#61
Posted 08 September 2015 - 04:15 PM
#65
Posted 08 September 2015 - 06:09 PM
I mirna glava da te niko neće saleteti na ulici i da nećeš moći da dokažeš da si biciklu kupio i da si ti nesporni vlasnik,
Moram da pitam. Koliko se to često dešava? Ako će neko da prepozna na ulici što ne prepozna na oglasu, to je još lakše i svima dostupno. Eno gomile i gomile bicikala svih tipova na oglasima, nemojmo sad ići u krajnost i proglašavati sve to za kradeno. Legalno je dok se ne dokaže suprotno.
Ja od kad sam član ovde, za 6-7 godina sam svaki dan na forumu, pročitao sam svaki post bilo da me interesuje tema ili ne. Sećam se svega par slučajeva prepoznavanja bicikla na ulici i onog jednog ghosta sa oglasa, a to i ne znamo pravu pozadinu i šta je tačno bilo na kraju.
Ispada da je kupovina apsolutno bilo kog bicikla koji nije iz radnje tempirana bomba i samo je pitanje trenutka kad će neko da te optuži da si ukrao isti... i da ti treba nešto da dokazuješ. I da svi moramo da punimo džepove monopolistima i derikožama.
U svakoj zemlji postoje tržišta polovne robe. Da li je sve na kupujem prodajem kradeno, da li treba da me grize savest ako kupim neku računarsku komponentu ili deo za bicikl povoljnije nego u radnji?
#66
Posted 08 September 2015 - 06:25 PM
#67
Posted 08 September 2015 - 06:40 PM
Ne ne nisam uopšte mislio to tako drastično.
Samo eto, bolje se čovek generalno oseća kad zna da je sve kako treba, kad ni ne pomisli na tu mogućnost.
Ja sam prvi kupio polovnu biciklu, ali sam otišao kod čoveka kući, pregledao je, znam gde sam i od koga kupio.
Pa opet čitajući šta se sve dešava, padne mi na pamet da bi neko mogao možda da me zaustavi... Ja na bicikli nisam ništa drao
kakva je takva je sa originalnim nalepnicama... U tom kontekstu sam samo pomenuo.
#68
Posted 08 September 2015 - 06:45 PM
Prvo nije poenta da li se cesto desava ili ne. Poenta je da mize da se desi i obrazlozio sam sta se desava kada se to desi. A ako se tebi ili nekom drugom desi bas njega briga sto se nikome nije desilo kada se njemu desilo.
Sada ti izvrces reci i kazes "nemojmo ici u krajnost da je sve po oglasima kradeno". Ne nije sve kradeno. Ali sto se tice konkretno robe koja se naziva BICIKL ako izuzmemo stare rogove specijalke poneki bas poneki cube i capriolo modele ODGOVORNO TVRDIM DA JE PREKO 95% tih bicikala ukrsdeno ili im se ne zna poreklo. Nemoj mi reci da prodavac nema papire od bicikla koji je 2god star a pritom mu je cena vise nego duplo manja nego u radnji pa cak i po oglasima polovne robe u inostranstvu.
Sto se tice monopolista, nisu oni monopolisti a i da jesu kome ti je draze dati novac. Lopovima i da pospesujes njihov rad (kradju) da rade to i dalje ili ces otici i kupiti od domaceg proizvodjaca bicikl i time pospesiti ovu nasu jadnu privredu. Takav smo narod nazalost uvek je tamo nesto sladje i bolje od nasega. Uvek je linolada hrvatska bolja od naseg eurokrema, uvek je cedevita bolja od nase multivite (molim forumase da ne shvate ovo kao nacionalnu mrznju prema hrvatima ili nesto slicno, nisam taj tip). Znas kada ce jedan nemac, hrvat, rumun da pre kupi nesto strano ako to isto ima domace. Nema sanse. U rumuniji velika vecina biciklista vozi btwin modele. To je dechatlon marka koja je povoljna a ok sluzi. Ne kazem da ne voze i druge marke ali tek na 4-5btwin bajka vidim neki drugi.
Sto se tice monopola niko tu ne drzi monopol. Da bi drazo monopol moras biti jedan jedini i da diktiras cenu. Mi imamo cak 2 proizvodjaca domacih bicikala i dosta uvoznika. Marke koje se uvoze su cube merida giant cross i jos neka. Da znam da ces reci da je cena veca nego na zapadu. Ok otidji u austriju kupi bicikl koliko ce te samo gorivo izaci. Da ne pricam o vremenu. Ok salju postom. Nismo eu neka posalju postompa mi reci kolika ce biti carina na isti. Da znam moze da se naruci kada tetka dolazi iz beca ili sestra iz nemacke. Ali ja hocu bicikl sada da se vozim, ne zelim da opterecujem tetku da mi vucara bicikl sestru da obavezujem da doplati jos 35e na wizzair kartu da bi mi donela bicikl. Odem u radju i kupim bicikl koji zelim. Ok platio sam ga 20% vise nego u inostranstvu (pricam za uvozne modele) ali bicikl imam odmah. Sto se tice kupovine domacih proizvoda one su uglavnom nize nego ista ta klasa opreme preko na nekom drugom ramu. Znaci dobio si bajk odmah. Ovde imas garanciju (nemojte mi sada garancija ne pokriva nista da pokriva dosta toga) em si pospesio domacu privredu i podstakao proizvodjaca da izbacuje nove bolje modele posto je traznja za njima skocila. E sada ako nekome smeta da mu na ramu pise capriolo ili polar i ima fetis ka giantu ili treku to je neka druga tema.
#69
Posted 08 September 2015 - 07:06 PM
Većina toga stoji slažem se. Ja sam morao da se umešam jer je tema počela da poprima već viđen oblik, samo i isključivo kupiti novo inače je isto kao i da ste sami ukrali bicikl koji vozite.
Onda, nisam rekao da ne postoji mogućnost da se desi da te neko zaustavi (ako se desi desi se, šta da se radi, taj rizik da ti oduzmu ide u rok službe ako si maler da bude kraden i da se baš prepozna) nego sam rekao da je ta verovatnoća veoma mala. NIje velika kao što se može steći utisak čitajući temu. Ako su zaista skoro svi kradeni eno ih na oglasima slike, sve... pa kako ljudi ne prepoznaju i ne prijavljuju...
Jedino oko čega se ne slažem je procena tog odnosa kradenih i nekradenih. Ne može da bude ni 95% nikako. Jer ti bicikli stari dve godine po cenama ispalih iz kamiona su u debeloj manjini. Kad se samo računaju takvi bicikli onda se slažem da može biti 95%
Ali na našoj berzi je trenutno 2316 biciklova (nije me mrzelo da saberem ) pa nisu valjda svi ostali rog, capriolo, polar...
#70
Posted 08 September 2015 - 07:09 PM
A ovo da li su monopolisti i na papiru u pravom smislu te reči ili samo "u praksi" ne bih da nastavljam, dečku je već totalno tema otišla u offtopic.
Ako nisu monopolisti derikože jesu . Svako malo dižu cene i zaokružuju cene na gore. Pišljiva spojnica za 8faz koji je već istorija više nije 60, ni 90 ni 150 nego je sad 300. Naravno i svi ostali su odma "nivelisali", sramota tolko treba da košta ceo lanac. Pa nije euro skočio 500% u poslednjih par godina
#71
Posted 08 September 2015 - 07:27 PM
#72
Posted 08 September 2015 - 07:30 PM
#75
Posted 09 September 2015 - 12:17 AM
Multivita je isto hrvatska, kupila je atlantic grupa koja je vlasnik cedeviteUh gadjan. Ajmo redom.
Prvo nije poenta da li se cesto desava ili ne. Poenta je da mize da se desi i obrazlozio sam sta se desava kada se to desi. A ako se tebi ili nekom drugom desi bas njega briga sto se nikome nije desilo kada se njemu desilo.
Sada ti izvrces reci i kazes "nemojmo ici u krajnost da je sve po oglasima kradeno". Ne nije sve kradeno. Ali sto se tice konkretno robe koja se naziva BICIKL ako izuzmemo stare rogove specijalke poneki bas poneki cube i capriolo modele ODGOVORNO TVRDIM DA JE PREKO 95% tih bicikala ukrsdeno ili im se ne zna poreklo. Nemoj mi reci da prodavac nema papire od bicikla koji je 2god star a pritom mu je cena vise nego duplo manja nego u radnji pa cak i po oglasima polovne robe u inostranstvu.
Sto se tice monopolista, nisu oni monopolisti a i da jesu kome ti je draze dati novac. Lopovima i da pospesujes njihov rad (kradju) da rade to i dalje ili ces otici i kupiti od domaceg proizvodjaca bicikl i time pospesiti ovu nasu jadnu privredu. Takav smo narod nazalost uvek je tamo nesto sladje i bolje od nasega. Uvek je linolada hrvatska bolja od naseg eurokrema, uvek je cedevita bolja od nase multivite (molim forumase da ne shvate ovo kao nacionalnu mrznju prema hrvatima ili nesto slicno, nisam taj tip). Znas kada ce jedan nemac, hrvat, rumun da pre kupi nesto strano ako to isto ima domace. Nema sanse. U rumuniji velika vecina biciklista vozi btwin modele. To je dechatlon marka koja je povoljna a ok sluzi. Ne kazem da ne voze i druge marke ali tek na 4-5btwin bajka vidim neki drugi.
Sto se tice monopola niko tu ne drzi monopol. Da bi drazo monopol moras biti jedan jedini i da diktiras cenu. Mi imamo cak 2 proizvodjaca domacih bicikala i dosta uvoznika. Marke koje se uvoze su cube merida giant cross i jos neka. Da znam da ces reci da je cena veca nego na zapadu. Ok otidji u austriju kupi bicikl koliko ce te samo gorivo izaci. Da ne pricam o vremenu. Ok salju postom. Nismo eu neka posalju postompa mi reci kolika ce biti carina na isti. Da znam moze da se naruci kada tetka dolazi iz beca ili sestra iz nemacke. Ali ja hocu bicikl sada da se vozim, ne zelim da opterecujem tetku da mi vucara bicikl sestru da obavezujem da doplati jos 35e na wizzair kartu da bi mi donela bicikl. Odem u radju i kupim bicikl koji zelim. Ok platio sam ga 20% vise nego u inostranstvu (pricam za uvozne modele) ali bicikl imam odmah. Sto se tice kupovine domacih proizvoda one su uglavnom nize nego ista ta klasa opreme preko na nekom drugom ramu. Znaci dobio si bajk odmah. Ovde imas garanciju (nemojte mi sada garancija ne pokriva nista da pokriva dosta toga) em si pospesio domacu privredu i podstakao proizvodjaca da izbacuje nove bolje modele posto je traznja za njima skocila. E sada ako nekome smeta da mu na ramu pise capriolo ili polar i ima fetis ka giantu ili treku to je neka druga tema.
...
#76
Posted 09 September 2015 - 04:50 AM
A ovo da li su monopolisti i na papiru u pravom smislu te reči ili samo "u praksi" ne bih da nastavljam, dečku je već totalno tema otišla u offtopic.
Ako nisu monopolisti derikože jesu . Svako malo dižu cene i zaokružuju cene na gore. Pišljiva spojnica za 8faz koji je već istorija više nije 60, ni 90 ni 150 nego je sad 300. Naravno i svi ostali su odma "nivelisali", sramota tolko treba da košta ceo lanac. Pa nije euro skočio 500% u poslednjih par godina
Cene novih bicikala i delova kod nas nisu više nego napolju. Ako se ne računaju akcije i popusti napolju. Kod nas naplaćati sve carine, poreze i ostale dažbine, izboriti se s inspekcijama, platiti radnike... ja kapu skidam svakom ko ovde vodi biznis. A imam baš dobra iskustva sa Planetbike-om, Vector-om, da navedem samo dva domaća.
Capriolo bicikli su najbolji odnos plaćeno-dobijeno od novih. Samo što treba uzeti cenu u obzir. Kad se poredi s drugim markama, ali modeli u istom cenovnom rangu, Capriolo je kod nas bolji, tako barem meni deluje.
Polovni su OK stvar, pogotovo od vlasnika ako se kupuje. Da ima sumnjivo jeftinih bajseva, ima ih.
#77
Posted 09 September 2015 - 05:52 AM
Pa ljudi! Maksimalno ste otišli u offtopic i zatrpali temu raspravama koje nemaju direktnu vezu sa kradenim bajsom. Otvorite drugu temu pa tamo raspravljajte šta je poštena ili sigurna kupovina. Ne bi bilo loše i da adminstrator prebaci kompletnu diskusiju u drugu temu...
@Despotic, ako imaš otvoren facebook nalog pronađi grupu MTB Fruška Gora Ride, tamo sam okačio tvoju temu. Svi vozimo MTB i neki od članova trguju delovima, pa se može desiti da prepoznaju vilu ili ceo bajs.
#78
Posted 09 September 2015 - 06:20 AM
Tamo negde sam izdobijao minusa a ni sam ne znam zasto...
No,ne bitno...ljudi takodje gledajte kvantaske pijace jer masa kradene robe zavrsava bas tamo,iz razloga jer na kvantas dolaze ljudi iz raznih mesta cak i preko grane,e tu se gubi onda svaki trag
Znam lika u CG koji je na kvantasu kupio svoj ukradeni bicikl...
Vrednost njegovog je bila oko 1500€,otkupio ga je od Cige (bez uvrede) za 70€...
#79
Posted 09 September 2015 - 04:00 PM
Pa ljudi! Maksimalno ste otišli u offtopic i zatrpali temu raspravama koje nemaju direktnu vezu sa kradenim bajsom. Otvorite drugu temu pa tamo raspravljajte šta je poštena ili sigurna kupovina. Ne bi bilo loše i da adminstrator prebaci kompletnu diskusiju u drugu temu...
@Despotic, ako imaš otvoren facebook nalog pronađi grupu MTB Fruška Gora Ride, tamo sam okačio tvoju temu. Svi vozimo MTB i neki od članova trguju delovima, pa se može desiti da prepoznaju vilu ili ceo bajs.
Ej hvala ti na ovome što si rekao.
Nemam fb profil, ali ću ga napraviti da bih video o čemu se radi. Hvala ti što si okačio tamo.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users