Jump to content


Fotografije

PAZITE SE KINESKOG (FALŠ) KARBONA!!!


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
83 odgovora na ovu temu

#61 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 24 April 2018 - 01:52 PM

A sad se vrtiš u krug. Ne, kad kupuješ karbonski ram poznatog brenda, razliku u ceni u odnosu na Kineze ne čini prvenstveno cena brenda. Ne, ljudi većinom ne pokreću biciklističke brendove tražeći velike profite. Retke kompanije koje imaju iole velike profite, ne ostvaruju ih kroz veći povrat na uloženo u karbonske ramove niske, srednje ili visoke klase. Ako treba, možeš da pređeš ponovo diskusiju koju smo već obavili, pa kad poželiš možemo da se vratimo gde smo stali u odgovoru broj 55.


Pinarello ne pravi komponente. Na primer. Ako ne profitiraju više od kineza na ramovima, što sponzorišu trkačke timove i ulažu u brend? Sigurno ne samo zbog meraka.


Poslato sa sokocala mobilnoga
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#62 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 24 April 2018 - 04:10 PM

Uzeo si loš primer, Pinarello je od pre dve godine deo konglomerata LVMH. Misliš li da su prodali kompaniju posle više od šezdeset godina zato što je bila tako superprofitabilna?

 

Hajde da uzmemo Colnago za primer umesto toga. Ko kaže da ne rade zbog meraka? Misliš li da je Ernesto Colnago bogataš samo zato što proizvodi i prodaje skupe bicikle? Čisto sumnjam da je nešto bogatiji od iole uspešnog ugostitelja ili poljoprivrednika iz tog kraja. Zar bi iko koga zanima samo profit bio lud da sedi na tako vrednom brendu, a da ne prodaje tone jeftinih džidža-bidža sa svojim logom po preteranim cenama? Slična priča važi i za Campagnolo, koji svesno drže firmu na nivou koji nije preterano veliki, ali ima svoju nišu, održiv je i uklapa se u želje i viziju vlasnika.


  • 0

#63 Bole

Bole
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 504 posts
  • LocationHighpoint Club

Postavljeno 24 April 2018 - 08:38 PM

Bez zamaranja teme sa OEM i OED specifikacijama ugovora želim da kažem da je naslov ovog treda maliciozan. Naslov treba da glasi - čuvajte se falš karbona.

Kvalitet nema nacionalnost kao ni falš. Sve može da se ispregovara. Kina pravi i krš i kvalitet, po narudžbini.


  • 0

#64 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 24 April 2018 - 08:52 PM

Kolike su cene najskupljih ramova?
Ako se moze uporediti sa nekim ramovima iz srednje klase sta se bolje dobija za tu lovu?
Ali neka poenta koju ja vidim - stvar koja ti zavrsava posao se kupuje bez obzira na cenu :)

Grubo govoreći cene ramova

high end 4000 - 5000€

Srednja klasa 1500 - 3000€

kinezi od 500€

 

To poređenje najskuplji vs srednja klasa je jako lepo vidljivo kod Specialized-a ili Cannondale-a gde isti ramovi postoje u više izvedbi pa tako Spec ima

S works liniju kao najskuplje, pa expert, pa comp, pa elite.... sve ramovi istog naziva, identične geometrije i sve karbonski, a cene kompletnih bicikala u zavisnosti od rama i opreme idu od 1.600 do 11.000$

https://www.speciali...xt=#result-list


  • 0

#65 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 24 April 2018 - 08:52 PM

čisto da vidiš odakle i s kojim motivima su ušli u posao

 

Samo da pomenem ovde legendu o osnivačima firme Swarovski, koji su ležali na stomaku uz gorski potok i polirali sočiva, a žene im stavljale mačke na krsta, da ih greju.

Može se kretati iz ljubavi u posao, ali čim dođe do prvog širenja kapaciteta, tu ljubav prestaje a počinje bottom line.

 

Što se tiče priče o postojanju ili nepostojanju zarade na proizvodima više klase, nema razloga da i na tim ramovima nisu u plusu. Ljudi u belom svetu mnogo lakše uštede 3-4 hiljadarke nego mi... a i ovde se kupovina planira i počinje sa štednjom na vreme.


  • 1

#66 Boris_volimCorbe

Boris_volimCorbe
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1399 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 April 2018 - 08:53 PM

... Kina pravi i krš i kvalitet, po narudžbini.

Ali ako se oni pitaju, pravi se krs. :D

 


  • 0

#67 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14615 posts

Postavljeno 24 April 2018 - 09:10 PM


  • 0

#68 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 24 April 2018 - 10:40 PM

Samo da pomenem ovde legendu o osnivačima firme Swarovski, koji su ležali na stomaku uz gorski potok i polirali sočiva, a žene im stavljale mačke na krsta, da ih greju.
Može se kretati iz ljubavi u posao, ali čim dođe do prvog širenja kapaciteta, tu ljubav prestaje a počinje bottom line.

Što se tiče priče o postojanju ili nepostojanju zarade na proizvodima više klase, nema razloga da i na tim ramovima nisu u plusu. Ljudi u belom svetu mnogo lakše uštede 3-4 hiljadarke nego mi... a i ovde se kupovina planira i počinje sa štednjom na vreme.

U pravu si, osnivačke priče uvek imaju dozu fikcije, ali nije teško razlučiti koji deo je istina kada se malo isprati istorijat kompanije.

Bottom line može biti “postati milioner”, a može biti i “isplatiti radnike i imati za pristojan život”. Ko teži milionima ne bavi se biciklizmom.

Na početku, napisao sam da profit na brendiranim ramovima nije nešto veći nego na kineskim no-name - nisam rekao da profit ne postoji. A šta kupci mogu da priušte, i šta su spremni da plate, to je već neka treća tema.

Ali stvarno, sve sam ovo već pisao. Nije valjda toliko komplikovano?
  • 0

#69 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 25 April 2018 - 08:59 AM

Ma nije, nego počinje(mo) da se vrti u krug, sad je deo 'de lupaš u zid smrti u nadi da će pući, pa da se ide napolje :)


  • 0

#70 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 25 April 2018 - 07:32 PM

Onda ništa :-D
  • 0

#71 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 30 March 2020 - 12:28 PM

Ima li neko znanja, iskustva sa Ritchey WCS kopijama? Vidim po netu da je to jako popularno za falsifikovanje i da ima mnogo plagijata.

Kako je moguće utvrditi da li je fejk? Da šaljem mail proizvođaču ne verujem da ima smisla. Ima puno tema po stranim forumima,  vidim kažu ljudi da će mi Ritchey odgovoriti da je jedino sigurno kupovina kod ovlašćenih distributera.. No shit Sherlock..

Moje mišljenje je da ako je nešto falš, mora postojati način da se razlikuje (težina, dizajn, logoi, žig/hologram, unutrašnja obrada..)

 

Konkretno pitanje:

Da li neko zna, da li je bilo ranije ovakvih original wsc modela sa vidljivom karbon teksturom? I težinom čak ispod 190 grama?! Pošto vidim da su noviji modeli nešto teži, tipa 220g. Od kopije bih očekivao da je još teža, mada nikad se ne zna..

Attached Thumbnails

  • 506151qxj1160943152_5e7e24a01bd39.jpeg
  • 50615PyB12702399300_5e7e24a0d2273.jpeg

  • 0

#72 skylab

skylab
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 posts

Postavljeno 30 March 2020 - 02:56 PM

Moje mišljenje je da mnogo zavisi od konkretne fabrike koja ih "kopira". U Kini ih ima mnogo i definitivno razlike u kvalitetu su ogromne.

 

Konkretno ja imam nešto malo iskustva sa kineskim volanima, ne konkretno za taj model, vec za kopije Ergonova 3T aero volana. Prvi koji sam kupio je pukao pri preskoku preko ležećeg. Ok mozda sam se malo vecom silom u doskoku oslonio na volan, ali nista neuobicajeno sto do tad nisam radio sa drugim karbonskim volanima.

Drugi volan je bio identican samo od druge kineske fabrike i cim je stigao videlo se da je daleko jaci od prvog, pri tom tezina volana je bila skoro pa ista.

Njega sam namerno "maltretirao" da vidim dal ce puci i evo jos me sluzi.

 

Sad kako da utvrdis dal je original ili pravi? Malo je teze kod volana. Za ram donekle mozes prema seriskim brojevima. Ali volan ne znam. Obicno su kod kopije one unutrasnje ivice i prorezi grubo obradjeni. Ja sam imao problem da proturim sajle kroz kopiju.


  • 0

#73 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 30 March 2020 - 03:59 PM

Ma ako je kopija, ma koliko dobra i čvrsta, ne bih ga kupio nikad. Kupio bih ili original alu wcs od 240g ili ako pucam pare na nešto besno onda neki moderan fensi, aero, gde bužiri idu kroz njega.

Kakvo je tvoje mišljenje, kolika je verovatnoća da je volan fejk? (Ja bih rekao vrlo verovatno)

Da li ima kopija koje su tako lagane? Samo 183 grama?!

Da li znaš možda, da li je moguće i za original da je ta težina? Neki stariji model možda. Sad kad guglam izbacuje mi sve nešto preko 200 grama. Znam da ima drugih brendova i karbon volana od 180-190g ali ne znam za wcs.


  • 0

#74 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14615 posts

Postavljeno 30 March 2020 - 04:24 PM

@Gadjan   Jel' to sklapas neki brutalan bicikl? Oce li biti dovoljno podvozan :)


  • 0

#75 Ludisha

Ludisha
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 258 posts
  • LocationObrenovac

Postavljeno 30 March 2020 - 04:39 PM

 ne bih ga kupio nikad.

Cemu onda toliko zainteresovanje, ili ti ovih 183 grama uslo u glavu pa sad dupe gace zvace :)
 


  • 0

#76 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 30 March 2020 - 04:55 PM

Šta ti nije jasno? Kako čemu zainteresovanje? Nekima je težina bitna stavka, a ušteda u masi je poprilična za samo jednu komponentu. To je 50-60g lakše čak i od wcs alu kormana, a čitavih 90g lakše od drugih pristojnih lakih alu kormana. Moj trenutni je 315g znači u tom slučaju čitavih 130g što je jako mnogo (ko je upućen u materiju zna to).

To sve pod pretpostavkom da je original, jer su takve komponente dizajnirane i atestirane da podnose potrebna opterećenja i broj ciklusa (zamor materijala) i to je provereno na mašinama u r&d odeljenjima a i takve komponente su dokazane u praksi na trkama.

Kod falsifikata svega toga nema i logično da ga ne bih kupio. Falsifikat se pravi sa ciljem samo da izgleda kao original i da se proda a njihove odgovornosti nema nigde.

 

Dušane, da sklapam, biće podvozan nadam se.


  • 0

#77 skylab

skylab
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 posts

Postavljeno 30 March 2020 - 04:55 PM

Probaj da izguglas nešto više o tim starijim modelima Richey WCH road, da vidiš koliko su bili teški. 180 do 190 gr nije ništa neubicajeno. Zip SL je oko 178gr. Mnogi drugi su čak daleko ispod te tezine. https://www.schmolke...ersize-evo-tlo/

A kinezi verujem mogu bez problema da naprave volan u toj težini.
  • 0

#78 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 30 March 2020 - 06:03 PM

Ma probao sam ali nema šanse, toliko toga ima (plus brojne kopije), i svuda različiti podaci (i to drastično). Evo samo jednog primera, na ww sajtu navedeno za WCS Carbon Logic II 184 grama, a ovde čak 249...

 

https://weightweenie...=roadhandlebars

https://road.cc/cont...ic-ii-handlebar

 

Ma, čim nemam neki dokaz da je original, računam da je falš. Super je ta težina ali kao što rekog, vredi samo u slučaju da znaš 100% da je original, tj bezbedan za upotrebu, da nije kineska krhka igračka.


  • 0

#79 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 30 March 2020 - 07:53 PM

 Ritchey sta radi sa njihovim tezinama delova, tj volana je cirkus. Ovo je prica o  volanu Ritchey WCS za mtb al mislim da je slicno i za drumase. Dok je bilo samo AL. WCS,znaci dok se nije pojavio karbon, njihov vrhunski WCS aluminijumski je tezio npr 180 gr posto se  ne secam tacno tezine, davno je bilo. Kad se pojavio karbonski WCS bila je razlika tipa 5-6 grama, znaci smesno i malo ko bi dao tolko vise para , za par grama. Al sta su onda uradili, vise novi model aluminijumskog  WCS nije bio tezak ko pre 180 gr, nego su ga namerno znacajno otezali, da bi naterali one kojima je vazna tezina da kupe karbon koji je bio znatno skuplji. Prema tome gledati njihove podatke nista ne znaci, jer nekad cak i namerno otezaju neki deo, plus sto uvek lazu u vezi tezine.


  • 0

#80 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 30 March 2020 - 08:05 PM

Ma znam, svi lažu. Inače ne bi na weight weenies sajtu bille uvek dve kolone u tabeli za težinu, "claimed" i "real".

 

Ako bih kupio kineza, onda bi to bio neki "original" a ne kopija poznatog brenda, jer se zna čime se vode plagijatori.

Plus da je taj korman proveren, "na glasu", da ima pozitivnog feedbacka od korisnika iz prve ruke. Neki fensi aero s internim rutiranjem bužira. Ovako nešto, mada eto i tu, na videu lik meri na vagi kaže 190g, ebay specifikacija šarenolika, na jednom linku piše 210g a na drugom u tekstu stoji 200g a na slici korman na vagi 231g... lol

 

https://www.ebay.com...ke/331955601399

 

https://www.ebay.com...ar/193095602152

 


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika