Drumaš na našim putevima
#22
Postavljeno 28 November 2011 - 01:26 PM
За рам ниси погрешио. Што се опреме тиче - Сора је баш дно - мој предлог би био 105.. 5600 или 5700..
Uh, druže, baci me sad u totalni rebus. Koliko sam shvatio, ta sora je u nivou acera, ili čak alivio kod planinaca. Meni acera na planinskom i hibridu radi kao sat i leti i zimi. Tiagra i 105 su skuplji, valda tim redom idu po kvalitetu?
Sad kad kažeš da je dno, šta to znači? Hoće morati svaki čas da se šteluje, loše i teško menjati brzine, stalno kliktati između dva zuba? Ako je dno samo zbog veće težine, to ću preživeti.
Koji je minimum po ceni koji će raditi dobro posao? Može li se ići sa sora barem za prednji menjač?
#23
Postavljeno 28 November 2011 - 01:35 PM
https://youtube.com/@ionebike
#24
Postavljeno 28 November 2011 - 01:36 PM
#25
Postavljeno 28 November 2011 - 01:43 PM
Koliko novca bi izdvojio za group set(novo ili polovno)?
Koliko treba da radi kako treba. Da mogu da naštelujem menjače jednom na proleće i jednom na jesen i da samo teram. Nije mi bitno da budu ultralaki, ili ultrabrzi menjači, samo da budu pouzdani, robusni i da dobro rade.
Sve jedno da li je novo ili polovno, samo da je OK. Da radi. Ne bih pravio uštedu na uštrb funkcionalnosti, ali ne bih ni da kupim nešto ultraskupo, ako može jeftinije da radi OK.
Kod planinaca mi je Acera sasvim dovoljno dobra, pa ako ima nešto u tom rangu.
#26
Postavljeno 28 November 2011 - 01:53 PM
Nema sta da se razjasni sve je isto kao i na mtb-u. Jedino sto smo mi drumasi izgleda malo ludji pa bacamo vise para iako su nam i bicikli i delovi vec skuplji nego mtb .Ovo je i meni uvek bilo nejasno; dok kod mtb postoji kakav-takav stepeničasti poredak grupa, kod drumaša je uvek bilo ili visoka klasa ili ništa ne valja. Ne bi bilo loše razjasniti.
Ako pogledate oglase godinama u nazad videcete da ima najvise Ultegre. Onda hteo to ili ne kupujes ono sto mozes da nadjes a ne ono sto ti stvarno treba ili sto u stvari hoces.
Jedino sto neki mislie da ce sa dobrom mehanikom da idu bolje i da je sve sto nije bar Ultegra djubre.
#27
Postavljeno 28 November 2011 - 01:59 PM
#28
Postavljeno 28 November 2011 - 01:59 PM
Pa i nije bas.Nable su upotrebljive, ako se prate/odrzavaju ne zadaju probleme pod uslovom da ne idu na teren ili da vozac nije kilogramazan, kocnice su skroz korektne, pogotovu kada im se zamene pakne, okidaci ok, prednji menjac prilicno slab spor i tezak, zadnji dobar dok je nov, ali brzo pocne da rdja i hvata luft te klizi u slaboupotrebljivost ... Manje vise to je toKod planinaca mi je Acera sasvim dovoljno dobra, pa ako ima nešto u tom rangu.
#29
Postavljeno 28 November 2011 - 02:24 PM
Ali bih se slozio sa dustom...Komplet bicikla je uvek isplatljivije resenje.
#30
Postavljeno 28 November 2011 - 02:36 PM
#33
Postavljeno 28 November 2011 - 03:34 PM
Tebe ce ovaj bajs izaci barem 500e da bude pristojan,ne razumem zasto nisi kupio ceo bajs u kompletu, recimo ovaj http://www.cikloberz...ow.php?id=55129 i mirna Bosna.
Zato što se ne razumem dovoljno. Za ovaj ram sam bio 100% siguran da je dobar i da pasuje za moje gabarite. Mogao sam ga provozati.
Sad ostaje da napakujem ostatak. I dalje mi nije jasno to poređenje sa acerom: pravim oko 10 kilometara dnevno, vikendom vozam po šumi, zimi po slanim putevima i nema te rđe i problema koje neki pominju? Ne posle dve godine na planinskom i jedne ipo na hibridu. Po svemu tome meni acera skroz pasuje. Čini mi se da malo sporije menja i to je to. Poredim sa sestrinim deore planincem.
Ne znam koja je razlika između 105 i sore. Koliko je skuplji 105? Je li glavna mana sore veća masa i sporije šaltanje, ili se sora lakše kvari/raspada?
Ja nekako razmišljam da su dobar ram, točkovi i ležajevi istih najvažniji, a ostalo se lakše da promeniti ako ne bude dovoljno dobro. Je li to ima smisla?
#34
Postavljeno 28 November 2011 - 03:44 PM
#35
Postavljeno 28 November 2011 - 05:20 PM
lose kocnice se najbolje osete
Са становишта механике кочиона кљешта су дебилно једноставан механизам. Међутим - лоши пахнови у комбинацији с лошим гумама заиста могу бити катастрофа - посебно по кишним условима. Моја препорука је - ко год да вози алуминијумске друмске фелне - swissstop зелени пахнови: http://www.starbike.... ... 48-en#1082 Какви су жути за карбонске фелне не знам...али опет не знам да ли овде неко вози карбонске фелне с карбонским кочионим површинама...
#36
Postavljeno 28 November 2011 - 05:24 PM
Ne znam koja je razlika između 105 i sore. Koliko je skuplji 105? Je li glavna mana sore veća masa i sporije šaltanje, ili se sora lakše kvari/raspada?
Ја за 105-ицу могу да гарантујем пошто сам возио шамараљке 5600 од децембра 2006 до јануара 2010 (око 60000км) да су и после те километраже идентично радиле. Колико пара толико музике - да ли желиш да купиш ново или половно такође доста утиче на цену...
#37
Postavljeno 28 November 2011 - 07:04 PM
Rekao bih ti par stvari u vezi komentara koji su ovde objavljeni.
Onaj Giant ram mislim da nisi trebao da kupuješ, jer ti se to neće isplatiti, pogotovo što i ne vredi tih para, u odnosu na realnu ponudu.
Sa stanovišta cena/kvalitet/dugotrajnost/dostupnost delova, grupa 105 je zaista najbolji izbor. Ne zbog toga što se grozim Sore ili Tiagre, već što ta grupa zaista može da zadovolji najširi krug korisnika i da bude uvek aktuelna, samim tim interesantna i za dalju prodaju.
O točkovima smo već pričali, moj savet je bio nešto jako i pouzdano za početak, posle sam odluči. Dobri točkovi nisu jeftini i tu treba biti jako oprezan.
Što se tiče onog FUJI Roubaix koji je neko preporučio, mislim da taj prodavac (Ivan iz JA), za razliku od MTB bicikala, gura jače cene za drumaše koje prodaje, tako da mislim da tu ima mesta za popuštanje.
Nisam primetio da si naveo sopstvene gabarite da bi ti nešto preporučili, ali svakako ceo bicikl.
#38
Postavljeno 28 November 2011 - 07:24 PM
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
#39
Postavljeno 28 November 2011 - 10:07 PM
Kolika je razlika, što se tiče prenosnih odnosa, između MTB-a i drumaša.
Na MTB-u mi je naprijed standardnih 22-32-42, a nazad, mislim 12-32.
A recimo drumaš, napred 42-52, a nazad recimo 12-25.
Evo mi u Excel-u nekoliko poređenja, doduše matematičkih, pa mi se čini da gorespomenuta može proći i u brdima. Mada, mislim da bi najbolje bilo sjesti na isti, i odvesti neku malo veću vožnju, i onda znati na čemu sam...
Neko mišljenje?
P.S. Izgleda da ću i sam prebjeći u drumašima... na proljeće.
2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika