Servis prednjeg amortizera
#141
Postavljeno 03 May 2017 - 09:46 PM
Uzeo sam polovan bajk sa viljuskom raidon x1.
Koliko vidim to je vazdusni amortizer, pa sam cuo da mi za rasturanje njega treba pumpa da bih mogao vratiti, medjutim ona je skupa ( ili bar sam cuo da je preko 5000 din kvalitetna ).
Ona meni lepo radi s tim sto se posle voznje iako sam krenuo sa cistom, vidi malo crnog na njoj, pa posto nisam u stanju da proverim kakav je iznutra i u kom stanju, oterao bih ga u PlanetBike da urade servis.
Pise na sajtu da je 2400 din kompletan servis, e sad mene zanima da li bajk ostaje kod njih ili im samo predajem viljusku ? Da li je to sigurno da ce odraditi bez greske ?
Takodje, da li se menja neki sitan deo ako ne valja i da li cu ja to morati da platim ( da li uopste ima sitnih delova ?)....
Ne znam kako sve to ide pa ako moze neko da mi odgovori na sto vise stvari.
Sta mislite da li se vise isplati uzeti tu pumpu i koju za ubuduce posto planiram da sam radim bar 80% servisa na njemu
Za ovaj prvi sigurno cu oterati u servis a za kasnije kako mi vi preporucite
Hvala
#142
Postavljeno 03 May 2017 - 10:39 PM
1. Odnesi samo viljušku, ako znaš kako da je skineš.
2. Ništa nije sigurno, ali trebao bi da dobiješ garanciju na servis pa se žali ako primetiš da nešto ne valja.
3. Ti im opiši šta se dešava, pitaj koliko će da košta i reci im da ti jave ako treba da se menja neki deo (ne računajući gumice i sl.).
Standardni servis podrazumeva zamenu ulja (+možda gumice, ventil, dihtunge...), za ostale delove pogledaj cenovik.
4. Da li se isplati je teško pitanje. Ispravna viljuška će držati konstantan pritisak mesecima pa nemaš potrebe da je nosiš stalno, a to znači da možeš da odeš do lokalnog servisa kad ti zatreba. S druge strane ako ideš na razne višednevne vožnje po zabitima nije loše da je imaš.
5. Servis suspenzija je pipav posao, ali ako si vičan i imaš alat pokušaj sam u budućnosti, mada je možda bolje da prvo odradiš to sa nekim ko ima iskustva.
#143
Postavljeno 18 August 2017 - 10:16 AM
#144
Postavljeno 20 March 2018 - 11:45 AM
Da oživim servis amortizera i ne otvaram novu temu
Imam hibrid/trekking alu bajs, 700C točkovi sa v-brake, prednji amort je prilično grub i gotovo ništa ne ublažava i još lupa. Bukvalno moram da usporim pred svaku bankinu ili nazubljeni ivičnjak da me ne bi razvalio od udarca. Snimio sam kako to lupanje izgleda ovde
pored toga mislim da sajla koja služi da se podesi amort kroz okretanje točkića nije zakačena pa taj točkić ničemu ne služi.
pitanja:
- koji je ovo amort i da li išta valja? Na njemu ništa živo ne piše
- Da li mu ima spasa kroz neku popravku ili podešavanje?
- Koji prednji amort mi preporučujete, da nije najjeftiniji ni najskuplji nego neka odlična sredina, ne znam da li je oko 100eur dovoljno za tako nešto? da bude što laganiji naravno i ima zaključavanje.
- Razmišljam da stavim krutu vilu za ovu sezonu, čisto da probam i konačno vidim zašto svi preporučuju to, pa ako mi se ne svidi da tek onda gledam amort. Uglavnom vozim po BGu ali su staze i putevi u očajnom stanju, umem i da često izađem na zemljane puteve i dosta grube površine po Ušću, Adi i tako tim lokacijama, i hoću malo dalje ture da napravim ovog leta a ne samo kuća-posao-kuća i kuća-ada-kuća, nego da probam zvanične staze pored reka van BGa i tako gde je sigurno, ne baš po putevima sa automobilima. Ako se odlučim za to, koju krutu vilu da uzmem? Koliko vidim verovatno bilo koja ALU mi radi posao. Jel tu uzimam bilo koju za 700C v-brake ili moram da gledam još nešto?
- svaka druga preporuka dobrodošla!
hvala!
#153
Postavljeno 08 January 2023 - 05:39 PM
Podmaži bilo čime!zdravo svima
imam trek marlin 5 2021 sa suntour XCE amortizer koj je poceo da mi ckripi pred nedelju dana. Sta da radim ?
To je govno od viljuške, unutra ima samo feder i ništa više!
Bilo koja mast, ulje, bilo šta, može i maslinovo ulje, sve jedno je.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika