Svakih par dana doduvavam gume sa 7,5 ili 7,7 na 8 bari. Gde nestaje taj vazduh, to 0,3 do 0,5 bari. Zašto se gubi vazduh, iako je sve ok sa gumama i felgama, bar vizuelno.
Što je viši pritisak, to brže vazduh prolazi kroz unutrašnju gumu napolje - svaka je barem malo porozna, čak i kao nova.
Kod širih guma, koje se duvaju na niži pritisak, ovo je manje izraženo. Već i šire drumaške gume, tipa 28 mm, koje nema potrebe duvati preko 6 bara, puno duže drže pritisak. Dok tanje, 23 mm, ako ih duvaš na 8 bara, treba svaki dan doduvavati.
Zanimljiva stvar: vazduh sadrži nekih skoro 80% azota. Molekuli azota su veći od molekula kiseonika. Sveže naduvana guma koja je bila skroz prazna brže gubi pritisak. Prvo izlaze manji molekuli (i u većoj meri izlaze oni). Tako da, sa svakim doduvavanjem gume (ako ne ispusti skroz između doduvavanja), procenat azota u njoj raste. Razlika je najizraženija posle prvog doduvavanja. Naravno, kod tankih guma na visokom pritisku, doduvavanje je normalna i neminovna stvar.