Ma šta ćete, kog đavola, u Novom Sadu - je l' znate vi ko tamo živi?!?!
Novonasadjeni
Postavljeno 27 April 2017 - 12:49 PM
Woohooo evo meni nacina da se provozam po Novom Sadu i okolini, da se vratim isti dan, i da ne moram da ubijem vreme pedalajuci u oba smera
Od subote počinje i letnja sezona za muzejsko-turistički voz "Romantika", koji će saobraćati na relaciji Beograd-Sremski Karlovci-Beograd. Kompozicija sadrži vagone prvog, drugog i trećeg razreda, vagon restoran, kao i vagon za bicikle. Polazak iz Beograda predeviđen je u 9.36 časova, a povratak iz Sremskih Karlovaca u 18.03 časova. Cena povratne karte za treći razred je 308 dinara, za drugi 370 dinara, dok za vožnju prvom klasom treba izdvojiti 444 dinara.
(izvor: vecernje novosti)
Postavljeno 27 April 2017 - 06:54 PM
Ja imam ideju, a videću kad ću da je realizujem (možda zadnji vikend maja - možda, ili negde u julu), i staviću poziv na Last Minute, a to je da idemo bajsevima iz BG do Sremskih Karlovaca, provedemo tamo prijatno popodne i vratimo se vozom nazad.
Postavljeno 27 April 2017 - 11:01 PM
Пошто постоје званична ограничења, можда пре поласка на пут ипак да проверите колико вас би могло да уђе у један воз са бициклима. Иначе, недавно сам ишао возом до НС и назад, ове нове композиције (бар за мене). Одлично изгледају и споља и унутра (седишта су мени била неудобна), а имају и ознаке бициклиста. Но, нисам баш видео да постоји неки згодно место за њих (нерасклопљене), па чак ни довољно простора, а на моје питање кондуктер је и сам био збуњен и рекао да не зна како би и где стали бицикли. На крају рече да има места иза великог, округлог тоалета за инвалиде (који користе сви), а чим ја окретох главу да одмерим, он побеже. Између седишта не би било места за бицикле. Незгодно је и ако људи ту стоје, јер се тешко пролази.
Иначе, тај воз је достигао и заслепљујућу брзину од 120 км/ч. На добром делу је ишао 60-80, али од станице у Београду, па све до преласка на Нови Београд, просек је испод 10. А онда смо у Чортановцима стајали скоро пола сата, јер су одлучили да првенство дају теретном возу који је већ каснио. Јасно је да је он у том тренутку тек кретао из Новог Сада, али ми смо свеједно чекали у Чортановцима.
То задовољство од вожње кошта 460 динара за повратну карту, али не може да се плати толико. Не постоји више тај "обичан" воз. Сад је минимална цена 540 (са диплатом за први наредни ниво воза), иако на сајту и даље уредно пише 460.
А сад могу и да питам зашто се не бисте и вратили бициклима? У суштини, повратак је лакши, а времена има довољно.
У ствари, ако се комбинује већ воз, више смисла би ми имао одлазак возом. Па можда и скроз до Новог Сада. Шетња кроз пешачку зону, можда вожња мало уз Дунав, а онда преко Петроварадина лагано до Сремских Карловаца. Ако се добро сећам, после Петроварадина је још мало успон, а после спуст скроз. Из Карловаца можда и на Фрушку, а онда на Банстол и Инђију, што је опет све низбрдо и лако за вожњу.
И још разлога зашто мислим да је тако боље:
1. Још у Београду утврдите да ли је могуће за групу бициклиста да уђу у воз (са бициклима).
2. Ако одете возом, тамо ћете бити релативно рано (пре подне) и рано ћете почети вожњу назад. Ако се деси нешто непредвиђено, имаћете пуно опција (хватање воза, звање некога да дође по вас, итд). Али, ако циљате на повратак возом, то ће вероатно бити неки вечерњи. У случају неког проблема, хитан/лак/безбедан повратак може бити проблем.
Из мог искуства, увек је боље што пре почети кретање ка циљу. Ако мислите да немате снаге или времена да све испедалате, онда мислим да је боље што брже се удаљити (воз), да би пут назад почео што пре. Наравно, не функционише ако желите залазак сунца у Карловцима или бисте да попијете тамо.
Postavljeno 28 April 2017 - 05:48 AM
1) Ne znam otkud ti apriori da nećemo da proverimo da li je to izvodljivo,
2) U zadnjoj rečenici si sam sebi dao odgovor.
http://srbvoz.rs/prevozbicikala.html
Ovde čak ima šema kad šalju koje vagone, mada nisam baš skontala do kraja: http://www.srbvoz.rs/kurir2017.pdf
Planiram da opsedam telefone za informacije ne bih li saznala kakva je okvirno slika, a ako ništa drugo (ako preko telefona budu "preljubazni") idem na izvidničku ekspediciju pre samog poziva na turu.
Ko god je išao nekad vozom NS-BG zna koje je to posebno "zadovoljstvo", ali u društvu se lakše preboli.
Postavljeno 28 April 2017 - 05:48 AM
Postavljeno 28 April 2017 - 05:51 AM
Naravno da nema ambicija da nas npr. 40 ugura bajseve u voz. Moraćemo da ograničimo broj učesnika prema stanju na terenu.
Svakako ćemo se unapred dogovoriti koji od nas nejakih se obavezno vraćaju vozom. Ako me intuicija ne vara, spontano će biti ljudi koji žele da se vrate ranije/pedalaju u oba smera.
Postavljeno 28 April 2017 - 06:51 AM
Voznja po Karlovcima i Petrovaradinu meni mnogo bolje zvuci nego voznja kroz Pecince, Rumu, Indjiju i Pazove. Voziti u oba smera, osim ako je grupa brza i kompaktna, znaci barem osam sati pedalanja, sto ne ostavlja mnogo vremena za glavnu stvar a to je vreme provedeno u tom kraju tamo.
Treba osmisliti celu stvar, ukljucujuci i povratak i planove B i C, ali isto tako treba jasno odrediti cilj i smisao cele akcije - da li su oni prvenstveno u voznji izmedju Bg i Karlovaca, ili i sam boravak tamo ima neku malo vecu tezinu. Meni se ideja svidja ako podrazumeva ovo drugo. Povratak moze da bude za psovanje, ali hajde da se stvar lepo uradi, da se malo uziva, a psovki uvek imam dovoljno za kasnije, ako zatreba. Ipak je to NS, uvek ima nekog prevoza, a ako ne - bajs.
Postavljeno 28 April 2017 - 07:31 AM
Poenta je u opuštenom popodnevu u Karlovcima, vožnja je zgodan bonus.
Ja sam osmislila celu stvar, "samo" još da nađem taj jedan dan vikenda kad sam slobodna za tako nešto i naravno da razrešim tehnikalije (kapacitet i red vožnje voza, trasa itd.).
Detalji - o tom potom. Samo sam onako čisto pomenula/"najavila" da imam tu ideju
Postavljeno 28 April 2017 - 12:46 PM
U tolikom vozu naravno da ima mesta za nekoliko bicikala
Postavljeno 28 April 2017 - 02:21 PM
"1) Ne znam otkud ti apriori da nećemo da proverimo da li je to izvodljivo,"
Само сам добронамерно пренео своја (недавна) запажања и искуства. А и размишљам наглас, јер бих и ја можда искористио воз барем у једном смеру (или оба) да се више и чешће возим по НС и околини. Пут уз Дунав ми редовно одузме скоро дупло више времена него што би се рекло по километражи, па без ноћења нема неке вожње.
Али, нови возови су као широки трамваји (нема оног простора између вагона), а лепо време + викенд обично значе гужву. Уз то, ред вожње НС-БГ, рецимо за суботу 13. мај - полазак у 16:20 (у Карловцима је у 16:36) делује сувише рано, а следећи који званично прима бицикле је у 18:57 (19:19). После тога постоји још само један воз, у 20:10 (20:24). Ако останем без снаге, а не уђем у онај у 19, чекам више од сат времена, а онда ме још хвата и мрак, па ако не уђем ни у други, катастрофа. Срећом, постоје и возови који иду од/до Прокопа (17:25, 20:50 и 23:25). Но, имајући у виду да путују више од сат и по (чак и два), ако не уђем у први који испланирам, вероватно бих кренуо назад бициклом, па евентуално покушао следећи воз да ухватим на некој од наредних станица (Карловци или Инђија).
Postavljeno 28 April 2017 - 02:38 PM
Postavljeno 28 April 2017 - 04:59 PM
Šarmiraćemo ga jednim
šišetom
Navuci nešto dekoltirano.. ideš prva, a nas neće ni primetiti
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika