Jump to content


Fotografije

Drumaš na našim putevima


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
183 odgovora na ovu temu

#41 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 28 November 2011 - 10:21 PM

Da li ti već imaš drumaša sa takvim prenosom ili tek planiraš da kupiš?
Ta kombinacija koju ti pominješ se odnosi na neke starije pogone, najnovija kombinacija za sve terene je kompakt pogon 50/34 i kaseta 11-28.
O tripl pogonu 50/39/30 i pomenutoj kaseti tek ne bih komentarisao.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#42 Nion

Nion
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1709 posts

Postavljeno 28 November 2011 - 10:29 PM

ja imam 53/42 ali sam slucajno nasao kasetu 11-28(7-faz)i sa svojih 90kg(+/-)mislio sam da necu mocu da se popnem na Avalu(uspeo sam bez stajanja)ali bilo bi mnogo lakse za mene da sam imao 39/34,tako bez sto dalje od 42
  • 0

5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014

8500km-2015

5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V


#43 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 28 November 2011 - 10:30 PM

Већ имамо тему о калкулатору за преносне односе:

http://www.gear-calculator.com/#

Компакт погон (50-34) је кад се користи касет 11-25 за исту каденцу бржи него 53-39 кад се позади користи 12-25... На страну то што лакши преноси мање арче ланац.. Док сам возио са 53-39 ланац ми је ретко кад био функционалан са 7000км.. Са компакт погоном идем и на преко 8000км..
  • 0

#44 zeljkov

zeljkov
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1246 posts
  • LocationBanja Luka

Postavljeno 28 November 2011 - 11:17 PM

@karpkg.
Samo naglas razmišljam, a jedan je u planu. :)

@zare.
Hvala

@gaja
Pokrenuo sam tu temu, i koristio te kalkulatore.
I nekako sam se uspio ubijediti, preko poređenja gear inch-eva, da ću moći uz sva ona brda, koja prolazim sa MTB-om. Doduše, moglo bi biti malo frke...

Vidjećemo.
Sjesti i voziti. Vjerovatno sa 39.
Inače imam 182 cm, i 76 kg.

Hvala svima na komentarima. :)
  • 0

2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com


#45 Nion

Nion
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1709 posts

Postavljeno 28 November 2011 - 11:29 PM

@karpkg.
Samo naglas razmišljam, a jedan je u planu. :)

@zare.
Hvala

@gaja
Pokrenuo sam tu temu, i koristio te kalkulatore.
I nekako sam se uspio ubijediti, preko poređenja gear inch-eva, da ću moći uz sva ona brda, koja prolazim sa MTB-om. Doduše, moglo bi biti malo frke...

Vidjećemo.
Sjesti i voziti. Vjerovatno sa 39.
Inače imam 182 cm, i 76 kg.

Hvala svima na komentarima. :)


evo ja ti nudim ram(56) sa pogonom 53/42 za male pare
  • 0

5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014

8500km-2015

5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V


#46 zeljkov

zeljkov
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1246 posts
  • LocationBanja Luka

Postavljeno 28 November 2011 - 11:47 PM

evo ja ti nudim ram(56) sa pogonom 53/42 za male pare


...lagano, lagano...
Ne žuri mi se. Imaću te u vidu, kad mi se ova priča malo aktivira. Tamo negdje iza Nove godine...
  • 0

2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com


#47 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 05 December 2011 - 06:24 AM

Hvala za savete i pomoć svima. Odlučio sam se na kraju za 105 grupu. Pa nek' ide život. :)

Može li mi ko preporučiti točkove? Hoću li pogrešiti sa Remex felnama, 36 žbica? To bi trebalo da je redovno dostupno kod nas ako se skrlja, da se lako da naći rezervna. Koje nable staviti?
36 ili 32 žbice? Zajedno s prtljagom neću prelaziti 90 kila.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#48 IONE

IONE
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 979 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 05 December 2011 - 07:27 AM

Neces pogresiti sa Remerx felnama...
Preporuka za tockove:Remerx Stormy felne,Novatec nable,DT zice.

Previse se cimas oko "skrljavanja" tockova,ja sam sa sa pretproslim tockovima presao desetak hiljada sa kombinacijom 24-20 zica a ni jedna zica nije pukla,tockovi ni jednom centrirani a imao sam i do 85 kg-a.
  • 0
<p>Biciklisticki Youtube Kanal Kopirajte link(copy/paste)
https://youtube.com/@ionebike

#49 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 05 December 2011 - 11:12 AM

Hvala za savete i pomoć svima. Odlučio sam se na kraju za 105 grupu. Pa nek' ide život. :)


Ниси погрешио и нећеш се кајати. Мој једини предлог би био да ако одлучиш да купујеш ново - купиш нове шамараљке (ово је и највећи трошак) и евентуално погон - остало можеш и половно. Код нас на жалост нема могућности куповине целе групе, мада искрено - мислим да си погрешио што ниси узео бицикл у пакету - цена би била нижа него кад купујеш рам и компоненте посебно..
  • 0

#50 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 05 December 2011 - 12:11 PM

Hvala za savete i pomoć svima. Odlučio sam se na kraju za 105 Ниси погрешио и нећеш се кајати. Мој једини предлог би био да ако одлучиш да купујеш ново - купиш нове шамараљке (ово је и највећи трошак) и евентуално погон - остало можеш и половно. Код нас на жалост нема могућности куповине целе групе, мада искрено - мислим да си погрешио што ниси узео бицикл у пакету - цена би била нижа него кад купујеш рам и компоненте посебно..


Sa finanskijske strane shvatam da sam definitivno omašio. Jedino što sklapanje bajsa po svojoj meri ima svojih čari, pa bar da uživam u tome. :)

Našao sam na berzi 105 5703 grupu navodno skinutu sa novog bajsa, za nekih 350 stanih. Deluje cakum pakum, tako da je taj deo priče završen. Šamaraljke deluju kao nove, videćemo kad se sve namontira da li je zaista OK. Imao sam varijantu nove Sore za nešto manje para, ali sam odlučio da probam sreću s ovim, pa šta bude.

Sad gledam varijante za točkove, sic, pedale (kontam one spd, kao za planinski).
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#51 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 05 December 2011 - 12:24 PM

Sa finanskijske strane shvatam da sam definitivno omašio. Jedino što sklapanje bajsa po svojoj meri ima svojih čari, pa bar da uživam u tome. :)

Našao sam na berzi 105 5703 grupu navodno skinutu sa novog bajsa, za nekih 350 stanih. Deluje cakum pakum, tako da je taj deo priče završen. Šamaraljke deluju kao nove, videćemo kad se sve namontira da li je zaista OK. Imao sam varijantu nove Sore za nešto manje para, ali sam odlučio da probam sreću s ovim, pa šta bude.

Sad gledam varijante za točkove, sic, pedale (kontam one spd, kao za planinski).


То је сасвим пристојна цена - додуше требаће ти волан, лула, сиц и седиште.. Пошто си возио МТБ онда ће ти и трипл погон бити сасвим прихватљив - посебно ако будеш ишао на веће успоне... Срећно!
  • 0

#52 Nion

Nion
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1709 posts

Postavljeno 05 December 2011 - 12:41 PM

mogao si bolje da prodjes covek za 290eur prodavao grupu(polovnu) :? :roll:
  • 0

5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014

8500km-2015

5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V


#53 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 05 December 2011 - 03:03 PM

mogao si bolje da prodjes covek za 290eur prodavao grupu(polovnu) :? :roll:

"Bolje" za prodavca polovne grupe :mrgreen: . Pa valjda je bolje dati 350 za novo nego 290 za polovno.
  • 0
.

#54 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 05 December 2011 - 03:10 PM

То је сасвим пристојна цена - додуше требаће ти волан, лула, сиц и седиште.. Пошто си возио МТБ онда ће ти и трипл погон бити сасвим прихватљив - посебно ако будеш ишао на веће успоне... Срећно!


Hvala, trebaće mi. :)
Inače što kažeš sa MTB - bilo me je strah ići bez tripl pogona. Ne znam koje su mu mane, ali verujem da na uzbrdicama neću žaliti što napred ima tri zupčanika. :)

Planiram dati više novaca za kvalitetne točkove, žbice, nable, dok ću volan, lulu i sic uzeti neke obične, za manje novaca - to se lako i zameni posle ako baš baš bude baš baš. :)
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#55 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 05 December 2011 - 07:15 PM

Koliko znam, taj pogon koji si uzeo je 50/39/30 a kaseta 11-28, to je idealno za prelaz sa MTB na drumski, odnosno ako imaš obadva bajka, da ti ne predstavlja problem, kao ni jedno ovde poznato brdo.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#56 1960

1960
  • Members
  • PipPipPip
  • 82 posts
  • LocationN.Beograd

Postavljeno 06 December 2011 - 05:44 PM

Posto se u ovom postu spominju tockovi i nable, vozim starijeg drumasa, samo da prenesem svoje iskustvo, pre par godina kupio sam nove Remerx Taurus [28-ce, 36 zbica] presao sam nesto preko 25 000 km, Quando nable na njima , vozih samo po asfaltnim putevima/svi znamo kakvi su, pesackim stazama/trotoarima koji su katastrofa i bic stazama, po Bg i okolini, skoro je stradala prednja nabla [venac i leziste, konus jos dobar] i neupotrebljiva je vise, zadnja jos dobra, bez zazora i ona nikada nije otvarana [industrijska je i na navoj] i ostavih je u rezervi. Tezak sam oko 70 kg. Vozih pazljivo preko ivicnjaka, bas sam retko isao preko njih, najcesce sam silazio na jednu nogu pa guranje bajsa preko ivicnjaka, redovno pranje bajsa sa crevom ali ne pritiskom od 10 bara, samo prstom preko creva, iz razloga sto prevelik pritisak vode moze da prodre i u kasetu i u nablu i pored zaptivki [mogucnost korozije a i mast/na sta ce da lici u tom slucaju].
Nisam imao loma niti jedne zbice do sada, nema prskotina na obrucu oko nipli.
Sada su nable zamenjene i stavljene su China Shunfeng [industrijske], cisto da vidim koliko ce preci [prodavac je na moju konstataciju da sam sa Quando nablama presao 25 000 km rekao, da cu sa ovima preci 40 000 km...]. A planirao sam da kupim 105 nable.
Javljam..km
  • 0

#57 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 06 December 2011 - 05:59 PM

Tezak sam oko 70 kg.


Мислим да је ово кључно - везано за дуготрајност... Мада 25000км и није пуно за набле - треба да могу да одраде око 60000...
  • 0

#58 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 06 December 2011 - 06:17 PM

Kakve su to China Shunfeng nable, gde ih ima u prodaji?
  • 0
.

#59 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 06 December 2011 - 06:29 PM

mogao si bolje da prodjes covek za 290eur prodavao grupu(polovnu) :? :roll:

"Bolje" za prodavca polovne grupe :mrgreen: . Pa valjda je bolje dati 350 za novo nego 290 za polovno.


Nije bio precizan u postu...verujem da je mislio na ultegru 6600.
  • 0

#60 Nion

Nion
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1709 posts

Postavljeno 06 December 2011 - 06:36 PM

mogao si bolje da prodjes covek za 290eur prodavao grupu(polovnu) :? :roll:

"Bolje" za prodavca polovne grupe :mrgreen: . Pa valjda je bolje dati 350 za novo nego 290 za polovno.


Nije bio precizan u postu...verujem da je mislio na ultegru 6600.


naravno ja sam prodavao novu isto skinut sa bajka triple
  • 0

5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014

8500km-2015

5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V





0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika