@FadeX
Najverovatnije imas luft u soljicama volana, evo kako to da proveris
RockShox vile sa klasicnom oprugom obicno nemaju bushinge u kojima se moze javiti luft, ali ako ti je vila vazdusna onda postoji sansa da je problem u bushinzima.
Postavljeno 09 July 2016 - 04:48 PM
Da li je leva strana vile ovakva https://www.universa...large/67616.jpg ili ovakva http://www.bikeman.c.../FK/FK6762B.jpg https://www.jejamesc...inium-75731.jpg
Postavljeno 10 July 2016 - 01:30 AM
Sta "pls"... Jesi li proverio luft u soljicama vile? Pritisni prednju kocnicu i stavi drugu ruku na donji deo headtub-a tamo gde vila ulazi u ram tako da rukom dodirujes ram i vilu u isto vreme i cimaj bajk napred-nazad. Ako u headtub-u nema lufta, ponovo pritisni prednju kocnicu i stavi drugu ruku na mesto gde stapovi vile ulaze u donji deo vile i ponovo cimaj bajk napred-nazad i javi rezultate...
Postavljeno 15 July 2016 - 07:41 AM
Postavljeno 17 August 2016 - 04:45 PM
http://www.2bike.rs/...-1#.V7SOHph97IU
sta mislite o ovom amortu? trenuto imam rs toru i hocu da je menjam, nije zadovolljila ocekivanja za vazdusni amort.
covek kaze da dobro radi samo da ima vizuelnih ostecenja u vidu ogrebotina. Cena mi deluje ok, i novijeg je godista. Da li mozda ima neko iz Nisa ko bi mogao da pomogne i da ga proveri, cisto radi sigurnosti neke?
Postavljeno 17 August 2016 - 05:21 PM
Licno mi se svidja sto je ovo mislim varijanta solo air.
Sa druge strane nekako mi deluje izrabljeno ali to je samo moje licno zapazanje...
Mislim da je najbolje da neko to pogleda.
Kao da su ispucale malo gumice na dasterima sto ne znaci da ce praviti problem ali je neki pokazatelj(Ili da je bicikl bio dosta van tj. na suncu ili da je dosta vozen)
Rucica za lock nije orginalna,stapovi deljuju korektno...
Vidim da ti vizuelno stanje ne smeta ako je tehnicki ispravna onda je da kazem cena prilagodjena stanju...
Postavljeno 17 August 2016 - 06:47 PM
Gde je zakazala?http://www.2bike.rs/...-1#.V7SOHph97IUtrenuto imam rs toru i hocu da je menjam, nije zadovolljila ocekivanja za vazdusni amort.
Postavljeno 17 August 2016 - 07:48 PM
@vladagm hvala na zapazanjima i pomoci. Najbitnije mi je da je ispravna i da lepo radi, a ogrebotine se desavaju i dok se biciklo ne koristi pa mi je to manje bitno ali ne i zanemarivo. Tora kad sam je uzimo na slikama i u opisu oglasa je bila odlicna a kada je stigla ne moze se naci mesto gde nije ogrebana, a jos gore sto je dosla poluispravna. Cekacu jos malo ako se pojavi neki amort blize, ipak posle kupovine tore ne bih uzimao bez provere.
@Allex nije mi dovoljno mekana za vazdusni amort. Cak mi se cini da sitne neravnine tipa ivicnjaci koji su na biciklistickim stazama, znaci oni minimalni, najmanji moguci, njih najlosije amortizuje dok se kod vecih neravnina mnogo bolje ponasa.
Postavljeno 17 August 2016 - 07:53 PM
Allex nije mi dovoljno mekana za vazdusni amort. Cak mi se cini da sitne neravnine tipa ivicnjaci koji su na biciklistickim stazama, znaci oni minimalni, najmanji moguci, njih najlosije amortizuje dok se kod vecih neravnina mnogo bolje ponasa.
Kako mislis mekana? Lose amortizuje, slab odziv? Los povratak?
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Postavljeno 17 August 2016 - 08:10 PM
malo je teze objasniti, ali ovako, najveci problem je sto se pri amortizaciji (bez obzira na velicinu prepreke) po meni ne koristi dovoljno hod amortizera, znaci mnogo mali deo stapa se koristi pri amortizaciji. Pritisak u komori, brzina vracanja nista ne menjaju. Komora drzi vazduh odlicno i u njoj mislim da nije problem, cini mi se da su svi problemi u stapu sa lock-om. A problem je sto u jednom od polozaja rebound-a amortizer skripi. O tome sam vec pisao ovde i pokusavao da resim ali nisam uspeo, menjao sam ulje i cistio sve unutra ali nije pomoglo. Na oglasima ima rebound i lock za toru, jedno vreme sam planirao to da pazarim i da zamenim ali ne znam da li bi to resilo problem.
Postavljeno 17 August 2016 - 08:17 PM
malo je teze objasniti, ali ovako, najveci problem je sto se pri amortizaciji (bez obzira na velicinu prepreke) po meni ne koristi dovoljno hod amortizera, znaci mnogo mali deo stapa se koristi pri amortizaciji. Pritisak u komori, brzina vracanja nista ne menjaju. Komora drzi vazduh odlicno i u njoj mislim da nije problem, cini mi se da su svi problemi u stapu sa lock-om. A problem je sto u jednom od polozaja rebound-a amortizer skripi. O tome sam vec pisao ovde i pokusavao da resim ali nisam uspeo, menjao sam ulje i cistio sve unutra ali nije pomoglo. Na oglasima ima rebound i lock za toru, jedno vreme sam planirao to da pazarim i da zamenim ali ne znam da li bi to resilo problem.
Da nije izaslo nesto ulja iz locka u cizme?
To moze dosta da utice na hod amortizera i losiji rad samog...
Postavljeno 17 August 2016 - 09:00 PM
moguce da ulje pravi problem pri radu, ali to skripanje u delu rebounda ne verujem da je do ulja, i pre i posle otvaranja je ono ostalo na istom nivou. A mozda se malo ulja slilo dole jer ne zakljucava do kraja, ostaje nesto sitno hoda kad je zakljucan. Svakako bi trebao ponovo da ga otvorim ali stalno odlazem jer jos nisam siguran sta izaziva skripanje jer ako bih ga otvarao gledao bi da mu sve probleme resim...
Postavljeno 17 August 2016 - 09:59 PM
Da li si zamenio ulje ili vratio ono koje je bilo u vili. Ako si menjao da li sipao odgovarajuce ulje u odgovarajucoj kolicini?
Minimalan hod kada je vila zakljucana je ok, ranije sam citao po forumima da je skripanje kod tore uobicajna pojava, javlja se i kod XC modela. Skripanje se pripisuje reboundu pa probaj da rebound podesis na brz povrat i smanjis kolicinu vazduha.
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
Postavljeno 17 August 2016 - 10:15 PM
sipao sam tacno propisano ulje za amortizere, secam se da je bilo dve vrste ulja, a oko kolicine je bilo problema jer se u dokumentaciji nalaze razlicite brojke i malo zbunjuje ali ni tu nisam mogao mnogo promasiti, sitne su bile zarlike u brojevima. To sam primetio da kada je reboun u jednom polozaju manje skripi. Ali i to skripanje nije u toku amortizacije, uglavnom kada se prednji tocak podize od tla, na primer kada se nailazi na neki veci ivicnjak i da bi ga lakse presao ne zaustavljajuci se, podizanjem volana-tocka nastaje skripanje iz rebounda.
Postavljeno 17 August 2016 - 10:31 PM
kada se nailazi na neki veci ivicnjak i da bi ga lakse presao ne zaustavljajuci se, podizanjem volana-tocka nastaje skripanje iz rebounda.
Ima mali trik za lakse penjanje na ivicnjake, ispred ivicnjaka "potopis" vilu i pustis da se sama "odskoci", kad se odvoji od tla poguras volan ka napred
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika