Jump to content


Fotografije
- - - - -

Bike Aplikacije za telefon


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
769 odgovora na ovu temu

#721 Serbian_SPIRIT

Serbian_SPIRIT
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1079 posts
  • LocationMeckenheim

Postavljeno 22 March 2023 - 05:40 PM



Ne, bio je ugašen ekran.
Samo snimanje vožnje, evo sad proveravam, u trajanju od 16 sati i 8 minuta, i otišla 1/3 baterije.

Ako bih pratio nepoznatu rutu i povremeno uključivao ekran, ne bi izdržalo baš 50 sati, ali 600 km brevet svakako bez problema.


Koliko voziš u proseku tih 600km? Budi malo precizniji u vezi "povremenog proveravanja" koliko često i koliko dugo je ekran uključen?

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  • 0

And now something completely different
 

https://www.youtube....d8weJKBVCnAPfgx


#722 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3223 posts

Postavljeno 22 March 2023 - 06:12 PM

Slikaj to Mićo da vidimo kako izgleda nakačeno na korman i da li zaista može da čuva od vetra. :D

 

 

Vidakov komentar nasmeje kao i uvek. :)


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#723 flocus

flocus
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 709 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 22 March 2023 - 08:38 PM

Limit za brevet 600km je 40 sati. Ako može 4 sata upaljenog ekrana, to je deset posto vremena. Znači, na svakih devet minuta da stane i proveri mapu minut. Ako završava brže od limita, može i češće.
Realno, ni garmini 1000 serije ne mogu mnogo više od 40 sati (ali sa neprestano upaljenim ekranom). Plus, Garmin radi i ono što tablet ne može, otporan je na kišu i lakše ga je dopuniti.
Mislim, ja ostajem na Garminu, ali za nekog sa drugačijim prioritetima možda i tablet ima smisla.
  • 0

#724 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1860 posts

Postavljeno 22 March 2023 - 09:25 PM

Koliko voziš u proseku tih 600km? Budi malo precizniji u vezi "povremenog proveravanja" koliko često i koliko dugo je ekran uključen?
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Pa, ako je neka normalna elevacija, završavam ispod 30 sati (rekord mi je 26:05).
A Grčke puteve odlično poznajem, tako da nema potrebe da mi stalno bude uključen ekran, nego samo povremeno uključim ako nisam siguran kod nekog skretanja. Mada obično na kratkim brevetima ima tih zavlačenja po selima, 600 obično ide glavnim putevima.

U svakom slučaju, mnogo mi znači što se tiče tog snimanja sa RWGPS , sa isključenim ekranom, a biće prilike i za praćenje manje poznatih ruta (van Grčke).

Meni se sviđa da gledam mapu, da vidim gde sam, šta je oko mene... zumiram, proširujem, opet zumiram itd. Isto i kad vozim auto.

Recimo kad imam spust sa mnogo krivina, uključim mapu i gledam koliko oštre krivine mi nailaze. To je vrlo korisno, a pogotovo noću.
(i kad vozim auto tako radim)
  • 0

#725 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 23 March 2023 - 07:09 AM

Колико сам приметио, тих 50 сати трајања је процењена вредност, на основу вожње од 15,5 сати?

Препоручио бих да испробаш  заиста колико траје батерија, макар на неколико вожњи без пуњења између.

Постоје велике разлике у трошењу батерије (и пуно разлога за то), па је боље проверити неко да се угаси на бревету.

 

Посебно је код старијих батерија (и оних које су стајале) чест случај да малтене са 30 % падне на нулу.

А и разни сервиси у таблету се укључују наизглед насумично и троше батерију.

Ја увек имам све исто инсталирано, покренуто и подешено (на телефону) и некад морам да пуним свако вече, а некад ми остане 50 %.

У најмању руку, понео бих спољну батерију за допуну успут. Нека је и пола капацитета батерије уређаја (да буде лакша и јефтинија), послужиће.


