Jump to content


Fotografije

Trenazer


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
265 odgovora na ovu temu

#161 Geri

Geri
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1789 posts
  • LocationJebeni, Nigeria

Postavljeno 22 January 2012 - 04:53 PM

Ta fotka bi bila neka vrsta 'trenazera" ili....? :roll:


Sex trenažer ! :mrgreen:
  • 0
Don't take life too seriously, you'll never get out alive...:D

Postavljena slika

#162 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2431 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 22 January 2012 - 06:13 PM

Srđoni, daj mi i ženin mejl, mislim je fer da oboje vidite :mrgreen:

Ma mi svingeri na to drugačije gledamo... :D
  • 0
Homesick for a place you've never been...

#163 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 22 January 2012 - 06:31 PM

To crno što otpada je 100% guljenje gume - nešto ne leži kako treba, ili je guma previše stara ili nije dovoljno ćelava :mrgreen: viđao sam to "krunjenje" kada se koristi guma sa zanemarljivom šarom. Ja za takav slučaj već mnogo godina unazad koristim ukršeni drumski točak na kojem ne bih imao muda da se otisnem u vožnju, ali pošto sam na trenažeru svakako oslonjen na njegovu osovinu, nemam nikakav problem.

Još jedno mesto odakle može svašta da ispada je prenos:
-pogon
-kaseta i
-lanac

to sve treba da bude savršeno čisto i blago podmazano (!!!nikako WD40 i sl. odmašćivači!!!)
  • 0

#164 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 22 January 2012 - 06:45 PM

Komade nećelave gume je lako prepoznati (baš su komadi i pritom su gumasti, jel), ali trošenje mišelinove drumašice se svodi na veeeeoma finu, skoro aerosolnu prašinu, karakteristično nemasnu - ne može se pomešati sa smećem iz podmazano-rotirajućih elemenata, odakle otpada toliko toga da sam se nosio mišlju da nabavim još jedan (sterilan) bajk za potrebe trenažera.

Inače nije nikakav problem odvrteti 40-ak minuta uz epizodu serije...
  • 0

#165 trkac

trkac
  • Members
  • PipPip
  • 38 posts

Postavljeno 08 December 2012 - 03:13 PM

Ljudi, imam nedoumicu oko izbora trenazera. Ranije sam se interesovao medjutim nisam uzimao.
A kako vidim ove godine zima je krenula bas na vreme i bez zezanja, moram nesto preduzeti.

Gledam na sajtu http://www.bikeshopb...tness/trenazeri

i razmisljam da li speedbraker 14.000 din.ili speedmatic 20.000din. Uzeo bih Satori ali nemam sada toliko para.

A ne znam, trazim na netu i druge koji eventualno prodaju trenazere, ali ne nalazim, a bas ne razmisljam o polovnim.

Inace visok sam 196cm i tezak 80-85kg. koristio bih bajs Capriolo Monitor sa trenazerom.

Citajuci poruke na forumu, neki kazu da je Speedmatic preglasan, pa koliko je to preglasno, kako se moze proceniti, jel budi ukucane npr. jutarnja voznja :D

Bio bih zahvalan za savete oko izbora i ostalih stvari...

Hvala
  • 0
.

#166 MACANFRANCUSKA

MACANFRANCUSKA
  • Members
  • PipPipPip
  • 72 posts

Postavljeno 09 December 2012 - 11:55 AM

Dobar dan,

Vidim da ste naveliko krenuli na zimske pripreme. Veoma su mi se svideli vasi komentari, primedbe i pohvale vezane za koriscenje "trenazera" tokom perioda nepovoljnih klimatskih uslova.

Kao sto vam je predhodno naglaseno, ovakvi tipovi rada na pomenutim masinama se koriste u biciklizmu kao pomocna sredstva za pripremnu fazu pre hronometra.
Cisto receno, generalne kulture radi, jer su po pravilniku UCI-a zakasnjenja na start kaznjavana suspensiom tj. konisiderisana kao odustanak od takmicenja. S'druge tacke gledista je veoma tesko na etapnim takmicenjima ili specificnim drumskim "contre la montre" manifestacijama izaci iz kruga trke koja je definisana od strane organizatora, s'obzirom da je obezbedjenje na visokom nivou i da je veliki broj gledalaca na terenu.

Osvrnuo bih se na fizioloske procesuse dostavljajuci vam na uvid sledece podatke.

Koristeci ovakvu tehnicku opremu suocavate se sa procesusom zvanim "hypo-termique", tj. ubrzano povecanje telesne temperature organizma.
Kao sto ste i sami iskusili, hipotermija se manifestuje posajacanom kolicinom znojenja.
Sudoparne zlezde su u jednom momentu preopterecenje otvaranjem misicnih sfenktera, cirkulacijom fluida u organizmu i mogu dovesti do ubrzanog opadanja elektrolita.
Ako se nevodi dovoljno racuna o kolicini unosenja tecnosti u organizam konsekvence mogu biti drasticne. Koeficijenat dehiratacije je multiplikovan sa 12.

Savetujem vam da koristite "trenazere" maksimalno 45' tokom jedne seanse. Optimalni limit je pola sata vremena. Nevidim, sa moje tacke gledista, nikakav povoljan efekat ovakvog tipa rada osim rhabilitacije nakon povreda.
Da je "trenazer" povoljan za zdravlje prodavali bi ga po apotekama.

Da vam iskreno kazem, bas smo se smejali sa Nikolom Jalabertom (mojim velikm prijateljem), kad mu je brat Laurant (nakon povrede skafoida dok je vozio za "ONCE") testirao masinu tokom vremenskog perioda od 90'.
Pao je u nesvest, pa je zahtevao do Manoilo Sajza da modifkuje bicikl kako bi izasao na drum. Niti ventilatori, a kamoli klimatizacioni uredjaji mu nisu bili od pomoci da se "ohladi".

S'tehnicke strane gledista, povecana temperatura tela je rezultanta cinjenice da nema vazdusnog odpora kad ste u zatvorenom prostoru tako da vam je koeficienat povecanja et akumulacije temperature tela u konstantnom usponu. Defansivni sistem organizma se manifestuje, kao sto sam predhono objasnio, maksimalnom mobilizacijom sudoparnih zljezda.

Dakle, hladno ili ne, korisnije vam je da izadjete napolje i da otvorite pljucne alveole nego da sedite u stanu... u zatvorenoj atmosferi umiruci sa konvikcijom da vam ono sto radite donosi neceg dobrog.

Istovremeno, ako vam moj se mos odgovor cini nepovoljnim, trudite se da budete umereni i koristite pomenuta sredstva 3 puta nedeljno.
Primer:
Utorak 30' - Cetvrtak 30'.... Nedelja 35' zatim postepeno povecavajte vremensko trajanje po 5' koristeci isti prenos na biciklu.
Kad ste dostigli limit koriscenja vaseg "developpment", trebali bi ste krenuti jovo na novo ali spustate "menjac" na desno. (Povratak na prvi vremenski ciklus sa prenosom+1)

3 nedelje rada sa pvcanjem opterecenja, 1 nedelja odmotra sa blagim opterecenjem. "Opterecenje" je proizvod "Kvantiteta" i "Volumena", kao sto je 8 proizvod 4 i 2 ili 2 i 4.


Nezaboravite da merite telesnu tezinu pre i posle rada na "trenazeru". Ovaj procesus pracenja telesne tezine vam dostavlja na uvid kvantitet fluida koji "isparava" iz vaseg organizan tokom eforta.
Morate ga imperativno kompenzirati kako bi ste bili u mogucnosti da se uspesno oporavite.

Na kraju bih se veoma zahvalio BSS-u. Bas smose slatko ismejali ovde u Francuskoj kad smo videli da se organizuje prvenstvo Beograda na "trenazeru".
Popadali smo od smeha, pa su me cak sta vise dobrodusno zavitlavali tokom cle jedne sezeona, pitajuci me sa kog drveta su pali Srpski tehnicki kadrovi.
HE HE HE

Nadam se da vam je ovaj blog bio od koristi.

Pozdrav

A+

MACAN
  • 0

#167 dachaa

dachaa
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts

Postavljeno 09 December 2012 - 07:03 PM

Hvala Macane za ovo objasnjenje. Zimi vozim spinning masinu i upravo ono sto si rekao o unosu tecnosti sam i sam cesto doziveo tj da gotovo dehidriram. Dobar predlog u vezi opterecenja, vredi probati jer 60' spinninga je nekad previse. ;-)
  • 0
'Pain is temporary... quitting lasts forever'

#168 MACANFRANCUSKA

MACANFRANCUSKA
  • Members
  • PipPipPip
  • 72 posts

Postavljeno 09 December 2012 - 08:12 PM

Dobro vece,


Nema na cemu zahvaljivati. U svakom slucaju uskladjujem izvestan broj informcija na osnovu znanja i nivoa praktikovanja sporta osoba koje traze odgovore na pitanja vezana za biciklizam.

Zeleo bih ovom prilikom da vam dostavim na uvid neke od osnovnih pragmaticnih cinjenica.

Recimo da smo svi kao ljudska bica "homosapiensi" delimicno slisni, na prvi pogled.

