Randonneurs Srbija - 300k brevet 16. April 2011
#21
Posted 27 March 2011 - 11:20 PM
No moram ponoviti da su (prava)svetla osnovna osnova rando voznje.
Inace evo vratih se iz izvidnice, i preziveo sam
No kako sam kasno ustao, a jos se zeznem i ne pomerim sat na telefonu/budilniku
sto je uz jutarnje otezanje rezultiralo dosta kasnim starom, pa sam resio da batalim uspon na Divcibare,
jer nisam bio siguran da bih stigao do 19h da uhvatim Beovoz u Valjevu.
A reko ionako uspon znam iz perspektive motornih vozila, i sa njima je jasno da je uspon zaista ozbiljan.
Jedino nepoznato ostaje tacan uspon u dobijenim metrima, ali racunam da sve i da mape omase, odprilike mi je jasno koji je to procenat.
Videcu sutra oko korigovanja rute. Zaista je veoma brdovito, i bojim se bi i oni najpripremljeniji bili na granici da zavrse u vremenu.
Nas bez trenazera i sa malo kilometara i da ne spominjem ..
Sa Suvobora sam se spustio pravo do Mionice, i ono sto oni tamo na jednom delu zovu put, e svaka im cast ..
I onda naravno cim se pojavio na jednom mestu kamenolom, odma je na istom mestu nikao i sveze polozen asfalt, max od proslog leta. Kanda su bili kakvi lokalni izbori, pa su udarli crnu siroku straftu sve sa ivicnjacima,
ali nekako nisu stigli da udare i linije, stubice, ili bar znakove .. valjda nisu pobedili .. picim nizbrdo 50 i odjednom lakat krivina bez ikakvog nagovestaja! i naravno sakrivena melenim prevojem pre krivine, pa se ne vidi kuda asfalt dalje ide .. na jednom mestu mnogo pre toga, idem i vidim neka drvena tabla, i masnom farbom napisano "odron pazi". Sta ? Sa leve strane stencuga visoka i strma, reko mora da odatle nesto pada cesto. Kad ono JOK! sa desne strane oma iza znaka, kako put ide liticom odvaljeno parce puta i ispod tog parceta provalija ! (koji su u vestom pokusaju da zaustave odron iskipovali par tona smeca kojekakvog)
Inace na tom gorepomenutom lepom novom asfaltu zaletim se opet posle te krivine, i sledi onako siroka leva krivina, skor pregledna i na zalomu krece blago uzbrdo.
Na SRED krivine ISPRANO/DEZINTEGRISANO parce asfalta duzine bar 2 metra, i sirine celog puta,
sa pride ostrom i visokom ivicom visine prosecnog ivicnjaka izmedju ispranog dela od crvene zemlje i asfalta.
A pred tim, a ni posle NI JEDAN JEBENI NAGOVESTAJ TOGA, znak, masna krpa, zabodena grana ko sto kod nas metu u sahtu kad cigani ukradu .. jebeno nista, niko prstom da mrdne ..
Znaci dzip da naleti na to ode tocak/guma/glava a ne biciklista ..
Ima jedno bar 10km loseg, a pola od toga u aspolutno raspadnutom stanju.
Ne raspadnuto na nacin na koji je to Partizanski put na onom losem potezu, ali iako raspadnuto na drugaciji nacin, ipak nije za specijalku i tanke gume, a o noci i da ne pricam, pa ne znam kako svetlo da se ima .. nije da ne moze da se prodje, ali kosta jako puno prosecne brzine koju upravo tu treba nadoknaditi posle uspona.
Tako da ta opcija kojoj sam se nadao kao skracivanje i obilazenje Divcibara definitivno odpada..
Sutra vatam mapu u ruke da vidim kako to da se resi, a da se ukupan uspon smanji.
POzzzz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#22
Posted 27 March 2011 - 11:28 PM
A da ti to nekako okreneš da se sve oko Fruške dešava, pa malo prema Vršcu, malo prema Somboru, malo prema Šapcu i Loznici, Mitrovica ova-ona i eto ti i tristo i četirsto i koliko god treba...Sutra vatam mapu u ruke da vidim kako to da se resi, a da se ukupan uspon smanji.
#24
Posted 28 March 2011 - 06:02 AM
=D>
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#27
Posted 28 March 2011 - 11:02 AM
=D> Moj okrug, odmah bih se prijavili cura i ja da odvozamo deo puta.Pancevo-Sefkerin-Baranda-Sakule-Perlez-Ecka-Zrenjanin-Novi Becej-Becej-Ada-Mol-Senta-Mokrin-Kikinda-Rusko Selo-Banatski Dvor-Secanj-Plandiste-Vrsac-Uljma-onda uspon prve kategorije na Zagajicko brdo -zatalasala Pescara-Mramorak-Dolovo-Pancevo
=D>
#28
Posted 28 March 2011 - 01:43 PM
Ovaj potez Breveta 300 je odličan i prelep. Dok se nisam doselio u BG i upoznao taj kraj, nisam ni sanjao da je tu tako lepo i da se čovek može tako lepo nauživati u prirodi i naravno sve to na bajku
#30
Posted 28 March 2011 - 05:49 PM
'Ajde da mapa bude samo orijentir a ne preka potreba...
Bez preke potrebe ulaziti u gradove a jos manje kruziti po gradu.
Mapa da se uradi "ljudski" a ne kao prosli put http://www.dodaj.rs/...5KmP/brevet.jpg
Pad "ljudski" mislim da bude pregledna i razumljiva, a ne kao na proslom brevetu da gatam,bacam pasulj i razmisljam da li je na 75,6 desno,levo pa pravo i onda na 81,2 desno,pa desno,pa onda levo ...UH,ok je kilometraza ali gde su nazivi ulica,neka lako uocljiva karakteristika puta(zgrada,drvo,spomenik),i neka fotka bi bila dobrodosla.
'Ajde da ovaj put postoji kontrola...
Prva kontrola ok.Kontroler sacekao kraj puta,kada nas je ugledao izasao ispred nas i obavio korektno pos'o.
Druga kontrola i pocinje ceskanje po glavi,da li je na mostu,ispod mosta... Kontroler(ka) stoji deset metara od nas i posle par minuta shvatimo "aaa,to je kontrola" a ona izjavljuje "Nisam vas videla" i ako smo mogli doci samo sa jedne strane.
Treca kontrola uslovljavanje i lazi...
Organizator veli da je kontrola ispred hamburgerije i ako neko zbog mraka i nevremena bude dosao "kasnije"(teze cekanje od voznje) da pazari nesto u hamburgeriji kao dokaz(to se naziva uslovljavanje), a prvi dvojac koji je stigao na trecu kontrolnu tacku nije zatekao kontrolore(to se naziva laz).
'Ajde da ovaj put kontrola bude na takvim mestima koja onemogucavaju mahinacije(menjanja i skracivanja predvidjene rute).
'Ajde da 300K bude bolji...
Sto se tice rute,izuzetno teska,zahtevna i opasna za vonju.
Pod opasna mislim na deo puta koji je preopterecen saobracajem,mislim na delove puta koji su u katastrofalnom stanju i mislim na spust sa Divcibara pod "ketajovima".
Da li je i koliko trasa 300K podlozna promenama?
https://youtube.com/@ionebike
#31
Posted 28 March 2011 - 07:28 PM
'Ajde da bude organizacije za razliku od 200K...
'Ajde da mapa bude samo orijentir a ne preka potreba...
Bez preke potrebe ulaziti u gradove a jos manje kruziti po gradu.
Mapa da se uradi "ljudski" a ne kao prosli put http://www.dodaj.rs/...5KmP/brevet.jpg
Pad "ljudski" mislim da bude pregledna i razumljiva, a ne kao na proslom brevetu da gatam,bacam pasulj i razmisljam da li je na 75,6 desno,levo pa pravo i onda na 81,2 desno,pa desno,pa onda levo ...UH,ok je kilometraza ali gde su nazivi ulica,neka lako uocljiva karakteristika puta(zgrada,drvo,spomenik),i neka fotka bi bila dobrodosla.
Kritika uvazena, i potpuno na mestu.
Sto se putnog lista tice, moglo je daleko bolje.Ja sam se oslonio na strelice, koje se na kraju nisu ni videle
Delimcinim prolaskom trase 300 sam video da na svakom ksretanju postoje znakovi,
pa dopunjavanje tim podatkom (prema cemu skrenuti) ce uz ancajnoj meri olaksati pracenje trase,
kao i to da trasa prati znacajnije puteve i pravce, bez ikakvog motanja kroz naseljena mesta osim neizbeznog prolaska kroz ista.
Izlazak i povratak u Beograd su jednostavniji da ne moze jednostavnije biti.
Kao i pre 200k breveta mapa u klasicnom smislu ce biti dostupna na MapMyRide.com odakle mozete skinuti gps trek, odstampati mapu ili njene pojedine delove, i svasta nesto .. pripremiti sami sta vam najvise odgovara, jer je suludo da organizator to sve sredjuje, a na kraju lik vozi sa gps-om i nista osim toga mu nije potrebno (dakle bacen novac i nepotrebno vislja startnina)
'Ajde da ovaj put postoji kontrola...
Treca kontrola uslovljavanje i lazi...
Uslovljavanje ? Pa dobro, u nekom smislu da. Problem je sto sa lokalom nije dogovoreno da samo pisu vreme i lupe pecat, pa da sa fiskalnim nemamo nista (a ko pazari pazari)
no kako je osoblje koje je trebalo da kontrolise otkazalo u poslednji cas, nisam imao kad da to sa njima dogovorim.
Za u buduce cu tako dogovarati, u slucaju da nemamo osoblje.
Organizator veli da je kontrola ispred hamburgerije i ako neko zbog mraka i nevremena bude dosao "kasnije"(teze cekanje od voznje) da pazari nesto u hamburgeriji kao dokaz(to se naziva uslovljavanje), a prvi dvojac koji je stigao na trecu kontrolnu tacku nije zatekao kontrolore(to se naziva laz).
A da "laz" nije malo preteska rec ? Ne secam se da je bilo gde pisalo da ce kontrola biti ispred.
Pisalo je samo da ako nema kontrolora, da se uzme racun za pazar.Ko nije hteo nista iz tog lokala uzeo je zvaku iz trafike pored, i nikakav problem nije bio.
No, kao sto rekoh, tu praksu cu bataliti, posto vidim da nisu svi istom zadovoljni.
'Ajde da ovaj put kontrola bude na takvim mestima koja onemogucavaju mahinacije(menjanja i skracivanja predvidjene rute).
Svakako. Kao sto sam ranije rekao ja sam racunao na postenje ucesnika.Mozda sam pogresio.
Na zalost na kruznoj trasi nije moguce bas svuda te uslove obezbediti, pogotovo na tako kratkoj trasi
sa mnostvom puteva i levo i desno kojima moze da se skrati.
Kad kao na 300 precica ne postoji, osim peske preko planine, onda je mnogo lakse
Inace koliko vidim iako ACP preporucuje "tamo i nazad" kao idealnu trasu, nigde se jos nisam sreo sa takvom
Svi uglavnom prave kruzne trase, a kontrole nisu sprovodjene u praksu uz pomoc policije
Ako neko i vara, i prodje neuhvacen, ne znam kakve koristi od toga ima ?
Kako nas narod kaze "u lazi su kratke noge" te i sve da zavrsi celu seriju i ode na neki veci i ozbiljniji brevet,
kao sto je PBP, bilo kakva praksa tog tipa nece proci jer su kontrole stroge.
Inace PBP je veoma dobro organizovan, doduse i startnina je preko 100 eura po osobi (samo ucesce i parce poda u nekoh hali ako zelite da dremnete)
Sto se tice rute,izuzetno teska,zahtevna i opasna za vonju.
Pod opasna mislim na deo puta koji je preopterecen saobracajem,mislim na delove puta koji su u katastrofalnom stanju i mislim na spust sa Divcibara pod "ketajovima".
Da li je i koliko trasa 300K podlozna promenama?
Puteva preopterecenih saobracajem nema. Kao sto je vec pominjano najveci deo Ibarske ce se prelaziti u toku noci, kad malte ne nema zive duse.
Manje prometni u tom slucaju postoje, ali su i/ili brdoviti, u katastrofalnom stanju.
Trasa je podlozna promenama, i upravo iz tog razluga sam i subotu i nedelju proveo tamo na biciklu,
da vidim kako pojedini delovi koji mi nisu poznati u stvarnosti izgledaju.
Vecina trase je potpuno ok. Posle G.Milanovca ima "seoskog asfalta" sto znaci da na pojedinim mestima moze biti rupa,zakrpa, i da povrsina nije glatka ko staklo.
Nazalost zivimo u srbiji, i retko koji sporedni put je gladak.
Veoma lose parce na koje sam naisao trazeci precicu za eventualno skracivanje i izbegavanje penjanja na Divcibare, sa Suvobora direkt u Mionicu je bilo katastrofa. Danu jos boze pomozi, sa paznjom i zmanjenom brzinom svako ce proci,
ali smanjenje brzine je definitivno nesto sto nam ne treba, kao ni voznja po mraku po losem putu.
Dakle upravo zbog toga sam isao, da ako treba nesto menjam. Menjacu prvo zbog preterane kolicine uspona, a onda cu videti kuda i kojim putevima.
Sto se "ketajova" tice, vecina takvih svetala ne zadovoljava propise sto se minimalne jacine svetla tice.
Ja od vas necu zahtevati vise od toga, kao osnovnog "da te vide" svetla, ali ko sa takvim odluci da vozi, vozi na sopstvenu odgovornost (kao i ceo brevet uopste)
Sve sto ja mogu da ucinim da izaberem takvu trasu da sto se tog dela tice prodje najbezbolnije,
ali ipak nisam cudotvorac, i ne mogu svuda da ismislim gladak asfalt kad mi se tako prohte.
Dobri putevi ili ne - NABAVITE OZBILJNIJA SVETLA !Moze put da bude savrseno gladak,zaletis se a onda da nabasas na pregazenog kera na putu i da se preko njega slomis ko piiii, jer ga nisi video
Kod Jankovica B&M halogeno prednje svetlo (Lumotec Oval) za dinamu kosta 1400 dinara. El to mnogo ?
Ja ga posedujem i 17 luxa u obliku koji daje je sasvim dovoljno za bezbednu voznju po mracnim putevima.
Nije za jurcanje preko 30km/h pogotovo po putu koji se ne poznaje, ali za te pare ..
Nemate dinamu ? Ne zelite dinamu ? Povezete 5 AA baterija direkt na svetlo i sijace bar 4-5 sati ..
Kao sto treba imati (kakve-takve) blatobrane kada se najave moguci kisni uslovi,
tako treba imati i svetla kada se "najave" nocni uslovi.
A kao sto smo videli blatobrane skoro niko nije imao ..
Ja sam vozio po istoj toj kisi i nisam bio namocen prskanjem vode sa tockova.
Pozdrav
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#32
Posted 28 March 2011 - 08:33 PM
као дугогодишњи рекреативац дајем себи слободу да вам дам пар савета:
- стаза је изразито захтевна, али уз умерени темпо није немогуће извести туру. Питање је да ли је потребно ићи на Дивчибаре јер:
- вас тера да се спуштате по мраку, уморни и деконцентрисани, можда и ''благо смрзнути'', па ћете забрзати да се загрејете, а тај пут је јако лош. Ја пуно возим по мраку, Гоч, Фрушка Гора са два кетајца (520 и 530 модели) и видим све што треба док је концентрација добра. А она ће да падне на 250км и онда сте:
- на Ибарској магистрали, која јесте пуста, али са већим бројем ''викенд кафанџија'' који могу да направе проблем. Боље је преморен возити по мање опасном путу. Моје мишљење је да Ибарска ноћу није толико фреквентна колико је опасна...
Значи, ја бих од ГМ отишао на Ваљево-Шабац-СМ-БГ руту. Ионе зна кол'ко је то км па нек се јави са својим мишљењем. Ако тумарате по Срему мртви уморни, сте ипак много безбеднији него на Ибарској...
Поздрав свима, посебно Ионету од Вука
#33
Posted 28 March 2011 - 09:59 PM
Mada sumljam da je u Sremu nesto bezbednije
Ne znam, nisam pametan .. pogledacu sta mape kazu i koje su opcije, pa cemo videti ..
Pozzz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#34
Posted 28 March 2011 - 10:18 PM
Trasa.
Spasa se prijavio za 300k, a bila je trasa. To mu na našem dođe reč, a na njihovom kontrakt. Verovatno Spasa neće sudom tražiti odštetu, ali ipak. . ., a bilo je Spaso Care, a sad cara jel pita neko?
Zapravo je i vreme da se trasa definiše što pre i da se pitaju biciklisti koja deonica je kakva. Tj. istomozgne molimo za pomoć. Svako negde živi, vozi ili je bio. Ima i neki Road radio ili sl., ako neko zna gde mu je sedište, možda da neko ili neko drugi ode do njih i da se pusti molba u program. Neke će se informacije sakupiti. Tu se vozači nešto javljaju iz kola iako je zabranjeno (a meni ne daju da pijem, a isto je zabranjeno)
Kontrola.
Budžet je takav kakav je, da relaksiramo malo. Naša zajednička potreba je voda. Inače je kupujemo, ima je na benzinskim, ima benzinskih van mesta, nema lutanja po gradovima. (meni nije prijala ona pljeska, ušla je van plana). Bitno je da kontrole budu takve da spolja gledano priča bude regularna i ozbiljna, ma kako mi bili korektni, časni, prijatelji, bla, bla.
Svetlo.
Brevet je 20h, u periodu bliskom ravnodnevnici. Bahato hoćemo da se odreknemo polusvetla u zoru i svetla u najranije jutro i to kad je reljefno lakša deonica, a pri tom nabijamo glavobolju sa koliko volti i po kakvim vrletima treba da vozimo gotovo celu noć. Nije mi logočno da se ne odreknemo upravo najcrnjih 4h noći. I pri tom još stižemo na žurku, u pravo vreme, u velegrad, B E O G R A D. Jeee. Dobro, opaska stoji da mnogi voze kraće od maksimuma, Neka bude i u tri ujutru polazak, pola četiri, ako ne mogu sa nama sporaćima malo da podele istu nevolju. Rečeno je gore da je to deprimirajuće-zastrašujuće za naivne i poplašene. U slučaju breveta 300k mislim da to ne stoji. Ko se pojavi nije beba, nije moron, došao je da preživi. Zašto nije ostao kući da isto preživi, to je pitanje za nekog pametnijeg, možda nekog psihologa, evo Tadić npr.
Start.
Ako treba startninu uplatiti ranije da brevet-kartice ne zadržavaju polazak, još važnije da ne ustaješ sat ranije bespotrebno, da se oko toga popriča.
Dve tri stvari popravimo, stvar radi. Jel to teško?
Pozz
Ps
da ostavimo brevet za nedelju ima stiropor žurka u subotu?
#35
Posted 28 March 2011 - 10:39 PM
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
#36
Posted 28 March 2011 - 11:03 PM
Sta je to stiropor zurka ?
Toma i Vučić sa prijateljima!
Ali ti si napisao da je prolaz kroz Bgd jednostavan. Prečanima to uvek znači da se ne kreće iz centra. Hajde kad se javljam da te zamolim za neku obeleženu mapicu trase u samom gradu. Onaj deo koji nama treba.
Pozz
#37
Posted 28 March 2011 - 11:15 PM
Voleo bih da svako od ucesnika "proturi" koju o brevetu ako misli da ce pomoci da isti bude bolji.
Sto se tice rute slazem se i sa Vukom i sa Burom,da su teski usponi jesu, a bas me to tera da "zagrizem tu jabuku",da testiram svoje limite(ja sam malo ekstreman tako da)
Druga strana medalje namece pitanje kako da vozis i 15 a ne jos 150 kilometara nakon sto si se "odrao" na usponu?!?
Treca strana medalje je ono sto MENI(ogradjujem se) smeta a to je ibarska.
Sto se tice Vukovog predloga za trasu, put Va-Sa je fantastican(motoristi kazu najbolji u SRB),prelep asfalt,bez rupa i zakrpa istih,dovoljno sirok i za dva kamiona i bicikliste,talasast(usponi idu preko 12%),trasa je dugacka oko 70km.
Sa-SM oko 40 km,put kroz industrijsku zonu,prvih 10 km solidan(ima zakrpa),posle nov asfalt,ravan put.
Sa-Bg preko Obrenovca,put uzan,pun zakrpa,opterecen saobracajem,oko 85km.
Pozdrav za legendu Vuka !
https://youtube.com/@ionebike
#38
Posted 28 March 2011 - 11:28 PM
#39
Posted 29 March 2011 - 05:54 AM
#40
Posted 29 March 2011 - 08:35 AM
skrene desno ka Mionici, i dalje ka Beogradu, moguce i ranije pominjanom obilaznicom Ibarske,
posto tama fali oko 10ak km u duzinu, a tu ce biti i koja stotina metara u visinu
Ceo taj deo sa silaskom sa Suvobora zavrsavamo za dana, tako da nema brige sto se svetala tice na tom delu.
Dakle ukupno daleko manje uspona, sa obilaskom Ibarske.
@Bur
Da da, ko nije iz grada njemu je komplikovano nesto sto se nekom lokalnom cini prosto ko pasulj
Npr onaj krug oko spensa u NSu, ne moz biti jednostavnije, sa mosta levo kod Izvrsnog veca, bukvalno velikim ulicama oko spensa i anzad na most. Ali eto ljudima je bilo problem.
Na konkretnoj mapi se trenutno jos uvek radi, ali oni koji su vozili samnom u subotu su videli kuda ce se proci (modifikovano od originalne mape ranije postavljene)
Sa Ade oko hipodroma na Rakovicki put, sa Rakovickog na Kruzni koji nas iznacuje kod "hiljadu ruza" odakle pocinje put ka Avali i Mladenovcu .. sve "glavni" putevi, nema gde da se zaluta. Nesto malo vise saobracaja na kruznom putu na tom kratkom delu u subotnje pre podne, ali nista alarmantno, put gladak,sirok ..
No ionako cemo do izlaska na Maldenovacki put voziti u jednoj ili dve grupe, pa problema sto se izlaska tice nece biti.
Dalje su sve mala mesta, i glavni putevi, i ne bi trebalo biti nikakvih problema.
Inace upravo iz tog razloga forsiram taj deo Ibarske od Lazarevca do skretanja sa Sremcicu,
ili bar do Stepojevca pa onda skretanje desno i voznja "obilaznicom" i dalje putem broj 104 preko Guncata itd.
jer u Lazarevcu taj put deluje kao prilicna zavrzlama da se na nejga izbije, sve kroz naselje,
pa posle prolazi kroz sela i zaseoke, i svaki cas nesto levo desno, drz nedaj.
No, sto se tice prolaska kroz mesta, odnosno izbegavanje istih, ima tu jedan problem logisticke prirode.
Prodavnice, pekare, klopa je u CENTRU mesta, a ne na benzinskoj pumpi pri oblizanici,
ili na izlasku" iz grada, na kojoj mozete da kupite samo cips i vodu/sok, doduse osim OMV stanica gde ima i peciva/sendvica (veoma skupog)
OMV koliko znam imamo na trasi samo na jednoj lokaciji, a to je pri ukljucenju na Ibarsku pre Lazarevca iz pravca Valjeva.
U Mladenovcu, na 60om kilometru se moze obici obilaznicom, ali na njoj osim benzinske pumpe nema nista, a racunam da ce oni sto su lagano doruckovali taman tu posle 2-3 sata voznje ogladneti,
a pogotovo sto i taj drugi dorucak treba svariti do uspona pre Topole, kao i posle ka Rudniku.
U G.Milanovcu se ide kroz centar, pa nije problem sto se snabdevanja tice.
Dalje sam u svakom seocetu video prodavnicu, vecina cak i otvorena nedeljom pre podne kada sam prosao,
ali pitanje je kakav je izbor u njima.
Dalje racunam da u Mionici ima tu i tamo kakva pekara, i vise radnji mesovit robe, pa da nije problem.
Onda se pre "pustog" dela ka beogradu (pogotovo u sitne sate) treba snabdeti u Lajkovcu/Lazarevcu ..
No, nista jos nije konacno, obici cu taj deo za sledeci vikend, pa ce mo da vidimo sta je najbolje,
i potruditi se da svima ugodim koliko god mogu.
Pozzz
~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://www.velomotion.weebly.com
http://www.randonneu...rbia.weebly.com
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users