve što te zanima piše na prvoj strani.  :)

Da bih živeo od toga, morao bih ili podići cene (već sam najskuplji u selu), ili sniziti kvalitet usluge (što mi ne dolazi u obzir).


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#52 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 23 April 2018 - 07:21 PM

Stvar sa profitom na high end proizvodima je dosta jednostavna - često ga nema.

Razloga ima više ali ukratko male serije i skup R&D kao uvek prisutni elementi, a često tu bude i drugih.

Međutim, iako u tom trenutku taj ram, bicikl, auto ne prave profit, oni su fantastičan marketing koji prodaje profitabilne proizvode s jedne strane, ali i skup znanja i iskustava koji se kasnije implementiraju u proizvode koji prave profit.


  • 3

#53 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 23 April 2018 - 11:04 PM

Ko plaća radnike i zbog čega bi ih plaćao, ako ne očekuje veću zaradu? Pričamo o velikim kompanijama, to nije mesto na kojem se zanemaruje račun. Nije sve u tome, ali ako nema računice, sve ostalo je upitno, pogotovo na duži rok.

Što se mog sajta i servisa piše, sve što te zanima piše na prvoj strani. :)
Da bih živeo od toga, morao bih ili podići cene (već sam najskuplji u selu), ili sniziti kvalitet usluge (što mi ne dolazi u obzir).

U stvarnom svetu kompanije moraju da plaćaju ljude da bi dobile kvalitet. I poenta je da je u svakom slučaju prosečna plata prosečnog zaposlenog u prosečnoj Zapadnoj kompaniji i dalje daleko preko bilo čega što dobiju radnici kod kineskih preprodavaca nemarkirane robe.

Preporučio bih da neki put pročitaš istoriju kompanija koje danas prave te preskupe bicikle i ramove, čisto da vidiš odakle i s kojim motivima su ušli u posao. Uostalom, u sportskom biciklizmu postoje 2-3 stvarno velike kompanije, sve ostalo je boranija čiji godišnji promet je i sa svim tim preskupim ramovima i dalje na nivou mesečnih primanja jednog ozbiljnog CEO-a.
  • 2

#54 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 24 April 2018 - 05:05 AM

U stvarnom svetu kompanije moraju da plaćaju ljude da bi dobile kvalitet. I poenta je da je u svakom slučaju prosečna plata prosečnog zaposlenog u prosečnoj Zapadnoj kompaniji i dalje daleko preko bilo čega što dobiju radnici kod kineskih preprodavaca nemarkirane robe.

Preporučio bih da neki put pročitaš istoriju kompanija koje danas prave te preskupe bicikle i ramove, čisto da vidiš odakle i s kojim motivima su ušli u posao. Uostalom, u sportskom biciklizmu postoje 2-3 stvarno velike kompanije, sve ostalo je boranija čiji godišnji promet je i sa svim tim preskupim ramovima i dalje na nivou mesečnih primanja jednog ozbiljnog CEO-a.

 

Sve se to slažem, osim za profit. Onog momenta kada kompanija poraste, pogotovo kada postane akcionarsko društvo, više nema mesta za (isključivo) biciklističke motive. Stopa profita postaje veoma bitan faktor. Ne isplati se praviti vrhunske proizvode, sponzorisati trkačke timove, reklamirati se, da bi profit po uloženom kapitalu pao ispod onog "anonimnih" proizvođača. Ne znam da to iko radi od poznatijih, jačih brendova - u bilo kojoj branši.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#55 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 24 April 2018 - 08:06 AM

OK, za početak nadam se da možemo da se složimo da specijalizovani proizvođači peskupih sportskih bicikala nisu velike, zle kompanije čiji vlasnici plivaju u novcu. Nadam se i da smo prevazišli pitanja zašto stvarne velike, zle kompanije moraju da daju kompetitivne plate i naplaćuju kompetitivne cene.

 

Preporučio bih da pročitaš malo o tome kako, na primer, modne marke zarađuju novac - u koje linije se najviše ulaže, a koje linije zapravo donose prihod. Onda hajde da pričamo o tome da li ta šačica velikih biciklističkih kompanija stvarno mora da ostvaruje profit na vrhunskim, skupim ramovima da bi im posao bio isplativ.


  • 0

#56 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 24 April 2018 - 08:19 AM

OK, za početak nadam se da možemo da se složimo da specijalizovani proizvođači peskupih sportskih bicikala nisu velike, zle kompanije čiji vlasnici plivaju u novcu. Nadam se i da smo prevazišli pitanja zašto stvarne velike, zle kompanije moraju da daju kompetitivne plate i naplaćuju kompetitivne cene.

 

Preporučio bih da pročitaš malo o tome kako, na primer, modne marke zarađuju novac - u koje linije se najviše ulaže, a koje linije zapravo donose prihod. Onda hajde da pričamo o tome da li ta šačica velikih biciklističkih kompanija stvarno mora da ostvaruje profit na vrhunskim, skupim ramovima da bi im posao bio isplativ.

 

U najvišoj klasi rama, verujem da se kroz cenu plati manje nego što se uloženog dobije.

Kod srednje i niže klase karbonskih ramova - u najvećoj meri se to nadoknadi - tu plaćaš ime, brend. To je segment u kojem se "kinezi" MOGU isplatiti - ako ne kupiš limun, pa se opet vraćaš na početak. :)

 

Kompanije nisu ni dobre ni loše - one prave pare. One koje to rade dugo i dobro, obično paze i da omoguće (ili naprave barem uverljiv privid) kupcima da dobiju dobru robu/uslugu za taj novac.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#57 YUGOBOSS

YUGOBOSS
  • Members
  • PipPip
  • 32 posts

Postavljeno 24 April 2018 - 08:44 AM

Kolike su cene najskupljih ramova?
Ako se moze uporediti sa nekim ramovima iz srednje klase sta se bolje dobija za tu lovu?
Ali neka poenta koju ja vidim - stvar koja ti zavrsava posao se kupuje bez obzira na cenu :)
  • 0

#58 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 24 April 2018 - 09:20 AM

U najvišoj klasi rama, verujem da se kroz cenu plati manje nego što se uloženog dobije.

Kod srednje i niže klase karbonskih ramova - u najvećoj meri se to nadoknadi - tu plaćaš ime, brend. To je segment u kojem se "kinezi" MOGU isplatiti - ako ne kupiš limun, pa se opet vraćaš na početak. :)

 

Kompanije nisu ni dobre ni loše - one prave pare. One koje to rade dugo i dobro, obično paze i da omoguće (ili naprave barem uverljiv privid) kupcima da dobiju dobru robu/uslugu za taj novac.

 

Sad menjaš temu. Ne pričamo o tome šta kupac dobija za svoj novac, nego koliko prodavac/proizvođač zarađuje u odnosu na svoje troškove. Kao što rekoh, pročitaj malo kako se ostvaruje zarada u drugim industrijama luksuznih proizvoda, pa da pričamo. Ili hoćeš da ti ja prepričavam?


  • 0

#59 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 24 April 2018 - 09:22 AM

Sad menjaš temu. Ne pričamo o tome šta kupac dobija za svoj novac, nego koliko prodavac/proizvođač zarađuje u odnosu na svoje troškove. Kao što rekoh, pročitaj malo kako se ostvaruje zarada u drugim industrijama luksuznih proizvoda, pa da pričamo. Ili hoćeš da ti ja prepričavam?


Govorim isto drugim rečima: kad kupuješ brend, plaćaš dodatno na ime brenda. Ko napravi brend da bi zarađivao manje nego bez brenda?


Poslato sa sokocala mobilnoga
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#60 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 24 April 2018 - 12:42 PM

A sad se vrtiš u krug. Ne, kad kupuješ karbonski ram poznatog brenda, razliku u ceni u odnosu na Kineze ne čini prvenstveno cena brenda. Ne, ljudi većinom ne pokreću biciklističke brendove tražeći velike profite. Retke kompanije koje imaju iole velike profite, ne ostvaruju ih kroz veći povrat na uloženo u karbonske ramove niske, srednje ili visoke klase. Ako treba, možeš da pređeš ponovo diskusiju koju smo već obavili, pa kad poželiš možemo da se vratimo gde smo stali u odgovoru broj 55.


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika