Jump to content


Fotografije

Randonneurs Srbija - 300k brevet 16. April 2011


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
136 odgovora na ovu temu

#41 bur

bur
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 511 posts
  • LocationNovi Sad-Zrenjanin

Postavljeno 29 March 2011 - 10:55 AM

Nisi me razumeo Igore, samo ono što je obavezno, zbog fiskalnog računa, na mestu koje ne mora da se traži. Sve ostalo kako ko hoće. Zato sam naveo primer voda kao zajednočka potreba. Pa onda to obavezno rasporediti tako da je u skladu sa pričom brevet.
Polemiše se o Ibarskoj. Ja sam je vozio od Mladenovca do Čačka i nemam primedbi. Kriterijum je naravno kakva je podloga na mojih 30cm. A saobraćaj. . . Dovoljno je ionako da se jednom nađem sa pogrešnim garijem na istom mestu, a to može biti bilo gde. Da ne bi sad likovali montijevci, gari može da bude i bukva. Inače taj gari sam sebi do sada uvek bio ja. Svejedno, još se jaše. Da dam mali doprinos, put ŠA-VA 5*.
Trasa kroz BG je važna i ja ću je sažvakati. Izlazak će možda i biti u grupi. Do trećeg semofora, možda i do kraja (na Banstolu sam ostao sam zato što mi je češao ranac o točak. Stigao sa ih tek kod Duge). Povratak, ako dođe do toga zasigurno sam. Nema ničeg glupljeg od toga da zalutaš u cajtnotu. Ja ću trasu proraditi preko mapa Bgd-a sa neta, sam, i ostalo, ali neka se prvo definiše. Ako mi nešto ne bude išlo pitaću vas kad dođe vreme. Valjda sad manje glupo izgleda što ću u BGD u petak, pa dopunska nastava, Bgd.
Pozz
  • 0
. . . kašika drvena jedna. Jedna.

#42 dachaa

dachaa
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts

Postavljeno 29 March 2011 - 11:25 AM

Sa Ade oko hipodroma na Rakovicki put, sa Rakovickog na Kruzni koji nas iznacuje kod "hiljadu ruza" odakle pocinje put ka Avali i Mladenovcu .. sve "glavni" putevi, nema gde da se zaluta. Nesto malo vise saobracaja na kruznom putu na tom kratkom delu u subotnje pre podne, ali nista alarmantno, put gladak,sirok ..


Sve to stoji da je jednostavan, nov i širi, ali, veliko ALI, tamo NON-STOP špartaju šleperi! I sad kako rade gazelu, taj deo je u haosu!!!

Nego pitaj sve beogradske bajkere kuda idu na Avalu?
Teodora Drajzera-Pink-VMA-uključiš se na Bulevar Oslobođenja i gotovo!
Ovo toplo preporučujem. A ako je toliko komplikovano, eto mape online, što kaže Bur, pa se za 15 min može sasvim jednostavno proučiti. U krajnjem slučaju, ostaću ja zadnji u grupi i dovesti goste do Bulevara Oslobođenja :wink:
  • 0
'Pain is temporary... quitting lasts forever'

#43 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 29 March 2011 - 01:24 PM

Sve to stoji da je jednostavan, nov i širi, ali, veliko ALI, tamo NON-STOP špartaju šleperi! I sad kako rade gazelu, taj deo je u haosu!!!


Od kako je Gazela zatvorena za teretnjake isao sam tim pravcom tri puta, i nije da ih nema.
Ali na srecu najveci deo tranzita ide preko Obrenovackog mosta i obilaznice do Ibarske, a ne kruznim putem.
Kruzni put je samo za lokalni tranzit. Nas su u subotu je opbislo mozda 4-5 slepera, sve veoma korektni, i mesta je dovoljno za bezbedno mimoilazenje.
Kao sto rekoh do onde cemo uglavnom u grupi te je jos manje problem.

Nego pitaj sve beogradske bajkere kuda idu na Avalu?
Teodora Drajzera-Pink-VMA-uključiš se na Bulevar Oslobođenja i gotovo!


Da, vecina ide tuda. Verovatno iz prostog razloga da krecu iz centralnog i istocnog dela grada,
ili pak sa druge strane reke a preko brankovog/savskog mosta.
Neko ko zivi na Cukarickoj padini sumljam da ide Drajzerovom pa preko Banjice samo da bi stigao do hiljadu ruza.
Ja licno mrzim taj put kroz Jajince. Najfrekfentniji je od svih koji vode u tom pravcu, i sa na daleko poznatim kamikaza-bezi-mi-bajkeru-s-puta vozacima GSP-a.
A uz to rupa/zakrpa i svega toga ima kolko volis.
Ja kad idem sam, ja se popnem na Trosarinu, bilo preko Bulevara mira ili JNA(kako se sad zove nemam pojma)
Teodra Drajzera ? mislim da ce svi Vojvodjani tu pasi u nesvest i psovati nas za planiranje trase uz zagrevanje uz jedno od najstrmijih glavnijih pravaca u Bg-u :D
Dalje odem iza Trosarine do Vojvode Stepe,pa preko Kumodraza se spustim da hiljadu ruza.
Vislje se penjem, ali je asfalt super, ima i uredjen trotoar ako zatreba,
a i znatno je manje saobracaja.
Ako idem iz pravca Ade, uvek idem Rakovickim, ili preko Kosutnjaka, ali to su voznje koje za misao imaju rekreaciju/trening, a ne puki efikasni izlazak iz grada, pa je ici preko Kosutnjaka sasvim ok.


Prvobitno sam bas tako zamislio trasu nekako, preko Trosarine i Kumodrza, ali kako bih smanjio zavrzlamu oko voznje kroz grad,
izbegao semafore i to sve, sa Ade je najlogicnije resenje upravo bilo Rakovicki>Kruzni
Ima svega pet semafora, od toga dva odmah na pocetku pre hipodoma, dva na rakovickom i jedan na kraju gde skrecemo u Patrijaha Dimitrija pa dalje na kruzni.

Takodje je i apsolutno ravno sve do Patrijaha Dimitrija gde se blago uzdize, i tek kada se izadje na kruzni,
negde pri sredini krene ravnomeran uspon od mozda 2% dok se ne odvojimo na Mladenovacki drum.
A pri tome izbegavamo bespotrebno penjenje na Banjicu i Trosarinu sto se u prvom slucaju podrazumeva.


POzzzz
  • 0

#44 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 29 March 2011 - 02:11 PM

Citam sve ovo i nije mi jasno zasto se bezi od uspona. Ako je biciklizam voznja samo po ravnom onda u redu. Ali voziti 300 km nije decija igra i nije za svakoga. Praviti staze prema onima koji nisu ili su jedva sposobni za tako nesto, po meni nije najbolja ideja.
Cisto da imate neki orijenti, moj drug je od Kragujevca do Budve isao od 2-3 sata ujutru pa do 8-9 sati uvece. 400 i nesto kilometara preko Zlatibora i Cetinja. Da se traumirao sto ce ici preko brda ne bi ni izasao iz grada :wink: .
  • 0
.

#45 dachaa

dachaa
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts

Postavljeno 29 March 2011 - 02:58 PM

Igore, ono što si naveo, ima svoju logiku ja sam čisto dao moj lični komentar jer tuda često prođem. U principu, bitno je da se mi lepo izvozamo, a ostale stvari je lako rešiti ili pak preživeti :wink:
Nego da mi dočekamo taj 16. april sa suvim asfaltom a koga briga za trase :mrgreen:
Biće tu lepe vožnje!
  • 0
'Pain is temporary... quitting lasts forever'

#46 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 29 March 2011 - 03:02 PM

Ko zna gde se nalazi Marakana, zna i gde pocinje Bulevar Oslobodjenja. Ne znam zasto izbegavati pomenuti deo, pa to bre najlepse parce za voznju na putu ka Avali. Fin konstantan uspon, a mesta za svakoga na putu. I posle Trosarine nije bauk, jeste da ima prevoza tu i tamo, al nikad nije bilo problema.
Ako se moze, bez nagadjanja tipa "nocu ih nema puno, voze brze-sporije" itd, izbeci Ibarsku u sirokom luku. Tamo ljudi ginu 24h, 365 dana u godini, u (na) svim prevoznim sredstvima.
  • 0

#47 bur

bur
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 511 posts
  • LocationNovi Sad-Zrenjanin

Postavljeno 29 March 2011 - 07:50 PM

Citam sve ovo i nije mi jasno zasto se bezi od uspona. Ako je biciklizam voznja samo po ravnom onda u redu. Ali voziti 300 km nije decija igra i nije za svakoga. Praviti staze prema onima koji nisu ili su jedva sposobni za tako nesto, po meni nije najbolja ideja.
Cisto da imate neki orijenti, moj drug je od Kragujevca do Budve isao od 2-3 sata ujutru pa do 8-9 sati uvece. 400 i nesto kilometara preko Zlatibora i Cetinja. Da se traumirao sto ce ici preko brda ne bi ni izasao iz grada :wink: .

[YOUTUBE_EMBED4][/YOUTUBE_EMBED4]

Zamisli da je tvoj gari krenuo iz Mužlje na Gradnulicu. I npr. zaspi i pokupi ga bus, a da ne pričamo da krene u Orlovat, može i traktor da ga češne setvospremačem ako kunja. Nemojte o Vojvođanima, imaju Vojvođani svoje prednosti. Videćeš kad krenu duže ture, pa monotonija. Ko je bolje utrenirao monotoniju. Jesi video trek PBP?
Brdo-rupa-brdo-rupa i to od početka do kraja. Monotonija brašo. Čista.
A tek onako usput, i Vlada i Ivica su iz ravnice, samo malo atipični. Pocepali su 200k kao svinče mastan džak.
Pozz
  • 0
. . . kašika drvena jedna. Jedna.

#48 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 29 March 2011 - 09:33 PM

Ako ja znam sta si ti hteo da kazes... :mrgreen: .
  • 0
.

#49 bur

bur
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 511 posts
  • LocationNovi Sad-Zrenjanin

Postavljeno 29 March 2011 - 10:32 PM

Ako ja znam sta si ti hteo da kazes... :mrgreen: .


I u pravu si, ništa. Sve što sam hteo već sam bio rekao. Sad sam se malo zezao. Sory, neću više, polemišite.
Pozz
  • 0
. . . kašika drvena jedna. Jedna.

#50 dachaa

dachaa
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts

Postavljeno 02 April 2011 - 05:06 PM

Evo još jedan razlog zašto izbeći Ibarsku na Brevetu, pogotovo noću.
Citat sa RTS-ovog sajta:

Svakim desetim vozilom na Ibarskoj magistrali u večernjim časovima upravlja vozač pod dejstvom alkohola, od čega je svaki treći u stanju teške alkoholisanosti, po novim standardima merenja.
  • 0
'Pain is temporary... quitting lasts forever'

#51 zeggerr

zeggerr
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 486 posts

Postavljeno 02 April 2011 - 05:30 PM

Evo još jedan razlog zašto izbeći Ibarsku na Brevetu, pogotovo noću.
Citat sa RTS-ovog sajta:

Svakim desetim vozilom na Ibarskoj magistrali u večernjim časovima upravlja vozač pod dejstvom alkohola, od čega je svaki treći u stanju teške alkoholisanosti, po novim standardima merenja.


Svaka cast za post-citat.
Ponekad vikendom kada krenem na dosta dugu voznju, krecem vrlo rano ujutru. To subotnje jutro je neverovatno! Bez posebnog obracanja paznje vidi se bezbrpj vozila kojima ocigledno upravljaju mnoooogo pijani ljudi.
Znam da se ovaj Brevet nece voziti u 4-5 sati ujutru, ali svakako da u nocnim i ranojutarnjim satima ima gomila odvaljenih vozaca koji voze po svim regionalnim i okolobeogradskim putevima.
  • 0
vredniji je gram iskustva od tone teorije....

#52 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 02 April 2011 - 09:46 PM

Evo još jedan razlog zašto izbeći Ibarsku na Brevetu, pogotovo noću.
Citat sa RTS-ovog sajta:

Svakim desetim vozilom na Ibarskoj magistrali u večernjim časovima upravlja vozač pod dejstvom alkohola, od čega je svaki treći u stanju teške alkoholisanosti, po novim standardima merenja.


A da nisu slucajno pominjali i sta u to vreme radi policija ? :roll: samo vodi statistiku, ili se stara da takav neko vise nikad ne sedne za volan ?
U normalnom svetu kada se vozi i minimalno alkoholisan, dozvola leti na licu mesta,
a dal ce da ti vrate to ce malo da razmisle ..
  • 0

#53 bur

bur
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 511 posts
  • LocationNovi Sad-Zrenjanin

Postavljeno 02 April 2011 - 10:57 PM

Čitam i sve ne bih da verujem. I dalje je tema da li saksija pada na glavu ili promašuje.
-Dve nedelje pre breveta 300k nemamo trasu (ti Francuzi su stvarno kreteni), ili je možda trasa nepromenjena. Konfučije se prevrće u grobu, reči više nemaju značenje. Ako me pamćenje služi pričalo se i o izmeni trase.
-Imamo ili nemamo vreme polaska? I o tome se pričalo?
I ponovo tra-la-la.
I sa staračkom presbiopijom sam na prvi pogled na brevete video da je 300k najteži!
-100km +
-1900m visinske razlike +
-6,5h vremena+
I VI BIRATE DA TIH 6,5h BUDE NOĆU ! Pa kupiš nekakvu lampu pa možeš da računaš na popravljanje proseka? Nije-nego. Na predlog da se od 24h ratosiljamo 4h najcrnjeg mraka muk! Najlepše bi mrsomudili? Listom ste se podičili završenim, sa pravom, elitnim ETF.om, a što ne bi probali malo zdravom seljačkom logikom? To što sam se do sada držao okvira korisnog diskredituje me kao sagovornika, moj napis stoji pet dana i taman pomislim, evo trasa, kad ono "šta rade policajci?"
PA JURE DŽORDŽA.
I ja sad treba da budem dežurni filozof? Psihopata? Meni bi najveći domet bio kad bi me uputili u "biciklističku" logiku: -biramo mrak-. Evo nisam zakukavao ni na brda ni na saobraćaj, ali da sami biramo mrak . . .
Sreća opet u narodnu pamet koja je smislila utehu za situacije kad sili ne treba ni logika ni opšte dobro.
Narod smo kaže: "može im se".
Pozz
  • 0
. . . kašika drvena jedna. Jedna.

#54 Mile

Mile
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 423 posts

Postavljeno 03 April 2011 - 11:40 AM

Pre nekoliko dana sam napisao kratak post sa predlogom da start bude u 4:00h
Medjutim, da se ubijem ne mogu da nadjem gde sam to napisao.

Slazem se sa Burom da bi trebalo izbeci voznju nocu, kako god je moguce. Na prvom mestu zbog sigurnosti.
Imamo 20 sati i vrlo jednostavno ih je uklopiti tako da malo zakace zoru, ceo dan i malo vece.
Ako krenemo u 4:00, vecina onih koji zavrse doci ce u BGD od 20:00 pa na dalje. Taj deo voznje je najopsaniji zbog umora a ono sto je bitno je da je grad i okolina, u vecernjim satima "zivlji" nego u 3 ujutro. Rade neke prodavnice, moz\es nekome da zakucas na vrata u slucaju potrebe ...
Bilo kakav kvar, nezgoda, pad ili povreda...

No, ja cu se prilagoditi bilo kojoj odluci. Kako svima, tako i meni, ali mislim da treba razmisliti. :)
O sigurnosti na prvom mestu.
  • 0
.

#55 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 03 April 2011 - 01:22 PM

Ako neko misli da je meni ovo jedina zanimacija u zivotu, onda grdno gresi.

Ako neko hoce gotovu, bezbednu,savrsenu trasu, pa neko podmetne svoja ledja i nek ide na teren i proveri stanje, registruje trasu tacno sa GPSom i to sve.
Ja pored svog zivota i posla 5 dana u nedelji (a kolege se vec bude kako to oni 6 dana a ja samo 5..)
treba da stignem i sam da se pripremim za brevet, i jos da sve istrasiram,organizujem i tkao dalje,
pa ljudi dajte malo mucnite glavom ! I ja nekad spavam ..

Ako neko misli da vecina ljudi treba da ne spava petak noc uopste, da bi se u 4:00 pojavili na startu,
i onda vozili 300km, a da ne pominjemo da tih 300km nisu u severnom Banatu, opet grdno gresi.

Dakle definitivna trasa ce biti kad bude, uostalom sta ce vam trasa unapred ? Da mi ovde opet mlatili praznu slamo oko toga, jaoj kako cu ja da ustanem tako rano,
jaoj u subotu su svi pijani, jaoj odakle mi svetla, jaoj mnogo je brdovito .. itd itd ..
Trasa ce biti onakva kakvu je ja napravim. Ko misli da moze bolje, neka izvoli, od prvog dana je mogao da kaze da on hoce da orgaznizuje brevet, ili vise njih, pa sredimo parirologiju i moze da organizuje kako on hoce.
Meni bi bilo najlepse da se lepo napakujem i dodjem na sve gotovo, zaista !
Uostalom sta mi je ovo i trebalo ? Mogao sam lepo da svaki put kesiram 50ak eura za gorivo i odvezem se u HR i vozim tamo,
a jos ako bi nasao kolege s kojima bih zajedno isao tamo, onda trosak znatno manji, i samo uzivancija ..

Svaki brevet i sam cu da vozim, te trasu gledam i iz ugla sebe kao ucesnika.
Da ne zavrsim zato sto je trasa bila previse brdovita, ili zato sto je put los pa nisam mogao da vozim brzo, to mi nikako ne treba.

Nocna voznja je OSNOVA brevet voznje. Podsecam da vecina inostranih breveta, kao i PBP startuje predvece, ili oko 20-21h ! Jos nisam cuo da neko startuje u 4:00 :roll:
Ako ce vec da se racuna na neprespavanu noc, onda da krenemo odmah u petak uvece, i iskoristimo prazne drumove i prijatnu temperaturu i kremu za suncanje ostavimo za sam kraj ..

Ko se mraka boji, neka ostane kuci.


A odoh sada da se kao i juce bavim ispipavanjem trase na licu mesta, i smisljam najbezbolniji put nime odemo i vratimo se uspesno, zivi i zdravi ..



Pozdrav
  • 0

#56 milanbike

milanbike
  • Members
  • PipPipPip
  • 136 posts

Postavljeno 03 April 2011 - 03:29 PM

uvek sam voleo i jos uvek volim fruškogorski maraton samo iz jednog prostog razloga "trka se održava tad i tad bez obzira na vremenske uslove", pa ko hoce on ce da dodje.
prosto i jednostavno nema filozofiranja, a ovde 4 strane mlacenja prazne slame.

to cinculiranje ne mogu ovo, nemogu ono, meni sneg, njemu kisa, jako sunce , rupe na putu, plašim se mraka i pijanih vozača..............................od te priče nema ništa.
što se bavite biciklizmom, to je sport na otvorenom sa svim manama i lepim stvarima koje nosi, idite na tenis tamo se igra na terenu bez rupa i saobraćaja i kad padne kiša prekida se meč a ima i reflektora.

igore moj savet napravi stazu koju hoces (verovatno postoji neki okvirni standard) zakaži datum i kraj.
ko hoće da vozi 300km brevet taj će doći bez obzira na uslove staze, ovi drugi traže samo izgovor da odustanu oni ti neće doći taman da deliš kolače.

PS.ivan je prošle godine skratio staze maratona zbog lošeg vremena, verovatno očekujući da će doći veći broj ljudi zbog tog skraćenja a shodno uslovima staze, naravno greška čak i razočarenje onih što su došli, bili isti oni koji bi došli i da su staze ostale iste
  • 0

#57 zeljkov

zeljkov
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1246 posts
  • LocationBanja Luka

Postavljeno 03 April 2011 - 05:41 PM

+1
  • 0

2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com


#58 bur

bur
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 511 posts
  • LocationNovi Sad-Zrenjanin

Postavljeno 03 April 2011 - 05:44 PM

Pre nekoliko dana sam napisao kratak post sa predlogom da start bude u 4:00h
Medjutim, da se ubijem ne mogu da nadjem gde sam to napisao.

Slazem se sa Burom da bi trebalo izbeci voznju nocu, kako god je moguce. Na prvom mestu zbog sigurnosti.
Imamo 20 sati i vrlo jednostavno ih je uklopiti tako da malo zakace zoru, ceo dan i malo vece.
Ako krenemo u 4:00, vecina onih koji zavrse doci ce u BGD od 20:00 pa na dalje. Taj deo voznje je najopsaniji zbog umora a ono sto je bitno je da je grad i okolina, u vecernjim satima "zivlji" nego u 3 ujutro. Rade neke prodavnice, moz\es nekome da zakucas na vrata u slucaju potrebe ...
Bilo kakav kvar, nezgoda, pad ili povreda...

No, ja cu se prilagoditi bilo kojoj odluci. Kako svima, tako i meni, ali mislim da treba razmisliti. :)
O sigurnosti na prvom mestu.


E pa Mile ne možeš da zamisliš koliko sam ti zahvalan. U ovom kafkijanstvu posumnjao sam da gubim kompas. OK, nema potrebe da dužim ovde, ima adekvatnija adresa.
Pozz
  • 0
. . . kašika drvena jedna. Jedna.

#59 bur

bur
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 511 posts
  • LocationNovi Sad-Zrenjanin

Postavljeno 03 April 2011 - 07:07 PM

Ako neko misli da je meni ovo jedina zanimacija u zivotu, onda grdno gresi.

Ako neko hoce gotovu, bezbednu,savrsenu trasu, pa neko podmetne svoja ledja i nek ide na teren i proveri stanje, registruje trasu tacno sa GPSom i to sve.
Ja pored svog zivota i posla 5 dana u nedelji (a kolege se vec bude kako to oni 6 dana a ja samo 5..)
treba da stignem i sam da se pripremim za brevet, i jos da sve istrasiram,organizujem i tkao dalje,
pa ljudi dajte malo mucnite glavom ! I ja nekad spavam ..

Ako neko misli da vecina ljudi treba da ne spava petak noc uopste, da bi se u 4:00 pojavili na startu,
i onda vozili 300km, a da ne pominjemo da tih 300km nisu u severnom Banatu, opet grdno gresi.

Dakle definitivna trasa ce biti kad bude, uostalom sta ce vam trasa unapred ? Da mi ovde opet mlatili praznu slamo oko toga, jaoj kako cu ja da ustanem tako rano,
jaoj u subotu su svi pijani, jaoj odakle mi svetla, jaoj mnogo je brdovito .. itd itd ..
Trasa ce biti onakva kakvu je ja napravim. Ko misli da moze bolje, neka izvoli, od prvog dana je mogao da kaze da on hoce da orgaznizuje brevet, ili vise njih, pa sredimo parirologiju i moze da organizuje kako on hoce.
Meni bi bilo najlepse da se lepo napakujem i dodjem na sve gotovo, zaista !
Uostalom sta mi je ovo i trebalo ? Mogao sam lepo da svaki put kesiram 50ak eura za gorivo i odvezem se u HR i vozim tamo,
a jos ako bi nasao kolege s kojima bih zajedno isao tamo, onda trosak znatno manji, i samo uzivancija ..

Svaki brevet i sam cu da vozim, te trasu gledam i iz ugla sebe kao ucesnika.
Da ne zavrsim zato sto je trasa bila previse brdovita, ili zato sto je put los pa nisam mogao da vozim brzo, to mi nikako ne treba.

Nocna voznja je OSNOVA brevet voznje. Podsecam da vecina inostranih breveta, kao i PBP startuje predvece, ili oko 20-21h ! Jos nisam cuo da neko startuje u 4:00 :roll:
Ako ce vec da se racuna na neprespavanu noc, onda da krenemo odmah u petak uvece, i iskoristimo prazne drumove i prijatnu temperaturu i kremu za suncanje ostavimo za sam kraj ..

Ko se mraka boji, neka ostane kuci.


A odoh sada da se kao i juce bavim ispipavanjem trase na licu mesta, i smisljam najbezbolniji put nime odemo i vratimo se uspesno, zivi i zdravi ..



Pozdrav


Vidi, ja sam za brevet prvi put u životu čuo od tebe. Hvala ti na tome. Posledica toga je da sam dva meseca pre uobičajenog na biciklu. Da mi nije ujutru i uveče odveć hladno, a u podne vrućina. Da nisam u cajtnotu pa mi je i zbog toga bolje autom. Meni to nije malo, ali toliko o tome.

Nema potrebe za prenemaganjem, to nam nije od koristi. Bolje je pripremiti se za razgovor. Nije loše da pročitaš sve što si ti pisao i sve što sam ja pisao.
Elem,
-ti si napisao da je sve odobreno i kontrolisano od stane vlasnika autorskih prava, Francuza.
ja sam opominjao da, najverovatnije, iz perspektive ozbiljnih ljudi delujemo najmanje neozbiljno, najpre smešno.
-ti si se mesijanski pojavio da pokreneš brevet u Srbiji.
ja sam pomislio da je to veliki posao i predložio sam ti da se osloniš na raštrkane i istovremeno sveprisutne kolege bicikliste, ne bez kapaciteta, ponudio sam da organizujem kontrolnu tačku u Novom Sadu. Odbio si, imaš ovaj deo na PP-u. Posle 200k ispostavilo se da je prve dve tačke organizovao Srđan i njegov prijatelj i njegova ćerka jesu bili po onom vremenu tamo gde je rečeno da će biti. Tvoj prijatelj je volšebno nestao i ostavio nam pljeskavice.
-ti si brevet postavio kao monolit, sa tačno definisanom trasom, sa definisanim polaskom, vremenom i kontrolnim tačkama, u saradnji sa vlasnikom autorskih prava. Takođe si ti počeo da krnjiš monolit menjajući datum, polazak, trasu. Tebi je 300k predozirano pa si rešio da je menjaš.
ja sam te pitao kako to, a kad je već tako predložio sam da koristimo više dnevnog svetla na 300k. I samo to.

Treba da ti objasnim šta će mi trasa unapred. Treba da nađem karte, treba da kopiram delove kroz koje ću voziti, treba da stvorim sebi nekakvu putnu knjigu jer mi tvoja nije bila od koristi na 200k iako nisam znao svega nekih četvrtinu puta. Zato što to mogu da uradim ranije ostaje mi nada da mogu da prođem kao kornjača iz basne o kornjači i zecu.
Druga stvar je što nekako od početka stoji da imam pravo da znam trasu pa je zato valjda i objavljena.
Ne znam da li si obavezan da mi izađeš u susret i da mi trasu kroz BGD daš kroz spisak uluca kojima treba ići. To sam te onako, ljudski zamolio, ne kao vlasnik definisanih prava učesnika breveta. Utešio si me da ćemo kroz BGD voziti u grupi, a potom i o tome, a i o bilo čemu što ima smisla i što je od koristi, muk.
I sad smo izgleda stigli do prave podele uloga. Delimo se na vlasnika tajne, Velikog majstora lože i Goje nad kojima se vrši tajna. Drugim rečima, mi smo pavijani družbenici, a vlasnici autorskih prava. Francuzi, su budale. I svi smo samo čekali Velikog majsora lože, ups, možda i Velikog arhitektu svemira.

Da za sada rezimiramo.
-treba mi trasa, dobra mi je i stara, nerevidirana
-treba mi vreme polaska, može nepromenjeno
-trba mi mesto polaska
-treba mi visina startnine i način i vreme plaćanja
sve to javno, a u maniru evropskog hoh-protokola može i mejlom potom.

Da ne ostanem gluv, slažem se da ljudi rade. Sem prirodno bogatih, naravno. Nisam.

Evo sve ovo sam pričao o brevetu. Prevashodno o 300k. Neće mi biti teško da te do srede podsećam šta mi treba za taj brevet. Od četvrtka ću tek početi da se bavim organizacijom-torom. Nemam ideju da mi je potrebno da živim sa ovom emocijom, no često ljudi ne mogu da biraju kad će neko da ih pravi majmunuma.
Biće pošteno. Pošteno je i puj-pike ne važi ako je tako.
Što se Hrvatske, Slovenije, Bugarske tiče već imaš jedno učešće u gorivu. Ove godine me je postojanje ovog iznenadilo, već sledeće neće. A ti si mi ovo osvetlio. pa ima li osobe sa kojom bi pre na neki bevet do tebe.
Svakako se vidimo na 300k, da vozikamo, a ispričaćemo se ranije, evo.
Pozz
  • 0
. . . kašika drvena jedna. Jedna.

#60 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 04 April 2011 - 02:19 AM

-ti si napisao da je sve odobreno i kontrolisano od stane vlasnika autorskih prava, Francuza.
ja sam opominjao da, najverovatnije, iz perspektive ozbiljnih ljudi delujemo najmanje neozbiljno, najpre smešno.
-ti si se mesijanski pojavio da pokreneš brevet u Srbiji.


Mesijanski ?? Sta god :roll:

Iz perspektive ozbiljnih ljudi(njih) deujemo kao pocetnici. Pa jos i pocetnici koji su u zadnji cas pokrenuli planiranje breveta za ovu godinu,
a da ne pominjem kako ne nismo u Kaliforniji, i da je od kada je sa njima pocet razgovor, do pre meces dana na svim nasim trasama vladao sneg i led. Motorne sanke nazalost nemam, a ni neki skener koji mi prikazuje sta se ispod tog snega i leda nalazi.

Svi ostali koji brevete organizuju bar nekoliko godina unazad, imaju vec definisane trase,
i iste su identicne iz godine u godinu, i oni su prelezali te decije bolesti kojima se mi sad ovde bavimo.


ja sam pomislio da je to veliki posao i predložio sam ti da se osloniš na raštrkane i istovremeno sveprisutne kolege bicikliste, ne bez kapaciteta, ponudio sam da organizujem kontrolnu tačku u Novom Sadu. Odbio si, imaš ovaj deo na PP-u. Posle 200k ispostavilo se da je prve dve tačke organizovao Srđan i njegov prijatelj i njegova ćerka jesu bili po onom vremenu tamo gde je rečeno da će biti. Tvoj prijatelj je volšebno nestao i ostavio nam pljeskavice.


A time si hteo da kazes tacno sta ? Da imam lose prijatelje ? Ili sta, ne razumem.

-ti si brevet postavio kao monolit, sa tačno definisanom trasom, sa definisanim polaskom, vremenom i kontrolnim tačkama, u saradnji sa vlasnikom autorskih prava. Takođe si ti počeo da krnjiš monolit menjajući datum, polazak, trasu. Tebi je 300k predozirano pa si rešio da je menjaš.


Jaoj Bur, kakav crni monolit .. trasa je osmisljena na mapi, po principu "evo tamo je lepa trasa, ili tamo je sigurno lepa trasa, hade tuda da vozimo"
I nesporno je da je lepa, pogotovo njen deo koji ce mo morati za zrtvujemo, i ostavimo za neke buduce dana kada i u te krajeve stigne civilizacija, asfalt, znakovi ..
Taj mali procenat rase koji mi je bio nepoznat ispostavio sa da nikako nije za "brevet upotrebu"
iz prostog razloga da je put jako los, a na jednom mestu ga i nema(umesto puta prasnjavi makadam od 15km), nasuprot tome sta tvrdi vecina mapa.

Predozirano meni ? Da samo mislim na sebe, ovu diskusiju ne bi smo uopste vodili ..
Dakle prvenstveno se menja zbog lose asfaltne(ili ne postojanja) podloge, i uglavnom zato sto vecina vas NEMA svetla sa kojima mode da vidi gde ide pri brzini vecoj od 15km/h
a bas tamo gde bi trebalo ici brze kako bi se koliko toliko popravila prosecna brzina i stiglo na vreme,
tamo se nacrtao veoma los put, i na kraju kao slag na tortu, 15km puta koji navodno postoji kao glavniji reginalni pravac, ne postoji !
Dakle sa Suvobora se nikako asfaltom ne mozemo prebaciti na uspon ka Divcibarama,
a da to nije preko Mionice. A inace tu gde stvari postaju lose i levo nema asfalta, ostatak "asfalta" koji ide pravo na Mionicu sam biciklom prosao sad i nikad vise. I to u sred belog dana, mogu da zamislim kako bi bilo kom od nas to izgledalo po mraku, ili po mraku koji ce vam pasti na oci posle 200km pogibije u planinama ..

ja sam te pitao kako to, a kad je već tako predložio sam da koristimo više dnevnog svetla na 300k. I samo to.


Dnevno svetlo je super stvar. Jedina mu je mana sto ga nema tih 20 sati koliko traje brevet.
A inace je dnevno svetlo VEOMA sporedna stvar u planiranju breveta.
Ako moze da se kakva zeznuta deonica odveze po dnevnom svetlu - super. Ako ne moze, nikom nista.
Racunam da vecinu nece boleti ako start pomerimo sat vremena ranije, pa da bude u 8.

Voleo bih da za dnevne svetlosti prodjemo spust do Valjeva.
Kilometar je 240ti. Pri minimalnoj prosecnoj od 15km/h to je 16 sati. Znaci da krenemo u 4:00 ? Ili jos bolje u 3:00 ? Kako da ne ..
Oni nesto brzi, koji isprosece 20km/h ili vise, ce uspeti za dana da se spuste pred Valjevo.

Dakle kako kod obrnemo i okrenemo od Valjeva pada mrak, pa sve da krenemo u 4 ujutru.
Verujem da ce vecini u to vreme biti dosta svega, i pitace se sta im je to uopste sve trabalo,
i ne bih na to sve jos dodavao los i neobelezen put, sa velikim mogucnostima da se i sa ne znam kakvim mapama, prosto zagubite negde.

Veceras sam prevezao 370km, na skuteru, po ovoj hladnoci vecernjo/nocnoj i vrati se u 2:30 posle ponoci, da pokusam da nadjem to parce puta izmedju uspona na Divcibara, i puta sa Suvobora,
i nasao sam ga - zaista postoji, i to prilicno solidan - makadam. Super za mtb za kramponkama!
Ali nesto se ne secam da se ovo sve zove "mtb izazov 300" a ni da se neko pojavio na mtb-u sa kramponkama na 200k, te racunam da nema bas zainteresovanih za lomatanje po makadamu 15ak kilometara.

Tamo sam dosao preko Obrenovca i Uba - boze me sacuvaj !! Osim krace deonice pre i posle Uba,
sve je ostalo u dobrom starom stanju raspadanja.
Od Uba do Slovca jos boze pomozi, ali od Obrenovca do Uba, to nije ni za voznju po danu,
osim ako niste turisti, pa imate jak bicikl, debele gume i zivce, i bas vam se negde ne zuri,
a i ne bojite se da se vas pokupiti neki auto kad i jedno i drugo budete izbegavali rupe i zakrpe ..

Za kraj sam ostavio onaj alternativni pravac iz Lazarevca, preko V.Crljena, Beljine i Barajeva.
Do V.Crljena sasvim solidan put, ti i tamo malo losiji, ali nista strano.
Lep velik znak, kaze desno do Barajeva 17km - odlicno ima i znakova/putokaza!
Prodjem znak toliko kolko je rekao, i nekako rasksnicu bas i ne vidim.
Desno neki prelaz preko pruge, i nesto sto lici na ulazak u neku fabriku ili sta je vec.
Spazim autobusko stajaliste odmah pored tog ulaza u fabriku, reko mora biti da je to sokace pored taj put sto reklamiraju.
Na stajalistu tri matorca sede, valjda cekaju autobus.Zastanem da pitam, ipak znaju oni bolje i od mene i od GPS-a
Kazu da da, samo pravo!
Zavrnem za prvu krivinu a iza nje ganc nov gladak asfalt, ulicna svetla - milina !
Rekose ovi pravo, deluje to kao ozbiljan put i odvrnem ja gas malo .. nisam se posteno ni naodvrtao, iza jedog prevojcica put se opasno suzava, i kako redje preko cuprije postaje neki ruznjihavi uski put bez ijedne linije.
Zastnem, izvadim gps i pogledam sta kaze - kaze po treku koji sam iscrtao uz pomoc google satelistkih snimaka (posto ni na jednoj mapi tu puta nema nikakvog osim poljskog/kolskog)
promasio sam skretanje za par stotina metara.
Mislim se i neznam sta da radim. Nikakvo raskrsnicu niti skretanje nisam primetio,
al jade mozda sam se zaneo za tim odvrtanjem gasa ..
Al veliki zuti znak nema sanse da sam promasio, da je bilo kakvo skretanje.
Mislim se, i reko nisu valjda ona trojica ludi, a nisu delovali ni pijani, rekose samo pravo tim putem.
Nastavim ja pravo, jer po karti moze biti i druga opcija od te originalno zacrtane.
Stignem u prvo selo (nema znaka kako se zove, a ni drugih znakova) i kod "spomenika"
pod zavrce levo, bas vidno, i sa rizlom na cosku, znaci svi tu skrecu levo ..
Skrenem i ja, i to je taj pravac, moze i tuda da se izbije na Beljinu.
Poce uzasno los asfalt .. ajde reko desava se .. kad eto ti ga opet smanjenje sirine.
Ne mos bicikl i auto da se mimoidju a da jedan od njih ne stane !
Uzbrdo da strmije ne mos biti, a vidim da je asfalt samo po dva kolotraga koji su razgnuli svu ti rizlu oz zmiskog "soljenja" - u zivotu nisam vide nesto tako.
Posle dva tri racvanja, bez ikakvih znakova naravno, stizem u cor sokak.
Reko jebes ovo, to definitivno nije nacin da se izbije na Barajevo, pa ni sokacima kroz vinograde.
Okrenem i vratim se na onaj konkretiji put, reko ajde nakog cu pitati (ako uopste ima budne duse)
Krenem da se vracam odakle sam dosao, i posto nema nigde nikog, ajde reko kakva kola ako naidzu pitacu za put.
Ide WV kombi, stanem, upalim migavac, blicam, i masem rukom da uspori/zaustavi se.
Oladi me covek kao da ne postojim ! i prodje .. sto su ovde u ovoj sumadiji ljubaaaazni ! #-o
Krenem dalje kad eto jos jedan auto! Audi ! Reko ovaj tek nema sanse da stane ..
Ponovim proceduru, kad stade mladji momak. Pitam mozeli se ovuda za Barajevo,
bojazljivo rece moze, i objasnio bi mi on, al kaze bolje da batalim po mraku cu se sigurno zagubiti,
nego da se ja vratim odakle sam dosao, i videcu tamo skretanje za Sokolicu, ili tako nesto,
ima znak ne mogu promasiti.
Vratim se ja, i to tamo na onaj lep i osvetljen put sto je bio.
Stvarno znak majku mu, jos i pise i Barajevo ! Malo je dal prljav dal sta, nije bas da upada u oci i reflektuje, al ajd bar je tu,
za razliku od njegovog para koji je trebalo da bude i iz drugog pravca,
oz kojeg sam originalno i dosao.
Produzim dalje da proverim ima li znaka - jok, ni traga da je ikada bio .. mislim ko se jos ovuda osim lokalaca smuca - a oni jelte znaju gde treba skrenuti.
Skrenem tu, asfalt onako, nije da je los, al moze biti i bolji.Linije ili neceg slicnog naravno ni za lek.
Posle kraceg ravnog dela udari ostru uzbrdo, ali ne za dugo.Onda malo talasa, i izbijem na selo, cak ima i znak, bese Sokolovica ili kako vec.
Prodjem to, daj sledece selo, table nema .. racvanje puta, apsolutno nejasno koji je glavni, ako ga uopste ima.
Izvadim gps i ovaj put resim da pratim trek pa makar pokazivao i preko oranja.
Krenem tom naizgled sporednom ulicom(na njoj stop znak kad se ukljucuje na ovaj kojim sam dosao)
i posle brdasceta izbijem na neki put koji se pojavio sa desne strane, bog te pita odakle.
I tako posle par tih "nemam pojma gde da skrenem" raskrsnica stigoh u Beljinu.
Odatle odma olicno svetlo, narandzasto lepo, i nov gladak asfalt, sa sve linijom u sredini i znakovima svim !
Naravno gde je dobra asfalt tu je i uzbrdo, i to opasno uzbrdo do Barajeva.
U Barajevo se tja dobar asfalt zavrsava, i krece strmo nizbrdo, u "centar"
Po mnostvu ranji i koje cega vidi se da je ozbiljna "varos"
Taman sam ozedneo, i sve cekam kakvu trafiku, prodavnicu, da kupim sokic,
a i rezerva se upalila, valjalo bi goriva nasuti, potrosih gomilu lutajuci po onim vinogradima ..
Prodavnica kolko volis ! i pekara vise komada ! i supermarket ! Ali sve geshlosen i to odavno !!
Ajd reko prezivecu nekako, a i reko ima goriva sigurno do izlaska na Ibarsku, a tamo znam na raskrscu ima dve NIS pumpe, sigurno imaju svega, i goriva i vode i pica i grickalica.
Pri izlasku iz barajeva paznju mi privuce benzinska pumpa malo sa puta desno.
Zastanem, pogledam oni veliku tablu sto na nju mecu cene goriva, i vidim pise 0-24
Okrenem, skrenem i na pumpu.Radi ! Pumpadziju sam skoro probudio, i pita da nije hladno za skuter - kazem ma jook,obucem se ja ;)
Napunim goriva, al soka mrsav izbor, a ja ocu bas "moj"
Ajde reko sigurno tamo gore na NISu imaju.
Inace oz Barajeva uspon prilicno jebitacan, i nimalo kratak, a asfalt prilicno los.
Inace zaboravih da pomenem tamo ranije, kao po pravili gde bi trebali nizbrdo da jurnemo biciklima, tu los asfalt,zakrpe,rupe,ulegnuca ..
Domognem se ibarske, na pumpu, kad ono trt milojka! Radno vreme od 8-20 !!!??? wtf !? alo bre, ibarska, DVE pumpe jedna naspram druge! i obe zatvorene ..
Na ibarskoj zivih dusa koliko i u Barajevu. A bilo je par sto su sisli za poslednjeg autobusa iz grada.
Oko 1 sat posle ponoci, ibarska pusta potpuno .. pijaniih nisam primetio, poginulih takodje

Sve u svemu - ova obilaznica definitivno odpada, (zagubio sam se i sa gsp-om) bar za 300k jer ce se vecina tamo pogubiti pa sve da stavim svetlece strelice na skretanjima.
A da ne pominjem da ima tri uspona, jedan za glavu vislji i strmiji od predhodnog.
Uz odpadanje varijante preko Uba, jedino sta ostaje je originalna zamisao - ibarska.
Od Lazarevca do skretanja za Veliku Mostanicu, kuda smo inace u subotu vozili nas cetvorica sto smo udarili 175km po Sumadiji.
Sa Ibrske sve spust, nov asfalt sa linijama, i izbija na Ostruznicu, odakle lagano praznim starim obrenovackim drumom do Ade.
Sorry momci,ali stvarno druge opcija nema,pored sve moje dobre volje da se to malo ibarske izbegne,
cak i te puste u sred noci.



Treba da ti objasnim šta će mi trasa unapred. Treba da nađem karte, treba da kopiram delove kroz koje ću voziti, treba da stvorim sebi nekakvu putnu knjigu jer mi tvoja nije bila od koristi na 200k iako nisam znao svega nekih četvrtinu puta. Zato što to mogu da uradim ranije ostaje mi nada da mogu da prođem kao kornjača iz basne o kornjači i zecu.



Trazli ste - gledajte ;)
Konacna trasa: http://www.mapmyride...s/view/30865172



Ne znam da li si obavezan da mi izađeš u susret i da mi trasu kroz BGD daš kroz spisak uluca kojima treba ići. To sam te onako, ljudski zamolio, ne kao vlasnik definisanih prava učesnika breveta. Utešio si me da ćemo kroz BGD voziti u grupi, a potom i o tome, a i o bilo čemu što ima smisla i što je od koristi, muk.


A sta je vredelo da ti objasnjavam kad jos konacne trase nije bilo.
Sad je ima, pa ce u putni list biti upisani nazvi ulica, kao i oznake na putokazima ka kojim treba skrenuti(gde ih ima)

Inace ako se na mapi zumira, mozes i sam da vidis nazive ulica.Jednostavniji izlazak iz Beograda na tu stranu ne bih rekao da postoji.




I sad smo izgleda stigli do prave podele uloga. Delimo se na vlasnika tajne, Velikog majstora lože i Goje nad kojima se vrši tajna. Drugim rečima, mi smo pavijani družbenici, a vlasnici autorskih prava. Francuzi, su budale. I svi smo samo čekali Velikog majsora lože, ups, možda i Velikog arhitektu svemira.


Sad bih citirao moju omiljenu recenicu iz Radovana 3. ali odolecu .. 8)


Da za sada rezimiramo.
-treba mi trasa, dobra mi je i stara, nerevidirana
-treba mi vreme polaska, može nepromenjeno
-trba mi mesto polaska
-treba mi visina startnine i način i vreme plaćanja
sve to javno, a u maniru evropskog hoh-protokola može i mejlom potom.


Stara trasa ti ne treba, nije vozljiva u potpunosti.

Vreme polaska 8:00

mesto polaska vidljivo na mapi, a slovima: izlazak sa parkinga(parking servisa) i generalni izlazak sa Ade Ciganlije,oma pored semafora.
Automobili se mogu ostaviti ili na tom platnom parkingu, ili malo dalje za dz.
Za detalje cene parkiranja i sve to su jos proveriti.

Visina startnine 500 dinara, gotovina na startu.

Sad izvinte, odoh malo da prilegnem, jerbo u 7 treba ustati, novi radna nedelja je ..


Pozzz
  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika