Planiram da kupim ovaj retrovizor da me ne samelje neki 'savestan' vozač tegljača:
Je l koristi još neko i kako je zadovoljan?
Neke druge preporuke?
Koristio sam ga i odlidan je
Postavljeno 03 April 2013 - 05:12 PM
Kod mene rogovi nisu klasični okrugli
(ne bih da ih menjam) da li u njih može da se učvrsti retrovizor i koji je retrovizor dobar.
Postavljeno 03 April 2013 - 07:41 PM
Većina retrovizora se montira guranjem u volan.
Postavljeno 03 April 2013 - 08:26 PM
Postavljeno 04 April 2013 - 09:44 AM
Većina retrovizora se montira guranjem u volan.
Nekako mi se ne svidja opcija guranja u korman,tj da mi retrovizor štrči sa strane. Rogove ne želim da skidam jer mi prijaju. Probaću da ga uglavim u vrh roga-tu neće smetati a i pogled u retrovizor biće olakšan. Cat-eye mi je ok pa ću pokušati sa njim.
Postavljeno 04 April 2013 - 01:04 PM
Postavljeno 04 April 2013 - 01:44 PM
Aham...pokušaću da izbunarim nešto pa da ga uglavim u vrh roga (tamo gde ide čep) ili ispod kormana uz rog. Ispade ovo komplikovano
Postavljeno 14 June 2013 - 11:02 PM
Postavljeno 18 July 2020 - 12:54 AM
Meni je retrovizor najvažniji dodatak biciklu!Mada se pitam koliko je uopšte funkcionalno imati retrovizor na biciklu. Vidim auto da ide iza mene, obično ide kao da će me pregaziti sve do poslednjih 4-5 metara, tako da mi sigurno neće pomoći da odreagujem ako zaista krene da me gazi. Nema dovoljno vremena. A za skretanje i prestrojavanje se i onako uvek okrećem, za svaki slučaj, jer retrovizori ne pokrivaju sve mrtve uglove i mirniji sam kad se "lično" uverim.
Čemu vama služi retrovizor? Oslanjate li se na njega?
Postavljeno 18 July 2020 - 03:52 AM
Meni je retrovizor najvažniji dodatak biciklu!
To da vidiš šta ti se dešava iza leđa, u smislu da li pristiže neko vozilo (i koji tip vozila) samo je jedna stvar, ona najočiglednija.
Međutim, meni je retrovizor najkorisniji zbog toga što mi omogućava da izbegavam razne neravnine na putu. Približavaš se nekoj "prepreci" i samo baciš pogled u ogledalce i znaš da li smeš da je zaobiđeš ili ne. Čak se nekad dešava da ide vozilo otpozadi, ali proceniš da je dovoljno daleko i da imaš vremena da zaobiđeš neravninu.
Nekad, kad nema mnogo saobraćaja, voziš po sredini puta, ako je tamo bolji asfalt, nekad pređeš i na levu stranu... I zahvaljujući retrovizoru znaš kada je trenutak kad treba se vratiš desno.
Ovaj Mica je specijalac za ogledalca,zvoncice perlice,bakar i torbice tako da njegov savjet treba uvaziti.
Postavljeno 18 July 2020 - 04:21 AM
Meni je retrovizor najvažniji dodatak biciklu!
To da vidiš šta ti se dešava iza leđa, u smislu da li pristiže neko vozilo (i koji tip vozila) samo je jedna stvar, ona najočiglednija.
Međutim, meni je retrovizor najkorisniji zbog toga što mi omogućava da izbegavam razne neravnine na putu. Približavaš se nekoj "prepreci" i samo baciš pogled u ogledalce i znaš da li smeš da je zaobiđeš ili ne. Čak se nekad dešava da ide vozilo otpozadi, ali proceniš da je dovoljno daleko i da imaš vremena da zaobiđeš neravninu.
Nekad, kad nema mnogo saobraćaja, voziš po sredini puta, ako je tamo bolji asfalt, nekad pređeš i na levu stranu... I zahvaljujući retrovizoru znaš kada je trenutak kad treba se vratiš desno.
Ne oslanjam se na retrovizor bez provere okretanjem - tako da mi za izbegavanje rupa ne pomaže u tolikoj meri. Opet se moram okrenuti.
I na bajsu, a i na motoru i u kolima, uvek okrenem glavu da pogledam "svojim očima" pre započinjanja manevra. Za svaki slučaj.
Retrovizor mi pomaže ako vozim s kapuljačom - vidim kad je "čisto", pa se (najčešće) samo jednom okrenem da se u to uverim. Sporije je gledanje preko ramena kad nosim kapuljaču, moram se više zakrenuti da bih video iza sebe, nekad i rukom pomeriti malo kapuljaču. Tako da je lakše kad ta provera bude samo jedna, nakon što u retrovizoru vidim da nema nikog. Mimo te situacije mi retrovizor ne znači nešto.
Nikad se naglo ne pomeram u levo - tj. i kod rupa na putu se prestrojim polako, dosta ranije.
To za sklanjanje sa sredine puta - ima smisla. Ali lično vozim najdesnije koliko je bezbedno, tako da i sa i bez retrovizora ne idem više u desno, nego što već jesam. Tako da meni lično to nije neka pomoć.
Postavljeno 18 July 2020 - 07:45 AM
Gremline-Kakav si ti to biciklista (a i vozac napr. automobila) kada ti retrovizor nije bitan prilikom voznje bicikla. To okretanje za svaki slucaj si u pravu prilikom prikljucivanja u saobracaj,ali postoji niz situacija gde to okretanje moze samo da odvrati paznju vozacu, zato sluzi ogledalo.Ti bas imas bisere,kao napr. da kaciga nije potrebna .
A za zvonce, ni jedan biciklista koji se ozbiljno bavi rekreativnom voznjom koji kaze da nije potrebno ga imati na biciklu,nije bas sam svoj,tu nema price. Mozda ne treba onim manijacima sto zapnu ko ludaci na putu i ne vide nista osim 5m puta ispred sebe i trkaju se sa samim sobom, verovatno dosta njih koriste i razna stimulativna sredstva da bi pobedili sami sebe, ali uobicajeno koriscenje bicikla podrazumeva i kretanje po biciklisticko-pesackim stazama izmedju ostalog ,i tu je zvonce neophodno, da ne nabrajam zbog cega.
Postavljeno 18 July 2020 - 08:56 AM
Gremline-Kakav si ti to biciklista (a i vozac napr. automobila) kada ti retrovizor nije bitan prilikom voznje bicikla. To okretanje za svaki slucaj si u pravu prilikom prikljucivanja u saobracaj,ali postoji niz situacija gde to okretanje moze samo da odvrati paznju vozacu, zato sluzi ogledalo.Ti bas imas bisere,kao napr. da kaciga nije potrebna .
A za zvonce, ni jedan biciklista koji se ozbiljno bavi rekreativnom voznjom koji kaze da nije potrebno ga imati na biciklu,nije bas sam svoj,tu nema price. Mozda ne treba onim manijacima sto zapnu ko ludaci na putu i ne vide nista osim 5m puta ispred sebe i trkaju se sa samim sobom, verovatno dosta njih koriste i razna stimulativna sredstva da bi pobedili sami sebe, ali uobicajeno koriscenje bicikla podrazumeva i kretanje po biciklisticko-pesackim stazama izmedju ostalog ,i tu je zvonce neophodno, da ne nabrajam zbog cega.
Na vozilima, pored retrovizora, obavezno radim i proveru okretanjem. O tome ne planiram nešto naširoko diskutovati. Decenije iskustva, kako lične, tako i sertifikovanih instrukotra vožnje potvrđuju ovu praksu.
Što se bicikla tiče - objasnio sam u prethodnim postovima zbog čega su mi na bajsu retrovizori više smetnja, nego korist.
Postavljeno 18 July 2020 - 10:42 AM
Bas me zanima sta kazu instruktori kako bi onda trebali ovi sto voze kamion, valjda bi trebala dvojica biti minimum u kabini
Poslano sa mog KING_KONG_3 koristeći Tapatalk
Ne znam za kamion - ali na motoru i u kolima se može desiti da neko bude u mrtvom uglu, čak i ako se dobro podese retrovizori i dobro gleda. Dovoljno je jednom u životu da ti to pomogne.
Oprema i Stil →
Pomoć pri kupovini →
MTB/gravel za kombinaciju vožnje po asfaltu i kroz šumu, do 400-500 evraZapočeo W__ , 26 Mar 2024 kupovina, pomoc, gravel, mtb |
|
|
||
Oprema i Stil →
Pomoć pri kupovini →
Pomoc oko kupovine biciklaZapočeo Aleksandar07 , 15 Nov 2023 kupovina bicikla |
|
|
||
Oprema i Stil →
Pomoć pri kupovini →
Pomoć pri kupovini biciklaZapočeo Darko757 , 16 Jul 2023 Pomoć, Kupovina |
|
|
||
Biciklizam / Triatlon →
Bike Café →
Da ste milioner koliko bi bicikli navukli?Započeo nadal , 30 Aug 2022 bicikl, kupovina |
|
|
||
Oprema i Stil →
Pomoć pri kupovini →
Saveti iskusnih za nas početnikeZapočeo Slobodan98 , 20 Jul 2022 kupovina |
|
|
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika