Jump to content


Fotografije

Razne LED lampe, sve o njima


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
4289 odgovora na ovu temu

#3201 Sirius9

Sirius9
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2510 posts
  • LocationStara Pazova

Postavljeno 21 September 2018 - 07:18 PM

Kovanice su tu da imitiraju hladnjak koji ova lampa nema. Nije ih bojio nego ih je lepio termalnim lepkom (lepak, više silikon, koji je otporan na veće temperature, tipa do 200 stepeni ili tako nešto).

 

Diode se tokom rada greju i treba ih hladiti, zato bi one trebalo da su postavljene na hladnjak. U idealnoj situaciji kućište lampe bi moralo da bude napravljeno na cnc mašini, zabušeno s jedne strane za reflektore i diode, zabušeno s druge za elektroniku a u sredini bi ostalo "meso" aluminijum koji bi bio sastavni deo kućišta i koji bi prenosio toplotu od dioda na samo kućište. Međutim to je skupo, mnogo jeftinije je koristiti extrudirani aluminijum, mnogo manje otpadnog materijala ima, proizvodni proces je znatno kraći, košta mrvicu od onoga koliko bi koštalo obrađivati komad aluminijuma u CNC mašini...

 

Kovanice je takođe koristio da izbaci diode malo napred jer kad je poredio originalne reflektore i one plastične TIR optike, video si da je TIR kraći, znači ne bi bio pritisnut uz diode kad bi se sve zašrafilo, delovi bi se pomerali i zveckali, jednostavno ne bi radilo rešenje...


  • 1

profilepic.gif


#3202 trista_cuda

trista_cuda
  • Members
  • PipPipPip
  • 135 posts
  • LocationBG

Postavljeno 21 September 2018 - 08:07 PM

 @vidramon

 Koristio sam letos 25 dana taj Volt 800, jedina stvar koja mi se ne sviđa je trajanje najjačeg moda, sve ostalo je apsolutno savršeno. Na cenu svako drugačije reaguje, ne zarađujemo svi isto od posla kojim se bavimo. Na sajtu imaš informacije koje ti trebaju, one koje su bitne. Mene ne zanima koja je dioda unutra :) meni je bitno da traje i služi onome za šta je namenjeno, vožnji bicikla u noćnim uslovima. Kad je upališ nakon pola sata mrklog mraka, izgleda baš tako kao na slici :D . CatEye mi je prvi izbor za zadnje svetlo, prednje ne verujem da bih ikad kupio, ovisi o budućim modelima ali svaka preporuka za Volt 800. CatEye je ozbiljna firma a ti upoređuješ slike i info na sajtu sa jeftinim lampama na Aliju. Tek tamo su fotografije groteskne a info još luđi. Ono što ti treba nema nikakvih podataka a ono što ima je najobičnija laž i prevara. Da kupiš bilo koji elektični aparat u radnji sa takvim lažnim podacima, vratio bi se drugi dan sa bombom u ruci ali izgleda da za biciklistička svetla to je ok :) .
 Mislio sam na kopije i orginale SS, ne uopšteno. Solar ne pamti poslednji mod, pali se sa najslabijim.

@toxicm

 Nema kopija već varijacija. Solar je najpopularniji. Ima odlično ime brenda i sama lampa izgleda kao neka dobrodušna faca sa velikim očima :) Wall-E. Ostale se razlikuju samo po kalupu tela, unutra je sve isto. Eventualno ako ima drugačija sočiva, daljinski, bolje spakovan baterijski paket ...to utiče na malo višu cenu. SSx3 je za nijansu jači od SSx2 ali ta razlika se ne vidi nakon pola sata vožnje. Oblik snopa je identičan. Ja ne vidim nikakvu razliku, potpuno isti koncentrični krug sa jačim osvetljenjem samo u centru. Mislim da i onaj ThorFire sa 12 dioda što je veličine od ručke do ručke na kormanu ima isti oblik snopa. I da je ista cena x2 i x3, bolje je uzeti x2, bez dileme. Što se tiče ovog čoveka sa berze koji prodaje Solar mogu samo napisati ..kapa dole. Sjajan prodavac, mislim da će zbog njega sledeće dve generacije slušati o Solaru kao najboljem biciklističkom svetlu ikada u Srbiji. Ono kad budemo voziti i leteće bicikle iz Kine :D . Čovek je genijalac, pravi primer marketinškog maga.


  • 0

#3203 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 21 September 2018 - 08:52 PM

 SSx3 je za nijansu jači od SSx2 ali ta razlika se ne vidi 

 

 Pa ako imaju identicne diode logicno je da je u pitanju razlika od 33% u odnosu jacine, i to verovatno odokativno izgleda malo. Ali i potrosnja je veca za 33% jel tako a to je mana svih lampi za bicikl,treba sto jace da svetli  a sto manjeg gabarita. 


  • 0

#3204 toxicm

toxicm
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 211 posts

Postavljeno 22 September 2018 - 09:16 AM

Originalne SolarStorm lampe, koliko sam ispratio kada sam kupovao, su bile sa Cree diodama i osim sličnog oblika malo šta je drugo preuzeto kod kopija koje kupujemo sada, a ima ih mnogo, čak i nisu sve identičnog oblika. Na nekima i ne piše SolarStorm. Ja originalne lampe nigde više, osim u opisima, ne nalazim na netu u prodaji. I SSx2 i SSx3, kod ovih boljih modela kopija, imaju kineske diode ukupne snage oko 12W. Ortak je skoro sa Alija uzeo najjeftiniji SSx3 na USB punjenje (ima PowerBank) i lampa je osetno slabija (i po dužini i po širini snopa) od moje SSx2, međutim radi mu posao, za te pare i nema bolje.

 

Što se prodavca tiče, sve preporuke, ono što je stavio u opis sam i dobio. Za 3700 dinara sam dobio jako finu lampu sa ispravnim indikatorom napunjenosti i sa baterijom koja izdrži skloro 4 sata na najjačem modu.


  • 0

#3205 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 22 September 2018 - 09:50 AM

Pa Power Bank ima napon od oko 5v i namena mu je prvenstveno za tel. A ove SS na baterije  sto rade baterija ima napon 8,1 v a nominalni napon po fab. specifikacijama je 8.4 V mozda zbog toga mu slabije svetli,ili su razlicite diode ili elektronika regulise napon,ali kazem razlika u naponu je izmedju baterija i Power Banka.  Ja se nosim mislju da  stavim 4  ultrafire baterije 2 i 2 redno pa onda 2i2 paralelno i mogao bih da dobijem 7.4 -7.6 v  i ako napr uzmem 4 od 6Ah teorijski bi dobio 12AH 7.4 v ali prvo cu isprobati na mojim starim Ultyrafire baterijama da li to funkcioniose.Ali to kada oslabi kapacitet na ovim "orginalnim baterijama"

 

Kod mene isto indikator napunjenosti ne funkcuionise cim opadne napon na 2 indikacione led diode,mogu da se ubrzo pozdravim sa svetlom,ali ne smanjuje se jacina svetla ,kada ubrzo poslednji indikator blinka ubrzo se iskljuci celokupno svetlo.Ne znam videcu to je bilo fabricko punjenje i trajalo mi je oko 7 dana(svako vace vozim nocu )(glavno osvetljenje mi je Trelock Bike Duoo na dinamu),a posto sam bio odusevljen sa jacinom svetla malo sam se i igrao i "osvetljavao lisice i kerove ispred mene" ponekad.

 

Ja sam svestan da je moja ssx3 neki falsifikat ali sto se tice snage sam zadovoljan,znaci otprilike 100 m i celokupna sirina kolovoza,a i vise,je osvetljena,pa kud ces vise n2:doh


  • 0

#3206 rubiroza76

rubiroza76
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 262 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 22 September 2018 - 11:53 AM

Evo i sličica ploče SSx2 lampe sa prednje i zadnje strane:

 

20180922_134132.jpg

20180922_134155.jpg

 

Zašto mikroprekidač ima 3 kontakta sa jedne strane?


  • 0

#3207 Sirius9

Sirius9
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2510 posts
  • LocationStara Pazova

Postavljeno 22 September 2018 - 12:07 PM

Evo i sličica ploče SSx2 lampe sa prednje i zadnje strane:

 

Zašto mikroprekidač ima 3 kontakta sa jedne strane?

 

Aha, ok, ima mesta da se buše rupe, recimo iznad C1 kondenzatora ili tu gde piše A21_A...

Onaj srednji kontakt na mikroprekidaču nije kontakt, izgleda da su zalemili onaj gornji metalni deo mikroprekidača iz nekog čudnog razloga...

A oni okrugli kontakti iznad i ispod mikroprekidača što piše 2 pored su kratkospojnici, često se koriste za aktiviranje/deaktiviranje nekih opcija tipa ako je neki od njih spojen lampa ima 3 režima a ako nije spojen onda ima 5 isl... Samo je pitanje šta bi opcije kod ove lampe mogle da budu...


  • 1

profilepic.gif


#3208 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 22 September 2018 - 01:15 PM

Treba vam sema, trazite na  Net-u. Ili lepo uzmes unimer ,i probas sta taster prespaja. Pod uslovom da je srednji kontakt  kuciste. Ali sema bi bila najbolja. A sto se tice busenja  podseticu vas na jedan legendarni film:

 

BUSI! BUSI! HA,HA, HA, HA,    BUSI! BUSI! HA!HA!HA!HA!!!!!!!!

 

U svakom slucaju bas me interesuje kako ce se ovo zavrsiti.


  • 0

#3209 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14689 posts

Postavljeno 22 September 2018 - 02:05 PM

Sto bi busio, vidi kolika rupa na stampanoj plocici tu gde se spaja sa baterijom.


  • 0

#3210 rubiroza76

rubiroza76
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 262 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 22 September 2018 - 02:51 PM

Sto bi busio, vidi kolika rupa na stampanoj plocici tu gde se spaja sa baterijom.

 

Upravo to sam i ja hteo da pitam. Zašto je potrebno bušiti ploču? Zar nisi rekao da je ideja da se izbuši rupa na metalu koji ide sa spoljašnje strane i da se tuda provuku kablovi napolje?


  • 0

#3211 Sirius9

Sirius9
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2510 posts
  • LocationStara Pazova

Postavljeno 22 September 2018 - 03:35 PM

Ja sam pomenuo bušenje, zato što mislim da je onaj "konektor" kroz koji prolazi žica zaliven tj. ne može da se provuče još jedan kabl kroz njega a da se isti ne rastura. Ali opcije su otvorene, o finalnom rešenju bi odlučio nakon što bi pogledao lampu, lično. možda i može da se provuče extra kabl tu a možda ima i neka 3-ća opcija...


  • 0

profilepic.gif


#3212 Jeremy

Jeremy
  • Members
  • PipPip
  • 30 posts

Postavljeno 23 September 2018 - 02:32 PM

Izvinjavam se ali moram da pitam, zašta vam treba vidljivost od preko 100m - to je domet dugih farova na automobilu i pri toj osvetljenosti se lepo vozi 80km/h. Pri tom je naravno zabranjeno upotrebljavati duge farove ako neko vozilo ide u susret. S tim u vezi jedino razumljivo je što je neko pomenuo za "blicanje" nesavesnim vozačima da obore svetla. S druge strane, ako tako jako svetlo usmerimo na 20-30m ispred - dobijemo prejako osvetljen asfalt, pa je kontrast sa okolnim mrakom prevelik....

 

I onda se još pitate zašto kinezi lažu za lumene (a niko i ne spominje oblik svetlosnog snopa). Pa lažu zato što se ljudi najviše lože na lumene i onda naravno svi misle da im 1000lm nije dovoljno.

 

Inače, tokom godina sam promenio više kineskih svetala i onda skapirao da sam dao sve ukupno preko 50e... pa sam rešio da se počastim pravim svetlom za bicikl. Naravno opet kinesko:), fenix bc21r - neuporedivo sa ovim jeftinim koje sam koristio. A koristio sam i jače od ovoga, mada i na tim jačim slabiji mod. Fenix skoro uvek držim na najslabijem (čak bih voleo da ima još slabiji mod), doduše moja brzina krstarenja je 20-25km/h na asfaltu. Kad sam na putu (zrenjaninski put) pojačam na drugi nivo samo zbog "zaslepljivanja" vozila koja dolaze u susret - mada realno ni tada nema neke potrebe i dalje lepo vidim svoje svetlo. Koliko sam video testove po netu, od ljudi koji kao vidramon imaju opremu za merenje, specifikacije su tačne. Dakle ja bukvalno u 90% vremena koristim 100 i 200 lumena, mada to je kao recimo 500-800 lumena kod ovih jeftinih kineza. Snop svetla je fantastičan i mogu reći da mnogo bolje izgleda uživo nego na youtube:)

Opet kažem, ja sporo vozim, ali čak i da idete 80km/h ne vidim potrebu za tako jakim svetlima. Ok je van puta, ali na putu bih kažnjavao isto kao i automobiliste sa dugim svetlima, ksenonskim svetlima u neadekvatnim reflektorima... 

 

Inače pišem ovo zato što poslednjih godina sve više viđam biciklista isto kao i automobilista sa pomenutim ksenonima... sa jakim reflektorima kao da su negde u planini a ne na putu u naselju... na žalost Srbija je ovo, pa jedino da baba uzme zakon u svoje ruke:(


  • 0

#3213 vidramon

vidramon
  • Members
  • PipPipPip
  • 87 posts

Postavljeno 23 September 2018 - 04:43 PM

 @vidramon

 Koristio sam letos 25 dana taj Volt 800, jedina stvar koja mi se ne sviđa je trajanje najjačeg moda, sve ostalo je apsolutno savršeno. Na cenu svako drugačije reaguje, ne zarađujemo svi isto od posla kojim se bavimo. Na sajtu imaš informacije koje ti trebaju, one koje su bitne. Mene ne zanima koja je dioda unutra :) meni je bitno da traje i služi onome za šta je namenjeno, vožnji bicikla u noćnim uslovima. Kad je upališ nakon pola sata mrklog mraka, izgleda baš tako kao na slici :D . CatEye mi je prvi izbor za zadnje svetlo, prednje ne verujem da bih ikad kupio, ovisi o budućim modelima ali svaka preporuka za Volt 800. CatEye je ozbiljna firma a ti upoređuješ slike i info na sajtu sa jeftinim lampama na Aliju. Tek tamo su fotografije groteskne a info još luđi. Ono što ti treba nema nikakvih podataka a ono što ima je najobičnija laž i prevara. Da kupiš bilo koji elektični aparat u radnji sa takvim lažnim podacima, vratio bi se drugi dan sa bombom u ruci ali izgleda da za biciklistička svetla to je ok :) .
 Mislio sam na kopije i orginale SS, ne uopšteno. Solar ne pamti poslednji mod, pali se sa najslabijim.

 

Eh sad hocu da se ..... al necu da mi ...

Vecina hoce da svetlo bljesti napred dobro a hoce i da dugo traje e pa ne moze pogotovo samo sa jednom celijom, ili da se ide na 26650 i lampe koje rade sa 26650 koje imaju vece kapacitete ili na baterijska pakovanja.

Nije tu u pitanju cena kao cena samo nego odnos cene i kvaliteta, odnos cene i dobijenog, odnos cene i isplativosti itd. Kazem ti za taj novac ta lampa je ne neisplativa, nego papreno preplacena.

Na sajtu nedostaje dosta podataka koji moraju tu da stoje a u pitanju su brendirane i kvalitetne firme, naravno da budu iole relevantne a ne napamet pisane.

Slika nije sa Alja ne znam odakle ti takva ideja i ko ozbiljan trazi slike rada lampe na Aliju i slicnim sajtovima ?
Gledaj ovako ja trenutno imam 37 lampi a brojka ide preko 50 koje vise nemam u posedu a imao sam, neke su placene nekoliko desetina eura a pojedine i preko 100e, pisem recenzije za odredjene lampe, i ako ti kazem da 800 lumena ne moze da ispira tako asfalt i da to nema veze sa mozgom i objasnio sam ti da to dosta kompanija koje prodaju lampe radi onda ne znam, mozes da mi verujes ili ne, jer ne pricam ti napamet imam lampu od 100 lumena imam i od preko 10 000 lumena i sve izmedju toga, mogu da uslikam sa kvalitetnom opremom sve da se prikaze kako i jeste, verujem da to mogu i oni ali to ne rade nego skoro uvek over exposure-uju sike. Prave informacije i slike treba traziti u kvalitetnim recenzijama, a i to treba pratiti sta ko i kako radi posto ima i ljudi koji pisu iste a preteruju.

Kada upalis bilo sta posle pola sata mrklog mraka potrebno je neko vreme da ti se oci priviknu, zatvori oci na pola sata pa upali sijalicu od 100w zarulju koja daje 1600 lumena pa ces da vidis kako ces da trepces kao sojka na jugovinu u pocetku.

 

Nisam rekao da ti je lampa losa mozda si me pogresno razumeo samo da je preplacena debelo i da na sajtu nema dovoljno specifikacija koje treba tu da stoje, kao i to da je pitanje da li ima 800 lumena, mozda ima mozda nema nije sigurno, i samo sam se osvrnuo na sliku proizvodjaca u radu lampe koja je drasticno preuvelicana sto sam vec objasnio i stojim iza toga kao i svako ko je prosao kroz ovoliko lampi kao ja a nema kataraktu.

 

Izvinjavam se ali moram da pitam, zašta vam treba vidljivost od preko 100m - to je domet dugih farova na automobilu i pri toj osvetljenosti se lepo vozi 80km/h. Pri tom je naravno zabranjeno upotrebljavati duge farove ako neko vozilo ide u susret. S tim u vezi jedino razumljivo je što je neko pomenuo za "blicanje" nesavesnim vozačima da obore svetla. S druge strane, ako tako jako svetlo usmerimo na 20-30m ispred - dobijemo prejako osvetljen asfalt, pa je kontrast sa okolnim mrakom prevelik....

 

I onda se još pitate zašto kinezi lažu za lumene (a niko i ne spominje oblik svetlosnog snopa). Pa lažu zato što se ljudi najviše lože na lumene i onda naravno svi misle da im 1000lm nije dovoljno.

 

Inače, tokom godina sam promenio više kineskih svetala i onda skapirao da sam dao sve ukupno preko 50e... pa sam rešio da se počastim pravim svetlom za bicikl. Naravno opet kinesko:), fenix bc21r - neuporedivo sa ovim jeftinim koje sam koristio. A koristio sam i jače od ovoga, mada i na tim jačim slabiji mod. Fenix skoro uvek držim na najslabijem (čak bih voleo da ima još slabiji mod), doduše moja brzina krstarenja je 20-25km/h na asfaltu. Kad sam na putu (zrenjaninski put) pojačam na drugi nivo samo zbog "zaslepljivanja" vozila koja dolaze u susret - mada realno ni tada nema neke potrebe i dalje lepo vidim svoje svetlo. Koliko sam video testove po netu, od ljudi koji kao vidramon imaju opremu za merenje, specifikacije su tačne. Dakle ja bukvalno u 90% vremena koristim 100 i 200 lumena, mada to je kao recimo 500-800 lumena kod ovih jeftinih kineza. Snop svetla je fantastičan i mogu reći da mnogo bolje izgleda uživo nego na youtube:)

Opet kažem, ja sporo vozim, ali čak i da idete 80km/h ne vidim potrebu za tako jakim svetlima. Ok je van puta, ali na putu bih kažnjavao isto kao i automobiliste sa dugim svetlima, ksenonskim svetlima u neadekvatnim reflektorima... 

 

Inače pišem ovo zato što poslednjih godina sve više viđam biciklista isto kao i automobilista sa pomenutim ksenonima... sa jakim reflektorima kao da su negde u planini a ne na putu u naselju... na žalost Srbija je ovo, pa jedino da baba uzme zakon u svoje ruke:(

 

Pa ko je pomenuo da mu treba vidljivost preko 100m, necu loviti divljeg vepra  n2:party-021 ?
Ovde se raspravlja uglavnom oko kopija i originala, kao i broja lumena koji mnogi ne shvataju sta, kako, i koliko lumena kako izgleda kada vec ne mogu tacno da utvrde i izmere... Ja sam licno nekoliko strana unazad pomenuo da je 600 lumena ( pravih  FL1 standard ) vise nego dovoljno za opustenu nocnu voznju asfaltom, druga je stvar spustanje niz kozije puteve sa milion prepreka, rupa i udubljena sumom ili ko zna kuda.

Ja kada vidim ime Fenix ne pitam za nista, ako kazu recimo 800 lumena to moze samo da bude ili 770 ili 830 i tu je kraj svake price, ali kada vidim da Cat ili neko drugi napise e onda nista bez merenja. Opet i Fenix je prilicno skup i preskup ali su bar izgradili ime i zna se sta je i kako je sa njima.

Sto se tice snopa ne moras da ga bacis mnogo napred a ne moras ni da ga pobijes skroz u zemlju, nadji sredinu gde na ravnom putu neces smetati vozacu koji ti ide u susret, nadji nekog drugara, komsiju stanite sto bi se reklo napremas i podesi lepo, e sada kada ides uzbrdo, nizbrdo kao i kod auta moze se desavati da svetlo opet ide u oci, bitno je da je po ravnom ok, sve ostale varijacije su promenjive.


  • 0

#3214 Sirius9

Sirius9
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2510 posts
  • LocationStara Pazova

Postavljeno 23 September 2018 - 06:01 PM

n2:gitara

989105d1431905072-your-light-collections


  • 2

profilepic.gif


#3215 Jeremy

Jeremy
  • Members
  • PipPip
  • 30 posts

Postavljeno 23 September 2018 - 07:00 PM

@vidramon

nisam ni pitao tebe (evo samo na ovoj strani je mirek200 pomenuo vidljivost od 100m i više..., tako da njega i Sirius9 ako izađe sa ovim iznad na ulicu u aps:)). Inače gde pišeš recenzije za lampe, neki link? Ponekad volim da ih čitam u slobodno vreme (mada izbegavam, jer naravno onda ponekad poželim i da kupim neku:)) A što se tiče lumena, ne mogu se samo oni gledati, bitan je i reflektor, tj. kako su raspoređeni ti lumeni - zato najbolje čitati neke kompletne recenzije i testove... pa daj link:)

 

I nemojte se svađati bez veze, u pravu si ti da ono na slici ne izgleda kao 800 lumena, ali u pravu je i trista_cuda jer je napisao da tako izgleda kad je uključiš posle pola sata mrklog mraka. Dakle svo to fotkanje je prilično subjektivno. Ja najviše volim kad je puno lampi fotkano pod istim uslovima (kao npr fonarevka, mada i tamo nije svuda isto, ali bar pišu parametri fotki). Tada je najobjektivnije za poređenje - pogotovo ako imam neku od tih lampi.

 

vidramon, zašto ne veruješ CatEye, evo sad sam malo proguglao, kažu da se poklapaju lumeni sa onim što napišu, ne znam odkud takva sumnja u CatEye? Ono, nisu mi baš omiljeni (cena/kvalitet, a pri tom su bar ranije imali dosta modela koji nisu vodootporni), ali ipak mislim da su renomirana firma.


  • 0

#3216 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8888 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 30 September 2018 - 04:53 AM

Tema je dugačka, ima dosta dobrih postova, ljudi koji su svašta probali. Opet, izlaze nove stvari, menjaju se, tako da postavljam pitanje, umesto čitanja puno stranica u nazad.

 

Ozbiljno razmatram uzimanje lampe sa Li-Io punjivom baterijom. Ako postoji nešto ovakvo:

 

- Voleo bih da je mogu koristiti dva sata dnevno, po sat vremena u cugu da svetli (najčešće), a da je ne moram puniti svaki dan.

- Jačina svetla - da na relativno ravnom asfaltnom putu mogu da uočim rupe pri brzini od 30-ak km/h. Dakle dovoljno je da lepo osvetli do 50 metara ispred, čak i 30 m bi trebalo da mi da barem dve sekunde dovoljne za reakciju.

- Da se može skinuti/staviti na "klik", da je ne ostavljam na bajsu kad ga zaključam negde.

- Da se baterije mogu zameniti kada crknu - standardne, rasprostranjene.

 

Da li postoji tako nešto? Koji model da uzmem, koja je okvirno cena?

 

Platio bih koliko treba za kvalitetnu, robusnu, dugotrajnu. Naravno, idealno bi bilo da je što jeftinija, ali ne bih zbog uštede kupio bofl.

 

Hvala unapred.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#3217 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2434 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 30 September 2018 - 09:21 AM

Pa zanflare F1, verovatno najzodnija lampa za bicikliste.

 

Inace ja sam narucio onu xiaomi lampu sto sam ostavljao link deluje mi savrseno za moje potrebe.

Cekam da stigne.


  • 1

#3218 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 30 September 2018 - 08:49 PM

Evo izmerio sam struju na ssx2 i SSx3  svetlima. Spojio sam dve ultrafire baterije napon 7.23V. Znaci kod ovakvog napona SS2 vuce na na max. modu 1.15A a SS3 1.7 A . Znaci svaka dioda vuce u proseku 0.6 A.  Po tome SS2 je oko 8W a SS3 je oko 12w manje vise. Ali u praksi to nista ne znaci jer utisak je da SS2 jace svetli zato sto daje uzi snop svetlosti a i sporije se trosi baterija sto je ipak vazno i u najslabijem modu moze dugo da traje. Inace i jedna i druga lampa su po meni neupotrebljive same,jer ne mogu da rade na najjacem modu zbog vozaca koji ablenduju da smanjim jacinu,znaci upotrebljive su u najslabijem modu, a tu su relativno slabe, toliko da u naseljenom mestu gde ima osvetljenje skoro se i ne primeti njihova svetlost,ali u kombinaciji sa nekom lampom koja ima koncentrisano svetlo, solarstorm lampe su odlicne,tu sam mislio na led lampe koje rade na dinamu,jer one koncentrisu svetlost na malom prostoru ,oko 10m na kvadrat kako koja, supernova i vise,i napr. kada je totalni mrak van naseljenog mesta, nije vidno polje ograniceno na onih 10 kvadrati nego i na  50 i vise metara na daljinu a i u sirinu se dosta  vidi,a ne smeta vozacima.Ovo merenje i ovaj napon je kada svetli samo jedna indikator lampica,verovatno sa  punim orginalnim baterijama bi pokazalo drugu struju jjer kada su pune orginalne baterije napon  im je 8.4 v . ali nemam amper kljesta a ne sece mi se provodnik da bih ga prikljucio na ampermetar.


  • 0

#3219 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4589 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 01 October 2018 - 09:38 AM

Evo izmerio sam struju na ssx2 i SSx3 svetlima. Spojio sam dve ultrafire baterije napon 7.23V. Znaci kod ovakvog napona SS2 vuce na na max. modu 1.15A a SS3 1.7 A . Znaci svaka dioda vuce u proseku 0.6 A. Po tome SS2 je oko 8W a SS3 je oko 12w manje vise. Ali u praksi to nista ne znaci jer utisak je da SS2 jace svetli zato sto daje uzi snop svetlosti a i sporije se trosi baterija sto je ipak vazno i u najslabijem modu moze dugo da traje. Inace i jedna i druga lampa su po meni neupotrebljive same,jer ne mogu da rade na najjacem modu zbog vozaca koji ablenduju da smanjim jacinu,znaci upotrebljive su u najslabijem modu, a tu su relativno slabe, toliko da u naseljenom mestu gde ima osvetljenje skoro se i ne primeti njihova svetlost,ali u kombinaciji sa nekom lampom koja ima koncentrisano svetlo, solarstorm lampe su odlicne,tu sam mislio na led lampe koje rade na dinamu,jer one koncentrisu svetlost na malom prostoru ,oko 10m na kvadrat kako koja, supernova i vise,i napr. kada je totalni mrak van naseljenog mesta, nije vidno polje ograniceno na onih 10 kvadrati nego i na 50 i vise metara na daljinu a i u sirinu se dosta vidi,a ne smeta vozacima.Ovo merenje i ovaj napon je kada svetli samo jedna indikator lampica,verovatno sa punim orginalnim baterijama bi pokazalo drugu struju jjer kada su pune orginalne baterije napon im je 8.4 v . ali nemam amper kljesta a ne sece mi se provodnik da bih ga prikljucio na ampermetar.

Problem sa vozacima je i do toga sto lampu drziš na volanu.
Ja sam nabavio nosač za SS za viljusku (srafi se tamo gde se postavljaju lampe na dinamo) tako da ne bije ljudima u oči i ne smeta kada je lampa niže postavljena.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
  • 0

#3220 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 01 October 2018 - 09:50 AM

Problem sa vozacima je i do toga sto lampu drziš na volanu.
Ja sam nabavio nosač za SS za viljusku (srafi se tamo gde se postavljaju lampe na dinamo) tako da ne bije ljudima u oči i ne smeta kada je lampa niže postavljena.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Tamo mi se nalazi  ova lampa na HUB dinamu Trelock bike duo.

 

Poenta moga pisanja je bila da je meni SS pomocno svetlo i tu odradjuje posao, i da dam egzaktne podatke o potrosnji struje ss2 i ss3. Ipak hvala na savetu bar sam nesto naucio korisno.


  • 0




2 članova čita ovu temu

0 članova, 2 gosta, 0 anonimnih korisnika