Voznja bicikla zimi
#81
Postavljeno 06 June 2019 - 03:00 PM
https://picasaweb.go...208760685671353
#82
Postavljeno 06 June 2019 - 03:26 PM
Citao sam ja o tome, ali ocigledno nisi shvatio poentu,ponco ne vredi nista,cipele ne vrede nista jer nabacuje se voda od prednjeg tocka,znaci radi se o bukvalno, kojeg oblika (i matrijala) treba da bude zastavica na blatobranu da bi sto manje nabacivalo u cipele a da bude sto manja,i treba da ima neku kopcu za brzo stavljanje i brzo skidanje,kada nije potrebna. Da li nabacuje vodu i zadnji tocak ,da li je Gore-tex bas toliko paropropustan i vodonepropustan kao sto kazu.
Time na postavljena pitanja ja sam dao i delimican odgovor.
To je u principu to - uz dodatak krštenih blatobrana. Uradio sam kao i Chamade: napred stavio jedan "zadnji" blatobran, koji je dovoljno dugačak da sprečava prskanje vode previše i previsoko. Za brzo spad... ovaj, skidanje - nisam tražio rešenje.
Sve ostalo sam napisao u članku. Meni pončo radi posao i stignem suv do posla i kada lije.
Isto tako dobre planinarske cipele rešavaju problem mokrih nogu, čak i ako nešto prska sa prednjeg točka. Neke Planikine planinarske polu-duboke čizme.
#83
Postavljeno 06 June 2019 - 03:26 PM
Citao sam ja o tome, ali ocigledno nisi shvatio poentu,ponco ne vredi nista,cipele ne vrede nista jer nabacuje se voda od prednjeg tocka,znaci radi se o bukvalno, kojeg oblika (i matrijala) treba da bude zastavica na blatobranu da bi sto manje nabacivalo u cipele a da bude sto manja,i treba da ima neku kopcu za brzo stavljanje i brzo skidanje,kada nije potrebna. Da li nabacuje vodu i zadnji tocak ,da li je Gore-tex bas toliko paropropustan i vodonepropustan kao sto kazu.
Time na postavljena pitanja ja sam dao i delimican odgovor.
Ja bih voleo da sam ovo razumeo. Ništa ne vredi ništa. A i taj Goretex.
#84
Postavljeno 06 June 2019 - 06:14 PM
Hvala na odgovorima,znaci "krsteni blatobrani" rade posao, gledao sam na cikloberzi,njih je teze naci,kod mene su kraci, zato sam planirao da napravim neku duzu zastavicu od alaminijnuma, ovo mi izgleda dobro kao Chamade sto ima.Nabaviti jedan zadnji blatobran i staviti da bude na prednjem tocku-to je to sto mi nije palo na pamet-hvala.
Ponco imam i ja ,meni ne radi posao ni 700 m do prodavnice po kisi,jos kada duva vetar ubiboze.
#85
Postavljeno 06 June 2019 - 07:53 PM
Uradjeno. Imam na tavanu bicikl star jedno 50 godina,gledam kako su nekad radili blatobrane,razmisljali su da budu i funkcionalni, jos alaminijumski mogu cak da se ispoliraju, samo malo siri tocak cini mi se 27 cola ili oko. Odmah sam skinuo i namestio,jos samo da nadjem neku lepu zastavicu,ili da napravim od Al. lima videcu posle kada isprobam sada bicikl na kisi.
#87
Postavljeno 07 June 2019 - 02:41 AM
Što se tiče branika.. prolazak kroz dugačke bare ipak baca deo vode ka nogama. Vožnja velikom brzinom.. prednji branik iznese vodu napred ali prc.. vazduh deo te vode vraća preko celog točka nazad ka nogama i zaliva sve do kolena
Na dugim vožnjama po kiši izgleda da nema nekog rešenja jer garderoba za kišu ne diše pa se pokisne iznutra.. tj od znoja budeš mokar k'o miš a još i bazdiš
https://picasaweb.go...208760685671353
#89
Postavljeno 07 June 2019 - 04:53 AM
#90
Postavljeno 07 June 2019 - 06:16 AM
Najbolje rešenje za biciklistu je da se skloni sa kiše. Osim ako nisi profi i ne ućestvuješ na trkama, ne vidim nijedan razlog za vožnju po kiši. Ovo se naročito odnosi ako si u nekoj pripizdini, daleko od kuće. Ja vozim turing bajk i uvek u bisagama ima rezervenu odeću, to je pod obavezno. Osim toga nosim i ceradu, 5x2 metara, od koje za kratko vreme mogu da napravim improvizovano sklonište i da se sklonim od padavina. Besmislene je mase i lako se spakuje u bisagu.
#91
Postavljeno 07 June 2019 - 08:37 AM
Najbolje rešenje za biciklistu je da se skloni sa kiše. Osim ako nisi profi i ne ućestvuješ na trkama, ne vidim nijedan razlog za vožnju po kiši. Ovo se naročito odnosi ako si u nekoj pripizdini, daleko od kuće. Ja vozim turing bajk i uvek u bisagama ima rezervenu odeću, to je pod obavezno. Osim toga nosim i ceradu, 5x2 metara, od koje za kratko vreme mogu da napravim improvizovano sklonište i da se sklonim od padavina. Besmislene je mase i lako se spakuje u bisagu.
Meni je bajs omiljeno sredstvo prevoza i vozim praktično svaki dan - i leti i zimi. Uz dobru kabanicu na najjačem pljusku stignem suv do posla.
Dok sam živeo dalje od posla, kabanica je bila nepraktična: i zbog vetra i jer se skuvam. Tada sam nosio suvu presvlaku u nepromočivim bisagama - i to mi je bilo lepše nego ići kolima i tražiti parking 20 minuta.
#92
Postavljeno 07 June 2019 - 10:49 AM
Najbolje rešenje za biciklistu je da se skloni sa kiše. Osim ako nisi profi i ne ućestvuješ na trkama, ne vidim nijedan razlog za vožnju po kiši. Ovo se naročito odnosi ako si u nekoj pripizdini, daleko od kuće. Ja vozim turing bajk i uvek u bisagama ima rezervenu odeću, to je pod obavezno. Osim toga nosim i ceradu, 5x2 metara, od koje za kratko vreme mogu da napravim improvizovano sklonište i da se sklonim od padavina. Besmislene je mase i lako se spakuje u bisagu.
Zavisi, za tebe kao ciklo turistu da. Ali ako si na drumašu, mokar od znoja, ne smeš da staneš uopšte, već nastavljaš do kuće i tako mokar odmah ideš na tuširanje i sve je ok.
Mada ja kada sam kod kevinih, odmah u dvorištu crevom sperem sve sa bajka vodeći računa na nable i sve što treba, ali za minut sve što treba isprskam grubo i ostavim na sušenje, a ja idem u kadu. Cikloturizam, je sasvim druga priča!
#94
Postavljeno 07 June 2019 - 01:07 PM
#95
Postavljeno 07 June 2019 - 05:07 PM
Zavisi kakva je kiša. Recimo, prošle godine sredinom juna me je uhvatilo takvo nevreme, grad, kiša i olujni vetar da sam bukvalno jedva živu glavu sačuvao. Da nije bilo drveta ispod kojeg sam se skupio, jedinog u krugu od stotinak metara, mirisao bih danas rosno cveće. Pokrio sam se ceradom preko glave i sačekao da prođe. Kada se završilo, bukvalno nije bilo više nijedne grane na tom drvetu, okolne njive bile su sravnjene sa zemljom, nijedne travke nije ostalo. I sve to, na nekih petnaestak kilometara od kuće, u Lozoviku. Evo godinu dana docnije, i danas su na fasadama kuća u Lozoviku vide se tragovi tog nevremena.
Inače, bicikla mi je osnovno sredstvo prevoza, i vrlo često me uhvati kiša između Male Krsne i Smedereva. Ako je neka slaba kiša, vozim dalje, ako je onakva apokalipsa kao prošlog leta, onda zaležeš i hvataš prvu busiju, inače zbogom Brus Li
#96
Postavljeno 20 September 2019 - 09:30 AM
Juce uvece temp. se spustila na 10*C-13*C a bilo je 18 kada sam krenuo oko 18h. Clanci na nogama mi se smrzli,pa sam morao da improvizujem da ih zastitim. Ne mogu da verujem, ni pre nedelju dana 24-27*C uvece, a sada toliko,treba organizam da se privikne. Veceras stavljam kamasne,da mi bude merak.
Jutros 8 stepeni.
#97
Postavljeno 20 September 2019 - 10:05 AM
Ipak za biciklističku obuću-odeću koja je predviđena i za voznju po kiši-ako se ima novca ne treba se stedeti. Po mogućstvu uzimati najbolje. Za obuću zavisi kako ko vozi, dal pedale sa pločicama ili ne? Tada može da posluži i dobra gx obuća tipa gojzerice i sl. Lično vozim zimi Northwave celsius obuću i jako sam zadovoljan. Noge tople,prsti takođe i nepromočiva.
U pravu su mnogi koji savetuju iz iskustva bas da se ne srlja i vozi po kiši...za nuždu i prvu pomoć za noge mogu i najobičnije kese preko da koriste...
#98
Postavljeno 20 September 2019 - 12:15 PM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#100
Postavljeno 20 September 2019 - 01:42 PM
Kad subtemperature ispod nule meni nije filing da vozim bajs uopste....
To je relativna stvar,nije filing ni voziti ni u podne u julu kada temp. na suncu predje 45*C. Nije filing ni kada duva vetar, a pogotovo zimi u ravnici ne prestaje,duva kontinualno,ako biciklista nije naucen na takve uslove,nervira. Ali za sve postoji oprema,zato ja kazem da, imati bicikl je samo oko 30% opreme,sve ostalo je u odeci i obuci i nadogradnji na biciklu.Cesto ramisljam kada bih to racunao koliko sam pootrosio na opremu mogao sam kupiti neki dobar polovni auto,znaci reda velicine sigurno oko 2000E.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika