Jump to content


Fotografije

truvativ fire x


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
46 odgovora na ovu temu

#1 Stameni

Stameni
  • Members
  • 3 posts

Postavljeno 08 July 2006 - 01:07 AM

Moze li mi neko reci kakva iskustva je imao sa truvativ srednjim pogonima, KOnkretno mene interesuej truvativ fire x, truvativ blaze. i da li je cena od 7800 za truvativ fire x prihvatljiva ?

i njihovo poredjenje sa proslogodisnjim LX-om, odnosno ovogodisnjim DEORE-om i XT-om.

Imam problem sa srednjim pogonima, uvek se raspadnu ( 2 do sad ) :) ... to je posledica moje teznje da vozim uz brdo u sto vecim prenosima ... Uostalom, ja sam pocetnik, vozim tek godinu i po dana i verovatno puno stvari ne radim kako treba.

Hvala

E da, jos jedno pitanje. kako da odrzavam amortizer RST gila T5 ?
  • 0

#2 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 11 July 2006 - 09:29 PM

Hajde da malo generalizujemo pitanje tako da glasi i 'na šta paziti pri kupovini polovnog predjeg pogona' - meni je to nekako u planu.

Što se tiče održavanja amorta, univerzalno: dođeš kući, obrišeš prašinu sa... unutrašnjih šipki (nagore ili bočno, ne nadole), napraviš prstenčić od malo ulja za šivaću mašinu oko svakog ulaza dotičnih šipki u telo amorta, sabiješ par puta, obrišeš višak, i tako srećno do njegova vijeka.
  • 0

#3 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 13 July 2006 - 10:23 AM

Generalno, pri kupovini polovnog pogona treba voditi racuna o istrosenosti samih sajbni. Naravno da treba pogledati i stanje samih kurbli i dela u koji ulazi osovina ( patrona ), ali su to stvari koje se jako retko totalno demoliraju.
Sto se sajbni tice, najkriiticnija je srednja sajbna jer se u njoj i najcesce vozi. Potom ide velika, a na kraju mala, koja u principu funkcionise i ako je trosena.