Сад је јасно. Не види се на сликама шта се деси приликом затезања, јер није филм.
Ја бих прво заротирао тај одбојник да не смета, монтирао носач, добро га затегао и потом одбојник вратио назад тако да има чврст контакт са стаклом (да не лупка током вожње), али без стварног притиска. Ипак, то и даље не значи да је коришћење таквог носача на твом ауту безбедно. Велики отпор ваздуха значи и велики притисак на шарке петих врата, а притом нема ни каишеве са стране за стабилизацију (вероватно зато што је предвиђен за аутомобиле који својим обликом пружају већу заветрину). Бар ми је са оне слике деловало да би бицикли вирили доста изнад аута. Такви носачи, када су предвиђени за хечбек, обично бицикле држе под углом, не скроз вертикално.
Пробај да контактираш произвођача и да питаш због чега није препоручен за твој ауто. Ја сам тако питао за неки носач за себе, па су ми рекли да облик савршено одговара, али да је проблем што је тај зазор између петих врата и каросерије мањи него код препоручених модела, па када се ставе куке врата не могу да се затворе. Дакле, знали су тачно да ми кажу у чему је фора, можда и ови могу теби да одгонетну проблем.