Jump to content


Fotografije

Firebird 2


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
107 odgovora na ovu temu

#21 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 22 November 2015 - 05:00 PM

OK, za kočionu površinu pretpostavih kao što si i napisao.

Veličine ti bacih, ali bilo bi OK da izmeriš taman da vidimo tj pretpostavimo koliki su ovi manji ramovi...


  • 0

#22 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 29 November 2015 - 03:40 PM

E, posle nekog vremena, evo da updejtujem sveže izmerene mere. Naime, visina bicikla od šelne šticne do centralnog dela pogona 54 cm kako i fabrika propisuje, a dužina horizontalne cevi, od vara do vara 53 cm. Prema tome, izgleda da su te veličine tačne. 

 

Kao što sam naveo ranije, kada sam kupovao bicikl, ram 54 cm je bio najmanji. U ponudi je bio još i 56 i 58 cm. Međutim, budući da je ram bio sloping te da ga je moguće adaptirati i za vozače malo više od mene (ja sam 183cm), valjda su se ovi iz Capriola dozvali pameti videvši da je većina vozača od 175 do 190 cm, te da im tako veliki ramovi, pa još sloping, ne trebaju. Zbog toga verovatno sada i jesu u ponudi manji ramovi 52 i 50cm u ponudi. Primera radi, ja kad vozim bicikl, vozim sa sedištem skroz pomerenim napred na šinama jer mi tako potpuno odgovara. Pokušavao sam da eksperimentišem i sedište pomerao malo nazad i neverovatno je da za pomerenih 1 cm nazad, posle svega 15 km na biciklu počinjem da osećam bolove u donjem delu leđa zbog činjenice da mi je sedište pomereno malo nazad te da se moram više ispružiti kako bih dohvatio šamaraljke. Plus da tome dodam činjenicu da mi je lula kormana podešena u + poziciju, to jest sa blažim usponom na gore. To samim tim lulu čini nešto kraćim. Da je i ona malo duža, pitam se da li bi mi zaista ram bio toliko udoban koliko je sada.... Da rezimiram, meni konkretno ovaj ram skoro idealno paše, s tim da je ram ipak sloping, pa kontam da bi mi na klasičnom trkačom ramu sa horizontalnom šipkom paralenom sa asfaltom, idealno legla 56-ica... 


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#23 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 30 November 2015 - 12:18 AM

E hvala. Sada su u ponudi veličine koje bacih u predhotdnim postovima. 50,52 i 54 kao najveća. Važno je da tebi sasvim odgovara 54, tj ovu koju voziš, ali me čudi s obzirom na tvoju visinu da bi i sa pomeranjem sedišta trebalo da tebi ram bude OK i da ne osećaš bolove jer tvoja visina upravo "pokriva" ovaj ram. TopTube je od - do varova kako si napisao 53, dakle c-c je 54 ili 55cm, što opet treba da ti pogoduje. Dakle ništa nije preveliko. Ali ok, svako reaguje drugačije, mada u teoriji bi trebalo da ti je OK u svim pomeranjima sedišta pa i guvernale!

E sad ono za Capriolo i način razmišljanja, ma ne, nisu oni ništa ukapirali, jer da jesu ne bi sada imali ponude za Firebird V3 samo 58 i 61. Pazi 61! Pa to samo mogu ljudi od 195cm da voze komotno! Jesu li oni pri sebi!? Kome će to da prodaju? Valjda su nešto razmišljali? Da su ponudli samo L velličinu prodavali bi bicikle svima, jer L veličina skoro svakom pogoduje od 170 do 190cm može da se uklopi...
Pre njima kako sa Taiwana ponude količinu i cenu, oni urade neku kalkulaciju pa naruče, a za pomenuti V3 verujem da nisu ni imali sa Taiwana ili odakle već ponude za menje veličine, ali verujem da će ih biti.
Nadam se da si video V3, eno ga u izlogu u prodavnici kod autobuske stanice. Ali veličina je strah, a i cena :)

Isto, sada oko ramova, svi su ili sloping ili nekako sa onom kao parabolom na mestu TopTube, skoro da nema više custom ramova sa TopTube paralelnom sa poodlogom. 

Ali najvažnije je da si ti pronašao super poziciju sa kojom možeš da se krećeš bez problema.

Ja sam na primer kod mene visinu sedišta podesio kao što piše u kjnigama, ali sam primetio da mi više odgovara kada nisam u patikama tj u "šprintericama" već podesim kada sam bos. Za rezultat s patikama dobijem vrlo malo "spuštenu poziciju" (iako je šticna dobrano izvučena iz rama) ali mi to mnogo više godi, i sam primećujem da mi se noge više umaraju kada vozim, što znači da sam pogodio. Bol u leđima nema.

A koja je metoda, sedneš na bajk, budeš bos, kurbla bude u najudaljenijem položaju od sedišta dakle, pedala je dole i kurbla paralelna sa cevi sedišta (tada bi trebalo da je pedala najudaljenija) i potrebno je da petom dohvatiš pedalu kada je noga opružena. Ako ne možeš da dohvatiš, spustiš sedište, ako ti se savija noga, podigneš. Prosto, ali perfektno obavi posao određivanja visine!


  • 0

#24 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 30 November 2015 - 01:08 AM

Što se poslednje verzije Firebird-a tiče, vidim da su napravili tu parabolu od tup tube-a. Čini mi se da je trend krenuo kao novijim Specialized modelima koji prave upravo takve ramove. Zašto i čemu to poboljšava aerodinamiku bicikla nisam siguran, ja lično u tome samo vidim komplikovaniji način da se bicikl opkorači. :) 

Što se izgleda trojke tiče, sasvim je OK. Meni se sviđa odabir i kombinacija boja, s tim da su mogli konačno u ovaj model početi serijski da ubacuju karbonsku vilu kao standard, ali izgleda da ćemo ipak pričekati da se to desi. Cena jeste prevelika, ali je sa ovim zimskim sniženjem za nov bajs, ipak prihvatljiva. Ali da se složim sa tobom, sve to kompletno pada u vodu kada se uzme u činjenicu nerezonski veliki ramovi. Koliko bi samo bolju prodaju imali da prave manje ramove, nisu svesni. Manji ram uvek možeš nadomestiti izvlačenjem šticne i dužom lulom, a kod velikog rama teško da se možeš nešto mnogo izdužiti, to jest možeš se samo lomiti da dohvatiš komande... Kad će to ovi iz Capriola da skapiraju, vreme će da pokaže. 

 

A što se određivanja visine šticne tiče... Pa pazi, u suštini to je ta metoda koju si opisao, s tim da ja ipak ne pribegavam tako istančano preciznim metodama određivanja visine.. To jest, iskreno ne vidim potrebu da se izuvam da bih izmerio koja mi visina odgovara. Sednem na bajs, ukopčam nogu u pedalu, spustim pedalu dole, i kad je stopalo paralelno sa asfaltom, noga treba da je blago povijena u kolenu. U suštini, isti princip samo bez izuvanja. :) 


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#25 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 30 November 2015 - 03:20 PM

Pa izgleda njima kako naiđu ramovi od dobavljača po jeftinijoj ceni tako pokupe, sada su imali samo ponudu za xl i xxl ;(. Ova verzija 3 u L veličini bi bila ok. Baš jelepa verzija 3, uz promenu vile bio bi to ok aluminijum, samo je malo teži, ali dobro...nije to neka mana za nas obične vozače.

Vidi kod ove visine sedišta, kod vozača na nekom snimku na youtube pa pauziraj kada je noga paralelna sa podlogom. Bude noga malo više povijena, zbog toga sam koristio ovu gore objašnjenu metodu, jer to "blago" može biti subjektivno, a sa onim nema greške. I da, ne, ne treba biti bos, nego to ja uradih za mene jer mi je tako bilo lakše da odredim, tj izgleda da mi odgovara za 2mm niže sedište. Jer osećam da bolje prenosim snagu na noge/točkove. Posle vožnje vidim da mi je upaljen kvadriceps mnogo više nego kada mi je bilo sedište na višoj poziciji i to je onda to :) Možeš da probaš, a pre toga obeleži staru poziciji. Ja lakom za nokte obeležim na ramu i šticni kao tačkicu i onda je to reper ;)

 

I da, u pravu si za opkoračenje parabole, baš deluje odbojno nekako na prvi pogled. Lep izgled, ali da li i kako se popeti :)


  • 0

#26 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 30 November 2015 - 06:24 PM

Ko vrti visoke kadence, bolje je kad je sedlo za nijansu niže.

 

Ko voli da jače pritiska pedale, pogotovo ako se vozi sa platformama, bez "ukopčavanja" u pedale, lakše bude kad je sedlo malo više.

 

 

Metode sa merenjem su obično dobre za neku početnu, srednju vrednost. Posle toga je najbolje slediti izreku: "ne znaš šta je dosta dok ne vidiš šta je previše"  :)   to jest podizati sedlo za po pola cm i voziti neku dužu vožnju. Kad se dođe do tačke da kukovi previše šetaju, ili je pritisak na dupetu/preponama neprijatan, dostignut je maksimum, tada treba sedlo spustiti za pola cm, ili čak za ceo cm ko voli da vrti veće kadence - većini tad odgovara za nijansu niže sedlo. Te finese su dosta individualna stvar.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#27 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 30 November 2015 - 08:27 PM

Malo idemo u off. Veruj meni je i pomeranje od 3mmm mnogo, baš se oseti! 1mm nista ali dva i tri osetim, a vozim custom stari ram, mozda zbog toga!


  • 0

#28 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 30 November 2015 - 11:39 PM

Posle vožnje vidim da mi je upaljen kvadriceps mnogo više nego kada mi je bilo sedište na višoj poziciji i to je onda to.

 

Upaljeni kvadricepsi znače samo da si ih natreao da rade veći deo posla, ali ne i da ukupno radiš veći posao. Najveći mišići u ljudskom telu su gluteusi i oni su prilagođeni da budu glavni radnici pri trčanju (a ljudi su po prirodi dobri trkači). Ako hoćeš da optimizuješ položaj na biciklu za veću snagu, treba da omogućiš aktivaciju gluteusa. Ne bih sad da ulazim u sitna crevca na pogrešnoj temi, ima tu više detalja. Ako te zanima, može u odvojenoj temi. Ako si već svašta isprobao i siguran si u svoj pristup, onda slobodno ignoriši ovo i teraj dalje :smile:


  • 1

#29 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 01 December 2015 - 05:37 AM

postmodern-i-m-with-stupid-detail-onehor


 

Malo idemo u off. Veruj meni je i pomeranje od 3mmm mnogo, baš se oseti! 1mm nista ali dva i tri osetim, a vozim custom stari ram, mozda zbog toga!

Onda možeš koristiti isti metod, samo vratiti sedlo za 2 mm dole kad vidiš šta je previsoko. Pa onda opet za 2 mm, ako i dalje ne valja.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#30 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 01 December 2015 - 06:32 AM

Fiery baci link za temu! Da vidim šta sve tamo piše da ne gušimo ovde.
Kvadriceps upalim na pocetku u prvim voznjama i posle je ok, a ranije sa višim sedlom to nije bio slučaj i pride me malo zatezalo u lumbalnom delu, tačno je odreagvalo da je veća pozicija no što treba.

Staviš petu na gore opisan način (lepo je opisao FalloutBoy na blogu) i i to je defolt, baza. E posle max 2mm gore dole, kod mene je dole, tj jer sam merio bos, pa kad se ubacim na platforme ispade tih 2mm u minusu!

Ali nekako bolje vrtim imam osečaj da ču nogama da izlomim kurble a ne one mene ;)

 

A za gluteus ja guglao, hm na prvi pogled mi ne deluje uverljivo, kvadriceps bi trebalo da radi dobar deo posla...mada guglaću to danas, pišem na osnovu iskustava iz vožnji. On se najviše pali, a nekad i "zadnja loža" ali vrlo retko! Jednom mi se to dogodilo, ali bio sam u dilemi da li mi je od hodanja ili bajka, jer sam mnogo i hodao tih dana.

Link baci...

 

FalloutBoy, pa da, tako, s tim što ja to bosonogim merenjem sam postigao -2mm verovatno.


  • 0

#31 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 01 December 2015 - 09:28 AM

Da ne bude nesporazuma, ne mislim da kvadricepse treba isključiti, već da treba napraviti balans tako da prednja i zadnja loža rade u sinergiji.

 

www.cyclingweekly.co.uk/fitness/training/how-to-pedal-efficiently-173185

www.bikejames.com/strength/which-muscles-are-really-used-during-the-pedal-stroke/

www.cyclingweekly.co.uk/fitness/bike-fit/perfect-your-pedalling-30694

cyclingtips.com.au/2013/11/how-to-become-a-better-climber/

 

Primetićeš da ima kontradikcija između tekstova, ali to je normalno. Biomehanika u biciklizmu nije egzaktna nauka i svako ima neki svoj pristup. Naišao sam i na lika koji tvrdi da napor treba da bude strogo lokalizovan u kvadricepsima za pedaliranje višim kadencama, ali njegovo objašnjenje po mom mišljenju nema smisla (on tvrdi da zadnja loža nije prilagođena za brze kontrakcije; ja mislim da je dovoljno pogledati koji su mišići najrazvijeniji kod trkača sprintera). Zato pročitaš, isprobaš, vidiš šta za tebe pije vodu.


  • 0

#32 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 01 December 2015 - 09:34 AM

Znam da zadnja loža često bude ta koja otkaže, ne isprati brzinu kontrakcija, ostane zgrčena kad treba da se opusti i da prednji butni mišići vrše kontrakciju i tada se istegne/pokida (jači predni mišići krenu da vrše kontrakciju, a zadnja loža im se suprotstavlja, pa izvuče deblji kraj). Relativno česta povreda kod fudbalera, a desi se i sprinterima (mada je kraći napor i obično se dobro zagreju). Tako da možda nije skroz besmislena ta priča za zadjnu ložu.

 

Mislim da u biomehanici, što se rada mišića tiče nema tajni, samo treba pitati ko zna. Nisam stručan da procenim, ali mislim da je u biciklu i atletici, plivanju već sve to isprobano i utvrđeno šta je optimum i dokle se povlađuje individualnim razlikama i afinitetima, a odakle treba slediti neka utvrđena pravila.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#33 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 01 December 2015 - 03:54 PM

Tako nekako, niste daleko od istine. Videću ove linkove. 

Evo linka za bikeFit ;) Imam jedno pitanje tamo ;)

http://www.2bike.rs/...išta#entry25090

Vratio bih se na FB ali V3.

Ako naprave L i M veličinu, mislim da mogu da pariraju bez problema Polar Furiji, jedino na Firebirdu bi mogli da urade malo bolju vilu, nekako odskače od bajka na svim verzijama, sem na onoj prvoj verziji, ali baš prvoj verziji. Inače, sada Firebirda nema u 9 faznoj grupi a da je M i L veličina, tako da na TotalBikeu ono objašnjenje da je V3 namenjena samo visokim vozačima i da je zbog toga i napravljen ne pije vodu, jer nemaju u ponudi isti bicikl u 9 faznoj opremi niti u jednoj verziji. Nemaju za prodaju, na to mislim. Tako da očekujem od njih da im ti sa Taiwana ipak izvare već za novu sezonu i manje ramove.

 

Nekako mi je FV3 lepši od Polar furie, verovatno zbog bele boje, ali je Furia ipak kvalitetnija, mislim da je ram kvalitetniji, ne vide se varovi koliko se sečam...

Jedino za oba modela velika mana je izuzetno velika cena, posebno na Firebirdu, koji ima mnogo lošije felne u odnosu na Furiu, šire su, teže, a Furia ima uže, 14mm mislim da su, dakle prave drumske i kvalitetnije su od Kriptonovih. Guvernala i lula su isto bolje, pa rekojh i ram, ostalo je isto. Ali to ne menja da mi nekako V3 izgleda lepše, samo bih voleo da na oba modela mogu da se stave klešta kočnica koje su plitke, jer bi na primer da kupujem taj bicikl sigurno iste promenio posle određenog vremena.

Smasher je kaže promenio na ovoj verziji V2 i kaže da je OK, što je mene iznenadilo jer sam mislio da neće moći da se uklopi, a Sora klešta su činimi se dubok zahvat !?!


  • 0

#34 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 01 December 2015 - 04:27 PM

Zar Firebird nema felne od 15 mm? Inače se sada na drumašima ide ka širim felnama jer se voze malo šire gume i zato što se gume malo bolje ponašaju kada su stranice vertikalnije.

 

Što se kočnica tiče, na fabričkim slikama izgledaju kao standardne plitke. Inače Shimano pravi duboke kočnice samo van standardnih serija (znači neće pisati Sora, nego R451 na primer).

 

Nisam gledao šta Polar radi u poslednjih par godina, ova nova Furia definitivno na oko izgleda kao mnogo ozbiljniji bicikl.


  • 0

#35 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 01 December 2015 - 05:03 PM

Imao je 15, a sada su stavili 19mm najšire moguće, i reče mi prodavac da će samo njih i postavljati! E sada, koliko mu je verovati...to mi reče u onoj prdavnici kod BAS-a u BGD, a tu je u izlogu i V3. Nisam video na V3 koje su sutavili, mislimda i ne piše na onoj nalepnici, ali nemopjte me držati za reč!
 

Smasher, šta piše na felni 622x19 ili 15 kod tvog modela?

 

Da Polar fino izgleda, ali isto je težak i nervira me ona prendja vila, stvar ukusa. Ali ok je za taj kvalitet, samo cena ipak mora dole...mislim da se ipak mnogo ugrađuju!


  • 0

#36 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 01 December 2015 - 07:22 PM

Ako me sećanje služi, na Capriolu su Krypton felne sa rupom za auto ventil i unutrašnjim prečnikom od 19 mm. Sam ram prihvata čini mi se gume do 25 mm širine bez problema - fabričke su verujem 23 mm. Sa tako širokim felnama staje još više vazduha u unutrašnju  :)  pa je vožnja nešto udobnija čak i sa užim gumama.  Mada računam da su preširoke za gume uže od 25 mm (možda čak i za 28). 


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#37 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 01 December 2015 - 11:24 PM

Fabrički na tu felnu širine 19mm, ugrađuju Rubena gume 622x23, ali ovo 23 je zapravo 25, jel su te Rubene Srynix nekako robusnije i šire i stvarno izgledaju kao da su 25mm, a na njima piše 23 - znam jer sam vozi tu Rubenu. Dakle ova guma im obezbeđuje lagodnost da stave felnu koja košta cirka 700din u maloprodaji a mogu da zamislim koliko u veleprodaji, a onda okače bajk na 70 000din, što je strašno! Ko da mi ne znamo koliko komponente koštaju.

 

Ali i na toj felni viđah 23-jke gume i dobro se napumpaju i ide, ali pri udaru u neku jaču rupu možda može lako da strada zid felne jer su spoljni prečnik i balon gume "tu negde" po širini...Možda je pametnije kada smo kod felni, kupiti one Nishi skoro za isti novac, ali su valjda 15 ili 14mm unutrašnji precnik.


  • 0

#38 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 02 December 2015 - 05:49 AM

Što se cene tiče, Capriolo daje najviše za dati novac u Srbiji. Kreni po radnjama i uporedi bicikle sa sličnom klasom opreme.

Krypton felne su se meni pokazale kao dosta kvalitetne - osim što su teže nego što je neophodno (kao i većina jeftinijih ramova), dugo traju, a ne koštaju puno.

Taj bajs sa kvalitetnijim i skupljim felnama i ostalim delovima koštao bi još više. Pogotovo što mislim da su na V3 stavili neke kvalitetnije nable, Shimano Sora ili tako nešto. Ako me sećanje ne vara.

Za gume od 23 mm ne bih koristio felnu širu od 15 mm. Ove od 19 su za gumu od 28 mm i šire, eventualno 25 mm ako se baš mora tanka guma.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#39 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 02 December 2015 - 06:14 AM

Pa vidiš. Capriolo na 19 felni stavi 25 (23 Rubenu kako na njoj piše, ali veći joj je balon 100%).

Pa Furia isto 9 faz je bila letos 63 000 a CFV3 70 000. Sad su neke akcije pa je V3 55 000 ali XL XXL. U suštini daju isto pa čekaš bolju priliku/akciju za kupovinu. Mada za te novce na CB se kupi avion ;) drumaš, ali to je druga tema ;)


  • 0

#40 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 02 December 2015 - 08:33 AM

Pa vidiš. Capriolo na 19 felni stavi 25 (23 Rubenu kako na njoj piše, ali veći joj je balon 100%).

Pa Furia isto 9 faz je bila letos 63 000 a CFV3 70 000. Sad su neke akcije pa je V3 55 000 ali XL XXL. U suštini daju isto pa čekaš bolju priliku/akciju za kupovinu. Mada za te novce na CB se kupi avion ;) drumaš, ali to je druga tema ;)


Ako se komentariše cena, onda ima smisla porediti sa drugim novim slične klase opreme. Sve ostalo je besmisleno.

Nov i polovan bajs nisu isto. Ima na berzi jeftinih, kod Miće lopova ima još jeftinijih, a ako sam ukradeš bajs izađe besplatno. Nov ima garanciju, za polovan ti niko ne garantuje ničim. Ako se i razumeš, a previdiš nešto - gotovo, bačene pare, ili da ti nekog prevariš i prodaš neispravno. Takođe ne možeš biti siguran u kakvom stanju su svi delovi (osim da rasklapaš ceo bajs, gledaš ležajeve, sajle, bužire...).

Polar:
http://planetbike.rs... bicikli/18525/
53.500, M, L i XL
Sedmofazne šamaraljke, jeftine glave točkova, pogon jeftin Shimano, ali dugotrajan (čelik) sa izdržljivom proverenom MTB patronom. Promax kočnice.

Firebird 3:
http://www.capriolo....d-3-belo-crvena
56.000, XL i XXL realno.
Dobra patrona pogona i dobar lagan pogon (ali kratkotrajnija, manje robusna varijanta od one na Polaru), dobre kočnice - sve Shimano, Sora ili viša klasa.
Glave točkova isto Shimano, niža/srednja klasa, ali ne najniža... i Shimano - puno bolje od Polarove ponude (na točkove mislim).

 

Oba bajsa su tu negde - po odnosu pare/muzika, po mom mišljenju. 


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png





0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika