Ima svega i svacega, ali za sve ove godine probao sam raznorazne taktike i sve se svodi da su musterije katastrofa. Zao mi je sto ovo govorim ali je tako. Daj ludom prst on hoce celu saku ili daj misu mrvice, a on hoce i mleko...
Mutrerije su te od kojih neki zive i u skladu sa tim treba ih postovati ali ipak negde treba staviti tacku pa kako se kome svidi.
Malo po malo i cujem neku primedbu kako su ljudi u prodavnicama dovoljno nestrucni. To je tacno, ali zavisi za sta! Ja ne branim ni kupca ni prodavca nego hocu samo da iznesem obe strane posto sam se svega nagledao i naslusao.
Kada kupac nebude zadovoljan tretmanom u prodavnici odmah potegne za forumom i nagrdi prodavca sa klasicnim srpskim preuvelicavanjem. Takvom korisniku se veruje jer ga njegovi saborci postuju, a nikad i necujemo drugu stranu odnosno prodavca.
Sa druge strane suludo je ocekivati od prodavca da vam prica do sitnih creva o pojedinim komponentama, a takvih pitanja sam mnogo puta cuo na drugim mestima i licno isto toliko puta priupitan. Navescu samo neka.
Koliko je tezak taj i taj deo, koja je razlika LX i XT, zasto je toliko skuplji XTR od XT-a kad su slicni, na koliko se pumpa moja viljuska, a sta vi milite o tom proizvodu, a koje delove vi vozite, pa vi vozite bolje a meni upravo govorite da uzmem losije, zasto to kosta toliko kod vas a napolju je jeftinije....? Nemam zivaca da nabrajam dalje
![:)](https://www.2bike.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Zakljucak je sledeci: KO NAJVISE ZAPITKUJE – NAJMANJE KUPUJE.
Sad potencijalni trgovac (serviser) moze da razmisli kako da se postavi i sta ce da odluci, ali nema mnogo izbora. Jedan je da daje sve moguce informacije “ispitivacima” a zauzvrat dobice dosta preporuka kako onaj lik daje sve informacije, usput jos da im daje da listaju najnovije casopise, i nudi hladne sokove posle napornih voznji i imace uvek punu radnju smaraca kojima je tesko uzeti pare. Zauzvrat dobice da gusomoljci kupuju tamo gde je jeftinije i daj mi imbus samo da zategnem kocnicu.
Druga stvar je je praviti se malo blesav i nista ne znati, ali ipak je daleko bolja opcija, jer imace daleko veci promet a samim tim i zaradu, ali radice sa potpuno drugom klijentelom gde god da ga neko napljuje nema neki uticaj.
Da sve bude idealno to tesko, ali izvodljivo. Dobar dan - dobar dan 100 dinara, imam neki problem nesto mi krcka ne mogu da ustanovim odakle. Pregled 300 dinara, a ako radite popravku kod nas onda je besplatan, a radni sat toliko... Pa kom obojci kom opanci.
Svima dajem savet, pitajte pre kupovine NE POSLE!