#2
Postavljeno 05 June 2016 - 08:12 PM
Objašnjenje kako brzine rade:
http://www.bikegreml...bicikla-brzine/
http://www.bikegreml.../koliko-brzina/
#9
Postavljeno 06 June 2016 - 12:17 PM
3x6 na MTB-u i 2x8 na bajsu s drumskim kormanom (treking ram), koji će uskoro postati 3x7 sa ravnim kormanom.
Ako sam dovoljno razumljivo napisao, shvatio si da broj brzina nije bitan, već su bitne tri stvari:
- da ti najsporija brzina bude dovoljno spora za uspone koje savlađuješ
- da ti najbrža brzina na bajsu ne bude prespora za ravnicu (za nizbrdice samo ako se trkaš, pa baš hoćeš i nizbrdo da daješ gas)
- da su brzine dovoljno gusto poslagane, tj. da su razmaci u stepenima prenosa dovoljno sitni da možeš uvek naći brzinu koja ti odgovara (suprotnost od toga je onaj osećaj da ti je niža brzina prespora, a ta u kojoj voziš prebrza, iil obrnuto). Ovo je posebno bitno kod bržih stepena prenosa, tj. na trećini kasete sa najmanjim zupčanicima - tu je važno da su gusto poslagani, dok na sporijoj trećini kasete često čak i smeta kad su premale razlike u broju zuba među susednim zupčanicima jer ti pri usponu treba da pri jednoj promeni brzine dovoljno olakšaš prenos, da ne moraš šaltati svaki čas pri usponu - isto važi kad posle uspona kreneš nizbrdo.
#11
Postavljeno 06 June 2016 - 12:39 PM
Da li je osmofaz ili devetofaz nije strašno bitno što se kondicije tiče, bitno je kakav je pogon. Dabl može da završi posao i početniku ako je kompakt, ali sa klasičnim ćeš se namučiti na brdima koliko god da imaš prenosa pozadi.
+1
Za apsolutnog početnika, tripl, ili još bolje 30-46 dabl ako se nađe.
#17
Postavljeno 07 June 2016 - 08:39 AM
Uračunaj od početka u ukupnu cenu. Računaj na svaki bicikl sa standard pogonom još pedeset evra, pa ako imaš s jedne strane nešto za 250 sa standard pogonom, a s druge za 400 sa kompaktom, tih 250+50 je i dalje jeftinije nego ovih 400. Još ako prodaš originalni pogon, to ti malo olakša krajnju cenu.
#18
Postavljeno 07 June 2016 - 09:39 AM
Hvala na linkovanju! Mozda ne bi trebalo jer koristim 3x8, ali sad razumem zasto mi lanac spada sa trece u cetvrtu brzinu na usponu, dok sam na srednjem lancaniku napred.
Also tagged with one or more of these keywords: Brzine
Biciklizam / Triatlon →
Servis →
Menjanje srednjeg pogonaZapočeo Filip00031 , 11 May 2019 srednji pogon, capriolo, lancanik i 4 još... |
|
|
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika