Ima alat za to recimo http://www.wiggle.co...n-race-remover/Ček izbijaš ili pravis polugu pa on krene , ima li neki alat ili svi tako rade..bojim se da cu pre vilu izgrebati nego ga skinuti..
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Postavljeno 06 November 2016 - 11:17 PM
Ima alat za to recimo http://www.wiggle.co...n-race-remover/Ček izbijaš ili pravis polugu pa on krene , ima li neki alat ili svi tako rade..bojim se da cu pre vilu izgrebati nego ga skinuti..
Postavljeno 06 November 2016 - 11:30 PM
Ima alat za to recimo http://www.wiggle.co...n-race-remover/
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Da li ima kod nas da se kupi da li znas.,
Postavljeno 07 November 2016 - 06:36 AM
udarim i onda se ta solja malcice odvoji na tom mestu gde je bio srafciger i onda kao sa polugom skinem tu solju malo po malo je podizemČek izbijaš ili pravis polugu pa on krene , ima li neki alat ili svi tako rade..bojim se da cu pre vilu izgrebati nego ga skinuti..
Postavljeno 07 November 2016 - 03:11 PM
mozda je mislio na foxovu teralogic tehnologiju
koja drzi amort stalno zakljucanim sem kada neki udarac dodje
ili ima rockshox sid sa brain tehnologijom
stalno je zakljucan sem kada udarac od dole dodje on ga amortizuje
ta vila je ekstremno retka kod nas
Postavljeno 07 November 2016 - 06:02 PM
Postavljeno 07 November 2016 - 06:32 PM
Koji je amort i kako si zakljucio da je mozda "pametan"? Ukratko,oni rade po sistemu samostalnog prepoznavanja terena,i samim tim u odnosu na vrstu terena sami prebacuju rezime rada.Na primer kada sa truckavog terena predje na asfalt,automatski se zakljucava i u suprotnom otkljucava kada oseti truckanje..U zavisnosti od proizvodjaca do proizvodjaca taj sistem je drugaciji,moze imati rezime rada i za nekoliko vrsta terena. U sustini koriste ih uglavnom profi vozaci koji se ne zezaju sa otkljucavanjem i zakljucavanjem amorta na kormanu ko mi obicni smrtnici.
Misliš ovako nešto?
Inače fino radi, mada svakako se ponašanje tj "brain" reguliše šrafom na dnu desnog štapa, onde gde se kod normalnih amortizera reguliše rebound...
Brain je koliko znam specializedov patent i takvi amortizeri idu na stumpjumperu, epicu i možda još nekom modelu. Jedino da ti prodam ceo bajs
Za terralogic ne znam da li je nečija ekskluziva ili ima i u slobodnoj prodaji. U svakom slučaju takav nov amortizer ćeš da platiš kao ceo dobar karbonac na berzi
Brain je koliko znam specializedov patent i takvi amortizeri idu na stumpjumperu, epicu i možda još nekom modelu. Jedino da ti prodam ceo bajs
Za terralogic ne znam da li je nečija ekskluziva ili ima i u slobodnoj prodaji. U svakom slučaju takav nov amortizer ćeš da platiš kao ceo dobar karbonac na berzi
video sam jedamput taj sid na berzi al mi je prosao\
za teralogic na fox nisam video na berzi ako nesto vidis javi
Postavljeno 01 December 2016 - 07:01 PM
Veliki pozdrav od entuzijaste za servisiranje
Da li iko ima predlog koja mast da se koristi prilikom servisiranja amortizera? Proizvodjaci napominju mast koja je nesto redja, kako bi smanjila trenje, otporna na temperaturu (relativno), i, najbitnije, bila nerastvoriva u ulju i nestetljiva za gumu (o-rings, duster).
Neki predlozi su judy/sram butter, prop-M (kazu da je suvise gusta), slick honey (najcesce preporucena), marine grease.....
E sad, nagradno pitanje, kako doci do ovih masti kod nas i koje alternative primeniti u slucaju nemogucnosti nabavke istih?
konkretno, skorije sam nabavio Rebicu dual air (2011), pa bih kompletno da je repariram i vratim fabricki sjaj
Postavljeno 01 December 2016 - 07:45 PM
O amortizerima vec postoji TEMA pa je zgodno i kolegijalno pisati tamo da imamo sve na jednom mestu
Ako ce se pridrzavati fabricke preporuke i uraditi kako treba onda za RS vile se koristis Sram butter by Slickoleum. U slucaju da nemas mozes koristiti military grease PM600. Prep-M by Motorex je fabricka reporuka za Manitou vile mada moze da se koristi i za ostale.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Postavljeno 02 December 2016 - 10:50 AM
silikonska mast dolazi u obzir, pozitivno utice na dugotrajnost gume, ali... ukoliko se rastvara u ulju, efekat ce vrlo brzo da nestane. Sto za sobom vuce cesce servise, otvaranja, habanje delova.. Nisam siguran koliko je pametno. Iako je moguce da upravo fabricke masti i jesu na bazi silikona.
Pretpostavljam da, izuzev kupujemprodajem, masti nema nigde u prodaji na nasem skromnom trzistu?
Postavljeno 02 December 2016 - 04:29 PM
...Neki predlozi su judy/sram butter, prop-M (kazu da je suvise gusta), slick honey (najcesce preporucena), marine grease.....
moja logika je
uz svako ulje bi trebala kombinacija sa odgovarajucom masti
tipa:
Motorex Racing Shock Oil + M-Prep (Manitou)
SRAM PitStop + JudyButter (RockShox)
Postavljeno 01 March 2017 - 06:37 PM
Kad su skinuti donji srafovi iz vile je iscurela voda kao da ide sa cesme
Iz koje je to vile, ne prepoznajem "guts"?
Evo da probam da te utesim
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika