Jump to content


Fotografije

truvativ fire x


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
46 odgovora na ovu temu

#41 psiho

psiho
  • Members
  • PipPipPip
  • 121 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 25 January 2007 - 01:19 AM

Не будумо критични, ипак је Планет у Нишу по љубазности и информисаности запослених 15 година испред дилера Каприола (Мицко) са којима је увек било неких проблема!

Похвалио бих особље Планета у Нишу, и предложио неко усавршавање запослених јер, руку на срце, понекад заиста негде запне у споразумевању, али је углавном ОК.

Моја највећа замерка је што је избор делова у Нишу далеко сиромашнији, а не постоји могућност наменског наручивања (кажу само "треба да стигне", или "ако нам пошаљу" и толико). Било би заиста супер кад бисмо могли да претражујемо онлајн каталог Планета, без размишљања да ли то има и у Нишу.
  • 0

--


#42 vstojnic

vstojnic
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 343 posts
  • LocationSmederevo

Postavljeno 25 January 2007 - 08:35 AM

Hmmm, vidis to bi bilo super. Tipa, rezervises deo on-line(ali bilo koji deo, kazem i naglasavam bilo koji deo), potvrdis order telefonom, i kad se pojavis u prodavnici za 10 dana nema onoga " Nema na lageru, nismo porucili, cekaj prolece(ko da se zimi ne vozi bicikla).... itd "
Covece, pa kupovao bih tako svakih 15tak dana nesto. Lakse da odem do planeta nego da porucujem iz USA.
Sta kaze Planet na taj tip prodaje??? Ili smo i dalje u kamenom dobu?!!?
Zeljno iscekujem odgovor i unapred hvala.
  • 0
Postavljena slika
Postavljena slika
Postavljena slika

#43 sogli

sogli
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 403 posts
  • LocationGornji Milanovac

Postavljeno 25 January 2007 - 08:14 PM

Nism mogao da dobijem Planet danas, pa me interesuje da li na lageru imate sprinterice NW HYDROGEN broj 41-42 i koja im je cena?

Attached Thumbnails

  • CIP-0031-42m.jpg

  • 0
Nemanja Glisic

#44 PlanetBike

PlanetBike
  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 28 January 2007 - 07:13 AM

Dragi sogli,

NW Hydrogen kosta (na rasprodaji) nesto ispod 3000 dinara.
Jedan jedini par u velicini 42 je preostao u nasoj prodavnici u Nisu, ukoliko Vas zanima, savetujem da sto pre isti rezervisete kod kolege Zorana Djurica na:

[email protected]

Cipele mogu iz Nisa stici u Beograd ili negde drugo za par dana.

Takodje, molim Vas da ovakve i slicne upite saljete direktno na navedene e-mail adrese:

Lager lista, cenovnik, opste informacije: [email protected]

Servis, tehnicka pitanja, specijalne porudzbine: [email protected]

kako ne bi zloupotrebljavali forum za pitanja koja verovatno ne interesuju siru populaciju.

pozdrav
  • 0

#45 PlanetBike

PlanetBike
  • Members
  • Pip
  • 20 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 28 January 2007 - 09:34 AM

Hmmm, vidis to bi bilo super. Tipa, rezervises deo on-line(ali bilo koji deo, kazem i naglasavam bilo koji deo), potvrdis order telefonom, i kad se pojavis u prodavnici za 10 dana nema onoga " Nema na lageru, nismo porucili, cekaj prolece(ko da se zimi ne vozi bicikla).... itd "
Covece, pa kupovao bih tako svakih 15tak dana nesto. Lakse da odem do planeta nego da porucujem iz USA.
Sta kaze Planet na taj tip prodaje??? Ili smo i dalje u kamenom dobu?!!?
Zeljno iscekujem odgovor i unapred hvala.


Dragi vstojnic,

Pitanja koja Vi postavljate zahtevaju duzi odgovor, ali su i vrlo vazna, u nastavku cemo Vam objasniti kako mi razmisljamo. Unapred se izvinjavam za malo poduzi tekst.

U roku od 10 dana omogucicemo download sa naseg weba (http://www.planetbike.co.yu) dnevno azurne lager liste, koja ce da sadrzi sifru, naziv, maloprodajnu cenu i kolicinu svih artikala po svim magacinima (sve prodavnice i magacin veleprodaje).
Potrudicemo se da slike svih artikala budu vidljive u nasem on-line katalogu, kao i da izbacimo stare artikle, koji nikada vise nece biti na stanju.

Buduci da je vrlo tesko da u svakoj od nasih 5 radnji, u svakoj smeni bude obucen i iskusan prodavac, upucujemo sve kupce koji ne mogu da dobiju pravu informaciju ili uslugu u radnji na dvojicu nasih ljudi koji su prilicno iskusni i obuceni i mogu da odgovore na skoro sva pitanja.

Molim Vas da se za sva pitanja u vezi lager liste, cenovnika, i opstih informacija obratite na: [email protected]

dok se za problematiku servisa i garancije, tehnicka pitanja, rezervne delove i specijalne porudzbine obratite na: [email protected]

Ukoliko zelite da porucite bilo koji bicikl, deo ili rezervni deo od brendova koje distribuiramo, a koje nemamo u redovnoj ponudi, gore navedeni ljudi su prava adresa na koju treba da se obratite. Takodje, moguce je isporuka na kucnu adresu, pouzecem, preko privatnih kurira ili poste.

Imajte na umu da je procedura nabavke posebno porucenih delova od slucaja do slucaja razlicita, na primer, ukoliko u bliskoj buducnosti nemamo redovnu isporuku od nekog dobavljaca, onda moramo da sacekamo da se skupi dovoljno porudzbina kako bi slanje takve posiljke bilo isplativo. Isto tako, moguce ja da za odredjene specificne delove zahtevamo uplatu 100% avansa pre potvrde porudzbine.

Sto se tice porucivanja (on-line ili drugacije) delova bilo koje firme iz inostranstva, tu postoji par problema.

1. Mi kao firma smo po zakonu duzni da svu robu koju prodajemo, regularno nabavimo, ocarinimo, izdamo fiskalni racun i u garantnom roku omogucimo popravku ili zamenu proizvoda.

Nabavka pojedinacnog dela iz inostranstva je obicno isplativa ako ga kupuje fizicko lice, plati karticom, i ako dodje do kupca bez carinskih troskova i poreza.
Kada bi pravno lice kupovalo isti taj artikal, carinski postupak je obavezan, placa se carina i porez, a usputni troskovi kao sto su provizija banke, troskovi speditera, takse, itd. su cesto mnogo veci nego sto je vrednost uvezene robe.

Ostaje jedino mogucnost da se organizuje nekakva privatna varijanta, odnosno da se taj posao obavlja "na crno", sto nas ne interesuje.

2. Takodje da li bi kupcu mogli da garantujemo u tom slucaju, rok isporuke, cenu, garantne uslove!?

To mozemo da uradimo kada su u pitanju nasi dugogodisnji partneri kao Shimano, Cateye, Scott, Ritchey, Fizik itd., jer znamo da ce se i oni maksimalno potruditi da nama isto to garantuju.

Da li ce kupac da nam veruje da neki on-line prodavac ili veletrgovac iz Evrope, nam nije isporucio robu kako je trebalo (drugi model, nekompletna isporuka i slicno), da nam je naplatio vecu cenu nego sto je istakao na svom web site-u, da je robu u medjuvremenu rasprodao i isporuku otkazao, da nece da uvazi garanciju koja je nastala posle 3 meseca ili da je carina ipak odlucila da takav pojedinacni paket ocarini, zato sto je procenila da vrednost od recimo 18 evra nije realna!?

Sustina je da sa takvom vrstom trgovine kupcu malo sta mozemo da garantujemo, zamislite situaciju gde nekom kupcu kazemo:

Ako porucite recimo Shimano deo, garantujemo isporuku za recimo 30 dana i sve ostale uslove, ali ako porucite Magura hidraulicne kocnice, necemo Vam izdati fiskalni racun, trazicemo 100% avans, necemo garantovati rok isporuke, krajnju cenu, a i za garanciju se obratite direktno Maguri, mi smo vam samo prodali deo i uzeli pare.
Cak iako ima kupaca koji su premni na ovakve uslove, mi kao firma ne zelimo da sa imenom Planet Bike stanemo iza takve akcije.
To je posao za pojedince i poznavaoce, kao sto je Ciklopia ili neko slican, mada sam siguran da taj posao nosi mnogo glavobolja i problema, kao i da nije uvek bas najjasnije koliko se tu moze zaraditi.

3. Govoreci potpuno otvoreno mi kao zastupnik firmi kao sto su Shimano, Scott itd. imamo pored ugovora i tzv. "dzentlmenski" dogovor da necemo prodavati ili promovisati neke druge konkurentske robne marke, bar ne dok se o tome ne dogovorimo sa firmama koje vec zastupamo.
Dostupnost rezervnih delova, garantni uslovi i servis su vazan deo promocije neke robne marke, nije dovoljno samo da je proizvod kvalitetan, dobro reklamiran ili da ima dobre ocene na raznim testovima.
Koji je nas interes da obezbedimo rezervne delove za Maguru, Hayes, Sram, Campagnolo ili slicno, i samim tim jacamo poziciju ovih brendova na trzistu, koji su nam konkurencija?
Drugo, da bi porucili adekvatan deo bilo koje firme i pravilno ga zamenili, potrebno je da nekoga posaljemo na obuku, sto je skupo, jer mnoge popravke nije moguce uraditi koristeci samo zdrav razum i veliko servisersko iskustvo.

Dacu vam jedan primer, kupovina neophodnog specificnog alata, troskovi slanja jednog coveka na obuku u Cannondale do sada su kostali oko 2.000 evra, i mozete biti sigurni da ti troskovi moraju da se ponove svake sledece godine, jer ako ste distributer nekog proizvoda, onda morate da pruzite i odgovarajucu podrsku, odnosno garantne uslove.
Imajuci u vidu ovakve troskove, jasno je da na servisiranju Cannondale bicikala i prodaje rezervnih delova za iste necemo uspeti da ostvarimo profit, nasa ideja je da stvorimo dobar imidz za brend i zaradimo na prodaji celih bicikala.

Nadamo se da smo bar malo razjasnili ovu temu, odnosno objasnili nas stav, za sva druga pitanja stojimo Vama i ostalim forumasima na raspolaganju.

pozdrav
  • 0

#46 vstojnic

vstojnic
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 343 posts
  • LocationSmederevo

Postavljeno 29 January 2007 - 07:25 AM

Iskreno se zahvaljujem Planet-u na iscrpnom odgovoru.
Hvala

PozZ
  • 0
Postavljena slika
Postavljena slika
Postavljena slika

#47 psiho

psiho
  • Members
  • PipPipPip
  • 121 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 14 June 2007 - 02:55 PM

ОК, пошто смо се науживали овим скретањем са теме (хвала уредницима што се "труде" да одрже теме чистим) да питам једно питањце у вези са Труватив Фајерикс погоном, тачније у вези са дистанцерима.

Утор на раму је 68 мм, Миша је написао да се у том случају стављају оба дистанцера, сваки са по једне стране. Упутство које долази уз погон је малко конфузно, али може да се извуче исти тај закључак.

Елем: кад ставим дистанцере, чини ми се да она провидна пластика између левог и десног лежаја, кад се заврне до краја, не затвара у потпуности. Заправо, ја сам ово могао да приметим "пристављањем" до рама са спољашње стране. Нисам могао да видим како је кад се ушрафи...

Молим неки савет, да не погрешимо. Хвала!
  • 0

--





0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika