Jump to content


Fotografije

Jeftin drumaš, koja veličina za retro ram?


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
325 odgovora na ovu temu

#241 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 09 January 2018 - 12:32 PM

Gledajući slike, reklo bi se da se šrafovima prilazi kroz ovaj žljeb sa spoljašnje strane.

 

24726359297_7910ca0cca.jpg


  • 0

#242 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Postavljeno 09 January 2018 - 12:38 PM

tacno tako.


  • 0

#243 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 09 January 2018 - 12:47 PM

Jeste, nasao sam na netu. U svakom slucaju tnx...
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#244 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Postavljeno 09 January 2018 - 12:56 PM

$_57.JPG?set_id=880000500F

 

Ovde se vidi kako prsne plastika....


  • 0

#245 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 09 January 2018 - 09:42 PM

Evo uspeo sam danas malo da "doteram bajs". Pod tim doteram, mislim pre svega da zamenim keper pri čemu sam se napatio kao Isus Hrist. Stari keperi nisu bili toliiko dugo menjani, i toliko su se stanjili da su pri svakom pokusaju odmotavanja trake poceli da se raspadaju. Jedan keper se lepo skinuo, ali sam drugi bukvalno lomio i cepkao deo po deo, pa kada sam sve iscepkao, onda sam muku mučio da one ostatke trake sastružem sa volana. Bogami je baš potrajalo, nisam se nadao tome...

 

I uspeo sam da dobro očistim kočione površine alkoholom, kao i pakne i da podesim kočnice. Još samo da sutra ujutru malo poranim i vidim kako sve to radi na delu. :)

 

Evo i par fotki mog novog staaaaarog Pastuva. :)

Attached Thumbnails

  • 20180109_221251.jpg
  • 20180109_221136.jpg
  • 20180109_221416.jpg
  • 20180109_221355.jpg
  • 20180109_221556.jpg
  • 20180109_221423.jpg

  • 5

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#246 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 09 January 2018 - 09:51 PM

P.S. Izvinjavam se na lošijem kvalitetu slika, slikano je telefonom, a sobno osvetljenje ne može ni blizu kao Sunce da dočara boje ali šta je tu je... Biće valjda jednog dana više slika sa vožnje. :) 


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#247 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 09 January 2018 - 10:14 PM

kako čudni dropovi na zadnjoj vili...

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#248 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 09 January 2018 - 10:31 PM

Da... I meni je to odmah zapalo za oko. Međutim, ispostavlja se da mnogi modeli Cannondale-a sa početka i sredine 90-ih godina imaju tako rešen droput, kao npr R300. 2.8 R800 je bio poslednji ram sa dropovima tog rešenja, i predstavlja preteču CAAD ramova koji će deceniju kasnije, preplaviti tržište u raznim bojama i veličinama i izboriti se za svoje mesto među jednim od top alu ramova na svetu (konkretno CAAD12 ali to je svakako već daleko skuplji bicikl).


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#249 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 10 January 2018 - 11:40 PM

Imam još jedno pitanje za kolegu Bax-a ili bilo koga ko se malo bolje razume u stariju Shimano opremu. 

 

Naime, danas sam probao bajs na jednoj vožnji od 30+ kilometara i utisci su uglavnom pozitivni. Ono što mi je mnogo čudno i trip kod ovog bajsa je što se kada se ne okreću pedale uopšte ne čuje freewheel. :) A ja na drugom bajsu baš imam glasan freewheel pa nikako da se naviknem. :)

 

Nego, ono što sam primetio i po vožnji po ravnom, jeste da mi odnos zuba na mehanici najverovatnije neće odgovarati, i to mogu da skontam po prenosima koje teram po ravno, a kamoli kad odlučim da se penjem uz Frušku Goru ili negde južnije po Srbiji. Naime pogon je standard 53-39 a kasetu nisam brojao, ali ne verujem da najveći zupčanik ima više od 25. Da bih ovakav bicikl prilagodio svojim telesnim potrebama, moraću da ga malo modifikujem. To pre svega znače stavljanje drugačije kasete i lance naravno, a i pogona. Što se kasete tiče ubacio bih rado neku sa 28 a možda i sa 30 zuba. Ono što me interesuje jeste kako bi se menjač ove serije ponašao sa takvom kasetom, da li mu je kavez dovoljno dug da tako nešto podrži ili bi brljavio. Mislim realno najlakše je staviti Shimano Claris osmofaz koji lagano prima i 32, ali ne želim da menjam menjač i time narušim autentičnost bicikla. Zadržao bih originalnu opremu koliko god je to moguće. 

Isto važi i za pogon. Umesto kompletnog pogona menjao bih samo lančanike i stavio 50-34 ali nisam siguran gde mogu da pazarim samo lančanike? Ako neko ima odgovor na ova dva pitanje bio bih mu veoma zahvalan...

 

I još jedna stvar... Na ovim starijim bajsevima vidim da je i korman malo drugačiji, mada je ovaj moj više moderniji nego što je retro. Na šamaraljkama i gore mi skroz odgovara ali malo mi je trip kad se uhvatim za dropove, previše mi nekako dropovi padaju na dole. Više sam navikao kada je korman malo zakirvljeniji, kada mu dropovi stoje u više vodoravnom položaju a da opet mogu šamaraljke da se nameste da fino legnu i ne budu previše "ka dole" okrenute. S tim u vezi me zanima koja je dimenzija prihvata ovih kormana. Da li je to 25,4 ili nešto još manje? 


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#250 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 11 January 2018 - 02:54 AM

Imam još jedno pitanje za kolegu Bax-a ili bilo koga ko se malo bolje razume u stariju Shimano opremu.

Naime, danas sam probao bajs na jednoj vožnji od 30+ kilometara i utisci su uglavnom pozitivni. Ono što mi je mnogo čudno i trip kod ovog bajsa je što se kada se ne okreću pedale uopšte ne čuje freewheel. :) A ja na drugom bajsu baš imam glasan freewheel pa nikako da se naviknem. :)

Nego, ono što sam primetio i po vožnji po ravnom, jeste da mi odnos zuba na mehanici najverovatnije neće odgovarati, i to mogu da skontam po prenosima koje teram po ravno, a kamoli kad odlučim da se penjem uz Frušku Goru ili negde južnije po Srbiji. Naime pogon je standard 53-39 a kasetu nisam brojao, ali ne verujem da najveći zupčanik ima više od 25. Da bih ovakav bicikl prilagodio svojim telesnim potrebama, moraću da ga malo modifikujem. To pre svega znače stavljanje drugačije kasete i lance naravno, a i pogona. Što se kasete tiče ubacio bih rado neku sa 28 a možda i sa 30 zuba. Ono što me interesuje jeste kako bi se menjač ove serije ponašao sa takvom kasetom, da li mu je kavez dovoljno dug da tako nešto podrži ili bi brljavio. Mislim realno najlakše je staviti Shimano Claris osmofaz koji lagano prima i 32, ali ne želim da menjam menjač i time narušim autentičnost bicikla. Zadržao bih originalnu opremu koliko god je to moguće.
Isto važi i za pogon. Umesto kompletnog pogona menjao bih samo lančanike i stavio 50-34 ali nisam siguran gde mogu da pazarim samo lančanike? Ako neko ima odgovor na ova dva pitanje bio bih mu veoma zahvalan...

I još jedna stvar... Na ovim starijim bajsevima vidim da je i korman malo drugačiji, mada je ovaj moj više moderniji nego što je retro. Na šamaraljkama i gore mi skroz odgovara ali malo mi je trip kad se uhvatim za dropove, previše mi nekako dropovi padaju na dole. Više sam navikao kada je korman malo zakirvljeniji, kada mu dropovi stoje u više vodoravnom položaju a da opet mogu šamaraljke da se nameste da fino legnu i ne budu previše "ka dole" okrenute. S tim u vezi me zanima koja je dimenzija prihvata ovih kormana. Da li je to 25,4 ili nešto još manje?

Upravo si nabrojao sve mane retro bajseva (imas srecu ako su ti kocnice ok).
Odmah da ti kazem da su te prepravke neisplative, tako da je najbolje da prodas taj bajs i da ne pokusavas da ga prilagodjavas, vec da uzmes moderniji bajs sa adekvatnijom opremom.

A ukratko iz tvog opisa, morao bi da menjas volan (mozda i lulu, ili adapter za ahead+ahead lula), kasetu (treba ti laksi prenos), lanac (mozda, tj. verovatno, jer tesko.da ce tvoj da odgovara kad promenis kasetu i z. menjac) pogon (jer se razlikuje bcd za kompakt i za 53/39) , zadnji menjac (vrv. jer tvoj ne moze da primi ja mislim vise od 28 zuba na kaseti)...
Sve delove koje skines i neodgovarajuci su, mozes da prodas na berzi, pa da pokrijes deo troskova, ali veliko je to zezanje.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 4

#251 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8888 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 11 January 2018 - 05:49 AM

Imam još jedno pitanje za kolegu Bax-a ili bilo koga ko se malo bolje razume u stariju Shimano opremu. 
 
Naime, danas sam probao bajs na jednoj vožnji od 30+ kilometara i utisci su uglavnom pozitivni. Ono što mi je mnogo čudno i trip kod ovog bajsa je što se kada se ne okreću pedale uopšte ne čuje freewheel. :) A ja na drugom bajsu baš imam glasan freewheel pa nikako da se naviknem. :)
 
Nego, ono što sam primetio i po vožnji po ravnom, jeste da mi odnos zuba na mehanici najverovatnije neće odgovarati, i to mogu da skontam po prenosima koje teram po ravno, a kamoli kad odlučim da se penjem uz Frušku Goru ili negde južnije po Srbiji. Naime pogon je standard 53-39 a kasetu nisam brojao, ali ne verujem da najveći zupčanik ima više od 25. Da bih ovakav bicikl prilagodio svojim telesnim potrebama, moraću da ga malo modifikujem. To pre svega znače stavljanje drugačije kasete i lance naravno, a i pogona. Što se kasete tiče ubacio bih rado neku sa 28 a možda i sa 30 zuba. Ono što me interesuje jeste kako bi se menjač ove serije ponašao sa takvom kasetom, da li mu je kavez dovoljno dug da tako nešto podrži ili bi brljavio. Mislim realno najlakše je staviti Shimano Claris osmofaz koji lagano prima i 32, ali ne želim da menjam menjač i time narušim autentičnost bicikla. Zadržao bih originalnu opremu koliko god je to moguće. 
Isto važi i za pogon. Umesto kompletnog pogona menjao bih samo lančanike i stavio 50-34 ali nisam siguran gde mogu da pazarim samo lančanike? Ako neko ima odgovor na ova dva pitanje bio bih mu veoma zahvalan...
 
I još jedna stvar... Na ovim starijim bajsevima vidim da je i korman malo drugačiji, mada je ovaj moj više moderniji nego što je retro. Na šamaraljkama i gore mi skroz odgovara ali malo mi je trip kad se uhvatim za dropove, previše mi nekako dropovi padaju na dole. Više sam navikao kada je korman malo zakirvljeniji, kada mu dropovi stoje u više vodoravnom položaju a da opet mogu šamaraljke da se nameste da fino legnu i ne budu previše "ka dole" okrenute. S tim u vezi me zanima koja je dimenzija prihvata ovih kormana. Da li je to 25,4 ili nešto još manje?

 

Što se tiče "freewheela", mislim da je kod tebe "freehub" - tj. nije račna, nego je mehanizam ugrađen u samu nablu, pa se kaseta samo namakne. Dok god radi, tj. uzubi svaki put kad pomeraš pedale ka napred, bez preskakanja - dobro je. Kolega Grbić ima metod za "osvežavanje bez otvaranja", tako što se sam freehub skine, ispere benzinom (ili sprejom za čišćenje kočnica), pa onda natopi nekim gušćim (viskoznijim) uljem.

 

Kaseta od 28 zuba postoji šansa da stane - ušrafi "B-šraf" do kraja, ako i to ne bude dovoljno, ušrafi ga naopačke - da mu glava ide ka jezičku na nosaču - to bi trebalo da domakne menjač više - ili stavi duži šraf. Ako ne budeš zadovoljan ponašanjem menjača, onda će morati zamena za neki sa dužim kavezom.

 

Pogon - vidak je odgovorio, vrlo mala šansa da to "prođe", mada mlad si, jak -  barem na Fruškoj sam čak i ja, mlakonja, dok sam iole imao vremena za trening i vožnju, sve prolazio sa 53-39 pogonom i 28 zuba pozadi. A nisam neki "penjač".

 

Za korman mogu neskromno da se citiram: "jedno dobro merenje je bolje od 1000 stručnih mišljenja".  :)  Uglavnom su 25,4 mm (1"), stariji italijanski standard je 26 mm.

 

Za moderniji korman, drugačijeg oblika, isto što Vidak reče: pošto je manji izbor u toj "ne-OS" dimenziji, moraćeš staviti ili a-head adapter, ili zameniti ležajeve kormana, viljušku i lulu. Možeš i da podigneš malo korman, podesiš ručke da budu pri ruci iz dropova i voziš lepo u dropovima, "kako Bog zapoveda",  :)  a gornji položaj ostaviš (pre)visoko, za situacije kada hoćeš da vidiš preko i oko kola šta se dešava, ili voziš lagano uspravnije i sl.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#252 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 11 January 2018 - 07:46 AM

Ako zameniš pogon za kompakt, neće ti trebati više od 27-28 zuba pozadi. Takođe, ako ne staviš kasetu sa više od 28 zuba, neće biti potrebna zamena lanca sem ako stari nije već potrošen. Jedino nećeš tako lako naći kompakt koji je slično godište kao ostatak grupe, ali imaš eBay i slične male oglase, malo strpljenja i nešto će već iskrsnuti po prihvatljivoj ceni. Ako ti se žuri, video sam kompakt Soru na Berzi za 25 evra. Inače, trenutna kaseta mi na oko izgleda kao 12-23. Biće ogromna razlika već kad staviš nešto što ide do 27 ili 28.

Ostaje volan. Veličina je najverovatnije 26 mm, može biti 25,4. Postoje volani s modernim, kompakt oblikom u ovoj veličini, ne moraju biti ni strašno skupi:
https://www.bike24.com/p2125990.html
https://thecycleclin...ar-26-0mm-clamp
https://www.sjscycle...mm-clamp-black/

Druga opcija je da potražiš klasični volan kom su rampe i dropovi više paralelni, ovako nešto:
c15fcd18ef3f3a59be3e26ee7abc7b2e.jpg

Opet uz malo strpljenja tako nešto će se naći za sitne pare na malim oglasima.

Sve u svemu, ima da se uloži, ali lula, volan, sedlo, pa i pogon, to su stvari koje bih ja računao u standardne troškove za svaki kupljen bicikl, svejedno da li je polovan retro ili moderan nov iz prodavnice.
  • 0

#253 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 11 January 2018 - 08:33 AM

Ako zameniš pogon za kompakt, neće ti trebati više od 27-28 zuba pozadi. Takođe, ako ne staviš kasetu sa više od 28 zuba, neće biti potrebna zamena lanca sem ako stari nije već potrošen. Jedino nećeš tako lako naći kompakt koji je slično godište kao ostatak grupe, ali imaš eBay i slične male oglase, malo strpljenja i nešto će već iskrsnuti po prihvatljivoj ceni. Ako ti se žuri, video sam kompakt Soru na Berzi za 25 evra. Inače, trenutna kaseta mi na oko izgleda kao 12-23. Biće ogromna razlika već kad staviš nešto što ide do 27 ili 28.

Ostaje volan. Veličina je najverovatnije 26 mm, može biti 25,4. Postoje volani s modernim, kompakt oblikom u ovoj veličini, ne moraju biti ni strašno skupi:
https://www.bike24.com/p2125990.html
https://thecycleclin...ar-26-0mm-clamp
https://www.sjscycle...mm-clamp-black/

Druga opcija je da potražiš klasični volan kom su rampe i dropovi više paralelni, ovako nešto:
c15fcd18ef3f3a59be3e26ee7abc7b2e.jpg

Opet uz malo strpljenja tako nešto će se naći za sitne pare na malim oglasima.

Sve u svemu, ima da se uloži, ali lula, volan, sedlo, pa i pogon, to su stvari koje bih ja računao u standardne troškove za svaki kupljen bicikl, svejedno da li je polovan retro ili moderan nov iz prodavnice.

Ako ovo uprostimo ispada da kad kupis bajs od njega ti ostanu samo samaraljke, tockovi, ram, šticna i kocnice, sve ostalo obično mora da se menja?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#254 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 11 January 2018 - 08:44 AM

Drugari, hvala svima na odgovorima i misljenjima.

Slazem se sa Fierijem da bi 28 zuba na kaseti moglo sasvim dobro da odradi posao i da verovatno nece biti potrebe za menjacem sa duzim kavezom jer ce ovaj 99% raditi posao. Medjutim taj pogon sa 39 zuba na usponu... uh meni to dusu vadi. Nisam ja klsican biciklista, imam misicnu masu i tezinu od trenutno 98 kg. U formi je to 5 kila manje ali ispod toga skoro nikad nisam. Ti standard pogoni su za one mrsave bicikliste sto po usponu teraju kao divokoze po brdskim stazicama i osecaju pa i 100 grama olaksanja na bajsu. Ja bih pre stavio kompakt pogon i Bog da me vidi.

Kocnice su skroz korektne, nisu bas kao nova Ultegra ali uz malo javi stisak aa 2 prsta blokiraju tocak. Rade posao i leba ne traze.

Sto se volana tice, on je realno najmanji "nedostatak" jer ima onako lep i moderan, kratak dohvat. Sta vise, cini mi se da je menjan i da fabricki nije isao ovaj model. Iz dropova je malko cudno ali ja 90% vremena vozim na samaraljkama, na dropovima samo kad se spustam ili kad sam u formi pa mi takav polozaj pase... Tako da volan za sada ostaje ovaj, a pogon i kaseta ce se menjati na prolece... a u kaseti i lancu, ti jest njihovim troskovima za zamenu i lezi lepota osmofaza i njegove cene. :)
  • 1

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#255 Bax

Bax
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1167 posts

Postavljeno 11 January 2018 - 08:47 AM

Freewheel treba da se cuje, sto ce reci da je mast propala u njemu. Samim tim trebalo bi prekontrolisati i ostale lezajeve nable i BB, najbolje sve zajedno rasklopiti, i pogledati stanje, zameniti potrosene delove i maziva.

Ja volim ovakve volane koji su na slici iznad, ali opet i da ga kupis ne znas da li ce ti on odgovarati bez probe(on ce ti promeniti i polozaj samaraljki.).

 

Probaj jos malo da se adaptiras na postojece stanje, na volanu se mnogo promeni sa par stepeni rotacije volana.

 

Takodje za tu geometriju ti je velika razlika izmedju visine sedista i visine samaraljki, mada ovo je striktno moje misljenje, ako ti tako odgovara...

 

28 zuba pozadi bi trebalo da prodje.


  • 2

#256 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 11 January 2018 - 08:53 AM

@Vidak


Kada kupujes nov bicikl jako je jednostavno. Uzmes velicinu koja ti odgovara, biras opremu koju ces da ima i to je to. Verovatno ces samo da stavis svoj sic i pedale i u tome jeste lepota kupovine novog bicikla. Da bi bio bas ono sto ti treba, ne moras u njega mnogo da ulazes.

Sa druge strane kad kupujes koriscen moras da budes spreman na kompromise. Taj kompromis pravi najpre cena a potom i stanje bicikla. Nekad ce na bajsu koji zelimo biti bas onaj ram, tockovi i oprema kakva nam treba ali ce bajs imati i previse znakova upotrebe ili ogrebotina na ramu koje je tesko sanirati pa ce nas to odbiti od kupovine. Sa druge strane kao u mom slucaju, ram i tockovi ce biti OK ali pogonski deo nece bas sasvim sigurno da skroz odgovaraju. U svakom slucaju smatram da je to jeftinije i jednostavnije zameniti nego recimo farbati ceo ram, plus naravno delovi koji se zamene ce verovatno moci posle da se prodaju na berzi a troskove od farbanja rama nikako ne mozes posle "unovciti". Tako da se ja recimo slazem sa Fierijem u njegovoj konstataciji...
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#257 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 11 January 2018 - 08:58 AM

Ako ovo uprostimo ispada da kad kupis bajs od njega ti ostanu samo samaraljke, tockovi, ram, šticna i kocnice, sve ostalo obično mora da se menja?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

"Samo".

 

Zaboravio si menjače koji ostaju, a za šticnu ne bih računao da ne mora da se menja. Ne znam za tebe, ali ja još nisam video bicikl koji fabrički dolazi sa lulom i volanom koji mi odgovaraju, niti bih očekivao da iko pravi takav. Sedlo se možda nekad i desi da je OK, a šticna, pogon (dužina kurbli), gume već imaju bolje šanse, ali ne bih bio iznenađen ako treba da se menjaju.


  • 0

#258 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 11 January 2018 - 09:00 AM

@Vidak


Kada kupujes nov bicikl jako je jednostavno. Uzmes velicinu koja ti odgovara, biras opremu koju ces da ima i to je to. Verovatno ces samo da stavis svoj sic i pedale i u tome jeste lepota kupovine novog bicikla. Da bi bio bas ono sto ti treba, ne moras u njega mnogo da ulazes.

Sa druge strane kad kupujes koriscen moras da budes spreman na kompromise. Taj kompromis pravi najpre cena a potom i stanje bicikla. Nekad ce na bajsu koji zelimo biti bas onaj ram, tockovi i oprema kakva nam treba ali ce bajs imati i previse znakova upotrebe ili ogrebotina na ramu koje je tesko sanirati pa ce nas to odbiti od kupovine. Sa druge strane kao u mom slucaju, ram i tockovi ce biti OK ali pogonski deo nece bas sasvim sigurno da skroz odgovaraju. U svakom slucaju smatram da je to jeftinije i jednostavnije zameniti nego recimo farbati ceo ram, plus naravno delovi koji se zamene ce verovatno moci posle da se prodaju na berzi a troskove od farbanja rama nikako ne mozes posle "unovciti". Tako da se ja recimo slazem sa Fierijem u njegovoj konstataciji...

Ako je tebi ok da menjaš pola bajsa, nemam ništa protiv, mislio sam da je lakše promeniti bajs.
Pogotovo kada se radi o biciklu koji je star preko 20 godina. U finansijskom smislu to je promašaj, ako je hobi u pitanju, sve je dozvoljeno.
Ti najbolje znaš šta ti je činiti.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 1

#259 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 11 January 2018 - 09:02 AM

Ako kupiš patike i odmah promeniš pertle i uložak jer ti se ne sviđaju, da li to znači da si promenio pola patike? :-)


  • 0

#260 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 11 January 2018 - 09:04 AM

Ako kupiš patike i odmah promeniš pertle i uložak jer ti se ne sviđaju, da li to znači da si promenio pola patike? :-)

Ne, ali ako promeniš pola bajsa, promenio si pola bajsa.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 1




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika