Molim te pojasni: smeju se uključiti samo oni koji misle da je 7% razlike između bajsa od 500 i 5000 evra vredno i značajno?
Vec sam pojasnio:
Sta hocu da kazem...
reci da je 7% malo je cista budalastina, jako mnogo znoja je potrebno za toliku razliku na bilo kom biciklu.
Sto se mene licno tice, znam da kad na primer dugo ne radim sklekove redovno pa onda posle odredjenog vremena odlucim da krenem da ih radim, uvek se na pocetku vec na 30 zadisem. Ali kad ih redovno radim, obavezno svakog sledeceg dana se trudim da dodam na njih tih 5 ili 10% vise da bih ostvario napredak. Toliko sam siguran da mogu da to izvucem kad uz to i pazim sta jede. i obicno uspeva. Tu filozifiju primenjujem na svaki rekreativni sport kojim se bavim i u zadnjih 20 godina je palilo.
Nikada nisam verovao da cu brze trcati ako budem imao skuplje i bolje patike ili da cu biti bolji u fudbalu iskljucivo ako kupim mnogo skuplje kopacke. Uvek sam radije verovao u sebe i da ja mogu bolje....
Biciklizam nisu sklekovi, tu uvek mozes da uradis jos jedan, a nije uporedivo ni sa patikama.
Bicikl je mahanicka sprava koja pomaze da efikasnije iskoristis energiju svoga tela i nikako nije svejedno kolike gubitke proizvodi, jer je energija koju telo moze da isporuci ograniceni resurs.
Probaj sat vremena da vozis bicikl neki pun krug punom snagom, i to uradi nekoliko puta razlicitim danima i znaces svoju prosecnu brzinu, i pose toga tu prosecnu brzinu probaj da podignes za 5-7%, pa da vidis koliko je to tesko ostvarivo.
I onda razmisli da ako samo zamenom bicikla mozes da pomeris taj rezulat to je samo po sebi cudo bez obzira koliko to kosta.
Trke se voze u grupi, pa 90% vozača 90% vremena vozi u zavetrini, daleko ispod svog maksimuma - par stotina grama težine i par vati manje vazdušnog otpora tu ne pravi bitnu razliku. Zato danas, kao i oduvek, trku pobeđuje najpametniji i/ili najjači vozač, a ne najbolji bicikl. Zato većina profesionalaca i vozi bicikle koji su prilično iznad minimalne dozvoljene težine, sa ramovima, volanima, točkovima izabranim prvo po osećaju, a ne aerodinamici.
naprotiv na trci svi takziziraju ali daju maksimum kao ceo tim da bi odneli pobedu, jer trka se dobija na kraju.
I svi tu imaju dobre bicikle jer da imaju 5% losiji bicikl od drugih timova njima ce pobeda biti nedostizna.
I na kraju da zakljucim:
Covek ne moze tek tako biti 5% jaci od svog maksimuma, ali bolji bicikl uvek moze da uzme / kupi (kome to vredi) i to nadohnadi...
Nece biti sa tim bolji od nekog drugog nego 5% bolji od sebe samog!
To je vec davno receno....ne zavaravajte se, nece biti nista lakse sa boljim biciklom:
-"It never gets easier, you just go faster"
Greg LeMond
Odoh na voznju