Znas da ceo Partizan vozi Microshift na Java ramovima, ako si uopste cuo?
Zasto se ne uclanis u neki klub i upises svoje ime u anale Srpskog biciklizmai? Ovako samo svodis sebe na "lokalca ispred trafike" a to je steta za nekog tvog kalibra.
Postavljeno 18 December 2018 - 09:53 AM
cudo jedno da niko ne vozi trke na tiagri kad je toliko dobra
Ja jos nisam video nekog dobrog biciklistu da vozi tiagru.
Mozda takav postoji - ali ja nisam.
Vidjao sam samo totalne pocetnike u biciklizmu, koji se nakon toga smore kad vide da sa tiagrom ne mogu da prate ni grupu debelih cetrdesetogodisnjaka koji voze Ultegru pa urade upgrade.
Postavljeno 18 December 2018 - 11:15 AM
cudo jedno da niko ne vozi trke na tiagri kad je toliko dobra
Ja jos nisam video nekog dobrog biciklistu da vozi tiagru.
Mozda takav postoji - ali ja nisam.
Vidjao sam samo totalne pocetnike u biciklizmu, koji se nakon toga smore kad vide da sa tiagrom ne mogu da prate ni grupu debelih cetrdesetogodisnjaka koji voze Ultegru pa urade upgrade.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Postavljeno 18 December 2018 - 11:22 AM
OT?
...glave - nable vuku dosta gramaže ne felne tj manje...
nisam neki strucnjak, ali cini mi se da je ovo suprotno od svega sto sam do sada citao
(ako gledamo tocak od komponenti iz iste cenovne grupe).
Ako sam dobro shvatio stvari, obruc je uglavnom masivniji (osim mozda nekog ultra laganog za drumasa ili 26") od glave/nable
i mnogo vise utice na brzinu bicikla jer se okrece na vecoj udaljenosti od centra tocka pa ima vecu ugaonu brzinu
tako da korist od ustede 50g na obrucu prevazilazi korist od ustede na glavi/nabli (do trenutka kada aerodinamicnost preuzima).
Skidati masu na glavi/nabli mi je logicno kad si skinuo sa obruca/felna i gume a ocekujes brdsku voznju
pa gledas da na koji nacin da smanjis ukupnu masu tereta koji vuces uzbrdo.
Postavljeno 18 December 2018 - 11:38 AM
cudo jedno da niko ne vozi trke na tiagri kad je toliko dobra
a ko kaze da ne voze?
Ni u tom svetu kao ni u drugim biznisima, nije sve tako kako izgleda na prvi pogled.
Voze profici sve te hi-tech gadzete, ali imaju i oni svojih caka oko kojih se mi, normalni svet reovno zacudimo.
Ne secam se da sam video da ijedan vozi neko ultra-lagano sediste ispod 100g.
Ne nakom prikazu profi bicikala na netu pisalo je da uz DA grupu covek vozi ULTEGRA zadnje lancanike.
Nisam ulazio u detalje, ovo je samo iz secanja, ali koga zanima sigurno moze da pronadje profesionalca
koji sa velikim uspehom koristi opremu koja mu iz nekog razloga odgovara a ne spada u neki premium,
sto bi po (mom tumacenju) tvojoj logici bilo obavezno.
Ovaj primer sa breveta koji je kolega izneo je po meni odlican pokazatelj stvarnosti.
Postavljeno 18 December 2018 - 01:02 PM
Mislim da to nije bitno, brevet nije takmicarskog karaktera,a da jeste onda bi se videli realni rezultati.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Postavljeno 18 December 2018 - 01:14 PM
pa mora bar da se diskutuje kad se ne voze bicikli
Dobar bicikli nece napraviti od loseg bicikliste dobrog, ali ce mu svakako olaksati posao.
A sto se tice opreme u biciklizmu na to se gleda kao i u svakom drugom sportu...
Znaci igramo fudbal svi dodju u kopackama a ti dodjes u japankama, pa ko ozbiljno da te shvati
Morao bi da budes nadprosecno dobar fudbaler da bi ljudi ozbiljno shvatili da trebaju da igraju u japankama
Postavljeno 18 December 2018 - 02:21 PM
pa mora bar da se diskutuje kad se ne voze bicikli
Dobar bicikli nece napraviti od loseg bicikliste dobrog, ali ce mu svakako olaksati posao.
A sto se tice opreme u biciklizmu na to se gleda kao i u svakom drugom sportu...
Znaci igramo fudbal svi dodju u kopackama a ti dodjes u japankama, pa ko ozbiljno da te shvati
Morao bi da budes nadprosecno dobar fudbaler da bi ljudi ozbiljno shvatili da trebaju da igraju u japankama
Mislim da si malo promašio analogiju. Bolji primer bi bio: kopačke od 100, ili od 500 evra. U suštini nema razlike. Barem za veliku većinu rekreativaca.
Inače, uglavnom pomaže kada te "protivnik" u startu potceni.
Postavljeno 18 December 2018 - 09:01 PM
I ja se slazem da je dobrano preuvelicao poredjenje, da ne kazem totalno promasio poentu.pa mora bar da se diskutuje kad se ne voze bicikli
Dobar bicikli nece napraviti od loseg bicikliste dobrog, ali ce mu svakako olaksati posao.
A sto se tice opreme u biciklizmu na to se gleda kao i u svakom drugom sportu...
Znaci igramo fudbal svi dodju u kopackama a ti dodjes u japankama, pa ko ozbiljno da te shvati
Morao bi da budes nadprosecno dobar fudbaler da bi ljudi ozbiljno shvatili da trebaju da igraju u japankama
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Postavljeno 18 December 2018 - 11:21 PM
OT?
nisam neki strucnjak, ali cini mi se da je ovo suprotno od svega sto sam do sada citao
(ako gledamo tocak od komponenti iz iste cenovne grupe).
Ako sam dobro shvatio stvari, obruc je uglavnom masivniji (osim mozda nekog ultra laganog za drumasa ili 26") od glave/nable
i mnogo vise utice na brzinu bicikla jer se okrece na vecoj udaljenosti od centra tocka pa ima vecu ugaonu brzinu
tako da korist od ustede 50g na obrucu prevazilazi korist od ustede na glavi/nabli (do trenutka kada aerodinamicnost preuzima).
Skidati masu na glavi/nabli mi je logicno kad si skinuo sa obruca/felna i gume a ocekujes brdsku voznju
pa gledas da na koji nacin da smanjis ukupnu masu tereta koji vuces uzbrdo.
Da, da u pravu si, ali imam uvek na pameti najjeftiniju robu za drumaša o kojo smo govorili. Pogledaj najjeftinije felne kod nas, Crypton i one druge što Subotica koristi. E one su lake dosta, jer su neki "meki-tanak" lim, bez ojačanja za žice i lakše su nego moje Rigida Crhrina sa ojačanjima. Ali kad im staviš Klaris ili Soru ode na masi dosta. Naravno, utiče i jedno i drugo. Kada se uzme u rukama evidentna je razlika u masi.
U suštini, bolje je imati lakši bicikl, kako god, lakše manipulišeš njime i mnogo manje zamara, imam sopstveno iskustvo. I zbog toga bih vozio kvalitetnije...ali sve to nipodaštava za koju funkciju biraš drumaša na primer. Neko drumaša koristi samo za trening od 3-4 sata i odmah ide u sobu/stan. Nema ko i gde da ga merka i digne. A neko ima "lošji" drumaš kao ja, sa 8fazom sa kojim idem i po gradu i na trening. Malo je teži baš zbog te opreme.
Jeste placebo o gumama što sam pisao, ali verujte, neverovatno je kada na prednjem točku staviš Conti i Rubenu. Kad ga uhvatiš tih 100g izgleda strašno. I ja ne mogu da verujem, čak me i nervira
A tek sa Conti bez žice, gde je razlika po 220grama po gumi, puta dva, pola kile, verujet itekako se oseti na ruci masa bajka, kad podigneš na stepeništu i td.
PIšem onako kako je, ne izmišljamo. To ne znači da ne treba voziti bicikl, naprotiv.
Kad staviš te Rubena gume koje su 750 din, naredne 3 godine neće da popuste, ko da si na tenku, nit se buše nit se troše, grube, teške, ne elastične...
A kad staviš konti, lepo, lako, osećaj lakoće...al se lakše izbuši, brže troši.
Letos sam Conti izbušio kada sam prošao kroz trnje košene trave, a da sam tako prošao sa Rubenama, ništa mi se nbe bi desilo...i to je to...pišem iz iskustva moj dojam što bi rekli braća hrvati.
Postavljeno 19 December 2018 - 04:55 PM
Da, da u pravu si, ali imam uvek na pameti najjeftiniju robu za drumaša o kojo smo govorili. Pogledaj najjeftinije felne kod nas, Crypton i one druge što Subotica koristi. E one su lake dosta, jer su neki "meki-tanak" lim, bez ojačanja za žice i lakše su nego moje Rigida Crhrina sa ojačanjima. Ali kad im staviš Klaris ili Soru ode na masi dosta. Naravno, utiče i jedno i drugo. Kada se uzme u rukama evidentna je razlika u masi.
U suštini, bolje je imati lakši bicikl, kako god, lakše manipulišeš njime i mnogo manje zamara, imam sopstveno iskustvo. I zbog toga bih vozio kvalitetnije...ali sve to nipodaštava za koju funkciju biraš drumaša na primer. Neko drumaša koristi samo za trening od 3-4 sata i odmah ide u sobu/stan. Nema ko i gde da ga merka i digne. A neko ima "lošji" drumaš kao ja, sa 8fazom sa kojim idem i po gradu i na trening. Malo je teži baš zbog te opreme.
Jeste placebo o gumama što sam pisao, ali verujte, neverovatno je kada na prednjem točku staviš Conti i Rubenu. Kad ga uhvatiš tih 100g izgleda strašno. I ja ne mogu da verujem, čak me i nervira
A tek sa Conti bez žice, gde je razlika po 220grama po gumi, puta dva, pola kile, verujet itekako se oseti na ruci masa bajka, kad podigneš na stepeništu i td.
PIšem onako kako je, ne izmišljamo. To ne znači da ne treba voziti bicikl, naprotiv.
Kad staviš te Rubena gume koje su 750 din, naredne 3 godine neće da popuste, ko da si na tenku, nit se buše nit se troše, grube, teške, ne elastične...
A kad staviš konti, lepo, lako, osećaj lakoće...al se lakše izbuši, brže troši.
Letos sam Conti izbušio kada sam prošao kroz trnje košene trave, a da sam tako prošao sa Rubenama, ništa mi se nbe bi desilo...i to je to...pišem iz iskustva moj dojam što bi rekli braća hrvati.
Postavljeno 19 December 2018 - 05:25 PM
Kad staviš te Rubena gume koje su 750 din, naredne 3 godine neće da popuste, ko da si na tenku, nit se buše nit se troše, grube, teške, ne elastične...
Pa, one nemaju zastitu protiv busenja, Ja vozim na Swalbe maraton, i Continental,imao sam na 15000 km samo jedno busenje na Continentalkama ali takvo da to ne bi izdrzale ni automobilske gume.Mislim mozda se varam ali gume su jedna od najvaznije opreme na biciklu,i po meni dolaze u obzir samo poznate firme.Ali postujem to sto ti volis gume od proizvodjaca Rubena.
A sada kada ne vozim ajde malo da filozofiram. "Najjeftiniji drumas protiv najskupljeg drumasa - koja je razlika u performansama?" Pa zar nije normalno da najskuplji drumas ima i najbolje perfomanse, I da li kod nas vozi neko takve drumase sto ih vidjam na trkama?Cuo sam da tu ide cena i 5-10 hiljada evra, mislim ko kod nas moze da priusti takav bicikl i da se samo dzekira na njemu.
Postavljeno 19 December 2018 - 05:31 PM
...Pogledaj najjeftinije felne kod nas, Crypton i one druge što Subotica koristi. E one su lake dosta, jer su neki "meki-tanak" lim, bez ojačanja za žice i lakše su nego moje Rigida Crhrina sa ojačanjima. Ali kad im staviš Klaris ili Soru ode na masi dosta. Naravno, utiče i jedno i drugo. Kada se uzme u rukama evidentna je razlika u masi.
opet msm da gresis. Razlika u osecaju u rukama je subjektivna a razlika na vagi je objektivna.
Koliko se secam msm da je za KryptonX tezina 590g za 26" i 650g za 28" dok je Rigida Chrina 28" deklarisana kao 510g. Po komadu!
Dok za drumske Klaris i Soru ne mogu da nadjem podatke (ako neko ima, molio bih da dopuni) verujem da sigurno nisu (mnogo) teze od MTB primeraka tog tipa (celicna osovina sa freewheelom za 8-9-10 brzina) koji imaju masu od 220g za prednje do 450g za zadnju glavu. Pa cak i da se dodaju i celicni fabricki zatvaraci od nekih 70g + 80g ne dolazimo do ciljnih 650g.
Postavljeno 19 December 2018 - 06:59 PM
Pa zar nije normalno da najskuplji drumas ima i najbolje perfomanse
Postavljeno 19 December 2018 - 07:13 PM
opet msm da gresis. Razlika u osecaju u rukama je subjektivna a razlika na vagi je objektivna.
Koliko se secam msm da je za KryptonX tezina 590g za 26" i 650g za 28" dok je Rigida Chrina 28" deklarisana kao 510g. Po komadu!
Dok za drumske Klaris i Soru ne mogu da nadjem podatke (ako neko ima, molio bih da dopuni) verujem da sigurno nisu (mnogo) teze od MTB primeraka tog tipa (celicna osovina sa freewheelom za 8-9-10 brzina) koji imaju masu od 220g za prednje do 450g za zadnju glavu. Pa cak i da se dodaju i celicni fabricki zatvaraci od nekih 70g + 80g ne dolazimo do ciljnih 650g.
Šta mogu ako si googlao sa gramažom? Za svaki podatak si u pravu. Znam samo da kada se upari bolja kvalitetnija oprema sve izgleda lakše. Pišem i ranije, samo gumu zamenim od 200g izgleda kao da je kilo subjektivno naravno! Ali to ako ne voziš drumaša godinama, ne možeš da primetiš. Iako izgleda bezveze, ima smisla što broje grame, oseti se. Dve gume po 200 to je pola kilograma ako su folding i td.. Pride masa u nablama isto se doda po minimum 100g, a i žice naravno. Može da izađe sve i na 700-800g.
Pazi podatak, Mitas Syrinx masa 470g. a folding Conti trebalo bi trebalo 220g. To kad namontiraš izgleda nebo i zemlja u ukupnoj masi drumaša. Krypton felne sam držao u rukama u prodavnici, delovalo je lako, nekvalitetno, jeftino, Zato pisah, nisam proveravao, mrzelo me juče. One su šire, verovatno zato veća masa x19 su a ove x13 Rigida.
Pa, one nemaju zastitu protiv busenja, Ja vozim na Swalbe maraton, i Continental,imao sam na 15000 km samo jedno busenje na Continentalkama ali takvo da to ne bi izdrzale ni automobilske gume.Mislim mozda se varam ali gume su jedna od najvaznije opreme na biciklu,i po meni dolaze u obzir samo poznate firme.Ali postujem to sto ti volis gume od proizvodjaca Rubena.
A sada kada ne vozim ajde malo da filozofiram. "Najjeftiniji drumas protiv najskupljeg drumasa - koja je razlika u performansama?" Pa zar nije normalno da najskuplji drumas ima i najbolje perfomanse, I da li kod nas vozi neko takve drumase sto ih vidjam na trkama?Cuo sam da tu ide cena i 5-10 hiljada evra, mislim ko kod nas moze da priusti takav bicikl i da se samo dzekira na njemu.
Nema veze zaštita od bušenja kod jeftiniji guma, Syrinx one nemaju, ali su izrađene od neke "grube" gume, užas, nepoderivo je i taj gazeći sloj je jači nego Conti Ultra Sport sa tom zaštitom od bušenja najlošije kategorije (jer je i to guma najlošija kod Cont-ija), ali zato su teže, baš se oseti. Konti se probušila sa strane, ne na gazećem sloju, nego na mm ispod, neverovatno ali tako je, i to obe i zadnja i prednja! Syrinx ima deblji zid ne možeš ekserom da je probiješ, verujem da 10 godina ne bi istrulela. Kakva zaštita od bušenja, nepoznaje ona taj termin a garantujem da je jača od ovih do 2 000 dinara za drumaše. To i jeste tako, ko vozi drumaša zna, ove skuplje su brže, lakše, elastičnije, ali se brže buše, lako raseku. Baš su gume najprostijim rečnikom, a ono ispod su ko đonovi od cipela, kruto, neprilagodljivo, užas jedan. Ali Syrinx ima nekako i ružan balon, Kenda od 750 din je bolji izbor ali se ona isto ponaša kao Conti Ultra Sport, laka, "gumastija", ali se troši brzo i lakše buši. Ko vozi za po gradu samo, neka stavi Syrinx i ima da zaboravi kad ju je montirao.
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika