KURIRSKE SLUZBE
#21
Postavljeno 03 April 2013 - 06:56 PM
Sto su neke sluzbe ranije dozvoljavale otvaranje paketa je njihov problem zbog nepoznavanja zakona. Posto su se zbog toga vise puta opekli resili su da rade kako treba.
#22
Postavljeno 03 April 2013 - 07:07 PM
i +1 za durangov post iznad.
cija skoro polovina nema skoro nikakve veze sa temom
hahah true
jeste da nema veze sa temom, +1 se najvise odnosilo na ovu izrecenu misao
Problem kod nas Srba sto hoce da za relativno malo novca kupe polovnu stvar od koje ocekuju da bude kao nova a da ima upola nizu cenu.
#23
Postavljeno 03 April 2013 - 07:13 PM
A to da li te je neko zajebao ili nije se resava na drugi nacin.
Vaistinu. Samo je problem što se to u našoj zemlji ne rešava tako što zajebanta prijaviš sudu pa ga istresu iz gaća od kazne i sudskih troškova u roku od mesec dana.
#24
Postavljeno 03 April 2013 - 09:27 PM
po meni to nije "politika" vec logican sled, hocu nesto da kupim, pa svakako cu da platimNe postoji "nema otvaranja dok ne platis" politike...
dal danas ili za dva dana kad mi stigne...u vecini slucajeva ne menja mnogo na stvari.
Varijanta za pouzece:
Prodavac predaje posiljku kuriru i snosi trosak slanja.
Kurir odgovara vlasniku, u ovom slucaju prodavcu.
Postavlja se pitanje ko, zatso i na koji nacin bira kurira.
Da li kupac, da bi bio sigurniji ili stedljiviji ili prodavac kome je jedan nacin komforniji od drugog?
Posiljku sme da otvara samo i iskljucivo vlasnik a to je do prenosa vlasnistva prodavac.
Prijemom posiljke i placanjem svih troskova vrsi se prenos vlasnistva.
Prijemom kupac stice pravo da otvara posiljku, ne pre toga.
Varijanta avans:
Kupac postaje vlasnik odmah nakon uplate.
Sam snosi trosak i rizik transporta i stoga mu je u interesu da on sam bira vrstu transporta.
Prodavac je duzan jedino da poseduje dokaz o slanju u dogovorenom periodu i na dogovorenu adresu.
Kupac moze da ne primi posiljku koju je vec platio pa da pokusa da istera svoj novac nekako...
ali logicnije je da posiljku otvori u prisustvu kurira i zapisnicki konstatuju nedostatke.
Nekako mi se cini da je ovako jednostavnije resiti eventualne probleme.
#25
Postavljeno 21 April 2013 - 09:49 PM
Sa sajta Totalbike:
"PAKET PO PRIJEMU OTVORITI I PROVERITI DA NIJE DOŠLO DO NEKIH OŠTEĆENJA. U SLUČAJU OŠTEĆENJA, ISTO PRIJAVITI KURIRU KAKO BI SE NAPRAVIO ZAPISNIK I U NAJKRAĆEM MOGUĆEM ROKU NADOKNADILA ŠTETA. Za naknadne prijave štete obratite se kurirskoj službi u Vašem gradu. Oštećenja možete prijaviti u roku od najviše 3 dana od datuma preuzimanja paketa!"
http://www.totalbike... ... -postarina
#29
Postavljeno 22 April 2013 - 04:09 PM
U svakom gradu su drugaciji Sto se tice otvaranja posiljke ni tu nisam imao problema, ako onaj koji salje paket naglasi da je moguce otvoriti ne vidim sta bi tu bio problem.
#31
Postavljeno 22 April 2013 - 04:57 PM
Koliko sam ukapirao ne placa se nista, ali ja uvek odvojim 100rsd za kurira koji izgubi 5 minuta dok ja proveravam paket.Ja sam razumeo da ta usluga negde postoji, samo se placa dodatno?Sto se tice otvaranja posiljke ni tu nisam imao problema, ako onaj koji salje paket naglasi da je moguce otvoriti ne vidim sta bi tu bio problem.
#32
Postavljeno 22 April 2013 - 06:22 PM
I sta ce taj kurir da radi ako otkrijes da nesto nije u redu i pozelis da vratis paket, kako da objasni otvoren paket?Koliko sam ukapirao ne placa se nista, ali ja uvek odvojim 100rsd za kurira koji izgubi 5 minuta dok ja proveravam paket.Ja sam razumeo da ta usluga negde postoji, samo se placa dodatno?Sto se tice otvaranja posiljke ni tu nisam imao problema, ako onaj koji salje paket naglasi da je moguce otvoriti ne vidim sta bi tu bio problem.
#33
Postavljeno 22 April 2013 - 08:56 PM
I sta ce taj kurir da radi ako otkrijes da nesto nije u redu i pozelis da vratis paket, kako da objasni otvoren paket?
Tacno tako...takva usluga zvanicno NE POSTOJI u pravilniku nijedne kurirske sluzbe, jedino je AKS-ovim kuririma (bilo) moguce "tutnuti" 100-200 dinara u dzep da se otvori paket pre placanja dazbina..i onda su se desavali slucajevi da se prodavcu vracao paket koji je otvaran (i izmenjenog sadrzaja), a kurir i ostala "administracija" iz sluzbe se pravili budale..ja licno nikad ne bih poslovao sa tom "ekipom"!! Trenutno, mislim da je u Srbiji najpozudanija postexpress sluzba, sa kojima iskljucivo i poslujem.
#34
Postavljeno 22 April 2013 - 10:32 PM
Paket otvaram, isprobavam i pakujem pred kurirom, ako nesto ne valja zovemo zajedno coveka i objasnimo situaciju. Zamalo sam tako ostao bez 13.000rsd prosle godine pri kupovini netbooka. Sad bas gledam stare poruke na K/P i vidim da su poslednja trojica koja su odbila da salju paket sa "mogucnoscu pregleda paketa pre primanja" blokirana od strane admina, jel je slucajnost ili su nesto "muljali"?I sta ce taj kurir da radi ako otkrijes da nesto nije u redu i pozelis da vratis paket, kako da objasni otvoren paket?
Uostalom i batalio sam kupovinu racunara i ostale osetljive opreme sa takvih sajtova, a i ako vec kupujem polovno uvek preferiram licno preuzimanje, a i cena povratne vozom do BG-a me izadje skoro pa isto koliko i transport nekom kurirskom sluzbom, a volim da putujem tako da...
#35
Postavljeno 09 July 2013 - 10:36 PM
Pošalje mi juče (u ponedeljak) kolega paketić iz Subotice. Danas - od kurira ni traga ni glasa. Oko 4 popodne nazovem ih da pitam šta je, i dobijem mrtav ladan odgovor da mi je paket u centralnom magacinu u - Beogradu! Šta će tamo, kad je trebalo da pređe samo relaciju Subotica-NS, i zašto nije stigao do mene - ne znaju.
Pošto mi se nedavno kod njih desilo da paket koji sam slao u Kraljevo ode za Kragujevac, ne budem lenj, napišem reklamaciju. Navedem i da su mi u kol centru rekli da je paket u Beogradu. Kroz pola sata, stiže mi odgovor na mejl. Poslovni bonton bi podrazumevao priznanje greške, objašnjenje, izvinjenje i, po oštećenu stranu, najbezbolniji način rešavanja problema. Evo šta mi je stiglo:
Znači, nemojte Bex-om, ako ne morate.Poštovani,
Pošiljka je ostala u magacinu u Beogradu. Dostava paketa će biti sutra.
Pozdrav
#36
Postavljeno 23 July 2013 - 09:02 PM
ja radim kao magacioner u frmi koja se bavi veleprodajom i slali smo robu AKS_om, daily_em i city express_om Da,neshto smo kratko saradjivaliu i sa BEX_om (BEX je dobar ali nam nije odgovarao oko otkupa i drugih stvari)Fa bih pohvalio BEX Kurirsku sluzbu koja po mom misljenju , u gradu Zajecaru , najbolje radi . Pre bex-a sam koristio AKS i meni se nisu pokazali kao "user friendly" , nebih o tome kako su me zavrnuli za neki novac , vec sam ljut na njih sto im telefon za reklamacije ne radi kad ih ja pozovem .I cuo sam od mnogo ljudi da su im ostecene posiljke .Isto tako bih pohvalio post express iliti postu srbije uz napomenu da ne rade sa evrima .Ostali su ok (daily...), mada nisam slao preko njih , vec samo primio par paketa . Iznesite svoje misljemje tako da ne vredjate druge .
sad samo saradjujemo sa daily_em koji su "korektni" ali,kuriri koji dolaze po robu i utovaraju je u kombi... jeza shta rade i chega sam se sve nagledao :s
to vazhi i za AKS i city exspress
ja se lichno trudim da izbegavam kurirske sluzhbe koliko god mogu
mnogo srece svima po pitanju kurirskih sluzhbi
#37
Postavljeno 25 August 2013 - 01:24 PM
#38
Postavljeno 25 August 2013 - 02:29 PM
Što se tiče usluge prevoza-perfektno!Nikada nisam imao problem.Isplata otkupa odmah dan posle isporuke paketa kupcu.Ako ne primaoc ne podigne paket-ima 5 radnih dana da to učini u pošti.Mane:Relativno nepovoljni troškovi prevoza sa povraćajem novca.Prijavljivanje za slanje samo fiksnim telefonom.Otkup samo u dinarima.
2.AKS
Najgori su!Kod njih se ne zna ko pije, a ko plaća.Od nedavno imaju magacin u Zaječaru, pa ne moram da ih zovem-jer u tom slučaju se retko kad jave, a i kad se jave ispaljuju, lažu, foliraju.Otkup može i u evrima-ali ne mora da znači jer već 2 puta zaredom dobijam otkup u dinarima iako jasno piše da je otkup u evrima.Nekad su bili najjeftiniji-sad prate cene konkurencije.Nema otvaranja paketa pre plaćanja istog.
3.BEX
Najbolji u svakom pogledu sem u ceni njihove usluge.Ako Vam je iz nekog razloga važno da paket dobijete što je pre moguće, a nemate broj telefona kurira-zvanje dispečera neće pomoći.
4.DEJLI
Odlična usluga.Mislim da su najpažljiviji sa robom.Imaju neka glupa pravila tipa, ako se šalje nešto sa otkupom-to može samo pravno lice, pa moraš da lažeš preko telefona da si ''str'' da bi prihvatili posao.
5.City
Nekad su bili super, ali su me njihova pravila zauvek udaljila.
Generalno svi deru pogotovo ako se šalje roba sa otkupom.Cena od 1000 dinara za prevoz bicikla, ili 750 za točkove je nešto normalno.Ako prođete jeftinije-imali ste sreće.
#39
Postavljeno 28 August 2013 - 10:19 PM
Ajd z'brda z'dola ću sa pisanjem tako mi lakše.
Što se tiče otvaranja paketa, postoji odavno fora, ukoliko si dobar sa kurirom, 200 din u džep i daj da vidim šta si mi doneo, pre otkupa. To je nekad korisna situacija ukoliko naručuješ od sumnjivog prodavca. Ali je nelegalna.
Sve zavisi kakav kurir radi u vašem mestu. Kod mene je iz Aksa fenomenalan lik, ljubazan, možeš da se dogovoriš sa njim kako god hoćeš. Čitam da se ljudi žale i na call centar. Ovde sam im jednom frku napravio i dobio sam pošiljku tog dana kojeg je i trebalo da dobijem, i to sve zahvaljujući call centru.
Bex takođe ima ok kurira. Post Ekspress takođe.
Najviše šaljem PE-om jer su precizni tačni i sve što je potrebno. A sada ZLATNO PRAVILO:
NAJVAŽNIJE JE KAKO PAKUJEŠ ili KAKO TI JE ZAPAKOVANA POŠILJKA KOJU DOBIJAŠ.
Ne postoji loš kurir koliko LOŠE PAKOVANJE. Oni se neće sa vašom pošiljkom ophoditi kao sa poslužaonikom sa čašama. Već će sigurno bacakati stvari čim izađu iz vidokruga. Kod PE postoji opcija koju možete tražiti a to je da izlepe paket sa "LOMLJIVO" etiketama i tako ste mirni na neki način. Jer ukoliko tako obeležen paket kurir skrca, ode od plate kazna...
Najjeftinije slanje vam je slanje običnim paketom. To vam nikada u pošti neće naglasiti i uvek insistiraju na brzoj pošti... Kome je blizu pošta može iskorisiti taj vid slanja. Bar ja tako često koristim i radim. Jer je paket od 5-10 kg oko 180-190 din u zavisnoti da li te nedelje lepe doplatnu markicu. Odštiklirati sve opcije, pogotovu naglasiti da se odštiklira opcija "dostava na kućnu adresu". Ako je ostavite opet nije opasno jer je tada cena za paket istog raspona težine 250 din. I bez te opcije i primalac paketa će morati u poštu po paket. Ovo većina ne radi jer ih mrzi da se cima do pošte, lakše da tegli kurir. Toliko.
#40
Postavljeno 25 December 2013 - 01:33 PM
Treći put uzastopno mi Bex ne isporučuje pošiljku tada kad treba, nego dan kasnije, i to na intervenciju, uz obrazloženje kurira da broj telefona nije bio tačan. Provereno na otpremnici svaki put, broj ok.
Post Express mi više ne samo da ne pokuša da dostavi paket (što je klasika), nego poslednja dva puta ni izveštaj ne ostavlja. Opet stvar rešena tek posle intervencija.
Aks sam batalio odavno, zbog istih stvari, i dugog čekanja novca.
Postoji li neka služba koja još uvek radi normalno?
3 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika
-
Facebook (2)