Nekad je kvalitet rama na vrhunskom biciklu, bio najvaznija stvar. On je cinio osecaj voznje jedinstvanim, mozda je danas druga prica, nemam iskustva sa biciklima mladjim od 10ak godina...
Pomoc oko izbora rama za drumasa i jos ponesto
#122
Postavljeno 30 January 2017 - 06:07 PM
Vjerujem da je to i dalje tako kod nekih Italijanskih proizvodjaca, npr. Colnago... i kod top modela bicikala premium brendova, gdje se koriste neke "specificne" tehnologije, patenti...
ali kod bicikala u cjenovnom rangu do 1000 eura ( pricam o novim biciklima ), ja licno ne primjecujem neku razliku... Legura alu 6061 i pici
#123
Postavljeno 30 January 2017 - 06:19 PM
Dodatno pitanje : Posto se treba namotati traka ona na volanu malo, mislio sam da uzmem novu. Kaze prodavac da se moze samoxnamotati opet isto, ali mislim se uzeti drugu. Kako se one tacno zovu i posto su otprilike ?
#125
Postavljeno 30 January 2017 - 06:26 PM
Bajs ce biti poslat sutra. Pa znacu prekosutra sta mi je ciniti.... Tj znacu sve. Kaze prodavac da ce mi biti dobar. Ja se samo nadam. Kako god javicu utiske.
Dodatno pitanje : Posto se treba namotati traka ona na volanu malo, mislio sam da uzmem novu. Kaze prodavac da se moze samoxnamotati opet isto, ali mislim se uzeti drugu. Kako se one tacno zovu i posto su otprilike ?
Savet - dok ne napraviš neku kilometražu, postoji velika šansa da ćeš menjati položaj šamaraljki, a možda i sam korman. Zato koristi staru do juna, najmanje, pa ako u sred sezone budeš siguran da je to-to, onda uzmi novu, pa namotaj.
Zove se traka za korman. Od 500 do 2000, zavisno od kvaliteta i marke.
#126
Postavljeno 30 January 2017 - 06:42 PM
Postoji razlika u geometriji ovog Gianta u odnosu na neki klasičniji oblik, kao recimo Scott-a.
Giant ima veći pad horizontalne cevi, otud ona manja visina (51,5 umesto 56 cm). Zamisao je da se spusti težište bicikla niže i da on bude lakši za kontrolu, posebno na usponima.
Šta ovo donosi tebi?
Sve i da ti je bicikl veći (a jeste malo, rekoh ti da ti je M veličina taman), spuštajući sedište niže. ti opet nećeš imati problema kao kod klasičnog rama gde bi ti sedište bilo blizu horizontalnoj cevi. Ako su ti ruke dovoljno dugačke, ti ćeš sa svojom visinom sedeti dosta komotno na ovoj bicikli, nećeš biti previše nagnut, što početnicima u principu i odgovara, a Defy geometrija je i nešto konformnija nego TCR (takmičarska) geometrija.
Tim Giant i inače vozi Defy bicikle na klasik trkama (loši putevi, kocka i sl.), Jeste da su to karbonci, ali osnova geometrije je svakako ista kao kod tebe.
Zato nemoj da se plašiš, ako baš bude nepovoljno, uvek ćeš prodati bicikl po nabavnoj ceni.
#127
Postavljeno 30 January 2017 - 06:56 PM
Ima verzija od 2009-2016 (mozda) i vise. Onda sam suzio pogon FSA 3x9 (obicno gugl baca podatke za 2x9) verziju.
Ovo sve radim sa telefona. To me dovelo do verzije za 2010. Tu me buni jer na nekim mestima je M/L 55.5, na nekim 56.
Kako god nadam se da ce sve biti u redu. Vise bih voleo da je M verzija, ali sta je tu je. Probacu ga koliko mi vreme dopusti. Cujem da ce ovih dana navodno biti i 13 stepeni, pa cu ga probati bar do Novog Sada i nazad sto je oko 100KM. To mi je bila i ruta za treking i to daleko tezi. Ako mi bude odgovarao zadrzacu ga. Ako bas ne ili cu menjati tu lulu ili ga prodati (sto mi se bas ne radi).
Svidja mi se ovaj tkzv sloping ram. Vidim da je i Capriolo kopirao slicno na Firebirdu (ako ne gresim). Valjda ce mi pasovati.
Danas sam vozio 55.5cm i def nije bio za mene. A uzeo da probam iz znatizelje. Iako se naravno ne mogu porediti razliciti bicikli. Javljam utiske vec prekosutra. Najkasnije nakosutra.
#128
Postavljeno 30 January 2017 - 07:04 PM
Samo nemoj odmah sa novim bajsom da odeš 50 km od kuće.
Malo dok se navikneš, vidiš je li sve radi kako treba, dok se i telo privikne na novi bajs, sedlo, položaj...
Inače potpisujem što je kolega Karpkg napisao - može lako da ispadne da ti taj "za pola broja veći" ram ispadne kao optimalno rešenje.
#129
Postavljeno 30 January 2017 - 08:20 PM
Pravio se prakticno identicni od 2009-2016. Neki imaju karbon vilu (fork), neki Shimano Sora, neki Claris (ali oba 2x8). Pa ShimanonSora FFSA 3x9.. Neki imaju neke Giant gume, neki drugacije. Ne mogu bas da nadjem moj model Defy 3.
Ima ih previse i sve je konfuzno. Kao Golf 1-7, samo ovde ide po godinama 2009,2010,2011,2012... a svi mnogo lice izuzev nekih advanced verzija. Nikako da nabodem bas moj. .
To je to. Sve vas pozdravljam pa se javim prekosutra kas stigne. Daj Boze da ram odgovara.
#130
Postavljeno 30 January 2017 - 08:55 PM
Taj ram ti je verovatno za broj veci, ali jedan broj gore - dole je obicno prihvatljivo, narocito kad je slope ram.
Lula deluje prevelika, i to ces mozda morati da menjas posto horizontalna duzina pravi najveci problem.
Po tome sto stoji u oglasu ovaj je m/l velicina.
Bez veze poredis ovaj bicikl sa capriolom, nemaju nista zajednicko.
I nemoj da se zanosis da odes sa novim bajsem daleko, jer ce te on svakako drugacije umoriti a to ces osetiti kad bude kasno
#134
Postavljeno 30 January 2017 - 11:05 PM
Za lulu postoji kalkulator, uglavnom orijentaciono, subjektivni osecaj je jedini merodavan.
Za motanje trake postoji tehnika da se ne bi razmotavala prilikom koriscenja bicikla, da ne bih piskarao video u prilogu
A u glavi ništa, samo žica drži uši da ne otpadnu.
#135
Postavljeno 30 January 2017 - 11:09 PM
I nemoj da se zanosis da odes sa novim bajsem daleko, jer ce te on svakako drugacije umoriti a to ces osetiti kad bude kasno
Tako sam se ja ispalio, krenuo na 120km i posle 100 umro, i psihicki i fizicki. Nisam imao ni 100km do tada na tom biciklu...
#136
Postavljeno 31 January 2017 - 12:32 AM
drago mi je što si kupio bicikl i to baš onakav kakav si želeo i u cenovnom opsegu koji si hteo. Nadam se i da će veličina biti ok, ako i bude malo veći to se da srediti kraćom lulom, mada meni lično lule kraće od 100mm na drumskim biciklima nekako ne stoje lepo Ne opterećuj se previše godištem, nije to automobil pa da izmisle na svakih par godina neke "revolucionarne" stvari. To je ipak "samo" bicikl, prosta transmisija i mehanika.
Jedino što bi ti preporučio ako možeš kupi neke pedale i sprinterice na ukopčavanje. Preporodićeš se, posebno ako planiraš ozbiljnije da voziš drumaša.
Pre vožnje poseti nekog dobrog majstora da ti proveri kočnice, menjače, eventualno docentrira točkove i podmaže sve moguće delove koji se podmazuju. Obavezno kupi bar dve rezervne unutrašnje gume kao i flekice i nikud bez toga i pumpe ne kreći sa drumašem.
Srećno i vetar u ledja!
#137
Postavljeno 31 January 2017 - 06:02 AM
Ovo ti može koristiti. Podešavanje sedla i položaja sedenja:
http://www.bikegreml...u-bike-fitting/
Podešavanje kormana na drumašu:
http://www.bikegreml...umskog-kormana/
Podešavanje visine kormana, tehnika:
http://www.bikegreml...visine-kormana/
#139
Postavljeno 31 January 2017 - 08:03 AM
Gelom ispod pa onda debelon najskupljom syncross trakom koja ima još gela u sebi hahah. Posle sam skontao da je bespotrebno i da taj gel u traci ništa ne znači nego da su dovoljni umetci a da traka može da bude i tanka. Fizik su mi najprijatnije na dodir i grip je nekako bolji i prijatniji nego sa klasičnim penastim. Ali ona syncross sa zelenim logoilma mi se dopala i zbog izgleda...
#140
Postavljeno 31 January 2017 - 08:14 AM
Znacajnijom promenom duzine lule, promenice se i upravljivost bicikla, sa kracom lulom voznja postaje nervoznija.
MAda to je sve vazilo za stare drumske trkace, gde je svaki mm i stepen podesavanja, menjao karakter bicikla.
Nemam predstavu kako je to sa novim gemetrijama.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika