Jump to content


Fotografije

Drumaš na našim putevima


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
183 odgovora na ovu temu

#21 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 28 November 2011 - 11:32 AM

За рам ниси погрешио. Што се опреме тиче - Сора је баш дно - мој предлог би био 105.. 5600 или 5700..
  • 0

#22 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 28 November 2011 - 01:26 PM

За рам ниси погрешио. Што се опреме тиче - Сора је баш дно - мој предлог би био 105.. 5600 или 5700..


Uh, druže, baci me sad u totalni rebus. Koliko sam shvatio, ta sora je u nivou acera, ili čak alivio kod planinaca. Meni acera na planinskom i hibridu radi kao sat i leti i zimi. Tiagra i 105 su skuplji, valda tim redom idu po kvalitetu?

Sad kad kažeš da je dno, šta to znači? Hoće morati svaki čas da se šteluje, loše i teško menjati brzine, stalno kliktati između dva zuba? Ako je dno samo zbog veće težine, to ću preživeti.

Koji je minimum po ceni koji će raditi dobro posao? Može li se ići sa sora barem za prednji menjač?
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#23 IONE

IONE
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 979 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 28 November 2011 - 01:35 PM

Koliko novca bi izdvojio za group set(novo ili polovno)?
  • 0
<p>Biciklisticki Youtube Kanal Kopirajte link(copy/paste)
https://youtube.com/@ionebike

#24 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 28 November 2011 - 01:36 PM

Ovo je i meni uvek bilo nejasno; dok kod mtb postoji kakav-takav stepeničasti poredak grupa, kod drumaša je uvek bilo ili visoka klasa ili ništa ne valja. Ne bi bilo loše razjasniti.
  • 0

#25 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 28 November 2011 - 01:43 PM

Koliko novca bi izdvojio za group set(novo ili polovno)?


Koliko treba da radi kako treba. Da mogu da naštelujem menjače jednom na proleće i jednom na jesen i da samo teram. Nije mi bitno da budu ultralaki, ili ultrabrzi menjači, samo da budu pouzdani, robusni i da dobro rade.

Sve jedno da li je novo ili polovno, samo da je OK. Da radi. Ne bih pravio uštedu na uštrb funkcionalnosti, ali ne bih ni da kupim nešto ultraskupo, ako može jeftinije da radi OK.

Kod planinaca mi je Acera sasvim dovoljno dobra, pa ako ima nešto u tom rangu.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#26 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 28 November 2011 - 01:53 PM

Ovo je i meni uvek bilo nejasno; dok kod mtb postoji kakav-takav stepeničasti poredak grupa, kod drumaša je uvek bilo ili visoka klasa ili ništa ne valja. Ne bi bilo loše razjasniti.

Nema sta da se razjasni sve je isto kao i na mtb-u. Jedino sto smo mi drumasi izgleda malo ludji :mrgreen: pa bacamo vise para iako su nam i bicikli i delovi vec skuplji nego mtb :).
Ako pogledate oglase godinama u nazad videcete da ima najvise Ultegre. Onda hteo to ili ne kupujes ono sto mozes da nadjes a ne ono sto ti stvarno treba ili sto u stvari hoces.
Jedino sto neki mislie da ce sa dobrom mehanikom da idu bolje i da je sve sto nije bar Ultegra djubre.
  • 0
.

#27 dast2001

dast2001
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 449 posts
  • Locationzemun

Postavljeno 28 November 2011 - 01:59 PM

Tebe ce ovaj bajs izaci barem 500e da bude pristojan,ne razumem zasto nisi kupio ceo bajs u kompletu, recimo ovaj http://www.cikloberz...ow.php?id=55129 i mirna Bosna.
  • 0
..............

#28 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 28 November 2011 - 01:59 PM

Kod planinaca mi je Acera sasvim dovoljno dobra, pa ako ima nešto u tom rangu.

Pa i nije bas.Nable su upotrebljive, ako se prate/odrzavaju ne zadaju probleme pod uslovom da ne idu na teren ili da vozac nije kilogramazan, kocnice su skroz korektne, pogotovu kada im se zamene pakne, okidaci ok, prednji menjac prilicno slab spor i tezak, zadnji dobar dok je nov, ali brzo pocne da rdja i hvata luft te klizi u slaboupotrebljivost ... Manje vise to je to :)
  • 0
Postavljena slika

#29 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 28 November 2011 - 02:24 PM

Falloutbouy j ocigledno takav tip vozaca, da njemu Acera sasvim lepo radi i traje. Nema razloga da tako ne bude i sa Sorom. Sto kaze Zare, ako nije Ultegra smece je; ako nije XT takodje smece. Daleko od toga.
Ali bih se slozio sa dustom...Komplet bicikla je uvek isplatljivije resenje. :)
  • 0

#30 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 28 November 2011 - 02:36 PM

Да одговорим - између рецимо Ултегре и Дурејса нема скоро никакве разлике - сем у грамажи. Што се 105-ице тиче - по мени је за некога ко хоће рекреативно да вози то тотално ок група - једино што су делови мало робуснији, нпр. шамараљке су нешто тврђе, укупна маса целе групе је нешто већа - завршна обрада гора него код Ултегре (не причам наравно о Ди2 тј. о електронским варијантама јер је то - за обичне смртнике што се цене тиче још увек тешка егзотика). Још једна ствар која по мени јако утиче на квалитет вожње је и крутост самог погона. Дуго сам возио холотек систем - да бих после неког времена сео на бицикл на ком је погон био са патроном и четврткама - колико год да сте лош или слаб возач - разлика у крутости се драстично осети. Све у свему - за неког рекреативца 105 је по мени идеална група кад се погледа однос цена/учинак - али опет ништа не утиче толико као точкови..
  • 0

#31 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 28 November 2011 - 02:48 PM

али опет ништа не утиче толико као точкови..

Iza tockova ram pa tek onda mehanika jedno 2-3 mesta iza.
Mada se i dobar ram oseti i to dobro ;).
  • 0
.

#32 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 28 November 2011 - 03:00 PM

lose kocnice se najbolje osete n2:1097[1]
  • 0
Postavljena slika

#33 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 28 November 2011 - 03:34 PM

Tebe ce ovaj bajs izaci barem 500e da bude pristojan,ne razumem zasto nisi kupio ceo bajs u kompletu, recimo ovaj http://www.cikloberz...ow.php?id=55129 i mirna Bosna.


Zato što se ne razumem dovoljno. Za ovaj ram sam bio 100% siguran da je dobar i da pasuje za moje gabarite. Mogao sam ga provozati.

Sad ostaje da napakujem ostatak. I dalje mi nije jasno to poređenje sa acerom: pravim oko 10 kilometara dnevno, vikendom vozam po šumi, zimi po slanim putevima i nema te rđe i problema koje neki pominju? Ne posle dve godine na planinskom i jedne ipo na hibridu. Po svemu tome meni acera skroz pasuje. Čini mi se da malo sporije menja i to je to. Poredim sa sestrinim deore planincem.

Ne znam koja je razlika između 105 i sore. Koliko je skuplji 105? Je li glavna mana sore veća masa i sporije šaltanje, ili se sora lakše kvari/raspada?

Ja nekako razmišljam da su dobar ram, točkovi i ležajevi istih najvažniji, a ostalo se lakše da promeniti ako ne bude dovoljno dobro. Je li to ima smisla?
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#34 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 28 November 2011 - 03:44 PM

Nema rdje ako ga peres,odrzavas redovno, ili ne gledas dobro.Acera ima celicni kavez, i najmanje jedan pleh na telu, farba se lako ostecuje.Imao sam ga nekad, unistio, bacio i tako :) Pokusaj da malo (blago) drmas kavez u stranu, ako se klima posetno (~1cm+) onda je uhvatio lep luft ...
  • 0
Postavljena slika

#35 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 28 November 2011 - 05:20 PM

lose kocnice se najbolje osete n2:1097[1]


Са становишта механике кочиона кљешта су дебилно једноставан механизам. Међутим - лоши пахнови у комбинацији с лошим гумама заиста могу бити катастрофа - посебно по кишним условима. Моја препорука је - ко год да вози алуминијумске друмске фелне - swissstop зелени пахнови: http://www.starbike.... ... 48-en#1082 Какви су жути за карбонске фелне не знам...али опет не знам да ли овде неко вози карбонске фелне с карбонским кочионим површинама...
  • 0

#36 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 28 November 2011 - 05:24 PM

Ne znam koja je razlika između 105 i sore. Koliko je skuplji 105? Je li glavna mana sore veća masa i sporije šaltanje, ili se sora lakše kvari/raspada?


Ја за 105-ицу могу да гарантујем пошто сам возио шамараљке 5600 од децембра 2006 до јануара 2010 (око 60000км) да су и после те километраже идентично радиле. Колико пара толико музике - да ли желиш да купиш ново или половно такође доста утиче на цену...
  • 0

#37 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 28 November 2011 - 07:04 PM

@FalloutBoy - pripazi malo sa tom kupovinom, jer ćeš zaista da budeš fallout.
Rekao bih ti par stvari u vezi komentara koji su ovde objavljeni.
Onaj Giant ram mislim da nisi trebao da kupuješ, jer ti se to neće isplatiti, pogotovo što i ne vredi tih para, u odnosu na realnu ponudu.
Sa stanovišta cena/kvalitet/dugotrajnost/dostupnost delova, grupa 105 je zaista najbolji izbor. Ne zbog toga što se grozim Sore ili Tiagre, već što ta grupa zaista može da zadovolji najširi krug korisnika i da bude uvek aktuelna, samim tim interesantna i za dalju prodaju.
O točkovima smo već pričali, moj savet je bio nešto jako i pouzdano za početak, posle sam odluči. Dobri točkovi nisu jeftini i tu treba biti jako oprezan.
Što se tiče onog FUJI Roubaix koji je neko preporučio, mislim da taj prodavac (Ivan iz JA), za razliku od MTB bicikala, gura jače cene za drumaše koje prodaje, tako da mislim da tu ima mesta za popuštanje.
Nisam primetio da si naveo sopstvene gabarite da bi ti nešto preporučili, ali svakako ceo bicikl.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#38 Nion

Nion
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1709 posts

Postavljeno 28 November 2011 - 07:24 PM

ja kada nudim za 400eur drumasa(ultegra nova grupa)bez tockova niko nece
  • 0

5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014

8500km-2015

5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V


#39 zeljkov

zeljkov
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1246 posts
  • LocationBanja Luka

Postavljeno 28 November 2011 - 10:07 PM

Eto, kad smo već u povećem off-u, dajte, ljudi, svoje mišljenje o sljedećem:

Kolika je razlika, što se tiče prenosnih odnosa, između MTB-a i drumaša.
Na MTB-u mi je naprijed standardnih 22-32-42, a nazad, mislim 12-32.
A recimo drumaš, napred 42-52, a nazad recimo 12-25.

Evo mi u Excel-u nekoliko poređenja, doduše matematičkih, pa mi se čini da gorespomenuta može proći i u brdima. Mada, mislim da bi najbolje bilo sjesti na isti, i odvesti neku malo veću vožnju, i onda znati na čemu sam...

Neko mišljenje? :D

P.S. Izgleda da ću i sam prebjeći u drumašima... na proljeće. :)
  • 0

2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com


#40 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 28 November 2011 - 10:16 PM

Drumas sa 42/25 nije bas za jaka brda. Ili napred 39 ili nazad 27-28 ili 39/28 :). Plus sto drumas ima veci obim tocka pa i to otezava penjanje u odnosu na mtb, koji i inace ima dosta 'sitnije' tj. 'lakse' prenose.
  • 0
.




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika