Pa vidi ovako, po lokalnim putevima ograničenje od 50km/h je sasvim opravdano - jeste da u kolima to izgleda sporo, ali na biciklu je osećaj kao da letiš. S druge strane - problem i jeste što ne postoji više auto-puteva. Poredjenja radi Nemačka ima 13000km auto puteva. Srbija nema ni 1000km auto puteva..
Navozao sam se sit automobila uzduž i popreko Srbije i znam o čemu pričaš. Zapravo, ima mesta gde je ograničenje 50 preveliko koliko je put pogan - ali je mnogo više mesta gde je totalni overkill. Naši stručnjaci su se, naravno, setili da povećaju bezbednost time što će još više da uspore saobraćaj - lupiće suluda ograničenja i onda ih NIKO neće poštovati i samo je sreća ako ne pobodeš patrolu s radarom, a ko hoće da vozi 120 bole njega da li je na tabli 50 ili 80.
Ja bih radije podigao max brzine GDE GOD JE MOGUĆE (a moguće je na mnogo mesta) a nanu naninu onima koji to prekorače. Naravno, ko mene pita.
S druge strane, na srećnom zapadu je lako što voziš od 30-50 kroz grad kad si za 3-4 km na autoputu ako si negde krenuo (vozio i tuda
), a javni prevoz je takav da je zaista diskutabilno kad ti u gradu treba auto ako ne vučeš pun gepek.
Na raju, našu raju - delovati na svest kroz kampanje? Dajte ljudi
To ako ne poneseš iz kuće od malih nogu mo'š ga grebati. Bar nam je svima dosta praznih priča i apelovanja na ovo ili ono.
Do daljnjeg - oko na potiljku i na gotovs za skok u jarak :-/