  • 2

#726 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1860 posts

Postavljeno 23 March 2023 - 01:20 PM

Naravno da uvek imam i powerbank(ove). I zbog svetla, a i za dopunjavanje, ako zatreba. :)

Nema rizikovanja sa ključnim stvarima.
  • 0

#727 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1860 posts

Postavljeno 23 March 2023 - 01:25 PM

IMG-20230323-151849.jpg
  • 0

#728 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1860 posts

Postavljeno 23 March 2023 - 11:13 PM

@flocus
Imam uvek parče one tanke najlonske folije, za telefon (ili tablet), svetla... Mada nisam je još nikad stavljao, jer izbegavam da vozim po kiši, a imao sam sreću da me na velikim brevetima nikad nije potkačila.

@caneee
Pa ako vidim da odlazi baterija, a nemam recimo powerbank, naravno da ću prekinuti snimanje vožnje i bateriju čuvati za navigaciju.

***

Kao što rekoh, do 600 km nema problema, a 1000+ i ne snimam... :D
(nisam snimao ni PBP, ni 1001 milju, ni 4CC, a jesam dve od 3 hiljadarke, ali prva je bila još sa starim dobrim Lenovo telefonom)
  • 0

#729 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2436 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 24 March 2023 - 02:08 PM

zar nije lakse za navigaciju koristiti telefon kada i onako gasis ekran?

I onako ga nosis sa sobom, sta ce ti dva uredjaja za istu namenu?


  • 0

#730 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1860 posts

Postavljeno 24 March 2023 - 03:46 PM

Tablet je ustvari telefon...
Ne znam stvarno zašto se (ovaj moj) zove tablet, ako već radi i kao telefon...
  • 0

#731 Woody

Woody
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 March 2023 - 04:15 PM

Zbog veličine ekrana
  • 0
The sea, the sea

#732 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14885 posts

Postavljeno 24 March 2023 - 04:31 PM

A ja mislio zato sto nema tastaturu.


  • 0

#733 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 March 2023 - 04:48 PM

Ако ниси снимио ниси ни био. ;)

Нисам баш сигуран да ли и колико штеди батерију ако користиш само навигацију, без снимања руте. За навигацију он мора да има везу са сателитима и мислим да то највише троши батерију. Да ли ћеш те добијене податке онда и да снимиш не верујем да прави неку разлику. Такође, из мог искуства, највише троши батерију када изгуби сигнал, јер покушава поново да га добије.

 

Да ли тај "таблет" (фаблет) ти и користиш као телефон или уређај само има ту могућност? Мислим да му та функционалност потенцијално троши много више батерије, јер стално има комуникацију и са базним станицама. Па још ако ти стижу поруке или позиви... За дуже вожње је можда боље да не стављаш уопште СИМ картицу у уређај који ти служи за праћење и снимање руте. Наравно, искључиш и ви-фи, блутут и све друго што би могло да га оптерети. Искључиш и уштеду батерије, да ти не искључи позиционирање.

 

То све за ситуације када немаш екстерну батерију или се и она већ испразнила. Ал' штета да не снимаш те дуге вожње.

 

П.С. А чињеница да је велики екран, вероватно са јаким осветљењем (да би видео све по сунцу) значи да свако активирање екрана троши доста. Можда је требало да узмеш један уређај за праћење и проверу мапе, а други за снимање. Тај други да буде са малим екраном и да га и не активираш. Ако би ти било драго да имаш снимљену руту.


  • 1

#734 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2436 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 24 March 2023 - 04:55 PM

Danasnji mobilni telefoni u proseku imaju baterije velikog kapaciteta oko 5000mah (vise nego prosecna externa baterija), i mogu da se podese da kada iskljucis ekran navigacija se potpuno suspenduje tako da ne trosi apsolutno nista. kada je ukljucis njoj treba mozda dve sekunde da se pozicionira i da pokaze putanju.

 

I opet nece moci baterija da izdrzi 60 sati, osim ako izvadis sim karticu, ali onda nema ni interneta i ceo koncept gubi smisao.

 

Cemu mucenje sa tim?


  • 0

#735 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1860 posts

Postavljeno 26 March 2023 - 12:58 PM

Kakvo mučenje? :D
(pa tako za bilo šta onda može da se kaže da je mučenje :) )

Kan što sam i napisao na početku, dva su velika razloga:
1. Veći ekran tableta;
2. Huawei telefon mi je pravio probleme ako isključim ekran dok snimam vožnju.

*
Kada se isključi ekran, ne radi navigacija, tako je bilo i na telefonu, tako da se baterija ne troši u na nju.



Još se nisam potpuno prebacio na tablet, kartica je još u telefonu, pa mobilni internet sa njega šaljem na taj mali tablet, a i na jedan ogromni (kao laptop je), ali koristim ga povremeno (recimo za online šah :) ) jer mi njegovo punjenje mnogo jede akumulator(e) (u kombiju sam već oko 50 dana).
  • 1

#736 caneee

caneee
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1891 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 27 March 2023 - 08:10 AM

Нико од нас није у твојој кожи, па колико год то желели да избегнемо, некад ствари посматрамо из личног, субјективног угла и онда тако и оцењујемо и замишљамо шта би нама било боље. Наравно да не значи да би и теби. Рецимо, ја се не слажем са бакаром, да "цео концепт губи смисао" ако немаш нет на уређају који је за праћење и снимање руте. Офлајн мапе, гпс сигнал и то је то, није ми потребан нет. Али, претпостављам да бакара користи неке додатне функционалности које захтевају нет.

 

Мени је само невероватно, чак и за Андорид, да нема подешавање да не гаси гпс када је угашен екран, јер то заиста обесмишљава све програме тог типа. Мора да постоји негде опција. Баш си ме заинтригирао, а случајно имам неки Хуавеи телефон (Андроид ОСАМ), па ћу покушати да испробам ових дана. Који програм користиш за снимање руте?


  • 0

#737 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1860 posts

Postavljeno 27 March 2023 - 12:16 PM

Ja snimam sa RWGPS.
Stari Lenovo telefon nije pravio probleme, kao ni stari tablet, takođe ni ovaj novi tablet. Ali Huawei telefon jeste. Nije da skroz isključi i uvek, ali nekada da... ili napravi neke pauze, pa mi izvlači prave linije. Znači nije mi bio pouzdan.
Tako da sam sa njim, ako sam želeo da lepo snimim vožnju, ostavljao uključen ekran, naravno maksimalno zatamnjen.
  • 0

#738 mel

mel
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 374 posts

Postavljeno 27 March 2023 - 12:34 PM

postoji više stvari koje možeš da uradiš:

 

1. proveri da na nivou operativnog sistema - androida, permisija za lokaciju za željenu aplikaciju je data za background ili always.. nisam siguran kako se tačno naziva, ali razumećeš.

 

2. na huawei telefonina (i još nekim) postoje podešavanja za bateriju, pa su izlistane sve aplikacije gde postoje posebne dozvole da aplikacija radi u background mode što je između ostalog i kad je zaključan telefon.

 

3. To može biti i do same aplikacije jer i pri razvoju aplikacije mora postojati podrška za background taskove, čitanja lokacije, obaveštenja, itd.. ali ako na nekim telefonima to radi, pretpostavljam da nije do toga.


  • 0

#739 mhetlerovic

mhetlerovic
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 503 posts

Postavljeno 27 March 2023 - 03:31 PM

Meni je samo problematična ideja tableta ako je prvenstvena namena samo snimanje vožnje - em je veliki, em je nezgodan za korišćenje na biciklu, em ako se ne daj Bože padne (a dešava se) ima prvi da strada... U tom smislu ima onih Sigma ili Bryton bike kompjutera koji su mnogo manji, mnogo lakši, lakše se koriste na biciklu, imaju čak i osnovnu navigaciju ako prebaciš rutu sa drugog uređaja, baterija im traje nekoliko puta duže nego tabletu a koštaju tipa 60ak evra. Prosto mi se mnogo logičnije uklapa kao investicija za samo tu jednu primenu. 


  • 0

#740 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1860 posts

Postavljeno 27 March 2023 - 03:52 PM

@ mel
hvala za trud... (pročitaću tvoje savete, ipak)
ali probao sam sve i nije išlo, i nemam nameru da se vraćam na to.

*
@ mhetlerovic
Nije samo snimanje, napisao sam već VIŠE puta i da mi znači veliki ekran. (takođe i ono buljenje u mapu, zumiranje itd, i to sam već napisao).
Osim toga, neću ja stalno da ga držim na biciklu, nego na 4-5-6 dužih (važnih) vožnji u jednoj godini. (na ostalim ili mi ne treba navigacija, ili ne snimam vožnju, ili mi je tablet u rancu ili torbici, nastaviću možda i dalje da koristim i telefon)
  • 1




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika