Jump to content


Fotografije

Firebird 2


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
107 odgovora na ovu temu

#1 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 24 August 2015 - 09:34 PM

Pozdrav svima. 

 

 

 

Evo da i ja, posle par napisanih postova, predstavim svoju đuntu....

 

 

Vozim Capriolo Firebird V2, nešto jače od godinu dana, sa izvesnim modifikacijama. Prvo i najpre, stock sedište je zamenjeno Selle Royalovim soft respiro athletic varijantom, koje iako po izgledu ne pristaje road bike-u, meni sasvim odgovara za sad. 

Stavljen je obični žičani brzinomer, nosač bidona, pumpa, torbica za ovaj tip sedišta, look pedale, i komplet stock oprema (Claris, Sora), je zahvaljujući kolegi sa foruma, zamenjena 105-icom kojom sam posle probne vožnje od 84,5 km, oduševljen... Radi glatko, nečujno, uglađeno, a raspon prenosa je takav da bicikl uzbrdo ide gotovo uz isti napor kao i po ravnom, samo naravno sporije. 

Bicikl je naravno full aluminijum, ali mi za moje rekreativne potrebe realno ne treba karbonski, budući da ovaj po ravnom, kad nema vetra, bez problema ide i preko 35. :)

 

Evo i fotke ispod. 

 

 

 

Pohvale, kritike, sugestije? :) 20150824_192955.jpg

 


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#2 Nion

Nion
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1710 posts

Postavljeno 24 August 2015 - 10:21 PM

Tockovi cim nadjes nesto bolje(kvalitet),volan moze jos malo dole i sic moze gore(sve zavisi od pozicije koju vozis) 


  • -1

5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014

8500km-2015

5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V


#3 -Nikola-

-Nikola-
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 495 posts
  • LocationSubotica

Postavljeno 25 August 2015 - 12:58 AM

Šta fali Krypton točkovima? Naravno, uvek može kvalitetnije ali rekao bih da su jedna od boljih komponenti na stock verziji ovog bajka. Sedlo mi se čak i sviđa kako izgleda, nekako mi ovaj zadebljali kljun ide uz šamaraljke a vidim da si ga spustio zbog položaja tela. Moj generalni utisak preko slike je da izgleda istovremeno udobno i brzo i super što si odabrao plavu verziju, svi nešto forsiraju onu crvenu :)


  • 0

#4 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 25 August 2015 - 08:28 AM

Upravo tako... To mi je i bio cilj. Da bicikl ima karakteristike drumskog bicikla, a da ne bude ono sto mnogi zovu spravom za mucenje. Jedino sto ga cini manje udobnim su gume od 23mm, ali i to planiram da zamenim kada se ove postojece istrose.
A sto se tockova tice, svakako je da ima boljih, laksih, aerodinamicnijih, ali i u tom slucaju sam misljenja da ono sto funkcionise i odradjuje posao ne treba menjati pa tako je i sa tockovima. Kada se postojeci ostete, deformisu ili tome slicno, bice zamenjeni a do tad neka ih... :)
  • 2

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#5 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 25 August 2015 - 08:31 AM

I taman da usput pitam za savet. Zeleo bih da na bicikl stavim neko kvalitetnije svetlo jer sa dolaskom jeseni dani ce drasticno da se skrate. Ono sto mi treba nije samo svetlo koje ce da posluzi za puku signalizaciju nego koje ce dovoljno dobro da osvetljava put i da mogu da relativno brzo ali potpuno bezbedno vozim u uslovima potpunog mraka. Predlog?
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#6 Allex

Allex
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1475 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 25 August 2015 - 08:47 AM

Evo ti za lampu pa listaj :)
http://www.2bike.rs/...pe-sve-o-njima/
I meni se svidja kako si uklopio bajs,odlicno izgleda :) Meni samo je ta torbica visak,nekako mi se ne uklapa u ostatak bajsa..i da,i ja bih predlozio malo volan da oboris,ali naravno ti znas kako ti najbolje odgovara :)
  • 0

#7 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 25 August 2015 - 09:21 AM

Super izgleda bajs n2:cool2 , ne bih ja tu ništa menjao.

 

Ali koliko pravila za slikanje drumaša si prekršio, nemam reči :D.


  • 0
Pozdrav

#8 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 25 August 2015 - 03:52 PM

Torbica je jako korisna stvar jer mi u nju staje telefon, pare, set za krpljenje, papirne maramice, imbusi a uz to je i otporna na vodu. Prija jer mogu da ispraznim dzepove i osecam se sto prijatnije dok pedalam.

A koja su to pravila za slikanje drumasa, molicu? :)
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#9 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 25 August 2015 - 06:23 PM

http://www.velominati.com/the-rules/

 

:)


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#10 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 26 August 2015 - 02:10 AM

Hahaha.... Verujem da u svakom sportu postoji izvestan kodeks, ali da je baš ovako detaljan i striktan, e tome se nisam nadao! :) 


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#11 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 25 September 2015 - 01:56 AM

Lep je V2. Jedino malo geometrija cudna zbog duzine vrata viljuske. Umesto da idu nekako na sto manji, oni ga izduzise, kod V3 je jos veca...pojma nemam.

Koja ti je kaseta pozadi, koliko si dao za samaraljke?


  • 0

#12 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 20 October 2015 - 12:53 PM

Da, slažem se da je geometrija... ne baš sasvim trkačka da se tako izrazim, ali je bajs generalno veoma udoban, i čak i posle nekoliko sati provedenih u vožnji nemam problema ni sa kakvim bolom u vratu, leđima i tome slično. 

 

Kaseta je čini mi se 12-28, a za šamaraljke sam dao 0 dinara! :) Čovek hteo da menja njegovu 105 opremu za moju Sora i Claris, jer je njemu jeftnije za održavanje, ja pristao, i svima dobro! :) 


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#13 skylab

skylab
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 posts

Postavljeno 20 October 2015 - 07:59 PM

Vezano za Kripton tockove, mislim da su sasvim ok za pare koliko kostaju. Teras jednu do dve sezone i ako ti se pruzi prilika nabavis neke bolje.
  • 0

#14 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 October 2015 - 09:29 PM

Jedina mana kripton felni je težina - inače su odlične.

Nable bi mogle biti bolje, ali nisu ni one previše loše.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#15 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 19 November 2015 - 03:07 AM

Da, slažem se da je geometrija... ne baš sasvim trkačka da se tako izrazim, ali je bajs generalno veoma udoban, i čak i posle nekoliko sati provedenih u vožnji nemam problema ni sa kakvim bolom u vratu, leđima i tome slično. 

 

Kaseta je čini mi se 12-28, a za šamaraljke sam dao 0 dinara! :) Čovek hteo da menja njegovu 105 opremu za moju Sora i Claris, jer je njemu jeftnije za održavanje, ja pristao, i svima dobro! :)

Hvala druže na odgovoru, dosta kasnim :(. Kako te služi V2 i koja je visina seat tube-a, od centra pogona do vrha rana gde ulazi šticna ;)?


  • 0

#16 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 20 November 2015 - 01:07 PM

Visina je 54, tako piše na ramu, a dužina čini mi se ili isto ili 56. Služi mi odlično, da kucnem u drvo. Mislim da za tih 330 eura koliko nov košta na oglasima (od nekog tipa iz Šida ili tako nešto), teško može da se uzme nov bicikl sličnog kvaliteta i opreme. Primera radi, u planet Bike-u osnovna verzija Scott-a u jako sličnoj opremi dođe skoro duplo više para. Jeste da Scott ima taj fensi ram sa lepo oblikovanim cevima, ali kad se sve sabere i oduzme, neće on biti osetno brži od Firebird-a, to će više zavisti od vozača. 

 

Da rezimiram, loša stvar na bajsu su po meni Promax kočnice koje koče, ali.... hm, rekao bih da Šimanova i osnovna verzija drumskih kočnica koja dođe oko 25 eura, dakle Claris, osetno bolje odrađuje posao. Dalje meni lično sedište nije odgovaralo, pa bih i i to naveo kao ne baš adut bicikla... A i Rubena gume koje uz njega dolaze fabrički već posle 2000 km imaju osetne tragove korišćenja. Dobre stvari su što su menjači i oprema veoma korektni, ram veoma udoban i povozan, bcikl je lep na oko, i naravno još primamljiviji za džep. 

 

Razmišljao sam nedavno da stavim  moj u oglase samo iz razloga što me privlači ciklo kros... Mnogo dobra varijanta bicikla koji se uz moćne kočnice i drugačije gume može koristiti za raznorazne avanture, ali mi je moj Firebird posle nekoliko hiljada km druženja zajedno, opet nekako prirastao uz srce. :) 


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#17 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 20 November 2015 - 04:35 PM

Lepo je kada voliš svoj bicikl!
 

Lepo bi mu legla karbon drumska vila. Lepe su boje na tom FBirdu.

 

Koliko znam, kod njega su kočnice sa dubokim zahvatom, zar ne? Ne samo kod njega, nego na svim domaćim drumašima pa Polar Furiji! Povedi računa pri kupovini na oglasima jer se uglavnom nude drumaške kočnice-klešta za raspon 39-49, dakle plitke. Mogu i one možda da ti odgovaraju uz maximalno spuštanje paknova, ali bolje ti proveri ako možeš da montiraš od nekog pa da vidiš kako se ponašaju!

 

Kod FB su malo točkovi teži, ali pri promeni dpoljnih guma malo češ ih olakšati. Ove Rubene su teške, jer su 23 širine a kao da su 25. Nisam imao nikakve zamerke na te Rubena gume, meni su i posle 3 500km sasvim korektno izgledale (gazeći sloj se tanji, ali sa strane su bile vrh, a neke i sa strane popuštsju iako su markirane), a nećeš naći gumu koja se neće već početi lepo da se troši lna 2 000km.

Oko visine mi nije jasno?
Ovaj ram je najveći za Firebirdove. Pogledaj koliki je vrat viljuške i mesto na ramu gde prolazi? Ovaj ram je minimum 56, a kako piše 54, stvarno je čudno!

Jer ostale manje verzije su onda 52 i 50 a takvih nema u ponudi!

 

Meni nekako ovaj ram deluje sloping ali nekako preterano na više, ali ne menja funkciju tama posla. Lep je bicikl!


  • 0

#18 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 21 November 2015 - 01:04 PM

Sad da li su kočnice sa dubokim zahvatom ili ne, ni sam nisam siguran. :) Prošlog meseca sam na oglasima naleteo na jedne 5700, prednje i zadnje, a pošto mi je kompletna grupa iz te serije, odmah sam ih pazario i greške nema. Znači kočnice lete kako koče! :) 

 

A koliko sam ja informisan, ovo je najmanji ram za Firebird druge generacije. Kada sam ga uzimao bila je opcija i 56 i 58, ali sam se ja budući da sam visok 183 cm odlučio za 54 i nisam pogrešio. Što se rama tiče, kao što rekoh jeste sloping i malo izdignut na gore, nije klasična trkalica, ali mu to mnogo daje na udobnosti položaja u vožnji. Naravno, za nešto bolji aerodinamični položaj uvek mogu da se spustim na dropove....


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#19 bockokg

bockokg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1029 posts

Postavljeno 21 November 2015 - 02:44 PM

Hm, vidi oko veličine ramova. Najlakše kod ove verzije razlikovati veličinu je po dužini vrata viljuške, jer ne možemo da izmerimo preko ekrana, ali dovoljan je parametar da bi skoro nepogrešili konstatovali koji je od kojeg veći ili manji.

Ovo ti je veličina M:

http://www.njuskalo....-oglas-13444508

 

Ovo L:

http://www.eladobici...ermek=705&kep=1

A ovo XL:

http://www.jofogas.h...ar_36464509.htm

Ili možemo postaviti i drugačija slova, čak mislim da je pravilnije napisati S, M, L, jer je ovaj najmanji baš mali.
Vidiš i sam da je tvoj najveći, ali on tebi i odgovara, tako da ne treba ništa da menjaš.

Kod kočnica ako ti nije teško baci pogled da li na njima piše da su za 39-49mm, mada verovatno i jesu, ali verovatno su ti paknovi u donjem položaju max. Ne bitno, važno da pakn dohvati felnu kako treba.

Ako imaš nekad strpljenja ufotkaj zadnju kočnicu sa strane kako bih video.

 

Nadam se da je oko veličine ramova sada jasnije ;)

Koliko si od sada prošao kilometara, šta piše na brzinomeru i u kakvom su stanju kočione površine na felnama. Kažu da su felne ok ali kao da im se brzo troši da površina, zato te pitah. Mada pre je to od neodgovarajućih paknova koji idu uz fabričku montažu. Obično sve zaprljaju felnu i ostave crne tragove, pa treba da se očisti češće. Ali uz dobre paknove to bi bilo sasvim ok. Kako je kod tebe?


  • 0

#20 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 22 November 2015 - 12:06 PM

NIsam prešao više od 3500 km, jer sam malo ograničen poslom kojim se bavim. Što se kočione površine tiče, istina je da su bile crne od onih prethodnih pakni koje dođu sa promax kočnicama, pa sam morao da ih češće čistim... Koliko primećujem, sa 105 kočnicama za sada nema toliko učestalog prljanja... Mada dosta zavisi i od stila vožnje i od terena, naravno. Koliko ja vidim, felne su skroz dobrom stanju, za sad...

 

A što se tiče tačnih dimenzija rama, izmeriću ti to sve u centimetar i slikaću kočnice za nekoliko dana, trenutno ne mogu jer nisam kod kuće... 


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford





0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika