Avid Juicy - Powered by FANATIC
#1
Postavljeno 03 June 2010 - 09:13 PM
Iskrivljeni rotori
DART 3 - stimung
Avid Juicy 3 - cesanje rotora
Mnogi dobronamerni ljudi su mi pokusali pomoci i vrlo sam im zahvalan na tome.
Medjutim, problem sa krivim rotorima, Avid-om ne moze biti resen dok se ne preduzmu radikalne mere tj. kupovina novih delova za novi bajs.
O cemu je rec.
Zbog problema sa zuljanjem, struganjem i raznoraznim pojavama sa disk kocnicama sam trazio Vase savete i resen sam bio da ih otklonim. Odlazak u Fanatic (garantni rok) mi se cinio kao najmanje zgodna opcija, jer mi za benzin do NS treba 3000din a toliko ili manje kosta nov rotor. S druge strane mislio sam da nisu nista bolji serviseri nego neki drugi ili cak ja sam.
I bio sam u pravu! Pogledajte kako su na novom TREK 6300 ugradili one ocajne Avid Juici 3 kocnice.
Ugradili su pogresne adaptere i revolucionarnom tehnikom "podloske za v-brake" ispravili ispravili gresku u konstrukciji bezveznog proizvodjaca.
Za mojih skoro 50 godina sam shvatio da smo mi narod sklon svinjarijama ali se i dalje nisam na to navikao i sramota me je sto se povremeno nadjem uvucen u tu igru.
Eto toliko o Fanatic-u, Trek-u, rotorima i ostalom
Bye
http://www.cikloberz...hp?img=4243&t=n
http://www.cikloberz...hp?img=4244&t=n
#2
Postavljeno 03 June 2010 - 09:22 PM
http://www.marosbike...g/ ... 5 07.jpg
#3
Postavljeno 03 June 2010 - 09:38 PM
#4
Postavljeno 03 June 2010 - 09:54 PM
zasto nisam dobio bicikl sa uradjenim nultim servisom ili jasnije receno, sa podesenim biciklom.
Ovo nisu jedini nedostaci koje sam primetio ali su me kocnice najvise iritirale.
Zamislite da vozite po ravnom putu i imate utisak da ce se raspasti.
Sta bi bilo u brdima?
#5
Postavljeno 03 June 2010 - 10:14 PM
#6
Postavljeno 03 June 2010 - 11:42 PM
Inače, kad vidim ovako raspoređene podloške za V-brake, ili kad vidim adapter koji je odmaknut od viljuške istim podloškama... muka mi je.
#7
Postavljeno 04 June 2010 - 07:06 AM
Vidi, ja kad vozim, gledam samo napred, pa mi se vrat ponekad ukoči . A od trenutka kad mi se učinilo da se nešto čudno dešava sa leve donje strane, do trenutka otpadanja kurble prošlo je samo 15-ak sekundi. Ne stigoh da pogledam!Ahaha, koji si ti pobednik. Kurbla ti je otpala? =D>
#10
Postavljeno 04 June 2010 - 10:47 AM
Ovih dana sam vec dosta pisao i trazio savete na teme:
Iskrivljeni rotori
DART 3 - stimung
Avid Juicy 3 - cesanje rotora
Mnogi dobronamerni ljudi su mi pokusali pomoci i vrlo sam im zahvalan na tome.
Medjutim, problem sa krivim rotorima, Avid-om ne moze biti resen dok se ne preduzmu radikalne mere tj. kupovina novih delova za novi bajs.
O cemu je rec.
Zbog problema sa zuljanjem, struganjem i raznoraznim pojavama sa disk kocnicama sam trazio Vase savete i resen sam bio da ih otklonim. Odlazak u Fanatic (garantni rok) mi se cinio kao najmanje zgodna opcija, jer mi za benzin do NS treba 3000din a toliko ili manje kosta nov rotor. S druge strane mislio sam da nisu nista bolji serviseri nego neki drugi ili cak ja sam.
I bio sam u pravu! Pogledajte kako su na novom TREK 6300 ugradili one ocajne Avid Juici 3 kocnice.
Ugradili su pogresne adaptere i revolucionarnom tehnikom "podloske za v-brake" ispravili ispravili gresku u konstrukciji bezveznog proizvodjaca.
Za mojih skoro 50 godina sam shvatio da smo mi narod sklon svinjarijama ali se i dalje nisam na to navikao i sramota me je sto se povremeno nadjem uvucen u tu igru.
Eto toliko o Fanatic-u, Trek-u, rotorima i ostalom
Bye
http://www.cikloberz...hp?img=4243&t=n
http://www.cikloberz...hp?img=4244&t=n
Postovanje,
Da krenemo od pocetka, SVAKI Trek bicikl koji uvozi preduzece DOO Idako, tj pj Fanatic iz Novog Sada, stize UPAKOVAN i zasticen u kutiji do POLA SKLOPLJEN,a to znaci: fabricki montirane KOCNICE, ROTORI NA GLAVE TOCKA, SREDNJI POGON, RUCICE KOCNICA I MENJACA NA KORMAN, MENJACI, KASETA, LANAC, ZADNJI TOCAK KOMPLET,GUME, jedini posao sto preostaje OVLASCENOM SERVISERU jeste da otpakuje kutiju pa posece plasticne vezice kojima su pricvrsene komponente zbog bezbednijeg transporta, da postavi prednji tocak na vilu, ubaci sticnu sa sicem, zavrne korman i pedale i rutinski pregleda srafove, menjace i kocnice i ustanovi da je siguran i bezbedan za voznju.
Odgovorno tvrdim, da ljudi iz Trekabicycles LTD nisu mogli da upakuju bicikl sa tim platnama na adapteru kocnice, i isto tako odgovorno tvrdim da ako ste kupili NOV bicikl u ovlascenoj prodavnici iz kutije, nemoguce je da je takav bicikl izasao iz prodavnice, pogotovo ne iz FANATICOVE prodavnice! Ako ste vec pri kupovini imali problem sa kocnicama, zasto niste odmah otisli i reklamirali proizvod, i koji Vam je servis postavio te platne od V-brake-a, da li je to ovlasceni servis za Trek bicikle ili ne?!!! Cim se pojavio problem trebali ste odmah nas kontaktirati i mi bi Vas uputili gde da resite problem na biciklu ili bismo mi dosli do Vas da resimo problem!
Mi smo jedini ovlasceni distributeri za Srbiju za Trek bicikle, i za protekle 3 godine, nismo imali NI JEDAN ozbiljniji problem, NI SA JEDNIM Trekovim biciklom, zao nam je sto je do ovoga doslo, osecamo se odgovornim i zelimo da resimo problem.
Posto je Fanatic jedna ozbiljna firma, obezbedicemo Vam besplatan servis tog bicikla, bez obzira da li garancija jos vazi ili je istekla. Navedite nam gde ste kupili bicikl, kod kog naseg dilera i mi cemo doci i resiti problem u najkracem mogucem roku!
U nasem je interesu da kupci uzivaju u voznji Trek bicikla!
Ako imate jos nekih problema ili nedoumica, mozete nam se javiti na :
[email protected] ili na
021/549-044
Srdacan pozdrav.
#11
Postavljeno 04 June 2010 - 11:46 AM
Odgovorno tvrdim, da ljudi iz Trekabicycles LTD nisu mogli da upakuju bicikl sa tim platnama na adapteru kocnice, i isto tako odgovorno tvrdim da ako ste kupili NOV bicikl u ovlascenoj prodavnici iz kutije, nemoguce je da je takav bicikl izasao iz prodavnice, pogotovo ne iz FANATICOVE prodavnice!
verovatno je došao neki gremlin preko noći i poigrao se sa kočnicama
#12
Postavljeno 04 June 2010 - 12:32 PM
Odgovorno tvrdim, da ljudi iz Trekabicycles LTD nisu mogli da upakuju bicikl sa tim platnama na adapteru kocnice, i isto tako odgovorno tvrdim da ako ste kupili NOV bicikl u ovlascenoj prodavnici iz kutije, nemoguce je da je takav bicikl izasao iz prodavnice, pogotovo ne iz FANATICOVE prodavnice! Ako ste vec pri kupovini imali problem sa kocnicama, zasto niste odmah otisli i reklamirali proizvod, i koji Vam je servis postavio te platne od V-brake-a, da li je to ovlasceni servis za Trek bicikle ili ne?!!! Cim se pojavio problem trebali ste odmah nas kontaktirati i mi bi Vas uputili gde da resite problem na biciklu ili bismo mi dosli do Vas da resimo problem!
pa i nisu ga pakovali ljudi iz Trek(a)bicycles nego neki tamo sa dalekog istoka, sigurno ga u americi nisu pakovali. kako ovi iz fanatica misle da odgovorno tvrde da je to nemoguce! Sve je moguce! Isto tako tvrde da je nemoguce da od njih takav bicikl moze da izadje! Bez namere da kazem da ima ovde propusta od Fanatica ovako se ne odgovara kupcu nego se kaze da ce sve da ispitaju i provere pa ce odgovoriti kada imaju sve informacije. A kada kupcu kazu Trebali ste ovo..., Zasto niste ono..!? to je malo neprofesionalno. I u startu odbijaju mogucnost da su oni uopste mogli nesto da pogrese!?
Nedavno sam bio u Novom Sadu i rekoh da vidim sta ima u ponudi, najvise me dojmio Ris cycling sve je bilo na svom mestu, planet je slican kao u bg a iskreno me najvise razocarao Fanatic. Puno sam slusao o fanaticu i ocekivao sam da cu da vidim neko cudo, a dve radnje koje sam video su blago receno bile ispod proseka, neuredne, male i slab izbor robe, cak u obe radnje zajedno nisam video vise od 5-6 Trek bicikala a to me najvise interesovalo. Rekose mi drugari da to nije vise ono staro, da gazda slabo obilazi radnje i da mnogo ljudi je otislo iz firme i druge informacije koje nisu bas za javnost.
upravo zato mi je malo zasmetao ovaj gornji egotrip, kao mi smo fanatic, to nama ne moze da se desi... kad ste fanatic sto malo ne operete one radnje i skinete paucinu iz coskova?
#13
Postavljeno 04 June 2010 - 01:17 PM
Ako jesi - onda je njihov propust; ako nisi - nisu oni ništa krivi... bar ja tako razmišljam.
I da li tebi sad kočnice rade kako treba, ili i dalje zezaju? Možda je i najbolje da se javiš čoveku iz prethodnog posta, pa da ti oni srede kako treba, da nemaš neke "budževine" na bajsu (kad se već ponudio).
256km u 2011.
1592km u 2010.
1987km u 2009.
#14
Postavljeno 04 June 2010 - 01:59 PM
#15
Postavljeno 04 June 2010 - 05:44 PM
2. Češanje rotora si valjda odmah primetio, ako se pojavilo u međuvremenu, onda je od krivljenja rotora a to se dešava najčešće kada se loša odloži bicikl.
3. Dart amort - nemam pojma koji mu je, ali ne znam šta očekuješ od najniže klase amortizera?
4. Fanatic ima 3 radnje i sve su prepune Trek-ovima. Nemam pojma kada si bio poslednji put, ali sada ne mogu svi ni da stanu u radnju.
Jok, pakovali ga ljudi iz Meride sada već lupaš, pošto čovek nije napisao da je pakovan u americipa i nisu ga pakovali ljudi iz Trek(a)bicycles nego neki tamo sa dalekog istoka, sigurno ga u americi nisu pakovali.
Ako si ti želeo da bajk bude pakovan u amerci, onda sledeći put izdvoj "malo" više keša
i to nije slučaj samo kod treka, nego koj još malog broja proizvođača, dok većina sve pakuje na dalekom istoku.
#16
Postavljeno 04 June 2010 - 05:54 PM
3. Dart amort - nemam pojma koji mu je, ali ne znam šta očekuješ od najniže klase amortizera?
Valjda da radi, ne znam jel to spada kao mogucnost samo za rebu i sid-a.BTW ako kupis WV Lupo onda nemas pravo da ocekujes da ravnomerno koci, ubrzava bez umiranja, ne proklizava itd itd samo zato sto je najniza WV klasa ili samo za biciklisticku industriju vaza neka posebna pravila?
#17
Postavljeno 04 June 2010 - 06:01 PM
Pa radi on. Ali ne možeš očekivati ništa više od takve klase amortizera. Na VW Lupo-u nemaš sigurno ekvivalente Dart-aValjda da radi, ne znam jel to spada kao mogucnost samo za rebu i sid-a.BTW ako kupis WV Lupo onda nemas pravo da ocekujes da ravnomerno koci, ubrzava bez umiranja, ne proklizava itd itd samo zato sto je najniza WV klasa ili samo za biciklisticku industriju vaza neka posebna pravila?
#18
Postavljeno 04 June 2010 - 09:05 PM
#19
Postavljeno 04 June 2010 - 09:15 PM
Dart stimung? Ovaj deo nisam razumeo. U cemu je problem sa vilom? Ona treba da radi normalno, bez pucanja, blokiranja i slicnih stvari, ali ne moze "upija" poput skuplje vile.
#20
Postavljeno 05 June 2010 - 06:23 AM
Ne znam da li branis fanatic ili ne, ali ako ga branis bolje da nadju nekog drugog.1. Ne branim nikoga, ali ajde ovako. Rotori ti se nikako nisu mogli iskriviti od tog položaja čeljusti. Jeste da se čeljust tako ne pakuje, ali ako ti je i tako radilo ne znam koji je tvoj problem.
Ako bih ja kupio nov regularan bike u radnji, dao jedno 50-60k za njega i imao primedbu, a u radnji mi rekli ovo sto si ti napisao “sta se bunis sto je budzeno ako radi” ili “sta ti ocekujes od najnize klase” ili "spremi vise kesa ako hoces proverenu americku robu" samo bih rekao spremajte momci pare nazad i da se pozdravimo zauvek!
Ti si ocigledno pomesao mene i onog gore coveka koji se zali na montazu kocnice. Taj covek se zali na Fanatic i njihovu uslugu, mada nije dao nikakve detalje i nije bas jasno ni gde je kupio ni ko je u stvari "budzio" tu kocnicu?4. Fanatic ima 3 radnje i sve su prepune Trek-ovima. Nemam pojma kada si bio poslednji put, ali sada ne mogu svi ni da stanu u radnju.
Ja sam komentarisao odgovor fanatica na njegove primedbe i po meni pogresan pristup. Ne kaze se “to je nemoguce” ni “to nama ne moze da se desi” vec se kaze “ispitacemo, provericemo” , to je poslovno. A fanatic ne samo da zna da oni ne mogu da pogrese, nego fanatic zna i da TREK ne moze da pogresi!!
Ti si nam objasnio da je bike stigao sa dalekog istoka, bas ti hvala, ako si sve dobro shvatio ja sam upravo to napisao, i probaj da ne koristis izraze “lupas” i slicno, pomalo su uvredljivi.
Ovaj iz fanatica je napisao “to ljudi iz Trek Bicycles nikada ne bi napakovali” ali upravo sam rekao da to nisu ljudi iz Trek Bicycles ni pakovali nego neki dalekoistocni “pod-izvodjac”. Zivimo u vreme kada je sve konfekcionirano i industrijalizovano do maksimuma, gde se stedi na svemu kako bi se bio konkurentan, a narocito se stedi na radnoj snazi. Tako da je sasvim moguce da je neko na dalekom istoku nesto “za..bao” ne bi bilo prvi, a nece biti ni poslednji put.
Velicina jednog Brenda nije u tome da problem ne moze da se dogodi, pogledaj samo Toyotu, Mercedes i ostale, velicina jednog Brenda je da moze brzo i efikasno da problem resi tako da je kupac siguran sta god da se desi imace podrsku.
A za fanatic sam izneo moj licni utisak, ocekivao sam mnogo vise jer slusam godinama o fanaticu, kada sam bio u Martu bila su 2 trek bicikla u radnji na velikom bulevaru i jedno 3-4 u radnji koja je valjda prva radnja u novom sadu.
pozz
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika