Sve o amortizerima
#341
Postavljeno 18 August 2016 - 07:01 AM
#342
Postavljeno 18 August 2016 - 08:37 AM
Imam Toru, probao sam Rebu kod druga, moja Tora nema dovoljno "glatak" hod u odnosu na Rebu. Upija dobro udarce, ali nekako mi fali udobnosti po sitnim neravninama. Mozda se nekad predomislim, ali trenutno necu da dajem 100e doplate za malo vise udobnosti. Rebound bar ne skripi, to bi promenilo situaciju
#344
Postavljeno 18 August 2016 - 09:17 PM
Mozda ja i malo previse ocekujem, ali kad sam menjao sa suntour (sa oprugom) na toru mislio sam da ce biti dosta napretka ali ispostavilo se da nije.
#345
Postavljeno 19 August 2016 - 07:05 AM
Pogotovu na te sitnije neravnine.
Mada opet na sam dosta utice i kada je radjen servis amortizera.
#346
Postavljeno 19 August 2016 - 08:37 AM
Definitivno treba cesce servisirati (odrzavati) amort. Znam da mi je, sto se tice osetljivosti na male neravnine, najbolje reagovanje tik posle rasturanja, ciscenja i podmazivanja semeringa, a obzirom da imam dual air, mogu da namestim dosta mekano u pocetku hoda.
#348
Postavljeno 19 August 2016 - 03:27 PM
Da li je rebound isti na tori sa motion control i turnkey? Razlikuju se delovi za zakljucavanje a ne uspevam da nadjem razliku izmedju rebounda. Kada sam otvarao amort secam se ra je rebound imao narandzastu plastiku na vrhu a ovaj u sklopu vile sa motion control ima plavu plastiku. Interesuje me jer sam na oglasima nasao rebound sa tim plavim delom pa ne znam hoce li odgovarati...
#351
Postavljeno 16 September 2016 - 01:24 PM
#352
Postavljeno 16 September 2016 - 06:08 PM
@Mijat96
Opsirna je to tema, mnogo uzroka moze biti pa evo da navedem neke:
Cudan zvuk rebounda nije tako retka pojava, uglavnom se javlja kad ima manje ulja u damperu, a na nekim modelima RS vila je cudan zvuk normalan, proizvodi ga ulje koje pod pritiskom prelazi preko ostrih ivica rebound ventila.
Sto se tice lockout rucice, to sto tesko ide moze biti do lose sajle/buzira, moze se desiti da je damper zaribao u gornjem delu ispod plavog lock tockcia (prsni malo neki silikonski sprej ako imas, ili otvori sam damper pa ocisti i podmazi gornji deo dampera, samo pazi na kontra navoj izmedju plasticnog dela dampera i gornjeg alu dela)
#356
Postavljeno 06 November 2016 - 08:40 PM
Koji je amort i kako si zakljucio da je mozda "pametan"? Ukratko,oni rade po sistemu samostalnog prepoznavanja terena,i samim tim u odnosu na vrstu terena sami prebacuju rezime rada.Na primer kada sa truckavog terena predje na asfalt,automatski se zakljucava i u suprotnom otkljucava kada oseti truckanje..U zavisnosti od proizvodjaca do proizvodjaca taj sistem je drugaciji,moze imati rezime rada i za nekoliko vrsta terena. U sustini koriste ih uglavnom profi vozaci koji se ne zezaju sa otkljucavanjem i zakljucavanjem amorta na kormanu ko mi obicni smrtnici.Da li neko zna po kom principu rade tzv. ''Pametni'' amortizeri?Imam neki ali nisam siguran da li je taj tzv. ''Pametni'' amortizer.Ako jeste mozda bi ga i prodao
#359
Postavljeno 06 November 2016 - 09:13 PM
Koji je amort i kako si zakljucio da je mozda "pametan"? Ukratko,oni rade po sistemu samostalnog prepoznavanja terena,i samim tim u odnosu na vrstu terena sami prebacuju rezime rada.Na primer kada sa truckavog terena predje na asfalt,automatski se zakljucava i u suprotnom otkljucava kada oseti truckanje..U zavisnosti od proizvodjaca do proizvodjaca taj sistem je drugaciji,moze imati rezime rada i za nekoliko vrsta terena. U sustini koriste ih uglavnom profi vozaci koji se ne zezaju sa otkljucavanjem i zakljucavanjem amorta na kormanu ko mi obicni smrtnici.
mozda je mislio na foxovu teralogic tehnologiju
koja drzi amort stalno zakljucanim sem kada neki udarac dodje
ili ima rockshox sid sa brain tehnologijom
stalno je zakljucan sem kada udarac od dole dodje on ga amortizuje
ta vila je ekstremno retka kod nas
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika