Voznja bicikla zimi a i leti,da nesto kazemo o nacinu voznje i opasnostima voznje bicikla zimi (a i leti) -Ovo je samo moje misljenje ne znaci da sam u pravu.
Gde najvise biciklisti, a kada kazem biciklisti najvise mislim na obican narod ne na nas koji se aktivno bavimo bicilizmom manje vise, grese u saobracaju kada voze nocu a i danju. Obicno vidim biciklista kada vozi trudi se da se sto vise skloni u desnu stranu,da ne bi smetao vozacima, mislim da je to velika greska ,gro slucajeva pogibije biciklista se desilo bas zbog toga,jednostavno vozac automobila nekada i ne vidi biciklistu jer postoji mrtvi ugao,a to se jos pogorsava zimi kada je sofersajbna delimicno zaledjena ako je upravo vozac automobila krenuo,ili je delimicno zamagljena. To se pogotovo pojacava nocu ,em biciklista slabo ili uopste osvetljen em se suvise sklanja u desnu stranu em crnu odecu,a tamo je neravniji put i dolazi do oscilacija u voznji levo desno.
Ja kada vozim bicikl obicno idem malo vise u levo a kada mi nailazi vozilo od pozadi, ukoliko nema nikoga napred samo malo se sklonim ,znaci na zakonsku zamisljenu traku koja je 1 m. A ukoliko mi u tom trenutku ide u susret vozilo s preda ne sklanjam se uopste dok ne prodje. Ovo je slucaj kod ruiniranih puteva i uzih,kada je put sirok to pravilo ne vazi,zato sto automobili imaju dovoljno prostora da me obidju,jedino isto vazi kada su kamioni u pitanju.
Ovo se najvise odnosi na voznju zimi,ali slicno je i leti.Ovo govorim zato sto vidim dosta biciklista koji pogubno voze bas zato sto hoce se sto vise sklone u desnu stranu misle da ce tako da ce da se zastite. sada mozda gresim,ali videcemo, valjda mi je teorija tacna ili ne? mozda ja gresim?