Istovremeno nasi funcionalni sistemi, s'obzirom da su individuelno i geneticki definisani, razlicito reaguju na spoljne i unutrasnje stimuluse. Njihova brzina adaptacije zavisi, izmedju ostalog, od fizicke kondicije u kojoj se trenutno nalazimo...

U biciklistickom sportu takozvani "motorni pogon" je sastavljen od donjih ekstremiteta tela cija je "kompozicija" mesovitog tipa.
Misici nogu su mnogobrojni? ali u biciklizmu su osnovni oni koji uticu na koncentricne pokrete... i delimicno, u malom procentu, ekscentricni parovi.

Svaki misic je sastavljen od vlakana inervisanih motoneuronima. U zavisnosti od tipa vlakana motoneuroni su manje ili vise brzi prenosioci poruka tj. komandi koje ih stimulisu.

S'anatomske tacke gledista, nasi segmenti nisu iste velicine ni duzine... Nismo "simetricni'. Isto tako kvantitet misicnih vlakana nam nije isti u identicnom misicnom tipy leve i desne noge.
S'druge tacke gledista, artikulacije nam nisu iste velicine niti obima ugla mobilnosti.

Sto konkretno znaci sledece:

- price o brzini obrtaja nogu, tj. kadence pedaliranja ne uzimajte zdravo za gotovo vec unesite malo filozofije
- nemojte insistirati na cinjenici da bi bilo bolje brzo okretati noge vec se bazirajte sa povratnim informacijama (feedback) koje vam organizam salje. Ako vam kadenca neodgovara, probajte nizi stepen opterecenja...
- glupo je disocirati mehanicke funkcije od kardiovaskularnih i disajnih. Verujem da vam se desilo da na trenazeru (valjcima), tokom povecanog brja obrtaja pedaliranja, osetite ubrzano disanje i povecan srcani rad... Da li ste razmislili pre nego sto ste krenuli sa fizickom aktivnoscu koji su vam ciljevi koje zelite dostignuti? Ako ste odlucili da se posvetite radu nogu, da li ste se pitali koji je njihov uticaj na kardiovascularni sistem, jednostavno receno... da li je vas rad adaptiran vasem fizioloskom potencijalu?

Zamislite kakvi stetu mozete izazvati isistirajuci sa nacinom rada koji uporno ponavljate...:
- preterano opterecenje kardiovaskularnog sistema kao reakcija na povecanje temeprature organizma
- hiper ventilacija
- inflamacija misicnih vlakana (bolovi u nogama)
- dehidratacija

....

Koje je resenje i kako mozete prepoznati simptome pravilnog rada?

Na prvom mestu, odlicite koji su vam prioriteti i zelje kao i razlog koji vas vodi ovom nacinu rada na "valjcima";

Napravite jednostavan planing koji je baziran na osnovama koje sam vam predhodno izlozio:
- vremensko trajanje treninga
- prioritet rada i tipologiju ("kvantitativnog" - vremensko trajanje, "kvalitativnog" - koristen prenos ukljucujuci "fazazu" tj. intervale ponavljana)
- broj treninga nedeljno
- broj nedelja efektivnog rada i broj nedelja aktivnog odmora

Tokom prvog "spinning" treninga pokusajte da se skoncentrisete na poruke koje vam salje vas organizam narocito one koje se ticu kardiovaskularnog sistema i morfo-tehnoloskog. Receptori ce vam odgovoriti "pozitivno" ili "negativno" u zavisnosti da li vam je kadenca uskladjena sa mogucnostima vaseg organizma.
Memorisi te senzacije i po skidanju sa bicikla redovno ih belezite. Napredak ce sam po sebi doci, nista se nebrinite.

Vodite racuna da se hidratirate redovno i stavite ventilator ispred tela kako bi ste evakusali, koliko toliko, povecanu temepraturu tela.
Obavezno praktikujte pola sat strecinga po zavrsetku voznje.

Nemojte zaboravi... cilj je uzivati u sportu...

Pozdrav

A+
MACAN
  • 0

#169 Zlivuk

Zlivuk
  • Members
  • PipPip
  • 65 posts

Postavljeno 09 December 2012 - 08:56 PM

Драги Мацане,
можете ли да ми појасните појам хипотермије? Нешто сам о истој научио у школи, а сада ми се све избрчкало. Мислио сам да хрчкови (током зиме) упадају у хипотермију, али видим да се то може постићи и на тренажеру. Шта је истина?
Поздрав
  • 0

#170 dachaa

dachaa
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts

Postavljeno 09 December 2012 - 09:27 PM

Verovatno je mislio na hipertermiju, barem sam ja tako razumeo iz konteksta. Ali verovatno će čovek pojasniti.
  • 0
'Pain is temporary... quitting lasts forever'

#171 Zlivuk

Zlivuk
  • Members
  • PipPip
  • 65 posts

Postavljeno 09 December 2012 - 11:09 PM

Или хрчкови цепају тренажер!
  • 0

#172 MACANFRANCUSKA

MACANFRANCUSKA
  • Members
  • PipPipPip
  • 72 posts

Postavljeno 10 December 2012 - 09:43 AM

Hvala vam na primedbama.
Nemojte mi zameriti na lapsusu. Radi se o "hiper termickom" stanju, tj; ubrzanom povecanju temperature organizma.
Radivsi paraleno na izvesnom broju projekata, s'vremena na vreme istovremeno mislimo na dve stvari... tako da nivo koncentracije nije konstantnog tipa.

S'postovanjem

MACAN
  • 0

#173 trkac

trkac
  • Members
  • PipPip
  • 38 posts

Postavljeno 11 December 2012 - 12:59 PM

Jel moze neko da napise, razliku izmedju
TACX Satori i Speedmatic?

I kako da procenim buku, da li je velika ili nije, cime da uporedim...

Hvala
  • 0
.

#174 Nion

Nion
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1709 posts

Postavljeno 11 December 2012 - 01:07 PM

http://www.dcrainmaker.com/
  • 0

5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014

8500km-2015

5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V


#175 Markun

Markun
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 186 posts

Postavljeno 12 December 2012 - 02:01 PM

Tacx Satori su isti kao i Tacx Cycleforse koji imam ,samo drugacije izgleda ram, ima 10 stepeni opterecenja i odlican je za treniranje , moja preporuka za Satore :)
  • 0

#176 MACANFRANCUSKA

MACANFRANCUSKA
  • Members
  • PipPipPip
  • 72 posts

Postavljeno 12 December 2012 - 04:43 PM

Dobro vece,

Pitate se koji tacx-ovi proizvodi su interesantni. Mi smo koristili u time Tacx CycloForce Basic ergotrainer.
Bio nam je interesantan jer smo relativno cesto koristili funcije elektronskog programiranja opterecenja rada. Znajuci istovremene koliko nam svaki od vozaca proizvodi watti i na komi nivou fizioloskog stepena, koristivsi rektifikacije u zavisnosti od procenta "gresaka", pristupali smo optimalnom radu na terenu.

Ostalo nam je dva pomenuta proizvoda. likvidirali smo zalihe, 16 aparat, po prosecnoj ceni prodaje od nekih 150 eur-a.
Ako ste u mogucnosti da nadjete ovaj ergotrainer nemojte gubiti vremena na razmisljanju. Investirajte i necete biti razocarani.
Cinjenica je da, u zavisnosti od vasih finansijskih sposobnosti, mozda to toliko i nije bas ni lako.

Bref, nisam upoznat sa tarifama ergometara u Srbiji tako da vam, cak sta vise, mogu ispasti nerealong pristupa.

S'postovanjem

MACAN
  • 0

#177 Nion

Nion
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1709 posts

Postavljeno 12 December 2012 - 05:38 PM

kamo srece da je 150e,hvala na savetima
  • 0

5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014

8500km-2015

5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V


#178 MACANFRANCUSKA

MACANFRANCUSKA
  • Members
  • PipPipPip
  • 72 posts

Postavljeno 12 December 2012 - 07:14 PM

Dobro vece,

Ako je neko od vas zainteresovan mozemo vam prodati jedan od dva preostala Taxova, gore pomenuta aparata po ceni kojoj sam vam prethodno u postu najavio.
Funcionalni su i u odlicnom stanju.
Cinjenica je da neznam koliko bi kostao preporuceni transport za Srbiju.

Kako god zelite i ako ovom ponudom mogu koliko toliko da vam izadjem u susret bilo bi mi drago.

Sto se tice priprema novog tima za 2014 godinu, ako se svi ugovori sklope, bicemo u mogucnosti da rasprodamo opremu koju nam partneri dostavljaju na uslugu.
O tom po tom.


S'postovanjem

MACAN
  • 0

#179 Nion

Nion
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1709 posts

Postavljeno 12 December 2012 - 07:39 PM

slike cisto ako neko hoce da kupi
  • 0

5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014

8500km-2015

5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V


#180 MACANFRANCUSKA

MACANFRANCUSKA
  • Members
  • PipPipPip
  • 72 posts

Postavljeno 12 December 2012 - 07:58 PM

tacx 2.png

Attached Thumbnails

  • tacx 1.jpg

  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika