Šta (jedete) doručkujete pred vožnju?
#83
Postavljeno 30 August 2011 - 05:36 PM
#85
Postavljeno 01 September 2011 - 05:07 PM
Kajmak i paradajz I jogurt
A moze i slatka varijanta, med.
Par puta mi se desilo da zam zabo burek [nisam planirao voznju] i posle sam imao snage ali sam pio po 5l vode i tripovao da imam rak licnosti
Пекарски кваац абнормално тражи воду, треба га избегавати
#87
Postavljeno 22 September 2011 - 09:01 AM
A kada idem na vožnje do 50, 60 km ne jedem UH jer se trudim da istopim malo sala koje imam na stomaku, kako bih jasno izdefinisao trbušne mišiće. Kada organizam potroši rezerve UH, nagomilana mast na telu se razgrađuje i organizam je koristi kao energiju. Na taj način gubimo salo i to je jedini put do lepo izdefinisanih mišića. Džaba je 1000 i 1000 trbušnjaka ako imaš salo na stomaku.
#88
Postavljeno 23 September 2011 - 11:39 AM
Da bi lakse i brze skidao masne naslage sa bilo kog dela tela moras znati detalj da celije ljutskog tela zakljucavaju mehanizam za otpustanje-topljenje masnih naslaga ako imas iole insulina u krvotoku, a imas ga 3 sata nakon jela, pa makar pojeo zelenu salatu
Laksi treninzi se rade upravo u tom periodu kad opadne insulin u krvotoku, a za teze treninge se radi upravo ono sto svi mrzimo, jedes oko 3-4h ujutru, operes zube i nastavis da spavas, pa ustanes kasnije i sve po redu do odlaska na voznju, osim dorucka, to si vec odradio par sati ranije.
To bi bilo to, kad vec pominjemo skidanje masti. Za sve ostale obicne i regularne opcije jela i treninga moze se kombinovati kako kome odgovara.
#89
Postavljeno 26 September 2011 - 07:24 PM
Nakon ustajanja, čaša vode, kašika meda, razgibavanje, toaleta, naravno i nakon nekih pola sata, četrdeset minuta sednem na bajk i odvezem uobičajen krug od 30 km. Nakon što se vratim kući pojedem bogat doručak. Doručak je najvažniji obrok u toku dana. To bi bio jedan lakši trening.
Predveče, pošto večeram oko 18, 19h opet odvezem onih istih 30 km. Nakon vožnje ne jedem ništa, a ponekad popijem čašu mleka i može neki lagani dodatak (keks, parče pite...)
Tako izgleda moj uobičajen dan, koji je, moglo bi se reći, dovoljan za jedan zdrav život.
#91
Postavljeno 27 September 2011 - 06:50 AM
Ako dozvolis jos jedan savet. Ne bih ti se drasticno mesao u sistem treninga i ishrane, ali ta vecernja opcija bi bila mnooooogooooo efektivnija da na voznju-trening krenes 3 sata nakon obroka (znam da razne obaveze remete sve u nasim zivotima, ali nije glupo nositi hranu sa sobom, nebitno da li je u pitanju odlazak na faks ili na posao...) jer tad ti je insulin 0, prethodni obrok si sasvim svario, i to je najbolji period da se odvalis od treninga. Posto si naveo d aje voznja 30km, sat vremena ili malcice duze od toga je optimum, i onda se vratis kuci i lepo jedes. Nije bas pametno d anakon vecernjeg ili bilo kog treninga nemas obrok. Osim sitosti, obrok obnavlja mnogo toga u tkivima organizma, pa nije pametno izbacivati obroke iz rasporeda. Idealno je jesti na svaka 4 sata, izmedju toga bez ikakvih grickalica, sokova i tome slicno. Nepiti vodu nakon obroka, vec tek nakon sat-satipo.
Jasno je da se ovaj princip-trening nakon 3 sata od poslednjeg obroka, pa nejedes nista dok traje trening, moze izvesti samo ako su kraci treninzi u pitanju. Ako neko vozi ozbiljne duzine, ili krace vrlo zahtevne voznje, mora da pojede nesto u toku treninga. Ali to vec spada u golo prezivljavanje a ne lepo izbalansirane rasporede hranjenja u svrhe zdravlja i eventulanog skidanja masti
Tu sam za sve sto treba, ako znam, naravno
#92
Postavljeno 27 September 2011 - 08:57 AM
Da, nakon obroka pokušavam da mirujem bar jedan, dva sata, kako bi se hrana koliko - toliko svarila, jer pravo dejstvo hrana ima tek pošto se svari, to svi znamo.
Pre i posle večernje vožnje ne unosim mnogo hrane, nije mi potrebno. Ne znam, kako za koga, ali krug od 30 km je za mene jedna lagana vožnjica više nego pravi trening, zavisi od toga u kakvoj si kondiciji.
A kao što sam već naveo da bih hteo da skinem nešto malo masnoće sa predela abdomena, vodim se principom da budem pomalo u kalorijskom defecitu, tj. da broj unesenih kalorija bude malo manji od broja potrošenih. To je, zapravo i osnovni način, ako neko želi da smrša. Kod ljudi koji su dosta gojazni, treba da unose manje kalorija, a mnogo više da ih iskorišćavaju, kako bi imali nekih rezultata.
#93
Postavljeno 27 September 2011 - 10:21 AM
Vecernji obrok nije najneophodniji i vecina ljudi koja trenira gleda da bude manje vise proteinski orijentisan jer su proteini gradivni i reperativni elelmenti.
Sasvim si u pravu u vezi sa kalorijskim deficitom, zato sam i napisao sve ovo o rasporedu obroka i kako funkcionise mehanizam vezan za insulin, jer je to nacin da efektivnije postignes to sto si sebi zacrtao
#95
Postavljeno 03 November 2011 - 11:44 AM
Pa jel moze neki savet da se zaobidju zitarice,mleko itd, i da bude neka konkretna hrana.
Pozdrav.
#96
Postavljeno 03 November 2011 - 12:02 PM
Procitao sam svaki vas post detaljno, pa imam par nedoumica. Citam, i svi pre ture jedete musli i zitarice sa mlekom. Par puta sam jeo musli i mleko, pa je mleko imalo negativan efekat,..
Sve je to individualno, podji od toga.
Recimo pred neku jacu voznju, pogotovo jesenju, prija mi burek, a uz sebe uvek imam bonzite i/ili cokoladice. Uvek uzimaj po malo tecnosti, i ako ne osecas zedj. Isto i za hranu. Ako osetis glad vec je kasno....
Sam si svoj majstor/kuvar/poslasticar i znas sta ti najvise odgovara....
#97
Postavljeno 03 November 2011 - 12:18 PM
Hvala za brz odgovor.
#98
Postavljeno 03 November 2011 - 12:28 PM
Sta god da uneses, posle neke ozbiljne voznje ces sagoreti, bitno je samo da tebi i tvom organizmu prija....
#99
Postavljeno 03 November 2011 - 01:06 PM
kao profi sportista/biciklista,
kao rekreativac koji prilično ali ne 100% vodi računa o tome šta jede,
kao rekreativac koji je spreman da unese samo poneku promenu, ili
kao rekreativac kome je jedino bitno da ne zanemoća u toku vožnje, pri čemu je ostalo nebitno?
Zatim uneseš faktor kilometraže koju voziš,
faktor trenutnih ličnih sklonosti i tolerancija ka određenim namirnicama,
te prema svemu tome ćeš i formirati svoje izbore hrane.
Dobićeš neprecizan odgovor ako samo dođeš na temu i pitaš "Šta da jedem?".
Tomorrow, never.
#100
Postavljeno 03 November 2011 - 01:09 PM
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika