Polar Mirage upgrade
Started By
metin
, May 23 2010 09:40 AM
74 odgovora na ovu temu
#6
Postavljeno 23 May 2010 - 01:02 PM
Jer ja imam Polar Mirage Pro sa osmofaznom kasetom i nema mesta za devetu..
Širine zadnje nable su standardne.
Moj treker je u originalu bio sedmofaz... mora da može.
#11
Postavljeno 23 May 2010 - 07:08 PM
XT je odlican, ali je nije bog zna kako pametno stavljati xt opremu na onakav ram.Da ne pricam da ce kaseta koja je potrosna roba kostati tu negde koliko i ram
Dalje ako cudno ce izgledati da stavis sve to a ostane ti tourney pogon, jeftina suntour viljuska, prednji tourney menjac, jeftini v-brake neznatnog junaka,jefite/teske felne, a ako to sve krenes da menjas, pitanje je isplativosti, tj nije ni pitanje to nije ni najmanje isplativo
Treba sebi da postavis pitanje sta ocekujes od 9faz-a, i zbog cega ga zelis?
U odnosu na ovakav upgrade ti je kupovina novog bicikla kud i kamo isplativija, sto finansijski sto zbog drasticno manjeg cimanja.
Dalje ako cudno ce izgledati da stavis sve to a ostane ti tourney pogon, jeftina suntour viljuska, prednji tourney menjac, jeftini v-brake neznatnog junaka,jefite/teske felne, a ako to sve krenes da menjas, pitanje je isplativosti, tj nije ni pitanje to nije ni najmanje isplativo
Treba sebi da postavis pitanje sta ocekujes od 9faz-a, i zbog cega ga zelis?
U odnosu na ovakav upgrade ti je kupovina novog bicikla kud i kamo isplativija, sto finansijski sto zbog drasticno manjeg cimanja.
#12
Postavljeno 23 May 2010 - 09:00 PM
Dalje ako cudno ce izgledati da stavis sve to a ostane ti tourney pogon,
Neće
Ako ne voziš teren ili ako ne voziš 'tehnički zahtevan' teren, Deore ima da ti radi kao bombona.
Naravno, ako imaš varijantu za SRAM, to se ne propušta
Kasetu uvek najjeftiniju.
#14
Postavljeno 23 May 2010 - 09:36 PM
#16
Postavljeno 24 May 2010 - 10:20 AM
Ma i da vozis cesti offroad Deore ce ti biti dovoljan...
Evo prvi primer zasto kazem da je Deore super menjac, samo ga svi (koji imaju xt ili xtr) omalovazavaju. FG Maraton, ove godine... Svi menjaci koji su pucali bili su "jace" klase, a takodje kada sam video jedan XT kako je pukao, na isto to mesto, na isto blato sam uleteo i ja sa mojim Deore menjacem koji je izdrzao super, dok se XT ispresavijao...
Evo prvi primer zasto kazem da je Deore super menjac, samo ga svi (koji imaju xt ili xtr) omalovazavaju. FG Maraton, ove godine... Svi menjaci koji su pucali bili su "jace" klase, a takodje kada sam video jedan XT kako je pukao, na isto to mesto, na isto blato sam uleteo i ja sa mojim Deore menjacem koji je izdrzao super, dok se XT ispresavijao...
#17
Postavljeno 24 May 2010 - 10:48 AM
To sto jace klase pucaju govori o tome koliko su ti vozaci ostriji i agresivniji,a ne o tome koliko je koj menjac jaci.Meni isto nije potrebnije nista vise id deore menjaca,ali ja nisam agresivan off road vozac tako da deore vrsi posao svim rekreativcima i moze da traje...
puno znoja,malo krvi
#20
Postavljeno 24 May 2010 - 03:40 PM
Dobro, meni je sve otišlo u PM zbog rolnice na kojoj je zaribao ležaj...
Da je rolnica izdržala, izdržao bi i ceo menjač. Ono što sam (na jako težak način) naučio jeste da ne koristite polovne rolnice, pa makar ih i sami načinili polovnim, pogotovo ako su to KCNC (stari model, bez rupica ispod zuba).
Da se to desilo i na Deore menjaču ili na bilo kom sličnom otkinuo bih ga od čega god da je. To je bilo na jakom, klizavom uspononu preko klizavih korenčića i ... jesam li napomenuo da je bilo klizavo?
Na takvom mestu je bitno da se zadnji točak konstantno vrti, i upravo tada se ležaj zaglavio a menjač je samo pratio liniju lanca, dok nije stao kod prednjeg menjača
Da je rolnica izdržala, izdržao bi i ceo menjač. Ono što sam (na jako težak način) naučio jeste da ne koristite polovne rolnice, pa makar ih i sami načinili polovnim, pogotovo ako su to KCNC (stari model, bez rupica ispod zuba).
Da se to desilo i na Deore menjaču ili na bilo kom sličnom otkinuo bih ga od čega god da je. To je bilo na jakom, klizavom uspononu preko klizavih korenčića i ... jesam li napomenuo da je bilo klizavo?
Na takvom mestu je bitno da se zadnji točak konstantno vrti, i upravo tada se ležaj zaglavio a menjač je samo pratio liniju lanca, dok nije stao kod prednjeg menjača
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika