bez namere da vredjam...cini mi se da nisi bas duboko u materiji
pa bih ja (da sam na tvom mestu) ovde izneo koja mi je generalna ideja, sta zelim da postignem,
i zatim zatrazio pomoc u obliku tehnickih resenja, jer... ovo sto sam procitao me malo plasi. ![:)](https://www.2bike.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Prenos 52/14-28 mi deluje prilicno..."muški"
a tvoja ideja o 56/11-32 ili 56/12-32 mi deluje "supermenski"
tehnicki mozda i izvodljivo ali u koju namenu?
opusteno, napomenuo sam da sam novajlija pa sa tehnicke strane nisam najvise upucen.
bicikli ima 20" tockove, i prenos 52/14-28 jeste "muski" ali sam ja generalno u dobroj kondiciji(mada priznajem da je bilo par upala nakon sto sam kupio bajs).
sada ga po ravnom(po gradu) teram 52/14 i bezproblema izverglam na neki max taj odnos zupcanika, posto nemam "kilometrazu" da bi izmerio jurio paralelno sa drugovim kolima i rece on da je taj moj maximum oko 40km/h, mozda nesto manje.
Ideja je da posto ne mogu da povecavam tockove, posto mi je 7 brzina skroz puno, najvise sam koristio 14T, 28T i 20T, kontao sam da probam da ubacim 12-32 pa ako bi 12T ispalo kao veliko opterecenje kao 7-ma brzina, onda bi verovatno vozio non stop na 14T koji je svakako prisutan na novoj kaseti, a 32T bi omogucio eventualne lakse uspone negde.
P.S. Zamena pogona sa 52T na 56T je sekundarno i skuplje resenje(bar mislim), a primaran plan je da se zadrzi pogon od 52T, a zameni kaseta sa 14-28T, na 12-32T(rado bi ja i 11T)