Sunrace NRZ grupa

Petak, 21. novembar 2008
Sunrace NRZ grupa Sećate li se ove kompanije...ja da jer sam na jednom od prvim "MTB" u tadašnjem dobu imao njihove šiftere i menjače...u to vreme ništa naročito - u rangu Shimano SIS prvenaca.
Elem, evo njih ponovo na sceni i to ovog puta sa kompletnom drumaškom grupom naziva NRZ.
Da odmah kažem da je ovo solidno hrabar potez kada se upuštate u "borbu" sa kolosima poput Shimano-a, Sram-a, FSA i ostalih...
Međutim, ova grupa se pokazala kao izuzetno pouzdana, stabilna i laka za ugradnju. Kada se na to doda i perfektno izveden izgled, dolazi se do zaključka - topla preporuka za sve one koji traže nešto drugo, da nije Shimano, Sram i sl, a takođe traže pouzdanost i malu težinu.



Šamaraljke - ful karbon ručice, ergonomski odrađene, sa sistemom okidanja negde između Shimano-a i Campagnolo-a. Preciznost na nivou, naniže mogu da se svuku čak 3 brzine odjednom, dok naviše ide po 1 korak. Ono što bi moglo da se da kao mala zamerka je da bi trebalo poraditi na opciji finog štelovanja prednjeg menjača na samom šifteru.
Težina - levi šifter 192 gr; desni šifter 193 gr



Što se tiče pogona - pokazalo se da je čvršći od Rivala, 105, Rouleur-a, sa vrlo interesantnom konstrukcijom - naime, osovina pogona je od titanijuma koji je manjeg prečnika u delu koji ide kroz ram i povećava se tek kod samih krajeva gde se montira kurbla i lageri, što je retkost, pogotovu kada se uzme u obzir i sama izvedba kurbli.
Ovaj pogon se pokazao kao apsolutni favorit u smislu montaže koja je maksimalno uprošćena.
Šajbne su od 7075 alu legure, sa 6 pinova za lakše šiftanje lanca na velikoj šajbni.
Težina - 645 gr

Lanac je sasvim korektan, ali se pokazalo da SRAM pc 1090 ili KMC X10SL mnogo bolje rade, pa je to i preporuka.



Kaseta je odrađena u CNC izvedbi, ali ovde je upotrebljen 7075, pa je ova kaseta lakša 42 gr od Record-a, a 50 gr od Red-a. Lančanici su prevučeni specijalnim keramičkim slojem za što duži vek trajanja, shodno tome da je upotrebljen aluminijum.
Opcija ide: 11-12-13-14-15-16-17-19-21
Težina 105 gr




Prednji menjač - kavez je odrađen sa tehnikom tankog čelika oko kojeg je prevučen karbon i tako stvorio kompaktnu celinu koja služi svrsi. Inače se kao takav odlično pokazao u vožnji.
Težina 99 gr, kapacitet 16 ( maksimalna razlika u broju zuba između 2 šajbne )



Zadnji menjač ima pulije sa 11 zuba, keramičkim ležajevima, maksimalno olakšani, telo od alu legure, sa karbonskim delovima i umetcima. Pokazao se kao veoma precizan u svom radu.
Težina 198 gr.


Tema na Forumu
pise: misaxtr
KOMENTARI
Da bi postaviti komentar morate biti prijavljeni na sistem