WH RS330 teški ukupno 2 051 gr. (875g+1176g) zar to nije previše. Što se tiče samo težine to je klasa točkova od 20 eura.
Ima li kakva fora da razumemo tekst ako ne znamo engleski, translejt gubi smisao, nešto drugo ima li?
Suština teksta i testa koji su obavili je da su aero dobici uvek u prednosti u odnosu na težinu. Po njima, aero točkovi imaju više benefita u odnosu na lagane ne-aero točkove i to čak izraženije na 'normalnim' brzimana, profi brzi vozači čak manje dobijaju/štede vate. Po toj nauci, isto važi i za sve ostale delove bicikla, ali naravno postoje granice pa na BAŠ brdovitim vožnjama sa preko 4% prosečnog nagiba ipak više znači lagan bajs. Spomenuli su i već poznatu činjenicu da i gume vrlo utiču na aero profil, reklamiraju da sa njihovim točkovima najbolje rade GP4000s, a pouzdano najgore skroz ćelave gume, sve pod uslovom da je širina gume proporcionalna širini točka.