Jump to content


Fotografije

Najjeftiniji drumas protiv najskupljeg drumasa - koja je razlika u performansama?


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
392 odgovora na ovu temu

#121 marvas

marvas
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationBeograd/Surcin

Postavljeno 18 December 2018 - 09:06 AM

Znas da ceo Partizan vozi Microshift na Java ramovima, ako si uopste cuo?

Zasto se ne uclanis u neki klub i upises svoje ime u anale Srpskog biciklizmai? Ovako samo svodis sebe na "lokalca ispred trafike" a to je steta za nekog tvog kalibra.


  • 1

#122 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 18 December 2018 - 09:53 AM

cudo jedno da niko ne vozi trke na tiagri kad je toliko dobra :)
 
Ja jos nisam video nekog dobrog biciklistu da vozi tiagru.
 
Mozda takav postoji - ali ja nisam.
 
Vidjao sam samo totalne pocetnike u biciklizmu, koji se nakon toga smore kad vide da sa tiagrom ne mogu da prate ni grupu debelih cetrdesetogodisnjaka koji voze Ultegru pa urade upgrade.


1. Profesionalci voze vrhunske bicikle jer je kod njih ljudski faktor ~doteran do maksimuma i onda krećeš da iz vrhunske opreme vadiš deliće sekunde iz etape od 200 km.
To prosečnom rekreativcu treba ko piletu sise, ali nikad nikog nije sprečilo da kupi 3x bolju opremu nego što mu stvarno treba.

2. Mala igra reči da vidiš dubinu svoje logike:
Ja jos nisam video nekog dobrog VOZAČA da vozi STOJADINA.


3. Velika je verovatnoća da je tu reč o razlici utreniranosti početnika i debelih čičusija, tj. da će se vrlo slično desiti i da se početnik đora za nečiji bicikl.

Gledao sam ljude na biciklima osetno lošijim od mog kako voze kao nadrogirani. Gledao sam ljude na svemirskim biciklima kako umiru iza mene.

Oprema donosi svoje pogodnosti, ali reći da skoro pa sve zavisi od opreme je, kako je već primećeno, spika dragstor selektora, u slobodno vreme ministra spoljnih poslova.
  • 4

#123 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 18 December 2018 - 11:15 AM

cudo jedno da niko ne vozi trke na tiagri kad je toliko dobra :)
 
Ja jos nisam video nekog dobrog biciklistu da vozi tiagru.
 
Mozda takav postoji - ali ja nisam.
 
Vidjao sam samo totalne pocetnike u biciklizmu, koji se nakon toga smore kad vide da sa tiagrom ne mogu da prate ni grupu debelih cetrdesetogodisnjaka koji voze Ultegru pa urade upgrade.




Apsolutno se ne slazem sa konstatacijom. To je i dokazano u praksi na brevetu 200. Covek sa Giant karboncem i Ultegra opremom odustao na pola puta, a sa druge strane momak "Peratnik" sa foruma ceo brevet odvozao sa Unis celicanom 2x6 brzina i najmanjim lancanikom 39. Kako po tvojoj filozofiji tako nesto objasniti???

Niko ne spori da ce ti sa laksim i skupljim, boljim biciklom biti lakse i veci merak, ali da tolike razlike nalazis samo u poredjenju opreme vise i nize klase, to nema veze sa vezom.

To koliko brzo ces danas i za mesec dana odvozati jedan krug utice milion fakfora, kao i u svakon sportu; koliko si bio fizicki spreman sad a koliko za mesec dana, koliko cesto i naporno si u medjuvremenu trenirao, da li treniras na progresivan nacin, kakva ti je ishrana, sta si sinoc pojeo a sta jutros, da li u poslednja 48 sata pio alkohol ili ne, koliko si sati spavao proteklu noc itd..
A kod biciklizma jos moramo da dodamo i pitanja kao sto su koliko jak vetar i kojeg pravca duva, koliko su tacno naduvane gume, kolika je frekvencija saobracaja itd...

Takve stvari imaju daleko vise uticaja od toga da li vozis Tiagru ili Ultegru.
  • 2

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#124 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 18 December 2018 - 11:22 AM

OT?

...glave - nable vuku dosta gramaže ne felne tj manje...

 

nisam neki strucnjak, ali cini mi se da je ovo suprotno od svega sto sam do sada citao

(ako gledamo tocak od komponenti iz iste cenovne grupe).

 

Ako sam dobro shvatio stvari, obruc je uglavnom masivniji (osim mozda nekog ultra laganog za drumasa ili 26") od glave/nable

i mnogo vise utice na brzinu bicikla jer se okrece na vecoj udaljenosti od centra tocka pa ima vecu ugaonu brzinu

tako da korist od ustede 50g na obrucu prevazilazi korist od ustede na glavi/nabli (do trenutka kada aerodinamicnost preuzima).

Skidati masu na glavi/nabli mi je logicno kad si skinuo sa obruca/felna i gume a ocekujes brdsku voznju

pa gledas da na koji nacin da smanjis ukupnu masu tereta koji vuces uzbrdo.


  • 1

#125 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 18 December 2018 - 11:38 AM

cudo jedno da niko ne vozi trke na tiagri kad je toliko dobra :)

a ko kaze da ne voze?

Ni u tom svetu kao ni u drugim biznisima, nije sve tako kako izgleda na prvi pogled.

Voze profici sve te hi-tech gadzete, ali imaju i oni svojih caka oko kojih se mi, normalni svet reovno zacudimo.

 

Ne secam se da sam video da ijedan vozi neko ultra-lagano sediste ispod 100g.

Ne nakom prikazu profi bicikala na netu pisalo je da uz DA grupu covek vozi ULTEGRA zadnje lancanike.

Nisam ulazio u detalje, ovo je samo iz secanja, ali koga zanima sigurno moze da pronadje profesionalca

koji sa velikim uspehom koristi opremu koja mu iz nekog razloga odgovara a ne spada u neki premium,

sto bi po (mom tumacenju) tvojoj logici bilo obavezno.

 

Ovaj primer sa breveta koji je kolega izneo je po meni odlican pokazatelj stvarnosti.


  • 2

#126 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 18 December 2018 - 12:24 PM

 

 

Ovaj primer sa breveta koji je kolega izneo je po meni odlican pokazatelj stvarnosti.

 Mislim da to nije bitno, brevet nije takmicarskog karaktera,a da jeste onda bi se videli realni rezultati. 


  • 0

#127 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 18 December 2018 - 12:29 PM

 Mislim da to nije bitno, brevet nije takmicarskog karaktera,a da jeste onda bi se videli realni rezultati. 

naravno da je takmicarskog karaktera, protiv sebe i protiv vremena :)


  • 0

#128 Grunf_66

Grunf_66
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 287 posts

Postavljeno 18 December 2018 - 12:45 PM

Svakih par meseci  diskusija sama od sebe živne. Perpetuum mobile.


  • 0

#129 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 18 December 2018 - 01:02 PM

Mislim da to nije bitno, brevet nije takmicarskog karaktera,a da jeste onda bi se videli realni rezultati.



Brevet nije takmicarskog karaktera ali ima predvidjeno vreme za koje mora da se zavrsi a ima i predvidjenu duzinu trase. Ja i dalje cekam Bobanov odgovor na to pitanje...
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#130 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2434 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 18 December 2018 - 01:14 PM

pa mora bar da se diskutuje kad se ne voze bicikli :)

 

Dobar bicikli nece napraviti od loseg bicikliste dobrog, ali ce mu svakako olaksati posao.

 

A sto se tice opreme u biciklizmu na to se gleda kao i u svakom drugom sportu...

Znaci igramo fudbal svi dodju u kopackama a ti dodjes u japankama, pa ko ozbiljno da te shvati 

 

Morao bi da budes nadprosecno dobar fudbaler da bi ljudi ozbiljno shvatili da trebaju da igraju u japankama n2:hahaha


  • 1

#131 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 18 December 2018 - 02:01 PM

Stigla zima :D

Meni je najzanimljivija ona strava diskusija, šteta što se olako prešlo preko nje :D

Zamisli, ti reprezentativci zabušavaju na stravi n2:Heristical


  • 0

#132 marvas

marvas
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationBeograd/Surcin

Postavljeno 18 December 2018 - 02:03 PM

Mozda da svako okaci svoj strava link, pa na osnovu toga da njegove reci imaju tezinu :) naravno opis opreme je obavezan.


  • 0

#133 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 18 December 2018 - 02:21 PM

pa mora bar da se diskutuje kad se ne voze bicikli :)

 

Dobar bicikli nece napraviti od loseg bicikliste dobrog, ali ce mu svakako olaksati posao.

 

A sto se tice opreme u biciklizmu na to se gleda kao i u svakom drugom sportu...

Znaci igramo fudbal svi dodju u kopackama a ti dodjes u japankama, pa ko ozbiljno da te shvati 

 

Morao bi da budes nadprosecno dobar fudbaler da bi ljudi ozbiljno shvatili da trebaju da igraju u japankama n2:hahaha

 

Mislim da si malo promašio analogiju. Bolji primer bi bio: kopačke od 100, ili od 500 evra. U suštini nema razlike. Barem za veliku većinu rekreativaca.

Inače, uglavnom pomaže kada te "protivnik" u startu potceni.  :)


  • 1

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#134 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 18 December 2018 - 09:01 PM

pa mora bar da se diskutuje kad se ne voze bicikli :)

Dobar bicikli nece napraviti od loseg bicikliste dobrog, ali ce mu svakako olaksati posao.

A sto se tice opreme u biciklizmu na to se gleda kao i u svakom drugom sportu...
Znaci igramo fudbal svi dodju u kopackama a ti dodjes u japankama, pa ko ozbiljno da te shvati

Morao bi da budes nadprosecno dobar fudbaler da bi ljudi ozbiljno shvatili da trebaju da igraju u japankama n2:hahaha

I ja se slazem da je dobrano preuvelicao poredjenje, da ne kazem totalno promasio poentu.

Koliko puta sam samo, dok sam ranije igrao basket, nagledao se X slucajeva u kojima likove koji svi od reda igraju u Air Jordan dresovima i poslednjoj generaciji Nike Lebron patika, osnovama pick and rolla ili crossovera uci lik u rukometnoj opremi i poluzinulim patikama.

Bas si totalno pogresan sport nasao da poredis. U fubalu pa naravni i kosarci bas vestina izbija u prvi plan. Ako ne znas sa loptom, koga zabole u cemu si dosao na termin i kako u tome izgledas?? :)
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#135 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 18 December 2018 - 11:21 PM

OT?

 

nisam neki strucnjak, ali cini mi se da je ovo suprotno od svega sto sam do sada citao

(ako gledamo tocak od komponenti iz iste cenovne grupe).

 

Ako sam dobro shvatio stvari, obruc je uglavnom masivniji (osim mozda nekog ultra laganog za drumasa ili 26") od glave/nable

i mnogo vise utice na brzinu bicikla jer se okrece na vecoj udaljenosti od centra tocka pa ima vecu ugaonu brzinu

tako da korist od ustede 50g na obrucu prevazilazi korist od ustede na glavi/nabli (do trenutka kada aerodinamicnost preuzima).

Skidati masu na glavi/nabli mi je logicno kad si skinuo sa obruca/felna i gume a ocekujes brdsku voznju

pa gledas da na koji nacin da smanjis ukupnu masu tereta koji vuces uzbrdo.

Da, da u pravu si, ali imam uvek na pameti najjeftiniju robu za drumaša o kojo smo govorili. Pogledaj najjeftinije felne kod nas, Crypton i one druge što Subotica koristi. E one su lake dosta, jer su neki "meki-tanak" lim, bez ojačanja za žice i lakše su nego moje Rigida Crhrina sa ojačanjima. Ali kad im staviš Klaris ili Soru ode na masi dosta. Naravno, utiče i jedno i drugo. Kada se uzme u rukama evidentna je razlika u masi.

 

U suštini, bolje je imati lakši bicikl, kako god, lakše manipulišeš njime i mnogo manje zamara, imam sopstveno iskustvo. I zbog toga bih vozio kvalitetnije...ali sve to nipodaštava za koju funkciju biraš drumaša na primer. Neko drumaša koristi samo za trening od 3-4 sata i odmah ide u sobu/stan. Nema ko i gde da ga merka i digne. A neko ima "lošji" drumaš kao ja, sa 8fazom sa kojim idem i po gradu i na trening. Malo je teži baš zbog te opreme.

 

Jeste placebo o gumama što sam pisao, ali verujte, neverovatno je kada na prednjem točku staviš Conti i Rubenu. Kad ga uhvatiš tih 100g izgleda strašno. I ja ne mogu da verujem, čak me i nervira :)
A tek sa Conti bez žice, gde je razlika po 220grama po gumi, puta dva, pola kile, verujet itekako se oseti na ruci masa bajka, kad podigneš na stepeništu i td.

 

PIšem onako kako je, ne izmišljamo. To ne znači da ne treba voziti bicikl, naprotiv.

Kad staviš te Rubena gume koje su 750 din, naredne 3 godine neće da popuste, ko da si na tenku, nit se buše nit se troše, grube, teške, ne elastične...

 

A kad staviš konti, lepo, lako, osećaj lakoće...al se lakše izbuši, brže troši.

Letos sam Conti izbušio kada sam prošao kroz trnje košene trave, a da sam tako prošao sa Rubenama, ništa mi se nbe bi desilo...i to je to...pišem iz iskustva moj dojam što bi rekli braća hrvati.


  • 0

#136 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 19 December 2018 - 04:55 PM

Da, da u pravu si, ali imam uvek na pameti najjeftiniju robu za drumaša o kojo smo govorili. Pogledaj najjeftinije felne kod nas, Crypton i one druge što Subotica koristi. E one su lake dosta, jer su neki "meki-tanak" lim, bez ojačanja za žice i lakše su nego moje Rigida Crhrina sa ojačanjima. Ali kad im staviš Klaris ili Soru ode na masi dosta. Naravno, utiče i jedno i drugo. Kada se uzme u rukama evidentna je razlika u masi.

 

U suštini, bolje je imati lakši bicikl, kako god, lakše manipulišeš njime i mnogo manje zamara, imam sopstveno iskustvo. I zbog toga bih vozio kvalitetnije...ali sve to nipodaštava za koju funkciju biraš drumaša na primer. Neko drumaša koristi samo za trening od 3-4 sata i odmah ide u sobu/stan. Nema ko i gde da ga merka i digne. A neko ima "lošji" drumaš kao ja, sa 8fazom sa kojim idem i po gradu i na trening. Malo je teži baš zbog te opreme.

 

Jeste placebo o gumama što sam pisao, ali verujte, neverovatno je kada na prednjem točku staviš Conti i Rubenu. Kad ga uhvatiš tih 100g izgleda strašno. I ja ne mogu da verujem, čak me i nervira :)
A tek sa Conti bez žice, gde je razlika po 220grama po gumi, puta dva, pola kile, verujet itekako se oseti na ruci masa bajka, kad podigneš na stepeništu i td.

 

PIšem onako kako je, ne izmišljamo. To ne znači da ne treba voziti bicikl, naprotiv.

Kad staviš te Rubena gume koje su 750 din, naredne 3 godine neće da popuste, ko da si na tenku, nit se buše nit se troše, grube, teške, ne elastične...

 

A kad staviš konti, lepo, lako, osećaj lakoće...al se lakše izbuši, brže troši.

Letos sam Conti izbušio kada sam prošao kroz trnje košene trave, a da sam tako prošao sa Rubenama, ništa mi se nbe bi desilo...i to je to...pišem iz iskustva moj dojam što bi rekli braća hrvati.


  • 0

#137 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 19 December 2018 - 05:25 PM

 

Kad staviš te Rubena gume koje su 750 din, naredne 3 godine neće da popuste, ko da si na tenku, nit se buše nit se troše, grube, teške, ne elastične...

 

 

Pa, one nemaju zastitu protiv busenja, Ja vozim na Swalbe maraton, i Continental,imao sam na 15000 km samo jedno busenje na Continentalkama ali takvo da to ne bi izdrzale ni automobilske gume.Mislim mozda se varam ali gume su jedna od najvaznije opreme na biciklu,i po meni dolaze u obzir samo poznate firme.Ali postujem to sto ti volis gume od proizvodjaca Rubena.

 

A sada kada ne vozim ajde malo da filozofiram. "Najjeftiniji drumas protiv najskupljeg drumasa - koja je razlika u performansama?" Pa zar nije normalno da najskuplji drumas ima i najbolje perfomanse, I da li kod nas vozi neko takve drumase sto ih vidjam na trkama?Cuo sam da tu ide cena i 5-10 hiljada evra, mislim ko kod nas moze da priusti takav bicikl i da se samo dzekira na njemu.


  • 0

#138 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 19 December 2018 - 05:31 PM

...Pogledaj najjeftinije felne kod nas, Crypton i one druge što Subotica koristi. E one su lake dosta, jer su neki "meki-tanak" lim, bez ojačanja za žice i lakše su nego moje Rigida Crhrina sa ojačanjima. Ali kad im staviš Klaris ili Soru ode na masi dosta. Naravno, utiče i jedno i drugo. Kada se uzme u rukama evidentna je razlika u masi.

opet msm da gresis. Razlika u osecaju u rukama je subjektivna a razlika na vagi je objektivna.

 

Koliko se secam msm da je za KryptonX tezina 590g za 26" i 650g za 28" dok je Rigida Chrina 28" deklarisana kao 510g. Po komadu!

 

Dok za drumske Klaris i Soru ne mogu da nadjem podatke (ako neko ima, molio bih da dopuni) verujem da sigurno nisu (mnogo) teze od MTB primeraka tog tipa (celicna osovina sa freewheelom za 8-9-10 brzina) koji imaju masu od 220g za prednje do 450g za zadnju glavu. Pa cak i da se dodaju i celicni fabricki zatvaraci od nekih 70g + 80g ne dolazimo do ciljnih 650g.


  • 0

#139 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 19 December 2018 - 06:59 PM

Pa zar nije normalno da najskuplji drumas ima i najbolje perfomanse


Naravno da jeste. Pitanje je samo do koje mere je odnos rasta cene i rasta performansi u zdravorazumskim okvirima za ljude koje ne vidimo po eurosportima.

Zato je i potegnuto ono iz početnog klipa, za 10% više platićete 10x više...
  • 1

#140 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 19 December 2018 - 07:13 PM

opet msm da gresis. Razlika u osecaju u rukama je subjektivna a razlika na vagi je objektivna.

 

Koliko se secam msm da je za KryptonX tezina 590g za 26" i 650g za 28" dok je Rigida Chrina 28" deklarisana kao 510g. Po komadu!

 

Dok za drumske Klaris i Soru ne mogu da nadjem podatke (ako neko ima, molio bih da dopuni) verujem da sigurno nisu (mnogo) teze od MTB primeraka tog tipa (celicna osovina sa freewheelom za 8-9-10 brzina) koji imaju masu od 220g za prednje do 450g za zadnju glavu. Pa cak i da se dodaju i celicni fabricki zatvaraci od nekih 70g + 80g ne dolazimo do ciljnih 650g.

Šta mogu ako si googlao sa gramažom? Za svaki podatak si u pravu. Znam samo da kada se upari bolja kvalitetnija oprema sve izgleda lakše. Pišem i ranije, samo gumu zamenim od 200g izgleda kao da je kilo subjektivno naravno! Ali to ako ne voziš drumaša godinama, ne možeš da primetiš. Iako izgleda bezveze, ima smisla što broje grame, oseti se. Dve gume po 200 to je pola kilograma ako su folding i td.. Pride masa u nablama isto se doda po minimum 100g, a i žice naravno. Može da izađe sve i na 700-800g.

Pazi podatak, Mitas Syrinx masa 470g. a folding Conti trebalo bi trebalo 220g. To kad namontiraš izgleda nebo i zemlja u ukupnoj masi drumaša. Krypton felne sam držao u rukama u prodavnici, delovalo je lako, nekvalitetno, jeftino, Zato pisah, nisam proveravao, mrzelo me juče. One su šire, verovatno zato veća masa x19 su a ove x13 Rigida.

 

Pa, one nemaju zastitu protiv busenja, Ja vozim na Swalbe maraton, i Continental,imao sam na 15000 km samo jedno busenje na Continentalkama ali takvo da to ne bi izdrzale ni automobilske gume.Mislim mozda se varam ali gume su jedna od najvaznije opreme na biciklu,i po meni dolaze u obzir samo poznate firme.Ali postujem to sto ti volis gume od proizvodjaca Rubena.

 

A sada kada ne vozim ajde malo da filozofiram. "Najjeftiniji drumas protiv najskupljeg drumasa - koja je razlika u performansama?" Pa zar nije normalno da najskuplji drumas ima i najbolje perfomanse, I da li kod nas vozi neko takve drumase sto ih vidjam na trkama?Cuo sam da tu ide cena i 5-10 hiljada evra, mislim ko kod nas moze da priusti takav bicikl i da se samo dzekira na njemu.

 

Nema veze zaštita od bušenja kod jeftiniji guma, Syrinx one nemaju, ali su izrađene od neke "grube" gume, užas, nepoderivo je i taj gazeći sloj je jači nego Conti Ultra Sport sa tom zaštitom od bušenja najlošije kategorije (jer je i to guma najlošija kod Cont-ija), ali zato su teže, baš se oseti. Konti se probušila sa strane, ne na gazećem sloju, nego na mm ispod, neverovatno ali tako je, i to obe i zadnja i prednja! Syrinx ima deblji zid ne možeš ekserom da je probiješ, verujem da 10 godina ne bi istrulela. Kakva zaštita od bušenja, nepoznaje ona taj termin a garantujem da je jača od ovih do 2 000 dinara za drumaše. To i jeste tako, ko vozi drumaša zna, ove skuplje su brže, lakše, elastičnije, ali se brže buše, lako raseku. Baš su gume najprostijim rečnikom, a ono ispod su ko đonovi od cipela, kruto, neprilagodljivo, užas jedan. Ali Syrinx ima nekako i ružan balon, Kenda od 750 din je bolji izbor ali se ona isto ponaša kao Conti Ultra Sport, laka, "gumastija", ali se troši brzo i lakše buši. Ko vozi za po gradu samo, neka stavi Syrinx i ima da zaboravi kad ju je montirao. 


  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika