Randonneurs Srbija - 300k brevet 16. April 2011
#1
Postavljeno 20 March 2011 - 09:28 PM
Utisci se jucerasnjeg breveta se jos nisu ni slegli, a evo vec o narednom ..
Posto se jedan ucesnik jos jutros prijavio za 300k, reko da odmah otvorim novu temu gde ce se diskutovati o 300k !
Dakle startni broj 1. Spasoje Spasojevic =D> =D>
Pozdrav
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#2
Postavljeno 20 March 2011 - 09:47 PM
2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com
#3
Postavljeno 20 March 2011 - 11:30 PM
Nekako je ta strana Ripanj, Mladenovac, Topola, Milanovac mirna.
I ono što si pomenuo, istina je da ne volimo voziti po mraku, a nisam ni jedini...
#4
Postavljeno 20 March 2011 - 11:42 PM
Ne bi bilo loše da se vratimo istom rutom, tj da ovaj Brevet ne bude kružni. Mislim, ko te pita za pejzaž kad se vraćamo po mraku .
Eee, ali zvezdana noc nije svuda ista
Salu na stranu, istina ziva da je taj pravac dosta miran.
Hajde da cujemo predloge ostalih sta o tome misle, samo navalite!
pozz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#6
Postavljeno 21 March 2011 - 01:06 AM
Pozz
ps
SPASA
#8
Postavljeno 21 March 2011 - 08:55 AM
U NS sam nešto blenuo u Spens a ekipa zakoči na pešačkom,zakočim i ja naglo te se neiskočah na vreme i preturim se u stranu i sad me boli koleno
2010:5050 km 2012:4003 km 2014:1671 km 2016:3492 km 2018:0896 km 2020:0000 km
2011:6755 km 2013:1851 km 2015:2294 km 2017:2110 km 2019:0495 km 2021:0000 km
#9
Postavljeno 21 March 2011 - 09:20 AM
te se neiskočah na vreme i preturim se u stranu i sad me boli koleno
Uhh.. To je moj najgori strah vezan za neiskopchavanje. Da se tako povredim i da me to skine sa bajka narednih nekoliko nedelja. Eh, prokleta kolena..
Tomorrow, never.
#10
Postavljeno 21 March 2011 - 09:37 AM
Za prvi put pedale podešiš na najmanje zatezanje, i odeš na nekakav sportski teren, i vježbaš...
Prvih pola sata ti je malo neobično, nesigurnost polako nestaje, i odjednom se zapitaš kako se moglo voziti bez SPD-a.
Možda je jedan od ključih stvari ne razmišljati o otkopčavanju. Nekako mi se sve to podsvjesno dešava. Doduše, treba par dana voziti da se prilagodiš...
2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com
#11
Postavljeno 23 March 2011 - 01:14 PM
Može i najcrnji mrak samo da nema kiše u kombinaciji sa vetrom
U NS sam nešto blenuo u Spens a ekipa zakoči na pešačkom,zakočim i ja naglo te se neiskočah na vreme i preturim se u stranu i sad me boli koleno
Šta ti bi? ES-PI-DI?
Ja sam prvi dan pao, a posle drugog pada i hematoma na grudnom košu, podesio zatezanje na minimum.
#12
Postavljeno 26 March 2011 - 06:28 PM
Evo ja stigoh u Gornji Milanovac pre jedno sat vremena.
Vreme je bilo super, tu i tamo neki oblacic da mi pomogne i zakloni od sunca, mene koji sam OPET zaboravio kremu za suncanje.
Da, vec je potrebna, cak i kroz te oblacice sunce je uspelo da me zacrveni primetno.
Temperatura je oko Mladenovca bila citavih 24 stepena! (cajger) a kako je popodne odmicalo i kako sam zasao u visine i senku spustila se do nekih 16 na Rudniku.
Nisam jos ni stigao do pravih planina, a vec mi je uspona dosta za moje neutrenirane noge
Uspona sam nakupio 1266 metara do sada, ako je verovati barometarskom visinomeru mog cajgera.
Sve do uspona na Rudnik je uglavnom limunada, a onda pocinje igranka
Malo iz Topole zagreja vas poneki 6% a drzi se uglavnom 2-3%, a kasnije ima nebrojeno "nizbrdnih uzbrdica", uspon malo popusti, lako bi ste rekli da je krenulo nizbrdo, al cajger i noge to ne potvrdjuju
Kada vam je vec toga dosta, onda tek pocinje prava zabava kad udara na kratko i do 10 i 14% jos i pre serpentina u samom mestu Rudnik.
Zustavih se na prevoju da se obucem za spust, i tamo cajger pokaza visinu od 666 metara !?
Za cas sam se stvorio na Ibarskoj, koja je sve do Gornjeg Milanovca bila prilicno pusta, tek tu i tamo koja kolonica vozila, obicno iza kamiona.
Inace zamalo da izgubim gumu/tocak/glavu na nekom mosticu odmah kako pocne spust Ibarskom !
Spojka mosta od gume je totalno dezintegrisana na toj strani kolovoza, i vase gume docekuje zjapeca rupa sa metalnim delovima unutra, koji zvece svaki put kad auto preko njih predje.
Znaci ta metalna sina ili sta je vec, i ivica joj obijena od guma pa malo zaobljena, gde nije potpuno raspadnuta to jeste .. srbija ..
Sreca pa sam naslutio sta me ceka, pa sam dobrano usporio, ali ipak nisam ubo mesto gde nema zjapece rupe i na zvuk "tup" po prednjoj gumi obli me hladan znoj i samo sam cekao ono poznato ssshhhhhh da usledi, ali na srecu nista od toga nije bilo
Nocas spavam tu u blizini, pa me sutra ceka jos veci pakao i onaj uspon prve kategorije (UCI ranking)
10km 7% uspon na Divcibare.Posle je sve nizbrdo ..
Samo ka pomislim da mi je danas na pocetku kroz klavu prolazila misao "a da ja udarim svih 230km pa sam u Valjevu posle ponoci, a u 5 ujutru ima Beovoz za BG" .. pa ja nisam normalan ako sam mislio da to mogu da izvedem!
U ravnici nedostatak treninga se prasta, ali uvde po sumama i gorama nikako!
Nisam siguran tacno kad smo krenuli sa Ade, ali mislim da je bilo vec posle 9:30
sto jedva ukupnu prosecnu brzinu dovodi na onaj mimum od 15km/h
Jeste da sam kulirao u Mladonovcu klopajuci, i da sam kulirao u Topoli ispod prodavnice, a i na jednoj klupi u sred onih nizrbnih uzbrdica .. tako da ako mislim da zavrsim ovih 300k ili moram ozbiljno da popravim formu i to odmah, ili da racunam voznju bez stajanja i kuliranja gde god ..
Videcu kako koliko visinski ispada sutrasnji dan, pa mozda da korigujem trasu, al sve nesto nema gde ako se ide u ovaj kraj ..
Jes da je to sjajan trening za brdovitu francusku, al nekako bih pre voleo da zavrsim kvalifikacije a ne da preterujem sa treningom
A do Avgusta ce se vec foma nakupiti sama ..
Pozdrav od poginulog u brdima!
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#14
Postavljeno 26 March 2011 - 06:58 PM
Samo polako, izguraćeš ti to
Žao mi je što nisam s vama mogao, ali danas celi dan temperature 38-39, a onda pod hladan tuš i tako na smenu
Nego, neko je pomenuo da se Brevet 300 obrne u kontra smeru, mislim da to i nije tako loša ideja, čak šta više, odlična! Ali opet, na terenu si pa prouči.
Aj pa nek ti je sa srećom sutra
#16
Postavljeno 26 March 2011 - 07:43 PM
#17
Postavljeno 26 March 2011 - 08:06 PM
Ako me MapSource ne laže, ti si prešao oko 120 km, što je malkice više od trećine ukupnog puta... baš ne ohrabruje . Možda je staza, za prvi put, ipak malo preambiciozna...
Za mene licno, u ovako losoj formi svakako jeste
Obrtanje smera je valjda Bur pominjao, ali za 400k koliko sam shvatio.
No u slucaju 300k, trase kakva je trenutno, to je definitivno losa ideja, jer se ovako bar posle Divcibara nizbrdo a jasnije prilicno ravno, za razliku od poteza od Topole i Mladenovca ako se obrne,
a sve cuke su manje vise isto strme s obe strane.
Nista, procackacu po mapi da vidim kakve su opcije za izmene.
Sto se tice mtb-a nemam pojma, nekako nisam zagledao ko je sta vozio.
Ko je vozio mtb neka se javi Ali ja bih rekao da nema mnoog razlike izmedju specijalke i dobro opremljenog mtb-a sa tankim gumama.
Na brevetima je vazna prosecna brzina, a ona nije visoka, a vazna je udobnost, a bar meni je mtb mnogo udobniji nego specijalka.
Takodje za brevet, pogotovo za onaj za koji najavljuju kisu najbitniji su blatobrani,
sto su cini mi se svi specijalci od reda zaboravili ..
pozzz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#18
Postavljeno 27 March 2011 - 07:21 PM
Zvuci ambiciozno
Jel ima neko podatak koliko je ljudi na mtb-u vozilo prvi brevet ?
I koliko od ucesnika na mtb-u je isti zavrsilo ?
Ne znam tačno, ali bilo je dosta MTB-a. No Vlada Stanar je vozio MTB i pocepao 200k.
Pozz
#19
Postavljeno 27 March 2011 - 07:37 PM
24h-20h je4h. 4h:2 je 2h. 0+2=2, 0-2=22
Ako se krene u dva noću na cilju je 22h. A planine su u srednjem delu.
?
Pozz
#20
Postavljeno 27 March 2011 - 07:51 PM
Mislim se o ovom Burovom predlogu...zanimljiva ideja, svi bi bili na početku uglavnom u grupi a time smo i vidljiviji.
Nego mi pade na pamet, možda će se neki koji će po prvi put voziti toliko parče i po mraku, uplašiti starta u 02:00, zvuči jezivo, mada sa trenutnim stanjem početka starta isto će doći kasno, verovatno....ali da im to ne kažemo
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika